Royal Dutch Shell « Terug naar discussie overzicht

Uitstappen? Is het echt never sell Shell?

Arthuradis
0
Zal wachten tot de q3 cijfers zijn. Shell doet hetzelfde als total. Enkel total zijn persbericht is 10keer beter geschreven.
gpjf
1
ik blijf nog steeds lager kopen, nu 500 stukjes op 10.784 , totaal nu 8 K op 12.33 gemiddeld . Veel lager zal het toch wel niet meer gaan, ja ik hoor de bashers al roepen ; " Kan naar 0 " haha maar dat zit er niet in. Mochten ze nog verde zakken dan moet ik helaas van mijn lt portefeuille Post.nl wat gaan verkopen maar we zullen zien . Ik heb er nog alle vertrouwen in.
Go Go Go !
0
Vandaag wederom een aflevering van Brandhout. Op naar de 9,XX met het zwakke verhaal van Ben van Beurden

Dacht tot vandaag dat lage 10 of hoge 9 mooi aankoopmoment zou zijn. Inmiddels wat bijgesteld. Heb er gelukkig niet meer dan 2.500 rond de 12. Leuk is anders, maar moet er maar mee leven. Uitstappen doe ik voorlopig niet, maar een spike naar beneden om bij te kopen is welkom. Dus ... dalen kreng !
[verwijderd]
0
Lijkt wel of olie en gas niet meer gebruikt worden, heb ik iets gemist? :-)
Zelf hoop ik op zeer meevallende 3e kw cijfers,anders dik onder de tien vrees ik.
Rai444,44
3
Ik ben er klaar mee, turbos uitgestopt, ga mijn vingers er niet meer aan branden. Hoewel ik denk dat RDS zwaar ondergewaardeerd is, denkt de markt er blijkbaar anders over en dat is een dure les geweest. De energie transitie zal een lange tijd in beslag nemen, dus met het herstel van de RDS koers zal het ook niet zo’n vaart lopen. Als die onzekerheid nodigt niet uit tot een nieuwe positie. Heb verder wel vertrouwen in Shell, alleen schiet je er niks mee op. Succes iedereen.
bp5ah
0
quote:

Arthuradis schreef op 30 september 2020 17:41:

Zal wachten tot de q3 cijfers zijn. Shell doet hetzelfde als total. Enkel total zijn persbericht is 10keer beter geschreven.
Shell zegt het zo, leest als een verkapte winst-waarschuwing.

Shell maakte verder bekend dat voor het derde kwartaal op een productie wordt gerekend van het equivalent van 2,15 miljoen tot 2,25 miljoen vaten per dag. Dat is inclusief een impact van 60.000 tot 70.000 vaten per dag door productieverstoringen vanwege orkanen in de Golf van Mexico, aldus het bedrijf. De productie van gas ligt in het derde kwartaal naar verwachting op het equivalent van 820.000 tot 860.000 vaten per dag.

Het concern zegt verder dat de lagere prijzen in het derde kwartaal een aanzienlijke impact zullen hebben op de marges bij lng, vloeibaar gemaakt aardgas. Daarnaast waarschuwt Shell dat de marges bij raffinage significant lager zullen zijn dan in het tweede kwartaal van dit jaar. Shell komt op 29 oktober met cijfers over het derde kwartaal.
boldie
0
quote:

gpjf schreef op 30 september 2020 17:42:

ik blijf nog steeds lager kopen, nu 500 stukjes op 10.784 , totaal nu 8 K op 12.33 gemiddeld . Veel lager zal het toch wel niet meer gaan, ja ik hoor de bashers al roepen ; " Kan naar 0 " haha maar dat zit er niet in. Mochten ze nog verde zakken dan moet ik helaas van mijn lt portefeuille Post.nl wat gaan verkopen maar we zullen zien . Ik heb er nog alle vertrouwen in.
blijkbaar willen ze bodem wel even testen.
Guus_Geluk
0
quote:

Pataya schreef op 30 september 2020 17:38:

[...]
Weer op het laagste stand van de dag gesloten.
DL was 10.762
Global-analist1
0
Toch maar veel aandelen bijgekocht. Ik vermoed dat we deze week richting €13. Daar ben ik er van overtuigd.
OOTB
0
Blehhh, wat een lafaard is die Rutte toch, mondkapje ja, maar niet verplicht, geef nou eens duidelijkheid en richting oh wacht, hij heeft bij Shell gewerkt natuurlijk.......
Oebababoela
0
quote:

Onder de Loep schreef op 30 september 2020 17:50:

Toch maar veel aandelen bijgekocht. Ik vermoed dat we deze week richting €13. Daar ben ik er van overtuigd.
Waarom zou Shell morgen ruim 1,5 euro gaan stijgen?
bp5ah
0
quote:

gpjf schreef op 30 september 2020 17:42:

ik blijf nog steeds lager kopen, nu 500 stukjes op 10.784 , totaal nu 8 K op 12.33 gemiddeld . Veel lager zal het toch wel niet meer gaan, ja ik hoor de bashers al roepen ; " Kan naar 0 " haha maar dat zit er niet in. Mochten ze nog verde zakken dan moet ik helaas van mijn lt portefeuille Post.nl wat gaan verkopen maar we zullen zien . Ik heb er nog alle vertrouwen in.
Heb ze eruit gehaald op 10,75 om te kopen. Heb 6.5 k 5k ook op 12.33 1.5k in de 11.05 en 11.68

Ik middel niet meer, dit gaat morgen meteen weer lager, futs vanmiddag even op +1.5% shell naar beneden.

Olie zit in de Crisis zolang er COVID is, het enige wat zou helpen is -/-20 graden in Europa 3 maanden lang en een Vaccin voor COVID., dan koop ik liever bij op 12.3 dan is ie door de dalende trendlijn.

Voor hetzelfde staat er morgen 10.3 of 11.3, roept u maar. De enigen die het weten zijn de volgers blijkbaar met hun koersdoelen, RDS van hoeksteen naar Molensteen .........

Nieuwe CEO zou ook wel helpen voor het koersje ...., en betere communicatie naar buiten toe lijkt me ook niet slecht.
Yes we can
0
quote:

gpjf schreef op 30 september 2020 17:42:

ik blijf nog steeds lager kopen, nu 500 stukjes op 10.784 , totaal nu 8 K op 12.33 gemiddeld . Veel lager zal het toch wel niet meer gaan, ja ik hoor de bashers al roepen ; " Kan naar 0 " haha maar dat zit er niet in. Mochten ze nog verde zakken dan moet ik helaas van mijn lt portefeuille Post.nl wat gaan verkopen maar we zullen zien . Ik heb er nog alle vertrouwen in.
Hehe, we kennen elkaar van het postNL forum, we hebben daar 1 dingetje geleerd denk ik... De aanhouder maakt een mooie winst. Ik blijf ook rustig bijkopen ongeacht wat de bashers posten. De koers is nu grappig. Onder de 10€ (RDSB) koop ik per 2000 stuks
gpjf
0
quote:

DJ Ferry 3.0 schreef op 30 september 2020 17:43:

Lijkt wel of olie en gas niet meer gebruikt worden, heb ik iets gemist? :-)
Zelf hoop ik op zeer meevallende 3e kw cijfers,anders dik onder de tien vrees ik.
Ben daar door bovenstaand bericht van Shell over haar verwachtingen, marges etc nou niet echt meer zo hoopvol in .Uiteraard hoop ik op een positieve draai
Global-analist1
0
quote:

OOTB schreef op 30 september 2020 17:51:

Blehhh, wat een lafaard is die Rutte toch, mondkapje ja, maar niet verplicht, geef nou eens duidelijkheid en richting oh wacht, hij heeft bij Shell gewerkt natuurlijk.......
U gebruikt zeer ongepaste woorden!!!
> Iannuzi
0
quote:

joeppie schreef op 30 september 2020 17:44:

3-5 miljoen stukjes in de laatste minuten.
Bizar inderdaad. Bijna 4 miljoen stuks in grote brokken. Is dit de start van de rally?
bp5ah
0
quote:

Onder de Loep schreef op 30 september 2020 17:50:

Toch maar veel aandelen bijgekocht. Ik vermoed dat we deze week richting €13. Daar ben ik er van overtuigd.
Mooi man, laat maar komen, gaat niet gebeuren, al zou'k het graag willen.
bp5ah
0
quote:

> Iannuzi schreef op 30 september 2020 17:54:

[...]

Bizar inderdaad. Bijna 4 miljoen stuks in grote brokken. Is dit de start van de rally?
Naar beneden lijkt me. 4 miljoen stukjes in grote brokken is mooi, maar niet als de koers nog een tik extra na krijgt. Meer verkopers dan kopers dus. Straks staat BvB in de supermarkt, probeert ie aandelen te slijten ....

Wordt een meerjarenplan voor me zolangzamerhand ....
200.031 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 3085 3086 3087 3088 3089 3090 3091 3092 3093 3094 3095 ... 9998 9999 10000 10001 10002 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 09:19
Koers 33,375
Verschil -0,095 (-0,28%)
Hoog 33,430
Laag 33,305
Volume 415.817
Volume gemiddeld 7.488.665
Volume gisteren 6.212.668