Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

KLM en TU Delft werken aan vliegtuigontwerp

Lees over dit aandeel ook

  1. 03 apr IATA: luchtvrachtvervoer blijft goed groeien 1
  2. 12 mrt Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

10 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 3 juni 2019 11:06
    De KLM is toch een gebruiker van vliegtuigen. Ik zou het ontwerpen maar aan boeing of airbus overlaten.
    Eerdat zo'n brainstorm vliegtuig in de productie komt , kost 15 jaar + honderden miljarden.
    Kan de KLM zich dat permitteren, ik denk dat ze blij mogen zijn als ze het hoofd boven water kunnen houden
  2. forum rang 6 Ronald Engels 3 juni 2019 13:56
    De meest energie zuinige en meest low noise vliegtuigen zijn de Bombardier CS 200 en CS 300, nu helaas voor 51 % in handen van Airbus wegens financiele druk Bombardier, verbruik 22 % lager en 14 decibel minder herrie als vliegtuigen Embraer, Boeing en huidige niet moderne Airbus toestellen.

    M.v.g.
  3. [verwijderd] 4 juni 2019 05:48
    quote:

    Zheng He schreef op 3 juni 2019 16:36:

    Als KLM niet gedwongen wordt zal het alleen Boeings kopen; net zoals Ford vroeger: elke kleur is goed, als het maar zwart is.
    Ik denk eerder dat de KLM door onze EU dictators en onze moeder, Air France gedwongen word Airbussen te kopen.
    We zijn geen vrij land meer, maar een kolonie v/d E.U., daar hebben linkse partijen vrijwillig voor gekozen
10 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,956 19 apr
+0,076 +0,77%
Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links