TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Maart 2017

3.102 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 » | Laatste
[verwijderd]
0
€10,00 plus eind volgende week? Het zou zomaar kunnen!!
Zonder TT het weekend in? Echt niet, TT is hotter dan hot!!!
[verwijderd]
0
Het moet er ook een beetje niet uit zien als je succes wilt hebben. Dat Mexico-USA-wall filmpje vind ik behoorlijk sterk. Zou zo maar eens een hit kunnen worden. Mis alleen nog een paar strakke Mexicaanse klimgeitjes en vierkante klimbokken.
MichaT.
0
quote:

groeibriljant schreef op 31 maart 2017 17:28:

Het moet er ook een beetje niet uit zien als je succes wilt hebben. Dat Mexico-USA-wall filmpje vind ik behoorlijk sterk. Zo zo maar eens een hit kunnen worden.
Ik vind hem top....alleen ben je Trump als klant kwijt. Who cares ;-)
[verwijderd]
1
Vroeger, heel lang geleden zo rond 1973 had je autoloze zondagen. Zeer zeldzaam.
Vandaag was er een dag zonder Moneymaker..ook vrij zeldzaam.
Of zat ie met Bisera op een terras ergens aan het water?
[verwijderd]
1
quote:

MichaT. schreef op 31 maart 2017 17:30:

[...]

Ik vind hem top....alleen ben je Trump als klant kwijt.
Die hele conservatief christelijke achterban van hem doet niet eens aan sport. Eten alleen maar heeeeeel grote vette burgers en drinken daar een literje cola bij. En dat het liefst een paar keer per dag.
Juun
0
quote:

xynix schreef op 31 maart 2017 17:37:

Weer geëindigd met een leuke uptick op DH. Looking good!
Ik word weer blij als ik naar de portefeuille kijk. Fijn weekend allemaal.
[verwijderd]
0
Ijzersterk inderdaad. En dat allemaal zonder nieuws.

Volgens de TA knallen we nu door naar de 12 euro. En ook dat zonder nieuws. Ben benieuwd komende weken.

Een deal met Tesla zou echter de boel nog veel sneller naar de 12-15 range tillen. En dan vervolgens verder door de wereldwijde en permanente aandacht.
[verwijderd]
0
Er kwam hier zojuist een sprekend paard binnen. Familie van ene Ed? Hoe dan ook, ik heb de praatjesmaker buiten gezet. Geen beelden.

Hoe dan ook, alle (waarschijnlijk nog steeds wel lam geslagen) longers: proficiat met de up-tik. Graag nog many-to-follow!
Juun
0
quote:

Opus135 schreef op 31 maart 2017 17:44:

Er kwam hier zojuist een sprekend paard binnen. Familie van ene Ed? Hoe dan ook, ik heb de praatjesmaker buiten gezet. Geen beelden.

Hoe dan ook, alle (waarschijnlijk nog steeds wel lam geslagen) longers: proficiat met de up-tik. Graag nog many-to-follow!
Ik denk dat HG de koers stuurt omdat hij bang is voor de AVA, of kan dat niet.
tatje
1
Rond de AVA wordt de koers van de personeelsopties bepaald.

Daarna verwacht ik echt nieuws en dat weten de shorters.

Voor anticiperen.

Er komen kopers en de shorters zien en weten dat, lager zetten werkt maar enkele uurtjes.

Dus dan maar coveren bij een langzaam oplopende koers.

Tja, wat wil je :-)
[verwijderd]
0
Tsja, de Mexicaanse muurplannen van de Amerikaanse president (en ca. de helft van de bevolking daar) belachelijk maken als bedrijf. Is dat nou slim? Wel erg Noord-Koreaans om dat te doen ;-) Dat dan weer wel...
[verwijderd]
0
quote:

groeibriljant schreef op 31 maart 2017 17:42:

Ijzersterk inderdaad. En dat allemaal zonder nieuws.

Volgens de TA knallen we nu door naar de 12 euro. En ook dat zonder nieuws. Ben benieuwd komende weken.

Een deal met Tesla zou echter de boel nog veel sneller naar de 12-15 range tillen. En dan vervolgens verder door de wereldwijde en permanente aandacht.
Ik vond de Nissan signalen vandaag bijzonder hoopgevend. Nissan = Renault. Volvo / PSA op zelfde technologisch platform en Toyota ook erg waarschijnlijk aan het worden. Dan lijkt Ford ook niet ver weg en met Opel naar PSA mag je de rest van GM ook niet uitsluiten.

Zou wel extreem blue sky scenario zijn, maar helemaal uitsluiten mag je het niet.

En dan is zelfs Tesla opeens niet meer zo spannend.

Dan nog een patent rechtszaak tegen Intel/Mobileye en/of HERE en je weet niet wat er gebeurt.
[verwijderd]
1
quote:

Juun schreef op 31 maart 2017 17:49:

[...]
Ik denk dat HG de koers stuurt omdat hij bang is voor de AVA, of kan dat niet.
Lijkt mij een type dat helemaal niet met de koers bezig is. Zou dat juist wel moeten zijn, want beursgenoteerd. Vele discussies hier door anderen over gevoerd.

Gaat de man c.s. uiteindelijk leveren dan is veel vergeven. Niet alles echter, want in de tussentijd is veel verloren (meer dan gewonnen, wat namelijk meer voor insiders, slimme traders en gelukhebbers weggelegd lijkt te zijn).
Juun
0
quote:

Juun schreef op 31 maart 2017 17:49:

[...]
Ik denk dat HG de koers stuurt omdat hij bang is voor de AVA, of kan dat niet.
Is ook maar een grapje, voor degene die dat niet begrepen hadden.
En de relatie met de personeelsopties die binnenkort weer uitgegeven worden is er al helemaal niet, laat dat nu eens uit de hoofden van diegene die daar zo nu en dan een relatie met de koers in zien.
[verwijderd]
0
quote:

xynix schreef op 31 maart 2017 18:04:

[...]
Ik vond de Nissan signalen vandaag bijzonder hoopgevend. Nissan = Renault. Volvo / PSA op zelfde technologisch platform en Toyota ook erg waarschijnlijk aan het worden. Dan lijkt Ford ook niet ver weg en met Opel naar PSA mag je de rest van GM ook niet uitsluiten.

Zou wel extreem blue sky scenario zijn, maar helemaal uitsluiten mag je het niet.

En dan is zelfs Tesla opeens niet meer zo spannend.

Dan nog een patent rechtszaak tegen Intel/Mobileye en/of HERE en je weet niet wat er gebeurt.
Nissan was geen verspreking. Is gewoon binnen!

Toyota zou inderdaad fantastisch zijn. Zit je al richting dat 50% marktaandeel in 2020. Gaat de koers tzt door de grens van 100 euro. Helaas kan ik daar geen callopties voor kopen.

Tesla is onbelangrijk voor de wpa, maar des te belangrijker qua wereldwijde en continue aandacht. Sta je pas echt in de schijnwerpers. En dan komen er hordes beleggers op je af. Krijgen we Mobileye-toestanden en kom je omgerekend qua verkoopprijs op de 140 euro. Ruim 30x de omzet 2017 betaalde Intel.

Een patent rechtszaak zou zo maar eens kunnen. Moet TomTom wel de patenten hebben vastgelegd rondom de SLAM-ontwikkeling van een jaar of 5 geleden (TomTom liep 5 jaar voor op de gebrekkige positioneringslaag van Mobileye). Ze vonden SLAM te onbetrouwbaar. Ook de point-cloud patenten van roadDNA lijken mij goud waard. Ben benieuwd wat we op dit terrein gaan zien. Er is niets veiliger en robuuster te bedenken.
Dutchy Ron
1
www.automotiveworld.com/analysis/bett...

Better connectivity means better maps, which is better all round

Thanks to developments in connectivity, TomTom could soon provide near real-time mapping services - these could prove especially important for tomorrow’s smart cities, writes Xavier Boucherat

If reports from the 2017 Mobile World Congress Summit are to be believed, commercial deployment of 5G mobile data networks could begin as early as 2020. Greatly increased data capacity and transfer speeds are just two of the drivers behind the expected uptick in the number of connected vehicles on the road. Research from Gartner, an IT research firm, predicts that in 2017, around 21 million vehicles featuring data connectivity will be sold worldwide.
Tomaso Grossi, Senior Product Marketer at TomTom Automotive, suggests that by 2022, annual sales of connected vehicles could rise to over 60 million units.

[verwijderd]
0
quote:

groeibriljant schreef op 31 maart 2017 18:22:

[...]

Nissan was geen verspreking. Is gewoon binnen!

Toyota zou inderdaad fantastisch zijn. Zit je al richting dat 50% marktaandeel in 2020. Gaat de koers tzt door de grens van 100 euro. Helaas kan ik daar geen callopties voor kopen.

Tesla is onbelangrijk voor de wpa, maar des te belangrijker qua wereldwijde en continue aandacht. Sta je pas echt in de schijnwerpers. En dan komen er hordes beleggers op je af. Krijgen we Mobileye-toestanden en kom je omgerekend qua verkoopprijs op de 140 euro. Ruim 30x de omzet 2017 betaalde Intel.

Een patent rechtszaak zou zo maar eens kunnen. Moet TomTom wel de patenten hebben vastgelegd rondom de SLAM-ontwikkeling van een jaar of 5 geleden (TomTom liep 5 jaar voor op de gebrekkige positioneringslaag van Mobileye). Ze vonden SLAM te onbetrouwbaar. Ook de point-cloud patenten van roadDNA lijken mij goud waard. Ben benieuwd wat we op dit terrein gaan zien. Er is niets veiliger en robuuster te bedenken.
Onzin.

Calls kopen en doorrollen als jouw gewenste serie op de markt komt.
Enige vereiste is dat je heel erg zeker van je zaak bent want het kost best wel veel maar dan heb je wel wat he?
[verwijderd]
0
Over 60 million in 2022 is vrij conservatief ingeschat. Dat kan ook vrij eenvoudig 100 miljoen zijn. Het kost tegen die tijd geen drol meer om nieuwe auto's af-fabriek aan te sluiten op de mobiele datanetwerken. Welke gek koopt in 2022 nog een nieuwe auto zonder real-time services?
[verwijderd]
0
quote:

Straddleman schreef op 31 maart 2017 18:42:

[...]

Onzin.

Calls kopen en doorrollen als jouw gewenste serie op de markt komt.
Enige vereiste is dat je heel erg zeker van je zaak bent want het kost best wel veel maar dan heb je wel wat he?
Dat telkens doorrollen kost me klauwen met geld. En bij zo'n dip als na de jaarcijfers (leugens Goddijn over verdubbeling omzet Sports in 2016 bij BNR) nog veel meer. Die smerige leugen van Goddijn heeft me goud geld gekost.
3.102 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 5,700
Verschil -0,280 (-4,68%)
Hoog 5,925
Laag 5,700
Volume 569.243
Volume gemiddeld 307.306
Volume gisteren 668.949