Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France-KLM 2021

3.174 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 ... 155 156 157 158 159 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Jelle Trader schreef op 14 juli 2021 17:14:

Tijd om gestaffeld naar onderen AIRF op te pakken, maar haast maken is denk ik nog niet nodig. Air France KLM is wel oversold, dat is een feit!
Voor een trader niet de beste kans.
Misschien gewoon elke dag om 17.00h instappen en in de eindveiling bestens eruit. Volgens mij al bijna 6 maand 8/10 keer succes. Dat is beter als menig trader;-)
gbakl
0
Waar Delta in de periode januari tot en met maart een verlies boekte van 1,2 miljard dollar wist de Amerikaanse KLM-partner tussen april en juni weer zwarte cijfers te schrijven. De omzet daalde weliswaar van 12,5 miljard naar 7,1 miljard dollar, maar Delta wist de kosten sterk terug te brengen
.
wat de Delta variant onder de airlines blijkbaar wel lukt, namelijk de kosten sterk reduceren, dat is taboe bij met
name de Fransen waar je maintiendrai samengaat met
'ik zal mijn salaris handhaven'...

@iPlof
0
Nou bij de Nederlandse tak KLM kan men er ook wat van hoor Gbaki..
Maar goed, slechtste van 2 werelden zal ik maar zeggen.
Die <1 euro komt gewoon tenzij de ministers Hoekstra en dieFransman besluiten nog wat miljarden door burgers opgebracht belastinggeld tegenaan te smijten voor zeg een bod op 1,50..
Jelle Trader
0
quote:

Knife Catcher schreef op 15 juli 2021 17:46:

[...]
Voor een trader niet de beste kans.
Misschien gewoon elke dag om 17.00h instappen en in de eindveiling bestens eruit. Volgens mij al bijna 6 maand 8/10 keer succes. Dat is beter als menig trader;-)
Ik ben geen Dagtrader, maar een long/short positietrader. Dagtading is statistisch gezien kansloos, positie innemen en positie afdekken is wat ik doe....en met succes overwegend.
Jelle Trader
0
AIRF, klaar voor een herstel....doch kan in een slechte beurs mogelijk nog 3,60 of lager aantikken...
[verwijderd]
0
KLM-AF zit de komende 6 jaar zeker aan de ketting van de haag, betalen is immers bepalen.
De notering is symbolisch, net als de KLM CEO die nu gewoon onder curatele staat en niet meer bevoegd is om grotere stappen zelfstandig te nemen.

Vanochtend was het gelukkig weer behoorlijk druk op Schiphol(7.00-8.00 uur Happy Hour)de laatste 300 met naar vertrekhal 1 was file rijden, de kiss and rijde strook was te druk en niet meer toereikend.
Nou wil het geval dat een half jaar geleden er vier nieuwe stroken zijn aangelegd naar diezelfde hal 1, het is klaar het is af, maar! nog steeds geheel ongebruikt.
Er staat een bord met "alleen authorisatiehouders" boven, misschien is het een directe doorverbinding(4 banen breed dus) voor de koninklijke familie, zo van de A4 naar hal 1 deur 1, 3x per maand er een paar autos overheen!

Dat is niet het geval de AA autos rijden gewoon the turmac op en lozen de passagiers aldaar.

Wie weet de reden dat de 4 nieuwe aanrijbanen naar de terminal niet worden gebruikt? de 1,5 meter afstand houden is trouwens niet houdbaar en niet van toepassing op de kiss and ride blijkbaar.

Gaat Schiphol de auto definitief in de ban doen?(linkse politiek)
Gaan ze geld vragen voor de "authorisatie"? paar euro per passage?

De politiek die de Schiphol Group nu voert komt niet overeen met de nu geldende regels, het irriteert, de hele file spreekt er schande van, de ramen staan immers open:)

De SPL CEO komt zwak en week over, staat deze man ook onder curatele na de massale bijstortingen vanuit de haag? Rutte moet dus antwoorden en gewoon knopen doorhakken.

Nog meer rechtzaken aanspannen tegen de eigen overheid heeft niets meer met democratie te maken, eerder met langdurig wanbeleid!
@iPlof
0
De hele club, Elbers, Benschop, van Nieuwenhuijzen komen niet verder dan 2x per zin Duurzaam brullen en geklets over elektrisch vliegen. Totale nonsens uiteraard.
Vermoedelijk voert men deze groene propaganda om goodwill te kweken als men straks weer met de pet rond moet voor miljarden..
Maar dan gaat men de aandeelhouder zeer zeker ook niet ontzien.
[verwijderd]
0
De Top 3 NOW storting staat al enkele kwartalen vast:

1) KLM.
2) Hollandcasino.
3) De Schiphol Group.

Doen deze drie instellingen aan marktwerking? zijn ze milieu bewust bezig? zijn ze essentieel?

Ze hebben het geluk dat ze nu alle drie bijna compleet afhankelijk van de haag zijn geworden, de stekker zal er nooit uitgaan, nu niet, morgen niet, nooit!

Wat KLM betreft zal er nog enkele kwartalen bijgestort moeten worden, ik had graag anders gedacht.

Een emissie van 1 miljard euro bij onze "nationale Trots" zal het verschil niet meer maken, ze laten dat gewoon lopen, jammer voor de Goldmen Sachsen en JPMs van deze wereld, het was zeker een vette kroket($40 miljoen commissie)
[verwijderd]
1
European Airlines Fall as Covid Variants Threaten Travel Revival

www.bloomberg.com/news/articles/2021-...

Technisch gaan o.a. Lufthansa en AF-KLM ook door hun hoeven. Ik zou de geplande gestaffelde aankoop long ff uitstellen tot (ver) onder de drie euro
[verwijderd]
0
Brussel opnieuw akkoord met staatssteun KLM
Updated 3 min geleden
36 min geleden in FINANCIEEL

Air France-KLM3.727-4.56%
BRUSSEL (ANP) - De Europese Commissie keurt de staatssteun van €3,4 miljard aan KLM in verband met de coronacrisis opnieuw goed, met een betere onderbouwing van het positieve besluit. In juli oordeelde de Europese rechter dat de staatssteun aan KLM niet geoorloofd was, omdat het dagelijks EU-bestuur niet genoeg onderbouwd had waarom voor die steun de concurrentieregels opzij werden geschoven.
Cacla
0
quote:

Knife Catcher schreef op 19 juli 2021 13:54:

Brussel opnieuw akkoord met staatssteun KLM
Updated 3 min geleden
36 min geleden in FINANCIEEL

Air France-KLM3.727-4.56%
BRUSSEL (ANP) - De Europese Commissie keurt de staatssteun van €3,4 miljard aan KLM in verband met de coronacrisis opnieuw goed, met een betere onderbouwing van het positieve besluit. In juli oordeelde de Europese rechter dat de staatssteun aan KLM niet geoorloofd was, omdat het dagelijks EU-bestuur niet genoeg onderbouwd had waarom voor die steun de concurrentieregels opzij werden geschoven.
Dat baant de weg naar een omzetting van schulden in aandelen. Daar kunnen ze maar beter niet te lang mee wachten bij deze dalende koers...
[verwijderd]
0
Air France-KLM (OTCMKTS:AFLYY) was upgraded by Zacks Investment Research from a "hold" rating to a "buy" rating in a research report issued on Monday, Zacks.com reports. The firm currently has a $5.25 price target on the transportation company's stock. Zacks Investment Research's price objective indicates a potential upside of 14.13% from the company's current price.

5.25 Dollar

Inmiddels is de gap van gisteren gedicht...
@iPlof
1
Even een oppeppertje zodat belanghebbenden hun aandelen kunnen lozen op een hogere koers.
[verwijderd]
0
genoeg aandelen te koop:

AIR FRANCE-KLM
AF - FR0000031122 SRD ERWT PEA-PME 3.828 € +0,95%
Realtime Euronext Parijs
INFO KLASSEN MIJN LIJST AANKOOP UITVERKOOP
KLASSEN

GRAFISCH

NIEUWS

ADVIES

DERIVATEN

AGENDA

DIVIDEND

MAATSCHAPPIJ

FORUM
AIR FRANCE-KLM : BANK OF AMERICA BEZIT MINDER DAN 5%
Vandaag om 16:52
BFM Beurs
(CercleFinance.com) - Bank of America Corporation verklaarde aan de AMF dat zij op 14 juli de drempels van 5% van het kapitaal en de stemrechten van Air France-KLM had overschreden en 0,47% van het kapitaal en 0,35% van de stemrechten.

Deze overschrijding van drempels vloeit met name voort uit een verkoop van aandelen op de markt en een vermindering van het aantal aandelen gehouden door assimilatie. Bij deze gelegenheid overschreed Merrill Lynch International individueel de drempel van 5% van het kapitaal.

www.tradingsat.com/air-france-klm-FR0...
Cacla
0
[verwijderd]
1
quote:

Caspcla schreef op 20 juli 2021 20:17:

Een ingewikkelde manier om te zeggen dat ze er niets meer in zien dus...
Het mag toch niet verbazen na dit bericht eind mei:

ABM FN-Dow Jones) Air France-KLM zal nog meer maatregelen moeten treffen om de balans verder op orde te krijgen, ondanks dat de boekingen stijgen nu de coronamaatregelen worden teruggeschroefd. Dit schreven analisten van Bank of America vrijdag.

www.iex.nl/Nieuws/720499/Beursblik-ni...

Verder geeft Bank of Amerika de Elite creditkaart van AF-KLM uit. Mogelijk dat men een beter beeld heeft van vertrekkende business klanten dan andere banken?

In ieder geval straalt dit geen vertrouwen uit...
gbakl
0
luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/...
.
Amerikaanse airlines herstellen in fors tempo.
De Ryanairs en Easyjets beginnen aan een groeispurt.
De Middle East clubs buiten hun voordelen nog meer uit, geen toeslagen op kerosine en al helemaal geen geneuzel over
milieu heffingen of andere beperkingen van bovenaf opgelegd (slots weggeven etc).

en wie doen het veel minder goed ?

en uit de groep van grote Europese Airlines is er een die het opvallend slechter doet op het gebied van reorganiseren
en kosten reductie.

welke zou dat toch zijn ?
[verwijderd]
0
Koers mag even op relief...

maar dan pakken zich komende dagen weer donkerrode wolken samen boven onze lage landen:

Nederland kleurt donderdag mogelijk nog verder donkerrood op de Europese coronakaart, dat meldt NU.nl. Andere landen kunnen Nederlandse reizigers daarom extra regels opleggen.
Momenteel staat op de website van de overheid over het reisadvies van Duitsland dat de Nederlander niet in quarantaine hoeft als hij of zij een negatief testresultaat heeft of een digitaal vaccinatie- of herstelbewijs heeft geüpload tijdens het registeren.

www.upinthesky.nl/2021/07/22/nederlan...
3.174 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 ... 155 156 157 158 159 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:37
Koers 9,956
Verschil +0,076 (+0,77%)
Hoog 10,050
Laag 9,540
Volume 1.672.155
Volume gemiddeld 1.801.173
Volume gisteren 2.158.542