Forum: TomTom » TomTom maart 2019 | Beursonline.nl

TomTom maart 2019

1.450 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 68 69 70 71 72 73 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
tafon
1
Oostenrijk is waar dat mogelijk is door de Europese regelgeving zeer gesloten.
Een aandelen pakket overboeken naar een ander land? daar doet de bank voor de particuliere klant niet aan, onder het motto we zijn u dan kwijt als klant, dus regel het zelf maar.
Inmiddels weer aandelen TT bij een Nederlandse bank gekocht en wil verder de optie constructie uitvoeren.
Hoewel ik tabak heb van TT denk ik dat ik er in moet blijven vanwege de kans dat het licht toch eens gaat schijnen voor de toko.
sniklaas
0
quote:

Giger schreef op 22 mrt 2019 om 12:46:


[...]

zeker, als uw gemiddelde koers onder de huidige ligt - ja, dit is goed voor u

maar dit is zeker niet het geval voor iedereen en voor de anderen, die voor een hogere prijs kochten, dit maakt papierverlies het echte verlies, toch?

dus dit gaat niet over het de schuld geven van TT of FFF over het maken van mensen om belasting te betalen of niet

Ik vraag me alleen af hoe het mogelijk is dat mensen die verlies maken door AGIO en vooral degenen die blijkbaar een belasting moeten betalen, er voor hebben gestemd?

99,96%?

dit slaat nergens op ...
Klopt Giger, je neemt het papieren verlies en nog vervelender, des te lager de koers bij de intrekking des te groter het verlies dat je alleen kunt 'compenseren' door de ingenomen stukken weer terug te nemen..

Lang niet alle aandelen zijn ingebracht voor stemming en ik kan mij voorstellen dat niet Nederlandse ingezetene aandeelhouders vanwege de belasting inhouding al bij voorbaat het besluit hebben genomen om de aandelen voor intrekking van de hand te doen en hun aandelen niet hebben aangeboden voor stemming om deze aandelen beschikbaar te hebben voor verkoop!

De stichters hebben een zodanig groot belang dat de uitslag van de stemming bij voorbaat vast stond en dat maakt dat een aantal van de overige aandeelhouders slechts een beperkt aantal aandelen inbrengt voor stemming, enkel en alleen om bij de AVA te zijn.

Succes op deze zonnige lentedag maar vooralsnog niet op de beurs........Peter
JIBA
0
quote:

Vinovino schreef op 22 mrt 2019 om 13:00:


[...]

Ik was de enige die zijn mond open deed, en ik werd dus echt heel boos, want Wakkie wuift alles weg, heeft lak aan vragen en beantwoord ze niet, en liegt keihard als er gevraagd wordt EERST goed uit te leggen hoe het werkt, en dan pas de stemming te doen.
Hij belooft dat, en gelijk erna doet hij het toch niet!!

En deze man zit daar al 10 jaar om het bestuur te controleren??
En hij zit er dus voor de aandeelhouders??
En dat voor 60.000 euro per jaar?
Met andere woorden, voor 1 middagje werk?
Daar betalen wij als aandeelhouders dus aan mee, aan iemand die ons geld afpakt met vage trucjes.

Nee, deze dubieuze advocaat Wakkie zit er om voor Goddijn het meeste geld eruit te slepen over de ruggen van de normale aandeelhouders.
Goddijn’s belofte steeds dat hij alles doet voor ALLE aandeelhouders is dus leugen nummer zoveel van hem!
Volgens mij mag je als CEO van een beursgenoteerd bedrijf niet steeds maar liegen en er daardoor zelf beter door te worden en de aandeelhouders steeds slechter.
Wie of wat houdt deze man tegen??

Wie heeft er connecties bij een tv programma of tijdschrift of krant om dit eens onder het licht te houden en het uit te laten zoeken?

Mijn boosheid hierover werd door de zaal maar als schande gezien, en na afloop hoorde ik nog oude mannetjes praten over: ik zou hem aanklagen voor smaad!!

Dus ik trek mijn bek open omdat er oneerlijke dingen gebeuren, en de mensen die ook slachtoffer worden van deze praktijken, aandeelhouders dus, zouden mij voor smaad willen aanklagen?

Het moet niet gekker worden!!
Veel mensen willen dus graag bedonderd worden en hun geld kwijtraken!


De Mol? ;-)
harde winst
0
De mens wil bedrogen worden en dan vooral de aandeelhouders van TomTom. Fijn weekend allemaal.
tatje
1
2 HD maps deals op de markt en beiden gewonnen door Tom Tom.

Microsoft bouwt met Volkswagen een cloud voor volkswagen.
Harold : Microsoft is een belangrijke partner ook in Automotive ( zeg even waarin nog meer ), omdat ze een grote deal met Volkswagen hebben gesloten en onze samenwerking er op gericht is, dat we gezamenlijk de markt bedienen.
Onze diensten vullen elkaar aan.

De alliantie RNM .
Alliance Intelligent cloud built on Microsoft Azure to power the alliance,s latest connected services.

Tom Tom doet dus de 2 deals voor HD maps die op de markt zijn, dus ook nog eens top 10 deal.

Microsoft maakt clouds met Volkswagen en RNM.

Hier de grootste autobouwers qua aantallen ter wereld.

www.autobahn.eu/12019/en-de-grootste-...

Wie zijn de 2 top 10 autobouwers die met de HD maps van Tom Tom gaan werken.

1) RNM
2) Volkswagen
3) Toyota
4) General Motors
5)Ford
6)Hyundai
7)PSA
8) Fiat Chrysler

www.autobahn.eu/12019/en-de-grootste-...

Ik weet het niet, maar Harold zou dus tijdens de BAVA hebben gezegd, 10 miljard en de tent is verkocht ??

10 miljard 42,55 per aandeel ( 235 miljoen )

Min
910 voor TTT
200 consumer
390 cash.

15% voor de bieder van 10 miljard dus 35,25 miljoen aandelen 42,55 min 8 is 1217 miljoen.

Betaalt dus 10 miljard maar eigenlijk 7,283 miljard is 30,99 per aandeel.

Tom Tom kan binnen halen wat ze willen, als niet direct de centen zichtbaar zijn, kan BIJNA niemand er iets mee.

autorai.nl/de-50-populairste-autos-we...

Kijk eens wat Apollo van Baidu in 2020 en 2021 wil :-)

apollo.auto/




Erg chebbi
1
Thnx tatje.
De kt-agenda van Baidu is super ambitieus (typisch voor een bubble-market). Tomtom heeft in komende tijdvakken veel programmeurs nodig om zijn klanten (waaronder Baidu) te kunnen bedienen en in te spelen op het maatwerk dat daarbij komt kijken.

In dat kader begrijp ik de inspanningen van CV...Zij creëert een pool van relatief goedkope IT-ers, die zo bij T2 aan de slag kunnen!



Agatan
0
Goedemorgen.

Ja Chebbi, die twee zijn geen apekool. De ontwikkelingen gingen veel te snel en de vraag naar de HD technologie nam ook snel toe. Dus even een nieuw It schooltje voorzien van allernieuwste snufjes opgezet.
1 + 1 = 2.

Blijf dus ook na 3 1/2 jaar zonder 1 cent rendement stevig op mijn aandelen zitten.

Fijn weekend allen.
tatje
0
Interessant.

www.chinasquare.be/itrends-baidu-en-m...

23 juli 2017.

Zelfstandige voertuigen




Baidu-test in Wuzhen

Eerder deze maand maakte Baidu bekend dat 50 bedrijven haar Apollo-alliantie hebben verwezenlijkt. Apollo is het open platform voor autonoom rijden dat Baidu in april voorstelde. 13 Chinese autoproducenten en twee westerse producenten Ford en Daimler doen al mee, evenals leveranciers van onderdelen, operatoren in deelrijden en TomTom. Interessante ontwikkeling is dat voortaan Apollo een beroep kan doen op de Azure cloud computing dienst van Microsoft. Bedrijven als BMW, Ford, Renault-Nissan, Toyota en Volvo gebruiken al of kondigen aan Azure als slimme cloud technologie te zullen gebruiken. Zo kunnen de vervaardigers van auto’s zich beter op hun kerntaak concentreren. McKinsey verwacht dat 15% van de nieuw verkochte wagens in 2030 zelfstandig zullen kunnen rijden. Apollo wil een alomvattend, veilig en betrouwbare oplossing zijn die alle grote kenmerken en functies bezit van een zelfstandig voertuig.

Stukje uit het stuk.

Interessante ontwikkeling is dat voortaan Apollo een beroep kan doen op de Azure cloud computing dienst van Microsoft. Bedrijven als BMW, Ford, Renault-Nissan, Toyota en Volvo gebruiken al of kondigen aan Azure als slimme cloud technologie te zullen gebruiken.


Het net sluit zich, zullen we maar zeggen.
tatje
0
Je zou bijna zeggen, dat de meeste autobouwers voor Azure van Microsoft gaan kiezen.

HD maps real time platform, trafic en smart cities van Tom Tom zitten in Microsoft Azure.
1.450 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 68 69 70 71 72 73 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 22-mrt-19 17:35
Koers 7,474
Verschil -0,122 (-1,61%)
Hoog 7,650
Laag 7,422
Volume 688.409
Volume gemiddeld 781.529
Volume gisteren 815.059