TomTom « Terug naar discussie overzicht

Einde TomTom?

24 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Vendetta1301 schreef op 18 september 2018 13:21:

Ze kunnen blijven bestaan als marginaal clubje.
@Vendetta1301; Je hebt 100% gelijk, want met Google in de auto heb je direct de Navigatie in alle talen: "good bye TomTom." Verkopen de TomTom aandelen!
[verwijderd]
0
Wederom stront aan de knikker.

'Toyota zet deur open voor Android in auto'
Gepubliceerd op 21 sep 2018 om 21:17 |

www.belegger.nl/Beursnieuws/ANP-21091...
[verwijderd]
0
Koers van TomTom is sterk overgewaardeerd:

In sept 2011 was koers TomTom nog 2,67 euro.

Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan.

Omzet TomTom daalt al 10 jaar.

Afgelopen 10 jaar slechts 1 jaar winst gemaakt.

nl.m.wikipedia.org/wiki/TomTom

Jan Peter Balkenellende
0
Stront aan de knikker. Veel te hoge waardering, alleen maar doordat particuliere verliefd zijn op TomTom.

Waarom zou je iets kopen waar de directie niet in jouw belang handelt?

Het ergste blijft dat mensen dit weten, vervolgens aandelen kopen en achteraf gaan klagen dat ze niet in het belang handelen.

Maaarrrrrrr al tien jaar overname speculatie, oooooooit moet het gebeuren?

PS: Na deze gebeurtenissen worden forum medewerkers vervolgens beschuldigt als ingehuurde "koersomlaagprater". Klinkt als een mooi beroep.
[verwijderd]
0
Even alles samenvattend:
Toyota had een bericht in april dat ze onder geen beding met google in zee zouden gaan.
Nu is er volgens een ‘anonieme’ bron iemand die zegt dat ze ‘waarschijnlijk’ wel met google in zee gaan.
Anonieme bron en waarschijnlijk.
Het is overduidelijk dat google met het Renault nieuws tomtom een dreun wil geven.
Dat was gelukt, maar nu komen er uit alle hoeken en gaten mensen en berichten die het nog erger maken, zelfs anonieme en waarschijnlijke berichten worden geloofd, maar tot dusver niks gebasseerd op feiten.

Buiten dit, niemand kijkt naar de rest.
We hebben Microsoft, Baidu, Nvidea en nog vele anderen.
Deze zeer grote bedrijven gaan onder GEEN BEDING met Google samenwerken, simpelweg omdat ze concurrent zijn van Google.
En Baidu mag niet eens samenwerken van China met Google, en waarom zouden ze, ze ZIJN de Chinese Google!
Dus de grootste namen zijn veilig.
Dan hebben we nog het Apollo platform, waar alle grote jongens inzitten.
Dat gaat zeker de basis worden van de zelfrijdende auto in de toekomst.
Daar zien we EN geen Google in, maar OOK geen HERE.
Dus voor nu voor de regulaire navigatie in de auto’s, daar valt een speler uit waarschijnlijk, hoewel ook dat niet zeker is, want via Android kun je alles ‘afspelen’ zeg maar.
Maar we gaan ervan uit dat dat een beetje omzet gaat kosten.
Anderzijds, Google levert geen HD kaarten, en misschien een platform in je auto kun je op android laten draaien, de zelfrijdende auto gaat niet op Android rijden.
Daar is Nvidea voor en die gaan een wereldstandaard leveren, hebben ze zelf al beaamd.
Dus eigenlijk in 2021 wanneer Renault voor Android kiest qua platform, zullen ze ongetwijfeld voor Nvidea dus TomTom kiezen.
Om maar niet te spreken over alle Renaults in China, daar mag al sowieso geen Google het land in.
Renault is om, mogelijk voor een zak geld, maar China gaat niet om, gewoon omdat ze koppig zijn (net zoals Harold Goddijn) en omdat ze niet omkoopbaar zijn door Google met een zak geld.

Ik heb absoluut vertrouwen erin dat de GROTE business waar tomtom op doelt, de HD kaarten en techniek voor de zelfrijdende auto, totaal niet in gevaar loopt, simpelweg omdat hun wortels al diep geworteld zitten in alle grote platformen.
Die gaan in wanneer Renault stopt, dus ik zie absoluut geen omzetverlies tegen die tijd.
Alle paniek om niks, dus de koers zal gewoon terug omhoog veren.

De reden waarom wij allemaal in tomtom zitten/zaten is totaal niet veranderd, de zelfrijdende auto technieken en kaarten hebben totaal geen gevaar van Google.
[verwijderd]
0
quote:

inspirator schreef op 23 september 2018 12:23:

Koers van TomTom is sterk overgewaardeerd:

In sept 2011 was koers TomTom nog 2,67 euro.

Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan.

Omzet TomTom daalt al 10 jaar.

Afgelopen 10 jaar slechts 1 jaar winst gemaakt.

nl.m.wikipedia.org/wiki/TomTom

TomTom is met Harold Goddijn de grote verliezer..

Vergelijk het maar met Ajax en ten Hag.

[verwijderd]
0
quote:

inspirator schreef op 23 september 2018 12:23:

Koers van TomTom is sterk overgewaardeerd:

In sept 2011 was koers TomTom nog 2,67 euro.

Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan.

Omzet TomTom daalt al 10 jaar.

Afgelopen 10 jaar slechts 1 jaar winst gemaakt.

nl.m.wikipedia.org/wiki/TomTom

TomTom heeft een mogelijkheid om te overleven: "namelijk zich laten overnemen door bijvoorbeeld Google". En dan voortbestaan onder de parasol van Google. Dat is het beste voor TomTom. Soms zoeken vrouwen ook mannen, het zijn niet altijd de mannen die vrouwen zoeken.Dus TomTom moet zich niet schamen om zich aan te melden bij Google voor een overname. "TomTom heeft de technologie die blijkbaar heel goed bij Google past." De directie zal geld met bakken krijgen van Google en de aandeelhouders leven mee "en de werknemers een garantie voor het leven. Waarom niet?
PGV
0
quote:

Automat schreef op 24 september 2018 11:54:

[...]

TomTom heeft een mogelijkheid om te overleven: "namelijk zich laten overnemen door bijvoorbeeld Google". En dan voortbestaan onder de parasol van Google. Dat is het beste voor TomTom. Soms zoeken vrouwen ook mannen, het zijn niet altijd de mannen die vrouwen zoeken.Dus TomTom moet zich niet schamen om zich aan te melden bij Google voor een overname. "TomTom heeft de technologie die blijkbaar heel goed bij Google past." De directie zal geld met bakken krijgen van Google en de aandeelhouders leven mee "en de werknemers een garantie voor het leven. Waarom niet?
Zou zeker geen slecht geen idee zijn. Voor iedereen het beste.
Jopie1962
0
TomTom is voorlopig nog niet stuk, richt zich op autonoom autorijden hetgeen iets heel anders is dan android in je auto, en krijgt nog bakken met inkomsten.
Bijlage:
DNFTT
0
quote:

Automat schreef op 18 september 2018 12:47:

Heeft TomTom nog leven als Google in the auto's komt?
Stopt het met stinken als ik het raampje even openzet? Ik heb namelijk het gevoel dat die vieze lucht niet uit de auto komt maar van buiten.
Eva1960
0
TT heeft een gouden toekomst als ze belangrijke partners laten participeren net zoals ASML. Zo niet dan gaan ze de investeringen op termijn nooit rond krijgen en krijg je een negatieve kasstroom.

Zenrin, Baidu, Here, Toyota en Microsoft, Nvidia, Bosch noem maar op.

Harold is echt niet gek, die is zijn knopen allang aan het tellen.

Jopie1962
0
Zit John de Mol nog in TomTom? Die had indertijd een behoorlijk belang gekocht in TomTom ... en John is niet gek, die ruikt geld op grote afstand !

www.volkskrant.nl/economie/john-de-mo...
[verwijderd]
0
Alleen shorters en [..] openen een topic met zo'n titel. Droom lekker verder.

[Modbreak IEX: Gelieve op uw taalgebruik te letten, bericht is bij dezen aangepast.]
[verwijderd]
0
quote:

inspirator schreef op 23 september 2018 12:23:

Koers van TomTom is sterk overgewaardeerd:

In sept 2011 was koers TomTom nog 2,67 euro.

Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan.

Omzet TomTom daalt al 10 jaar.

Afgelopen 10 jaar slechts 1 jaar winst gemaakt.

nl.m.wikipedia.org/wiki/TomTom

Koersval TomTom gaat geleidelijker als gedacht.

We gaan blijkbaar langzaam naar TomTom koers van 3 euro.
24 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 10:02
Koers 6,125
Verschil -0,060 (-0,97%)
Hoog 6,230
Laag 6,050
Volume 158.297
Volume gemiddeld 301.687
Volume gisteren 2.045.397