AMG « Terug naar discussie overzicht

AMG 2023

17.508 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 ... 872 873 874 875 876 » | Laatste
DeZwarteRidder
0
quote:

Lamsrust schreef op 7 juni 2023 10:58:

FD afgelopen maandag.

Flexibel stroomgebruik? Bedrijven zien dat niet zitten
Bedrijven zijn nauwelijks bereid om tegen een vergoeding vrijwillig hun elektriciteitsgebruik terug te schroeven op momenten dat het elektriciteitsnet is overbelast. Netbeheerders hadden gehoopt op meer flexibiliteit, om de druk op het volle stroomnet te verminderen en de lange wachttijd voor nieuwe elektriciteitsaansluitingen te verminderen. Bedrijven dreigen nu alsnog tot medewerking te worden verplicht. Ook met energieleveranciers, zoals zonne- en windparken, lukt het nauwelijks om afspraken te maken over het mijden van piekmomenten: met slechts tien partijen is een deal gesloten.


Mijns inziens kan de LIVA batterij van AMG hier uitkomst bieden. LIVA Power Management Systems GmbH heeft een aparte website die echter niet te vinden is vanuit de AMG website. Kennelijk moet dit een onderdeel worden van Clean Energy Materials.
Het barst van de batterijenboeren.
kees
0
Het gaat natuurlijk om de kwaliteit van de "batterijboer". AMG doet dat niet zo slecht.
DeZwarteRidder
1
quote:

kees schreef op 7 juni 2023 14:13:

Het gaat natuurlijk om de kwaliteit van de "batterijboer". AMG doet dat niet zo slecht.
Dat blijkt nergens uit.
Stork 49
1
quote:

DeZwarteRidder schreef op 7 juni 2023 14:15:

[...]

Dat blijkt nergens uit.
dooddoener
DeZwarteRidder
1
quote:

Zwaluwe/Dongen schreef op 7 juni 2023 14:34:

[...]
dooddoener
En een waarheid als een koe............
am1993
0
In verband met intensief bezoek aan projecten in Armenië (ik zal dus, naar verwachting, geen tijd hebben voor de beurs c.q. bewaking van mijn porto) calls juli 41 en 42 geschreven op deel van porto AMG. Vergoeding € 5.15 en € 4.50. Deel van de winst veilig gesteld. Hoef ik daar niet meer naar om te kijken. Op Flow had ik al calls september geschreven op mijn hele porto, dus ook daar geen omkijken naar voorlopig. Prachtig resultaat tot nu toe gemaakt en dat wil ik graag zo houden. Safety first. Had ik namelijk niet gedaan in april en dat heeft veel geld gescheeld.
Lamsrust
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 7 juni 2023 14:15:

[...]

Dat blijkt nergens uit.
LIVA Power Management Systems GmbH is inderdaad een start up die nog verliesgevend is. Het nieuwe systeem zal eerst bij een aantal klanten goed moeten draaien voordat het tractie krijgt. Desalniettemin kan dit een heel mooie productunit worden. Door deze innovatie toont AMG zich een ondernemend bedrijf en geen log instituut.
Calendar
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 7 juni 2023 14:15:

[...]

Dat blijkt nergens uit.
Als we Heinz mogen geloven is er veel vraag. De eerste is/wordt al geïnstalleerd bij een klant.
Calendar
0
quote:

Lamsrust schreef op 7 juni 2023 15:25:

[...]

LIVA Power Management Systems GmbH is inderdaad een start up die nog verliesgevend is. Het nieuwe systeem zal eerst bij een aantal klanten goed moeten draaien voordat het tractie krijgt. Desalniettemin kan dit een heel mooie productunit worden. Door deze innovatie toont AMG zich een ondernemend bedrijf en geen log instituut.
Het draait al op een aantal locaties bij AMG zelf.
Calendar
0
quote:

am1993 schreef op 7 juni 2023 15:12:

In verband met intensief bezoek aan projecten in Armenië (ik zal dus, naar verwachting, geen tijd hebben voor de beurs c.q. bewaking van mijn porto) calls juli 41 en 42 geschreven op deel van porto AMG. Vergoeding € 5.15 en € 4.50. Deel van de winst veilig gesteld. Hoef ik daar niet meer naar om te kijken. Op Flow had ik al calls september geschreven op mijn hele porto, dus ook daar geen omkijken naar voorlopig. Prachtig resultaat tot nu toe gemaakt en dat wil ik graag zo houden. Safety first. Had ik namelijk niet gedaan in april en dat heeft veel geld gescheeld.
Als er geen ongelukken gebeuren raak je een deel van je stukken kwijt. Als er wel ongelukken gebeuren, verlies je veel minder. Altijd een moeilijke afweging.
Klaas Vaak
0
AMG, gaat over 2023 in de buurt komen, of zelfs een hogere nettowinst halen dan BESI's recordwinst in 2021.

Ja, BESI is een AEX aandeel (waarde meer dan 8 miljard). Ja AMG gaat tussen nu en 6 jaar in de AEX komen.

Reden is simpel, fabrieken beginnen nu pas met draaien. De 2022 cijfers van AMG waren al heel netjes zonder deze inkomsten.
geldmaker
0
Aan de koers te zien zijn ze aan het coveren onze vrienden. Het gaat ze te heet worden onder de voeten..
peter_36
0
quote:

geldmaker schreef op 7 juni 2023 17:04:

Aan de koers te zien zijn ze aan het coveren onze vrienden. Het gaat ze te heet worden onder de voeten..
Dat zie je idd al.dagen aan het koersverloop. Zelfs gedurende de dag ineens 50ct omlaag en daarna weer snel omhoog. Ook bij shortsell loopt het snel terug. Nog 1 positie boven de 0,5. Benieuwd wanneer die melding komt
am1993
0
quote:

Calendar schreef op 7 juni 2023 15:36:

[...]

Als er geen ongelukken gebeuren raak je een deel van je stukken kwijt. Als er wel ongelukken gebeuren, verlies je veel minder. Altijd een moeilijke afweging.
Klopt, maar raak ik ze kwijt, dan heb ik ieder geval de winst t/m heden veilig gesteld. Plus wat extra's voor de moeite en m.i. een mooie prijs. 46,15 en 46,50 is natuurlijk geen verkeerde prijs.
Had trouwens verwacht dat AMG al eerder iets zou afkoelen, maar doet het niet. Sterk punt, maar daar durf ik ze niet op vast te houden. En corrigeert AMG, zoals we gewend zijn, dan is dat ook geen probleem. Inderdaad moeilijke afweging, maar zoals gezegd: dat heeft me in april met AMG van 39 naar 33 en Flow van 27 naar 23 behoorlijk veel geld gescheeld. Dus toch maar nagenoeg de hele boel afgedekt.
Just lucky
1
quote:

am1993 schreef op 7 juni 2023 17:23:

[...]
Klopt, maar raak ik ze kwijt, dan heb ik ieder geval de winst t/m heden veilig gesteld. Plus wat extra's voor de moeite en m.i. een mooie prijs. 46,15 en 46,50 is natuurlijk geen verkeerde prijs.
Had trouwens verwacht dat AMG al eerder iets zou afkoelen, maar doet het niet. Sterk punt, maar daar durf ik ze niet op vast te houden. En corrigeert AMG, zoals we gewend zijn, dan is dat ook geen probleem. Inderdaad moeilijke afweging, maar zoals gezegd: dat heeft me in april met AMG van 39 naar 33 en Flow van 27 naar 23 behoorlijk veel geld gescheeld. Dus toch maar nagenoeg de hele boel afgedekt.
Je handelt dus obv je laatste ervaring. Als AMG doorschiet naar 50, dan handel je de volgende keer dus weer anders. Iets met, zoals de wind waait...
Klaas Vaak
1
De nettowinst van AMG is al 3 kwartalen hoger dan dat van BESI.

BESI heeft een waarde van 8 miljard en is een AEX aandeel.

Dit is de reden waarom de laat bij AMG aan het leeglopen is. Er zijn weinig verkopers te vinden, de aandacht begint te stijgen en AMG is straks ook nog eens de eerste en dus belangrijkste speler op de lithiumhydroxidemarkt in Europa.
17.508 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 ... 872 873 874 875 876 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:35
Koers 24,500
Verschil +0,340 (+1,41%)
Hoog 24,500
Laag 23,840
Volume 211.210
Volume gemiddeld 244.611
Volume gisteren 140.716