AMG 2023
Vermoedelijk worden we met de spotprijzen van lithium en lithiumhydroxide op een dwaalspoor gezet. Daarvoor is AMG te ingewikkeld, en dat is precies ook de reden dat veel beleggers niet vol voor dit aandeel durven te gaan, en dat is niet van de laatste tijd.
De vraag is meer of we de bedrijfsleiding vertrouwen dat de eerder geventileerde outlook serieus te nemen is, en dat zij tijdig een winstwaarschuwing geven als daar aanleiding voor is.
Normaal gesproken zou je daarop moeten kunnen vertrouwen. Al moet ik eerlijk toegeven dat AMG op dit gebied geen smetteloze reputatie heeft.
Mrs. Smith schreef op 24 september 2023 18:29:
www.linkedin.com/posts/himanshu-bhatt...
Dank je Mrs Smith, duidelijk dat als China overheidssubsidies blijft geven, wordt het een zaak die in Brussel " geregeld" moet worden.
Het is toch onacceptabel dat AMG en andere Lthiumfabrikanten een ongelijke strijd moeten voeren om een eerlijke prijs voor hun lithium te krijgen.
Laten we hopen dat Heinz en andere Ceo's de koppen snel bij elkaar steken, anders gaat ook de autoindustrie buiten China het erg moeilijk krijgen.. Er is wel eendracht nodig om deze misstand aan de kaak te stellen....
Mrs. Smith schreef op 24 september 2023 18:29:
www.linkedin.com/posts/himanshu-bhatt...
Bijzonder dat wordt aangegeven dat China zoveel meer dan de vraag gaat produceren.
Dat is geen marktwerking, dat is economische oorlogvoering. Creëren van een monopolie positie door subsidiëren.
Geen bedrijf dat wel aan marktwerking onderhevig is overleefd dat.
Direct naar Forum
Detail
Vertraagd |
22 sep 2023 17:35 |
Koers |
28,800 |
Verschil |
-0,400 (-1,37%) |
Hoog |
29,420 |
Laag |
28,720 |
Volume |
186.223 |
Volume gemiddeld |
232.176 |
Volume gisteren |
203.465 |