KPN hoofdsponsor van SAIL Amsterdam 2020

Door AFN op 12 augustus 2019 16:22 | Views: 2.134

AMSTERDAM (AFN) - KPN wordt hoofdsponsor van de 10e editie van het nautische evenement SAIL in Amsterdam, dat volgend jaar van 12 tot en met 16 augustus wordt georganiseerd. Ook in 2010 en 2015 was KPN al betrokken bij de organisatie van dit "grootste vrij toegankelijke evenement" in Nederland.

Hoeveel geld er precies met het sponsorschap is gemoeid, is niet naar buiten gebracht. Als hoofdsponsor maakt KPN het mogelijk dat de vele bemanningen, de ruim 2 miljoen bezoekers en alle fans tijdens SAIL digitaal verbonden zijn. Zo zorgt het telecombedrijf onder andere voor extra mobiele 4G-dekking, wifizones en de zogenoemde SAIL Social Media-boot.

"SAIL Amsterdam 2020 is voor KPN veel meer dan alleen een sponsorproject", zegt KPN-topman Maximo Ibarra. "Het is voor ons een voorbeeld van hoe wij in zo’n groot gebied ons netwerk en expertise inzetten om dagelijks honderdduizenden bezoekers gelijktijdig connectiviteit te bieden." Overigens werkt Ibarra tijdens het evenement niet meer voor KPN. Hij vertrekt per eind september dit jaar bij KPN en gaat aan de slag bij betaaltelevisiebedrijf Sky Italia.

Reacties

2 Posts
Regeis
0
KPN en SAIL Amsterdam is (wederom) een goede match, zet NL goed op de kaart. Laat een ieder wat aandelen inslaan, dat zal de koers bevorderen. Connectiviteit van grote waarde!
Terechter
0
Grootheidswaanzin en topsponsoring gaat vaak samen. Je kunt ook kiezen voor een goede kwaliteit dienstlevering tegen een concurrerende prijs. Klaarblijkelijk was dat te moeilijk voor Ibarra om te bedenken. Uiteindelijk betalen de klanten van KPN deze sponsoring, hoe slim is dat?
2 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.