AFC Ajax « Terug naar discussie overzicht

ajax wil beginnen met eigen aandelen in te kopen

25 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
mr.Franz
0
Op de agenda van de Algemene vergadering van Aandeelhouders komt dit punt bij wijziging 9 aan bod. Ik ben erg benieuwd wat voor beweegreden hierachter zit.

www.ajax.nl/web/show/id=60243/langid=43

Verder vanavond een belangrijke wedstrijd, die veel invloed kan hebben op de financiele resultaten van de club.

Voor urby emanuelson lijkt zijn tijd bij ajax komende zomer ten einde te komen.

[verwijderd]
0
Dat Ajax maar eerst eens gaat beginnen met "werkvoetbal" verzorgd te verstaan,want wat was het gisteren weer huilen met de pet op.
En als ik dan lees dat Urby Emanuelson niet tevreden is met aanbieding van Ajax-contract????!!!!
Van der Wiel die jonge denkt maar aan 1 ding (dat zie je zo) TATTOO'S,het kan hem niet snel genoeg gaan voordat de wedstrijd is afgelopen,uit dat shirt en "look me" zijn ze niet mooi,heb er weer eentje bij,leuk he...word tijd dat M.Jol eens gaat optreden,slaat nergens op, shirt aanhouden daar gegint het mee!
Luis Suarez ziet ook geen enkele medespeler staan,als hij de bal krijgt kop omlaag en rennen,tjonge wat een "einzelganger" totaal geen teamplayer en geen eerbied meegereisde supporters waar andere spelers na afloop naar supporters gingen,ging hij rustig naar binnen,niet normaal (Jol doe hier wat aan)
Jammer voor Stekelenburg en Mounir el Hamdaoui en respect voor deze twee,daar kan menigeen nog een puntje aanzuigen.
mr.Franz
0
Het was inderdaad weer hopeloos. Er zijn teveel spelers die het CL niveau bij lange na niet halen. Anita op linksachter blijft ook een zwaktebod. In plaats van al jaren achter elkaar het oppikken van nieuwe dure middenvelders en vooral aanvallers vaak overbodig, zou er eens in de linksback positie geinvesteerd moeten worden.

Enoh kan erg goed de bal afpakken, maar vaak nadat hij die zelf weer verloren heeft, aan de bal is hij bijzonder matig, 90 procent van de passes zijn terug richting verdediging.

Om nou te zeggen dat Jol in zijn tijd bij Ajax nu spelers daadwerkelijk beter heeft gemaakt durf ik te betwijfelen.

Tijd voor Ajax-supporters om het voorbeeld van Pim Blokland, bij feyenoord te volgen?

Binnenkort nog maar een plukje aandelen oppikken voordat ze met het inkoopprogramma beginnen dan?

zijn er uberhaupt mensen hier die wat aandeeltjes hebben in Ajax?
[verwijderd]
0
quote:

f.postma schreef:

Het was inderdaad weer hopeloos. Er zijn teveel spelers die het CL niveau bij lange na niet halen. Anita op linksachter blijft ook een zwaktebod. In plaats van al jaren achter elkaar het oppikken van nieuwe dure middenvelders en vooral aanvallers vaak overbodig, zou er eens in de linksback positie geinvesteerd moeten worden.

Enoh kan erg goed de bal afpakken, maar vaak nadat hij die zelf weer verloren heeft, aan de bal is hij bijzonder matig, 90 procent van de passes zijn terug richting verdediging.

Om nou te zeggen dat Jol in zijn tijd bij Ajax nu spelers daadwerkelijk beter heeft gemaakt durf ik te betwijfelen.

Tijd voor Ajax-supporters om het voorbeeld van Pim Blokland, bij feyenoord te volgen?

Binnenkort nog maar een plukje aandelen oppikken voordat ze met het inkoopprogramma beginnen dan?

zijn er uberhaupt mensen hier die wat aandeeltjes hebben in Ajax?
90 procent van de passes zijn terug richting verdediging.

dit geld voor het merendeel van de spelers geen vertrouwen anders doe je dit niet.

mr.Franz
0
quote:

beeldscherm schreef:

[...]

90 procent van de passes zijn terug richting verdediging.

dit geld voor het merendeel van de spelers geen vertrouwen anders doe je dit niet.

volledig mee eens. En wanneer zal de uitverkoop starten? aangezien de kans op verdere deelname in de CL nu verkeken lijkt. Het rapport van commissie Coronel lijkt mij door de huidige verantwoordelijke bestuurders nooit gelezen. ''We gaan ons richten op de jeugdopleiding, en halen enkel versterkingen met exceptionele kwaliteiten''

Vervolgens haal je jeroen Verhoeven, Athouba, Mido, Graafland,Ooijer Taino en ga maar door.

Het bestuur maakt er financieel een rotzooi van, geeft geld uit wat er niet is om Jol tevreden te houden. Terwijl die zelf voor 3 miljoen op de loonlijst staat maar blijft roepen om versterkingen.
[verwijderd]
0
quote:

f.postma schreef:

[...]

volledig mee eens. En wanneer zal de uitverkoop starten? aangezien de kans op verdere deelname in de CL nu verkeken lijkt. Het rapport van commissie Coronel lijkt mij door de huidige verantwoordelijke bestuurders nooit gelezen. ''We gaan ons richten op de jeugdopleiding, en halen enkel versterkingen met exceptionele kwaliteiten''

Vervolgens haal je jeroen Verhoeven, Athouba, Mido, Graafland,Ooijer Taino en ga maar door.

Het bestuur maakt er financieel een rotzooi van, geeft geld uit wat er niet is om Jol tevreden te houden. Terwijl die zelf voor 3 miljoen op de loonlijst staat maar blijft roepen om versterkingen.
klopt, over de hele breedte genomen moet het voetbal weer terug naar de roots,te beginnen met de lonen,tis totaal uit de klauwen gelopen en geef de eigen jeugd zekers de kans,ik zeg daarbij spelers die in het buitenland hun heil zoeken ($) niet meer voor het Nat. team geselecteerd zouden moeten worden dit zal wel op europees vlak moeten worden doorgevoerd, voordelen 1 - spelers denken er nog eens over na,2 - de spelers v/d Nat.comp. geef je hierdoor extra beloning/stimulans voor competitie,want meestal worden ze toch op naam/club geselecteerd,
mr.Franz
0
volume van de handel neemt toe, nu al 8 procent meer handel dan gemiddeld. Gister bijna 65 procent meer handel. In perspectief kan alles rooskleurig lijken.
mr.Franz
0
Alweer een draak van een wedstrijd van ajax zijde. Opnieuw zo weinig voetballend vermogen op het middenveld, dat de spitsen die zo nu en dan wel van de buitencategorie zijn, totaal niet aangespeeld konden worden.

Deze wedstrijd is dan ook het gevolg van het jarenlange wanbeleid, een club met tientallen contractspelers van heinde en verre, die er maar niet in slaagt(Jol) een team te vormen.

hoe lang kan dit nog zo doorgaan...
[verwijderd]
0
quote:

f.postma schreef:

Alweer een draak van een wedstrijd van ajax zijde. Opnieuw zo weinig voetballend vermogen op het middenveld, dat de spitsen die zo nu en dan wel van de buitencategorie zijn, totaal niet aangespeeld konden worden.

Deze wedstrijd is dan ook het gevolg van het jarenlange wanbeleid, een club met tientallen contractspelers van heinde en verre, die er maar niet in slaagt(Jol) een team te vormen.

hoe lang kan dit nog zo doorgaan...
Jol: "Geef mij tien miljoen en ik kom er wel uit"

nieuws.nl.msn.com/sport/voetbal/artic...

jol, lul niet, doe eens iets aan je systeem veranderen en begin ,ik blijf erbij,Suarez minimaal 3 wedstrijden op de bank te laten dan zul je zien dat een Siem de Jong en El Hamdaoui opfleuren,versterk het middenveld met 1 man erbij.
mr.Franz
0
volumes nemen steeds verder toe, het zal jordania toch niet wezen?

Verder lijkt er sprake van een redelijke crisis bij ajax, en wordt het rapport coronel dat al 2 jaar geleden uitkwam weer meerdere malen aangehaald.

Wanneer het huidige bestuur zou terugtreden, zoals johan cruijf dat wenst, een koerssprong richting de 8 euro mogelijk?

Iemand bekend met welke partijen er momenteel in ajax aandelen zitten?

Van veendam moeten ze toch wel weten te winnen zou je denken.
mr.Franz
0
# Name / Position Nation Marktwert
- Ronald Graafland
Torwart (TW), 31 Jahre
500.000 €
1 Maarten Stekelenburg
Torwart (TW), 28 Jahre
9.000.000 €
12 Kenneth Vermeer
Torwart (TW), 24 Jahre
2.000.000 €
30 Jeroen Verhoeven
Torwart (TW), 30 Jahre
500.000 €
2 Gregory van der Wiel
Abwehr (RV), 22 Jahre
10.000.000 €
3 Toby Alderweireld
Abwehr (IV), 21 Jahre
5.000.000 €
4 Jan Vertonghen
Abwehr (DA), 23 Jahre
8.000.000 €
5 Vurnon Anita
Abwehr (AV), 21 Jahre
4.000.000 €
13 André Ooijer
Abwehr (IV), 36 Jahre
2.000.000 €
17 Daley Blind
Abwehr (DA), 20 Jahre
1.000.000 €
23 Oleguer
Abwehr (IV), 30 Jahre
1.800.000 €
29 Thimothée Atouba
Abwehr (AL), 28 Jahre
1.750.000 €
6 Eyong Enoh
Mittelfeld (DM), 24 Jahre
3.250.000 €
8 Christian Eriksen
Mittelfeld (OM), 18 Jahre
3.000.000 €
10 Siem de Jong
Mittelfeld (OM), 21 Jahre
3.500.000 €
11 Urby Emanuelson
Mittelfeld (AL), 24 Jahre
8.000.000 €
15 Nicolás Lodeiro
Mittelfeld (LOM), 21 Jahre
1.250.000 €
18 Rasmus Lindgren
Mittelfeld (DM), 25 Jahre
2.500.000 €
19 Teemu Tainio
Mittelfeld (ZM), 30 Jahre
1.500.000 €
20 Demy de Zeeuw
Mittelfeld (DM), 27 Jahre
7.500.000 €
25 Mitchell Donald
Mittelfeld (DM), 21 Jahre
500.000 €
28 Roly Bonevacia
Mittelfeld (DM), 19 Jahre
150.000 €
33 Aras Özbiliz
Mittelfeld (LOM), 20 Jahre
50.000 €
7 Miralem Sulejmani
Sturm (OA), 21 Jahre
4.500.000 €
9 Mounir El Hamdaoui
Sturm (OA), 26 Jahre
7.500.000 €
16 Luis Suárez
Sturm (OA) , 23 Jahre
25.000.000 €
21 Hyun-Jun Suk
Sturm (MS), 19 Jahre
450.000 €
24 Marvin Zeegelaar
Sturm (LA), 20 Jahre
150.000 €
31 Darko Bodul
Sturm (MS), 21 Jahre
400.000 €
35 Mido
Sturm (MS), 27 Jahre
1.700.000 €
46 Florian Jozefzoon
Sturm (RA), 19 Jahre
100.000 €
Gesamtwert 116.550.000 €
Ausländer: 15 (48,4 %

bron: www.transfermarkt.de
[verwijderd]
1
quote:

f.postma schreef:

# Name / Position Nation Marktwert
- Ronald Graafland
Torwart (TW), 31 Jahre
500.000 €
1 Maarten Stekelenburg
Torwart (TW), 28 Jahre
9.000.000 €
12 Kenneth Vermeer
Torwart (TW), 24 Jahre
2.000.000 €
30 Jeroen Verhoeven
Torwart (TW), 30 Jahre
500.000 €
2 Gregory van der Wiel
Abwehr (RV), 22 Jahre
10.000.000 €
3 Toby Alderweireld
Abwehr (IV), 21 Jahre
5.000.000 €
4 Jan Vertonghen
Abwehr (DA), 23 Jahre
8.000.000 €
5 Vurnon Anita
Abwehr (AV), 21 Jahre
4.000.000 €
13 André Ooijer
Abwehr (IV), 36 Jahre
2.000.000 €
17 Daley Blind
Abwehr (DA), 20 Jahre
1.000.000 €
23 Oleguer
Abwehr (IV), 30 Jahre
1.800.000 €
29 Thimothée Atouba
Abwehr (AL), 28 Jahre
1.750.000 €
6 Eyong Enoh
Mittelfeld (DM), 24 Jahre
3.250.000 €
8 Christian Eriksen
Mittelfeld (OM), 18 Jahre
3.000.000 €
10 Siem de Jong
Mittelfeld (OM), 21 Jahre
3.500.000 €
11 Urby Emanuelson
Mittelfeld (AL), 24 Jahre
8.000.000 €
15 Nicolás Lodeiro
Mittelfeld (LOM), 21 Jahre
1.250.000 €
18 Rasmus Lindgren
Mittelfeld (DM), 25 Jahre
2.500.000 €
19 Teemu Tainio
Mittelfeld (ZM), 30 Jahre
1.500.000 €
20 Demy de Zeeuw
Mittelfeld (DM), 27 Jahre
7.500.000 €
25 Mitchell Donald
Mittelfeld (DM), 21 Jahre
500.000 €
28 Roly Bonevacia
Mittelfeld (DM), 19 Jahre
150.000 €
33 Aras Özbiliz
Mittelfeld (LOM), 20 Jahre
50.000 €
7 Miralem Sulejmani
Sturm (OA), 21 Jahre
4.500.000 €
9 Mounir El Hamdaoui
Sturm (OA), 26 Jahre
7.500.000 €
16 Luis Suárez
Sturm (OA) , 23 Jahre
25.000.000 €
21 Hyun-Jun Suk
Sturm (MS), 19 Jahre
450.000 €
24 Marvin Zeegelaar
Sturm (LA), 20 Jahre
150.000 €
31 Darko Bodul
Sturm (MS), 21 Jahre
400.000 €
35 Mido
Sturm (MS), 27 Jahre
1.700.000 €
46 Florian Jozefzoon
Sturm (RA), 19 Jahre
100.000 €
Gesamtwert 116.550.000 €
Ausländer: 15 (48,4 %

bron: www.transfermarkt.de
en geloof maar hier zit veel gebakken lucht in,na huizenbubbel de spelersbubbel.
als ik al lees dat een v/d Wiel meer waard is als Stekelenburg dan hoef ik de rest al niet meer te lezen/weten dan heeft/hebben ze geen verstand van Voetbal hahahahahahah moet niet gekker worden!!!
mr.Franz
0
Inderdaad, erg naukeurig zal het niet zijn. Toch is het misschien leuk om een onafhankelijk buitenlands voetbalblad de spelers van ajax te laten waarderen.

Al heeft het natuurlijk niets te maken met eventuele verkoopprijzen of te verwachten transferopbrengsten. Leeftijd en de positie waar men speelt, evenals de contractduur zijn hiervoor allemaal factoren die meespelen in deze toegekende ''waarde''.

We houden het forum in ieder geval nog wat levendig beeldscherm.

wat verwacht je van morgen?, veendam op bezoek in de arena

De volumes van het aandeel ajax zijn de laatste week tot slot wel dagelijks ruim hoger dan het gemiddelde. of koop jij soms stevig in, beeldscherm?

groet,
[verwijderd]
1
quote:

f.postma schreef:

Inderdaad, erg naukeurig zal het niet zijn. Toch is het misschien leuk om een onafhankelijk buitenlands voetbalblad de spelers van ajax te laten waarderen.

Al heeft het natuurlijk niets te maken met eventuele verkoopprijzen of te verwachten transferopbrengsten. Leeftijd en de positie waar men speelt, evenals de contractduur zijn hiervoor allemaal factoren die meespelen in deze toegekende ''waarde''.

We houden het forum in ieder geval nog wat levendig beeldscherm.

wat verwacht je van morgen?, veendam op bezoek in de arena

De volumes van het aandeel ajax zijn de laatste week tot slot wel dagelijks ruim hoger dan het gemiddelde. of koop jij soms stevig in, beeldscherm?

groet,
tja Veendam, bij verlies kan/moet Jol zijn biezen pakken,qua belegging heb ik nu ff niks met Ajax.
succes in ieder geval.
[verwijderd]
1
Reactie op beeldscherm.

Waarom zou vd Wiel geen hogere marktwaarde kunnen hebben als Stekelenburg.
Over het algemeen hebben keepers een lagere marktwaarde!
Moet wel zeggen dat ik van beide spelers de geschatte marktwaarde aan de lage kant vindt!
mr.Franz
0
Daar heb je gelijk in Poemel, mogelijk doelt beeldscherm op de huidige vorm van vd Wiel, dan kan ik me wel voorstellen dat geen club op dit moment meer wil betalen voor hem dan voor stekelenburg. Ik denk dat er al aardig wat transferwaarde vanaf is bij vd Wiel sinds het EK.

Ik ben erg benieuwd wanneer de uitverkoop bij ajax gaat beginnen, en of ze sulejmani nog een contract gaan aanbieden. als ze dat niet doen krijgt kapitaalsvernietiging een nieuwe definitie, in zoverre dat nu al niet woord is dat verwijst naar het ajax beleid.

Ik denk dat na dit seizoen toch wel veel dragende spelers de club willen verlaten en ajax weer moet bouwen. Het argument waar je als fan mee wordt ''doodgegooid'' als excuus voor de presaties van de laatste jaren. Alsof andere team dat niet moeten!.

Heb je de wedstrjd van gister ook gezien poemel? ik kan als voetballiefhebber erg genieten als zo'n technische speler als eriksen is.

dat geeft weer moed voor de toekomst,
[verwijderd]
0
nou nou,het was weer huilen met de pet op,en ook nog interview Suarez na afloop gehoord?
Hij sprak volgens mij over zichzelf,niemand speelt samen,geen team, jonge bekijk je eigen beelden eens zou ik zeggen!!
mr.Franz
0
Het valt als los zand uit elkaar, een prestatie op zich om met dit spelersmateriaal er maar niet in te slagen een team te creeren die voorelkaar wil strijden en verzorgd kan voetballen.

Jol heeft in mijn ogen geen enkele speler beter gemaakt in zijn tijd als coach bij ajax. Zelf zal hij wel met anita op de proppen komen, nou dat blijft een gemankeerde linksback van het niveau eerste divisie.

Athouba, was een versterking die nog niets heeft toegevoegd. Nu kan je zeggen jah maar hij is geblesseerd. Dat klopt al anderhalf jaar en ook de tijd voordat hij bij ajax kwam was hij een speler die vaker aan de kant stond met blessuren dan dat hij kon spelen. waarom haal je dan toch zo'n blessure gevoelige linksback. Niks geleerd van Juanfranof roger bijvoorbeeld?

Ooijer, verschrikkelijk om die man te zien stuntelen, op alle terreinen wordt hij geklopt, snelheid, positionering, opbouwend stelt hij ook niets voor. Erg om te constateren dat Jol hem boven Aelderweireld verkiest om zijn eigen gelijk te bewijzen. En afgelopen weekend was het weer Ooijer die in de fout ging, en met al zijn ervarenheid zijn team nog verder de shit in helpt met die achterlijke, geheel overbodige tackle.

Taino, 2 keer ingevallen volgens mij, wat hij brengt of zijn sterke kanten zijn is mij volstrekt onduidelijk, wat zijn toegevoegde waarde is voor ajax evenmin. Maar waarschijnlijk erg nodig, en liever een middenvelder extra dan een buitenspeler. Makelaar vriendje van Jol, of is dat te makkelijk?.

Mido, loopt vorige week gelukkig tegen een bal, die ook een spits uit de topklasse kan maken. Hij moet als breekijzer dienen, met ditzelfde breekijzer worden de ramen ingeslagen van potentiele doorstromende talenten. In plaats van dat je het publiek jeugdspelers voorschoteld, waarvoor veel meer begrip en waardering zal worden opgebracht, weet Jol een volgevreten vedette van een van zijn makelaarsvriendjes vast te leggen. Opnieuw zit hier geen enkele heldere visie achter.

Jol zelf dan, met zijn uitspraak van vorige week "geef mij tien miljoen en ik kom er wel uit"(http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/161133/jol-geef-mij-tien-miljoen-en-ik-kom-er-wel-uit/) laat hij zien waar hij naar toe wil met dit ajax. Spelers kopen!

En dat is hem goed recht, de spelers die hij tot nu toe heeft weten te halen zijn allemaal versterkingen gebleken, en getuigen van het voetballend inzicht wat Jol heeft. Ik vind dan ook dat het bestuur van ajax, waar op dit moment meer dan 60 spelers onder contract staan, de duurste voetbalschool van nederland heeft, en een opleidingsinstituut waar nog steeds topclubs een voorbeeld aannemen, jol die zak met geld moeten geven.

Jol zal met slimme aankopen, het balans in het team als je daar nog van kan spreken nog verder ontwrichten, de onrust en ontwikkeling bij jonge spelers verder weten te blokkeren, en de schuldenlast en rode cijfers van ajax weten te verzwaren. Ajax geef hem die tien miljoen!

Jol een man met visie, die iedere week laat zien dat hij een team aan het voetballen krijgt met de middelen die hij heeft, die niet gaat roepen dat hij versterkingen nodig heeft, en waar jong talent de kans krijgt wanneer ajax met 4-0 voorstaat is een kapitein op het schip ajax, op koers richting de kelders van de noordzee.

[verwijderd]
0
quote:

f.postma schreef:

Het valt als los zand uit elkaar, een prestatie op zich om met dit spelersmateriaal er maar niet in te slagen een team te creeren die voorelkaar wil strijden en verzorgd kan voetballen.

Jol heeft in mijn ogen geen enkele speler beter gemaakt in zijn tijd als coach bij ajax. Zelf zal hij wel met anita op de proppen komen, nou dat blijft een gemankeerde linksback van het niveau eerste divisie.

Athouba, was een versterking die nog niets heeft toegevoegd. Nu kan je zeggen jah maar hij is geblesseerd. Dat klopt al anderhalf jaar en ook de tijd voordat hij bij ajax kwam was hij een speler die vaker aan de kant stond met blessuren dan dat hij kon spelen. waarom haal je dan toch zo'n blessure gevoelige linksback. Niks geleerd van Juanfranof roger bijvoorbeeld?

Ooijer, verschrikkelijk om die man te zien stuntelen, op alle terreinen wordt hij geklopt, snelheid, positionering, opbouwend stelt hij ook niets voor. Erg om te constateren dat Jol hem boven Aelderweireld verkiest om zijn eigen gelijk te bewijzen. En afgelopen weekend was het weer Ooijer die in de fout ging, en met al zijn ervarenheid zijn team nog verder de shit in helpt met die achterlijke, geheel overbodige tackle.

Taino, 2 keer ingevallen volgens mij, wat hij brengt of zijn sterke kanten zijn is mij volstrekt onduidelijk, wat zijn toegevoegde waarde is voor ajax evenmin. Maar waarschijnlijk erg nodig, en liever een middenvelder extra dan een buitenspeler. Makelaar vriendje van Jol, of is dat te makkelijk?.

Mido, loopt vorige week gelukkig tegen een bal, die ook een spits uit de topklasse kan maken. Hij moet als breekijzer dienen, met ditzelfde breekijzer worden de ramen ingeslagen van potentiele doorstromende talenten. In plaats van dat je het publiek jeugdspelers voorschoteld, waarvoor veel meer begrip en waardering zal worden opgebracht, weet Jol een volgevreten vedette van een van zijn makelaarsvriendjes vast te leggen. Opnieuw zit hier geen enkele heldere visie achter.

Jol zelf dan, met zijn uitspraak van vorige week "geef mij tien miljoen en ik kom er wel uit"(http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/161133/jol-geef-mij-tien-miljoen-en-ik-kom-er-wel-uit/) laat hij zien waar hij naar toe wil met dit ajax. Spelers kopen!

En dat is hem goed recht, de spelers die hij tot nu toe heeft weten te halen zijn allemaal versterkingen gebleken, en getuigen van het voetballend inzicht wat Jol heeft. Ik vind dan ook dat het bestuur van ajax, waar op dit moment meer dan 60 spelers onder contract staan, de duurste voetbalschool van nederland heeft, en een opleidingsinstituut waar nog steeds topclubs een voorbeeld aannemen, jol die zak met geld moeten geven.

Jol zal met slimme aankopen, het balans in het team als je daar nog van kan spreken nog verder ontwrichten, de onrust en ontwikkeling bij jonge spelers verder weten te blokkeren, en de schuldenlast en rode cijfers van ajax weten te verzwaren. Ajax geef hem die tien miljoen!

Jol een man met visie, die iedere week laat zien dat hij een team aan het voetballen krijgt met de middelen die hij heeft, die niet gaat roepen dat hij versterkingen nodig heeft, en waar jong talent de kans krijgt wanneer ajax met 4-0 voorstaat is een kapitein op het schip ajax, op koers richting de kelders van de noordzee.

klopt precies jij verwoord het prima,toevoeging zoek spelers met BODY en niet meer de oorbel/tattoo/gsm/fastfood generatie want dan loop je alweer achter de feiten aan
[verwijderd]
0
Helemaal mee eens. Wordt tijd dat AJAX weer de jeugd uit eigen opleiding een kans gaat geven!! En dat kan alleen door ze in te zetten. Moet wel zeggen dat ik Jol een prima trainer vindt. Hij heeft helaas nu de pech dat het niet draait! Maar als je het team van vorige seizoen bekijkt is er niet gek veel veranderd. Het is gewoon een feit dat als Suarez niet draait, dit zijn weerslag heeft op het hele elftal.
25 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 25 apr 2024 17:35
Koers 10,400
Verschil +0,150 (+1,46%)
Hoog 10,400
Laag 10,150
Volume 4.697
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 4.974