Pharming « Terug naar discussie overzicht

Radio Pharming !

[verwijderd]
0
Nirvana - In the Pines (Where did you sleep last night)
Dit is het origineel van Huddie Leadbelly / Ledbetter.

www.youtube.com/watch?v=VdYVANxDNkg

voda
2
quote:

Misschien schreef op 13 mei 2021 19:27:

Tis niet alleen om de cijfers een heftig dagje geweest begrijp ik nu ik wat terug lees. Jip is weer gesneuveld, gadverdamme!

Voda, Hans ik begrijp dat jij contact met hem hebt, doe hem de groeten van mij en bedank hem voor zijn medeleven svp.

Jammer,
Tini
Zal ik doen beste Tini. Je hebt een warm plekje in Jip zijn hart.

www.youtube.com/watch?v=Q4Y0ul97GoQ
[verwijderd]
3
Hallo mensen , ik neem hierbij vast even afscheid van jullie want er is een behoorlijke kans dat een onbeschofte post van een zeker iemand op dit forum niet weggehaald wordt. En als dat niet gebeurt ben ik echt weg heb ik laten weten en laat ik me vandaag nog verwijderen. Voor mij is er een grens overtreden. Ik zal wel zeker zo nu en dan nog wel via via contact hier contact blijven onderhouden en ook mee blijven lezen zodat ik van jullie en nu natuurlijk met name van Jan en Tini op de hoogte blijf. Maar misschien is het allemaal niet nodig en loopt het nog goed af!
Misschien
0
Ik hoop op je afsluiter Beur. Ik kijk net en zie jouw bericht, waarom kunnen mensen het niet laten elkaar te kwetsen. Waar het echt om gaat weet ik niet, ik ga op de maanddraad bij lezen, bah!
Groet,
Tini
[verwijderd]
0
quote:

Beur schreef op 14 mei 2021 15:09:

Hallo mensen , ik neem hierbij vast even afscheid van jullie want er is een behoorlijke kans dat een onbeschofte post van een zeker iemand op dit forum niet weggehaald wordt. En als dat niet gebeurt ben ik echt weg heb ik laten weten en laat ik me vandaag nog verwijderen. Voor mij is er een grens overtreden. Ik zal wel zeker zo nu en dan nog wel via via contact hier contact blijven onderhouden en ook mee blijven lezen zodat ik van jullie en nu natuurlijk met name van Jan en Tini op de hoogte blijf. Maar misschien is het allemaal niet nodig en loopt het nog goed af!
Stel je niet zo aan joh.
[verwijderd]
0
quote:

Misschien schreef op 14 mei 2021 15:17:

Ik hoop op je afsluiter Beur. Ik kijk net en zie jouw bericht, waarom kunnen mensen het niet laten elkaar te kwetsen. Waar het echt om gaat weet ik niet, ik ga op de maanddraad bij lezen, bah!
Groet,
Tini
Beste Tini, de maanddraad is helemaal niet interessant, zonde van je energie.
Misschien
2
quote:

Mar! schreef op 14 mei 2021 15:47:

[...]

Beste Tini, de maanddraad is helemaal niet interessant, zonde van je energie.
Hoi Mar,

Meestal kijk ik er niet eens meer, maar Beur zijn reactie op deze draad terwijl het conflict of meningsverschil waarschijnlijk op de andere draad plaatsvond, was een beetje vreemd.

Ondertussen blijk ik toch op die draad voor te komen bij die allemans vriend. Lieve mensen laat hem, of haar , mij maakt het niets meer uit.

Doe mij een groot plezier en reageer er niet op, Ari en Beur en nog een paar, wees wijzer dan iemand die zegt er niet van te weten, maar ondertussen alles weet en dat zelfs van jaren terug. Of, diegene het altijd juist heeft valt te betwijfelen.

Voor iedereen een fijn weekend,
Tini
[verwijderd]
1
quote:

Misschien schreef op 14 mei 2021 15:59:

[...]

Hoi Mar,

Meestal kijk ik er niet eens meer, maar Beur zijn reactie op deze draad terwijl het conflict of meningsverschil waarschijnlijk op de andere draad plaatsvond, was een beetje vreemd.

Ondertussen blijk ik toch op die draad voor te komen bij die allemans vriend. Lieve mensen laat hem, of haar , mij maakt het niets meer uit.

Doe mij een groot plezier en reageer er niet op, Ari en Beur en nog een paar, wees wijzer dan iemand die zegt er niet van te weten, maar ondertussen alles weet en dat zelfs van jaren terug. Of, diegene het altijd juist heeft valt te betwijfelen.

Voor iedereen een fijn weekend,
Tini
Goed advies Tini,

Er niet op reageren. Er gaat kostbare energie verloren.

www.youtube.com/watch?v=vUQjUgTrvNA&a...

Laten we proberen van elkaar te leren......
[verwijderd]
2
[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, bericht is bij dezen verwijderd. Waarschuwing.]
[verwijderd]
3
Goedenavond,

Ben ik weer.Eigenlijk door irritatie op het AD draadje.Al een dag
of wat.Moet en zou me er dan mee moeten bemoeien...Ik leer
het nooit af...
Tini en Jan:ik volg jullie dagelijks op de voet en sterkte gewenst
vanuit mijn hart!

www.youtube.com/watch?v=QZamlt4nzFI

[verwijderd]
3
quote:

hopenmazzel schreef op 14 mei 2021 18:50:

Goedenavond,

Ben ik weer.Eigenlijk door irritatie op het AD draadje.Al een dag
of wat.Moet en zou me er dan mee moeten bemoeien...Ik leer
het nooit af...
Tini en Jan:ik volg jullie dagelijks op de voet en sterkte gewenst
vanuit mijn hart!

www.youtube.com/watch?v=QZamlt4nzFI

Hi Hoop! :)

www.youtube.com/watch?v=xyHoohNyYkw
Misschien
2
Lieve Beur,
Ik onderschat zijn post niet die ik overigens niet gelezen heb en natuurlijk begrijp ik je verontwaardiging en waardeer het dat jij en daarna anderen probeerde om de poster zijn post weg te laten halen.

Ik hoopte echte dat je de daad niet bij het woord gevoegd had en keek voor dat ik deze reactie las of jij jezelf verwijderd had wat gelukkig niet het geval was.

Daar kwam Ik een post van 1 mei tegen van jou waarin je een ander waarschuwde om jezelf niet uit te laten lokken.

Wij kunnen het niet bedenken wat dat soort geesten beweegt om je zo te gedragen tegenover anderen. Daarom ga er maar van uit dat 98% van de mensen goede bedoelingen hebben en die 2% nemen we op de koop toe.

Laat 'm, dan pas wordt duidelijk dat niet wij, maar die ander niet deugt.

Groet,
Tini
[verwijderd]
1
quote:

Beur schreef op 14 mei 2021 18:56:

[...]Hi Hoop! :)

www.youtube.com/watch?v=xyHoohNyYkw
Hi Beur,

Ik heb het gevolgd en ook je principes.Dat lijkt tegenwoordig meer
iets van vroeger.Ik zat vanmiddag nog eens na te denken over de
politiek.
Tot half vier 's morgens opgebleven op 2 april/3 april.Rutte een paar messen in zijn rug.
En wat zien we nu:we gaan vrolijk verder in het landsbelang.
Prima gereageerd!

www.youtube.com/watch?v=ADWdYtQvbfU
Misschien
0
quote:

hopenmazzel schreef op 14 mei 2021 18:50:

Goedenavond,

Ben ik weer.Eigenlijk door irritatie op het AD draadje.Al een dag
of wat.Moet en zou me er dan mee moeten bemoeien...Ik leer
het nooit af...
Tini en Jan:ik volg jullie dagelijks op de voet en sterkte gewenst
vanuit mijn hart!

www.youtube.com/watch?v=QZamlt4nzFI

En nou blijven man, welkom terug.
Tini
[verwijderd]
3
quote:

Misschien schreef op 14 mei 2021 19:04:

[...]

En nou blijven man, welkom terug.
Tini
Dank en ik doe mijn best Tini!.

XX
[verwijderd]
3
Tini en Hoop: de vrij algemene instelling van "niet reageren maar negeren dan gaat het vanzelf wel over" gaat in algemene zin wel op maar zeker niet altijd: er zijn namelijk bepaalde mensen bij wie dit absoluut niet werkt.
Het is èèn van de misvattingen, overgebleven uit de psychologie van de jaren 70 waar nog steeds veel mensen, zelfs vakmensen, in blijven geloven.
Als er duidelijk iets niet in de haak is en de omstanders zwijgen is dat een min of meer een vrijbrief voor continuering van verder onacceptabel gedrag. Totdat het helemaal misgaat. Dan zegt mens ineens: "Hoe heeft het kunnen gebeuren? Waarom heeft niet iemand eerder ingegrepen?".
[verwijderd]
0
43.711 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 ... 2182 2183 2184 2185 2186 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 24 apr 2024 17:35
Koers 0,905
Verschil -0,004 (-0,39%)
Hoog 0,917
Laag 0,893
Volume 6.519.524
Volume gemiddeld 6.865.849
Volume gisteren 4.300.077