PostNL « Terug naar discussie overzicht

Post NL November/December 2018

10.642 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 ... 529 530 531 532 533 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

alrob schreef op 21 november 2018 20:25:

[...]
Dat mens heeft echt niets te vertellen, niet te geloven zo'n miskleun.Je zou haar toch zo in een brievenbus stoppen, ongefrankeerd, want ze is de postzegel niet waard.

Ze wordt binnenkort vervangen door MH
Go Go Go !
0
Versierde kerstboompjes in de webshop van PostNL uiteraard zonder verzendkosten ... ahum, goed voorbeeld doet volgen.

Nog mooier is deze ... gek dat niemand het zag ... shop.postnl.nl/webshop/post-en-pakket... . Geheel in lijn met de kerstgedachte (iets met vrede op aarde of zo :-)) ontvangt de koper van een velletje kerstzegels een zogenaamde gratis postset wapenuitrusting. Het blijft ook werkelijk een bende kneuzen in die hut.

Kan zo weer op voor een satirisch programma. Je zou ze toch bijna gaan helpen bij PostNL ...

Toekomstbeeld
0
quote:

Go Go Go ! schreef op 21 november 2018 21:42:

Versierde kerstboompjes in de webshop van PostNL uiteraard zonder verzendkosten ... ahum, goed voorbeeld doet volgen.

Nog mooier is deze ... gek dat niemand het zag ... shop.postnl.nl/webshop/post-en-pakket... . Geheel in lijn met de kerstgedachte (iets met vrede op aarde of zo :-)) ontvangt de koper van een velletje kerstzegels een zogenaamde gratis postset wapenuitrusting. Het blijft ook werkelijk een bende kneuzen in die hut.

Kan zo weer op voor een satirisch programma. Je zou ze toch bijna gaan helpen bij PostNL ...

Het is vast veeeeeeeeeel complexer dan dat wij denken.....:-)
Mensen met boerenverstand worden bij de postnl ingang tegengehouden. Mogen alleen mensen naar binnen die hun verstand uitzetten.
Go Go Go !
0
quote:

Toekomstbeeld schreef op 21 november 2018 22:26:

[...]

Het is vast veeeeeeeeeel complexer dan dat wij denken.....:-)
Mensen met boerenverstand worden bij de postnl ingang tegengehouden. Mogen alleen mensen naar binnen die hun verstand uitzetten.
Gelukkig ... je hebt het ook gezien, TKB !

Een gratis postset wapenuitrusting bij de vreedzame kerstzegeltjes. Ik dacht "Kan toch niet waar zijn ?"

Je moet daar inderdaad of je verstand uitzetten of dom geboren zijn en nooit wat bij hebben geleerd :-)

Toekomstbeeld
0
quote:

Go Go Go ! schreef op 21 november 2018 22:46:

[...]

Gelukkig ... je hebt het ook gezien, TKB !

Een gratis postset wapenuitrusting bij de vreedzame kerstzegeltjes. Ik dacht "Kan toch niet waar zijn ?"

Je moet daar inderdaad of je verstand uitzetten of dom geboren zijn en nooit wat bij hebben geleerd :-)

Had het inderdaad wel gezien maar wist bij God niet wat het was. En weet het nog niet. Veel zal het niet zijn. Zal wel door AliExpress aangeleverd zijn "made in china".
Go Go Go !
0
www.ttm.nl/nieuws/mendrix-mobile-krij...

Mendrix Mobile krijgt Sandd2me van de grond

21 november 2018 |38 keer bekeken

Sandd2me is de pakketservice van bezorgbedrijf Sandd, waarbij MendriX TMS vooral op de achtergrond een grote rol speelt. Samen met Sandd ontwikkelde de TMS aanbieder MendriX nieuwe functionaliteit in MendriX Mobile om Sandd2me van de grond te krijgen.

“Wij maken het grote verschil op de voorgrond door simpelweg te doen wat we beloven”, vertelt director Sandd2me René Klis van Sandd. “Daarvoor is de achterkant met MendriX heel belangrijk, bijvoorbeeld voor de planning. Het moet solide zijn om straks goed te kunnen plannen. We willen hiermee het tijdstip van aankomst bij de klant nog nauwkeuriger weer kunnen geven.”

Gerard den Bakker, product & innovation manager: “We zien dat ontvangers beter bereikbaar zijn dan ooit. Voor het laten slagen van de bezorgpoging is het daarom belangrijk om ze te betrekken. Daarvoor moet je de klant dus super goed kunnen informeren. Dan moet je vervolgens optimaal kunnen plannen en over de voortgang communiceren met de ontvanger. Zo geven we de ontvanger nog de mogelijkheid dat hij het tijdstip kan wijzigen. Op deze manier zoeken we echt de interactie met de ontvanger op.”

Over de nieuwe functionaliteit die werd toegevoegd binnen MendriX Mobile is Den Bakker erg te spreken. Hiermee kunnen look en feel van MendriX Mobile eenvoudig worden vormgegeven, en de huisstijl aangepast. Zelfs het tekenvenster kan worden weergegeven in de huisstijl van opdrachtgevers van Sandd.

“De eerste reden dat we met MendriX in zee gingen, was, omdat het een complete oplossing is met indien nodig maatwerkmogelijkheden”, zegt Klis. “MendriX TMS is bewezen en gedegen.” Den Bakker vult aan: “Bovendien werd al snel duidelijk dat MendriX wilde meedenken om er samen een succes van te maken. MendriX wordt graag uitgedaagd om iets neer te zetten wat er nog niet is. Die bereidheid om dingen aan te passen, vonden we erg fijn.”

In 2019 zal Sandd2me een derde groene netwerk lanceren met veel features voor lichte pakketten. “Ons doel is om een innovatieve organisatie te zijn. Dat betekent dat we minimaal twee keer per jaar een innovatie introduceren. De ene keer zal dat met MendriX te maken hebben, de andere keer niet.

Toch ligt de focus uiteraard op de bezorging. “Ons doel is om 99 procent op de eerste bezorgpoging af te leveren en zo de klantervaring te verhogen. We hebben allemaal die ervaring: wanneer een webshop snel en goed bezorgt, zul je daar ook sneller opnieuw iets kopen. Het is dus een middel voor een webshop om een klant aan je te binden ”, aldus Den Bakker. “Bovendien is het beter voor het milieu wanneer je niet onnodig aan het rijden bent. Dan bespaar je al gauw de helft aan uitstoot.”

De extra functionaliteit is als module ontwikkeld en komt beschikbaar binnen MendriX Enterprise.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

www.mendrix.nl/?gclid=EAIaIQobChMIwua...

Go Go Go !
0
Deze was van eerdere datum, maar volgens mij hier onopgemerkt gebleven.

www.ttm.nl/nieuws/nieuwe-functionalit...

Nieuwe functionaliteit MendriX Mobile zorgt voor levering in stijl
8 november 2018 |89 keer bekeken
MendriX heeft in MendriX Mobile nieuwe functionaliteit ontwikkeld, die ervoor zorgt dat look en feel eenvoudig aangepast kunnen worden. MendriX klanten kunnen de app daarmee vormgeven in de huisstijl. Ook het tekenvenster kunnen zij aanpassen naar de huisstijl van hun opdrachtgevers.

De nieuwe functionaliteit wordt toegevoegd aan en is ontwikkeld binnen MendriX Enterprise. Account Manager Hans Versteegh van MendriX is trots op de extra mogelijkheden die zijn toegevoegd aan de MendriX app. “Hiermee kunnen klanten hun oplossing echt verrijken”, zegt Versteegh.

Hij licht graag toe wat het precies doet: “Onze klanten kunnen de huisstijl personaliseren. Dat wil zeggen dat ze deze kunnen aanpassen naar de eigen huisstijl of naar de huisstijl van het bedrijf waarvoor ze leveren.” De functionaliteit werd ontwikkeld in samenwerking met Sandd2me, het pakkettenbedrijf van bezorgbedrijf Sandd. Pakketbezorgingsbedrijven, zoals Sandd, die gebruik maken van de unieke feature, kunnen bijvoorbeeld het tekenscherm van de consument zo instellen, dat die de huisstijl ziet van het bedrijf waar hij een bestelling heeft gedaan.

René Klis van Sandd vertelt: “Mede dankzij MendriX hebben we Sandd2me kunnen ontwikkelen. Dit met als doel de customer journey te verlengen. De klant herkent van het begin tot het einde dat hij een pakket van een herkenbaar bedrijf ontvangt. Klanten zien dat als ze tekenen; de kers op de slagroom. Volgens hem is dit belangrijk voor de ontvangerstevredenheid. “Ze zullen dan eerder herhalingsaankopen doen bij die webshop. Zo is de cirkel rond, en zijn zowel de verladers als ontvangers en de webshop tevreden.”

De TMS-aanbieder meent dat veel pakketbezorgingsbedrijven hier baat bij hebben. Mark van der Hijden, mede-oprichter en -eigenaar van MendriX vertelt waarom deze ontwikkelingen zo belangrijk zijn: “Alles waar MendriX voor staat, en wat MendriX doet, zit hierin verweven: onderscheiding (niemand anders heeft het) en innovatie (wij zijn de eersten, die dit bieden). Het doel van MendriX is om de (eind)klanten blij te maken. Als we op deze manier onze klanten kunnen helpen om ten opzichte van hun klanten nog beter uit de verf te komen, dan is dat fantastisch. Dankzij MendriX kunnen onze klanten niet alleen de beste service bieden, maar kunnen ze ook nog eens hun levering in stijl uitvoeren. Dit zijn details die ervoor zorgen dat een consument de volgende keer opnieuw wil bestellen bij een bedrijf. Dat blijft hangen.”

Volgens Van der Hijden onderscheidt elke klant die dit gebruikt zich hiermee op een eigen manier. “De standaard oplossing is schaalbaar en daardoor kan het helemaal aangepast worden aan de wensen van de klant. Zo heeft elke klant een eigen unieke oplossing, waarin hij zichzelf op een innovatieve manier kan positioneren ten opzichte van de concurrent.”

Analyse
0
quote:

Toekomstbeeld schreef op 21 november 2018 20:08:

[...]

Volgens mij betaald Sijmen voor al zijn publiciteit. Met alle respect maar de professionele doe het zelf analisten besteden opvallend veel tijd aan het zowat kleinste fonds aan Amsterdam. Bij RTL en met regelmaat vaste genodigde bij willekeurig elk seminar / beurssymposium.

Ja dat klopt maar ze weten er ondertussen wel een marketcap aan te hangen van meer dan 500 mln. Het bedrijf wordt om wat voor reden ook, wel continue in de schijnwerpers gezet en een negatief rapport van Kempen wordt aan alle kanten gepareerd. Wat doet Herna met alle negatieve publiciteit rondom PostNL of veel erger nog wat doet ze met de op een presenteerblaadje aangeboden positieve ontwikkelingen. Helemaal niets stil in haar toren in Den Haag zitten.
Porscheknakker
0
Bericht in het AD met filmpje erbij.
Naar mijn idee gaat PNL een topkwartaal maken.

Hoe verwerk je 50 miljoen dozen in zes weken?

Het is voor PostNL bijna een militaire operatie om tot 1 januari vijftig miljoen pakketten bezorgd te krijgen. We bestellen steeds meer online en we vinden het niet meer dan normaal dat een pakketje binnen 24 uur wordt thuisbezorgd. Om dat logistiek goed te regelen, opent PostNL steeds meer sorteercentra. De grootste staat in Nieuwegein. ‘Vijf minuten vertraging en ons schema loopt in de soep."
[verwijderd]
1
Een grote torenkraan komt maandag aan bij het PostNL-gebouw aan de Achterweg 1 voor de sloop van het gebouw. Deze kraan is te groot om via de gewone slooproute te rijden, en rijdt daarom een andere route via het Hoornsediep naar de Achterweg.

Met de kraan worden straks drie kleinere kraantjes het dak opgetakeld, waarna het gebouw van bovenaf gesloopt wordt.

Nu maar hopen voor hen dat niet BAM de vloeren geleverd heeft destijds ........
manuss
0
Pakketbezorgers beginnen aan piekperiode

19 min geleden in FINANCIEEL

AMSTERDAM (ANP) - Pakketbezorgers gaan een drukke periode tegemoet. Het uit de Verenigde Staten overgewaaide koopjesfenomeen Black Friday is vrijdag het officieuze startschot voor de feestdagenperiode.

Daarin bereikt het aantal onlineaankopen een hoogtepunt, dus is het voor pakketbezorgers zaak om op volle oorlogssterkte voor de dag te komen.

Deze week verwacht post- en pakketbezorger PostNL soms 1,5 miljoen pakketten per dag te bezorgen, terwijl dat er op een doorsneedag circa 700.000 zijn. Voor het bedrijf reden om sorteercentra een uur eerder te openen en ook een uur later te sluiten. Daarnaast maken alle pakketbezorgers bij elkaar soms wel 4500 ritten, terwijl dat er normaal duizend minder zijn. Concurrent Sandd voert extra bezorgdagen in op zaterdagen.

Die extra maatregelen zijn niet voor niets. Volgens onderzoeksbureau en marketingbedrijf SEMrush raakt Black Friday steeds meer ingeburgerd. Zo googelden Nederlanders vorig jaar in november bijna 700.000 keer naar Black Friday en de bijbehorende kortingsacties, terwijl dat er 2014 nog slechts 100.000 waren. Naar verwachting wordt dit jaar meer dan 1 miljoen keer online gezocht naar acties rond het koopjesfestijn.

De verwerker van onlinebetalingen iDEAL merkt ook een duidelijk piek van transacties op de vrijdag na de Amerikaanse feestdag Thanksgiving. Vorig jaar steeg het aantal transacties op deze vrijdag naar 2,4 miljoen, terwijl op een doorsnee dag 1,5 miljoen keer met de dienst wordt betaald. Het bedrijf achter iDEAL, Currence, verwacht komende vrijdag zelfs 3,5 miljoen onlinebetalingen te verwerken.

Webwinkels en PostNL leren overigens van deze piekmomenten in het verleden. Zo heeft het pakketbezorgingsbedrijf met een aantal webwinkels afgesproken dat ze hun aanbiedingsacties meer over de week verspreiden. Dat moet ervoor zorgen dat de drukte voor sorteercentra en bezorgers over meerdere dagen worden verdeeld. ,,Wat je ziet is dat heel veel winkels daardoor al vroeg begonnen zijn met Black Friday’’, laat een woordvoerster van PostNL weten. ,,Uiteindelijk zijn we daar allemaal bij gebaat.’’
luuk4
0
Porscheknakker
0
quote:

wins schreef op 22 november 2018 09:15:

Nu de koers nog!!
Die wordt gemanipuleerd, dus dat kan nog ff op zich laten wachten.
[verwijderd]
0
Ik zit in 2 aandelen: ING en PostNl..... zo wel de groene als de rode dagen zijn teleurstellend! ING nog door de EUR 10 en PostNl nog door de EUR 2,30 ?? Zou me niets verbazen, liggen beide het hele jaar al zo slecht
[verwijderd]
0
We kunnen wel met zekerheid stellen dat EUR 2,38 niet de bodem was....langzaam maar zeker gewoon verder omlaag.....tijd voor nieuws of een mooi koopadvies
[verwijderd]
0
quote:

s1138421 schreef op 22 november 2018 10:04:

We kunnen wel met zekerheid stellen dat EUR 2,38 niet de bodem was....langzaam maar zeker gewoon verder omlaag.....tijd voor nieuws of een mooi koopadvies
Beurzen weer eens ROOD, dan Post ook, bijna alle aandelen, zo werkt het nu eenmaal... heeft niets met bodem of wat dan ook te maken... angst en dan dumpt men..
[verwijderd]
0
quote:

De Kromme schreef op 22 november 2018 10:25:

benieuwd waar de bodem ligt.....
Dat hangt af van hoe lang het duurt voordat er actie komt vanuit PostNL
10.642 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 ... 529 530 531 532 533 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 1,225
Verschil -0,016 (-1,29%)
Hoog 1,238
Laag 1,212
Volume 1.717.700
Volume gemiddeld 2.245.195
Volume gisteren 2.916.414