Fastned « Terug naar discussie overzicht

Forum Fastned geopend

2.244 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 109 110 111 112 113 » | Laatste
Freshmeister
0
En die 650 is ook nog eens gekomen door een reverse split anders was de koers 3250 dollar geweest......
Riding the Tiger
1
Tesla, het grote voorbeeld van de Robinhoods gaat imploderen. Ik ben blij dat ik volledig uit aandelen ben. Dit wordt niet mooi.

Ik ben geen shorter, maar wel een realist. Beleggen is niet naar het casino gaan. Robinhood beleggers zoeken enkel snelle winsten. Dit is een soort lemmingen gedrag dat enkel door FOMO kan uitgelegd worden, en ook door hebzucht.

Jammer, maar veel Robinhooders gaan een duur lesje krijgen in beleggen.
marktwaarde
0
GS ziet Tesla nog naar de 850 gaan. Voordat de crash komt, komt er nog een versnelling van de top. Ik denk dat dat nog wel gaat duren tot na de benoeming van Biden en bekendmaking van de nieuwe QE door de FED.

Dus denk nog wel dat je een aantal maanden kan profiteren van deze giga bubbel.
Onder de regenboog
0
quote:

Heerstiets schreef op 10 december 2020 14:33:

GS ziet Tesla nog naar de 850 gaan. Voordat de crash komt, komt er nog een versnelling van de top. Ik denk dat dat nog wel gaat duren tot na de benoeming van Biden en bekendmaking van de nieuwe QE door de FED.

Dus denk nog wel dat je een aantal maanden kan profiteren van deze giga bubbel.
Gisteren nog 46 vandaag nog eens 9 eraf en ik denk ( hoop ik voor het bedrijf ) dat deze daling doorzet naar een normale beurskoers. Wil best wel aandelen kopen in dit bedrijf, maar wel met mijn hoofd op basis van toekomst, klanten en uitrol.
hopelijk vandaag 30 en morgen richting de 20 en stille hoop richting de 12
Die directie baalt, ze willen nieuwe aandelen en obligaties uitgeven voor verdere uitrol stations, maar ze staan met hun rug tegen de muur door dit kudde gedrag. Geen serieuze investeerder betaald meer dan 15 bij uitgifte.
PGV
0
quote:

boeroptrekker schreef op 10 december 2020 15:06:

De grote shuffle was dit.
Ja mooie pump and dump
Rowi62
0
Als je goed luistert hoor je de lucht eruit stromen ............IEX vrienden doen de rest met hun waarschuwing. (ze zouden zich niet met lokale fondsen bemoeien zeiden ze meen ik ooit)
Blub
0
jaaa, bedrijven die geen winst maken moet je weren. Uiteraard kun je een gokje wagen, maar je zal maar op 55 euro gekocht hebben.

Echter blijft het een leuk aandeel om te volgen.

Ik brand mijn vingers er echter niet aan.
Bossie89
0
hmm denk dat zelfs na 2 dagen afstraffing er morgen nog wel een flinke daling inzit, Jammer dat short gaan nergens mogelijk is op dit aandeel.

Waarom is dat eigenlijk?
pim f
0
quote:

Bossie89 schreef op 10 december 2020 18:36:

Jammer dat short gaan nergens mogelijk is op dit aandeel.

Ik had ook al even gecheckt, dat is gratis geld over de rug van sneue beginnelingen in het beleggen.
voda
0
‘Europese Unie stelt onrealistisch doel voor elektrisch rijden’

VIDEO
De doelen van de Europese Commissie voor elektrisch rijden zijn nog ver verwijderd van de realiteit, stelt de Europese vereniging van autofabrikanten ACEA.

Autoredactie 10-12-20, 15:37 Bron: ANP

De Europese Commissie wil in 2030 ten minste 30 miljoen elektrische auto’s op de weg hebben. ,,Gedurfd”, zegt de ACEA, omdat nog maar een fractie van de personenauto’s in Europa elektrisch is, namelijk 615.000 van de 243 miljoen. Om de Europese doelen te halen, moeten er bijna vijftig keer zoveel elektrische auto’s de weg op in tien jaar tijd, aldus ACEA-voorzitter Eric-Mark Huitema.

De Europese Commissie presenteerde woensdag een plan om duurzame mobiliteit te stimuleren. Daar is de ACEA het volledig mee eens, schrijft de vereniging, aangezien de auto-industrie naar eigen zeggen een groot deel van de ruim 60 miljard euro aan onderzoeks- en ontwikkelingsgelden aan verduurzaming besteedt.

Grote sprong
Momenteel is het volgens Huitema nog niet goed genoeg gesteld met de voorwaarden om de beoogde grote sprong in elektrisch rijden te kunnen maken. Als grote pijnpunt wordt het aantal tank- en laadpunten voor zowel personenauto’s als vrachtverkeer genoemd. De commissie wil over tien jaar 300 miljoen openbare laadpunten, maar het afgelopen jaar zijn er volgens ACEA slechts 200.000 laadpunten in de EU gerealiseerd. Dat zou betekenen dat de komende jaren vijftien keer zoveel infrastructuur moet worden aangelegd, wil dat doel worden behaald, becijferde de vereniging.

Europa moet daarom nationale overheden pushen meer te investeren in elektrische infrastructuur, vindt de vereniging. ,,De ervaring leert dat een vrijwillige aanpak niet loont. Sommige landen zijn heel actief, andere niet”, aldus Huitema, die bindende regels wil voor lidstaten. Andere maatregelen kunnen de transformatie van de autobranche verder op weg helpen, zoals het duurder maken van koolstof, de doorlopende vernieuwing van het wagenpark en het om- en bijscholen van werknemers.

Gemiddeld elf jaar oud
Een ander lastig punt is volgens de ACEA wat de Europeanen te besteden hebben aan auto’s. Het wagenpark wordt ouder, nieuwe auto’s duurder en de markt voor gebruikte auto’s groeit stevig. Volgens de ACEA is de gemiddelde Europese auto elf jaar oud. Als gevolg van de verduurzaming worden nieuwe auto’s nog duurder. Omdat mensen door de coronapandemie minder geld te besteden hebben, komt de betaalbaarheid van duurzame mobiliteit in het gedrang, waardoor het ook weer langer kan duren voordat mensen een nieuwe auto aanschaffen.

Hoe duurzaam is de elektrische auto daadwerkelijk? In onderstaande video legt de Universiteit van Nederland het uit:

www.ad.nl/auto/europese-unie-stelt-on...
inbetween
0
Een hybride volkswagen golf is vanaf € 39.000 !! Voor een koektrommel, want het is een kleine auto ! Je bent toch ook gek als je zoiets koopt. Jeugd gaat dit echt niet meer betalen voor een auto, die zijn al blij als ze een flatje 3 hoog achter kunnen betalen. Die hele energie transitie stagneert, let maar op.
Tonydwi
0
Proficiat aan die,die gekocht hebben boven de €50. Dat zijn de trouwe aandeelhouders voor 2021. De kudde narennen is nooit goed.Ik volg dat aandeel al van toen zij €13. Heb er geen gekocht was altijd te laat door die koersstijgingen wat ik niet normaal vond. Zijn er hier die gekocht hebben boven de €50 en wat nu.laat eens weten. een belegger.
de breyde
0
De electrische auto is niet te stuiten.

Ik ben belegger vanaf de eerste emissies op NX change voor € 10,00,
heb regelmatig verkocht in de range € 30,00 en € 48,00, en bijgekocht
voor € 7,50-€ 12,00.
Tot nu mijn beste certificaat van aandelen.
Nu weer wachten op een nieuwe piek, verkoop aan een grote partij.
Tonydwi
0
quote:

GRRRRR schreef op 11 december 2020 11:53:

[...]
En NU?
Aandelen kopen van Engie. die profiteren mee met de beursgang.
vosco2015
1
Ik ben nog steeds een blij mens. Kocht 250 aand. voor € 7,95 en heb na al die stijgingen van de koers ze toch maar verkocht op: € 49,-
Een groeiaandeel met potentie voor mij.
Kan ik voorlopig weer gratis tanken.
Dus een blij mens ben ik.
Kester
0
quote:

inbetween schreef op 11 december 2020 09:23:

Een hybride volkswagen golf is vanaf € 39.000 !! Voor een koektrommel, want het is een kleine auto ! Je bent toch ook gek als je zoiets koopt. Jeugd gaat dit echt niet meer betalen voor een auto, die zijn al blij als ze een flatje 3 hoog achter kunnen betalen. Die hele energie transitie stagneert, let maar op.
Helemaal mee eens. Transitie naar elektrisch is vooral ingegeven qua verkoop aantallen door de gunstige bijtellingstarieven. Nu dit voordeel nagenoeg is verdwenen zal ook de afname van elektrische voertuigen afnemen, tenzij de voertuigen prijstechnisch voordeliger gaan worden. Maar dat zien we nog niet echt gebeuren.
2.244 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 109 110 111 112 113 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:38
Koers 23,350
Verschil -0,650 (-2,71%)
Hoog 23,800
Laag 23,300
Volume 7.300
Volume gemiddeld 16.520
Volume gisteren 28.043