Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

JOE BIDEN

6.342 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 314 315 316 317 318 » | Laatste
jonas
0

FF-rel.

Gaarne wijs ik je erop dat ik als boerenkool Nederlander geen stemrecht heb in de USA.

Met enige trots wijs ik je erop dat ik wel als Presidentkandidaat ben voorgedragen door een Cubaanse USA vriendin zeg 30 jaar geleden.

Helaas daarin was ze de enige en gaat het nu vanwege gebrek aan andere stemmen daarom wat minder met de USA.

Groet, Jonas
objectief
0
quote:

jonas schreef op 4 juli 2020 23:57:

Gaarne wijs ik je erop dat ik als boerenkool Nederlander geen stemrecht heb in de USA.

Goeiemorgen Jonas,

Weer terug en als van ouds weer lekker tegendraads bezig!!

luchtschip
0


Joe Biden :

The nation is crying out for leadership — leadership that can unite us and bring us together. But this president has nothing to offer.

video 1:00 minuut
twitter.com/JoeBiden/status/128027961...
Al Kipone
0
zie ook boven, Biden's economische plan en de roll-out:

Events focused on
@JoeBiden
’s economic recovery plan:

Biden in PA today

OH roundtable w/ @SherrodBrown

TX call w/ @BetoORourke

AZ roundtable w/ @amyklobuchar

NH roundtable w/ @PeteButtigieg

MI roundtable w/ @GovWhitmer

WI roundtable w/ @SenDuckworth & @SenatorBaldwin

jonas
0

Het punt is ook. Biden beste vent, maar te oud dus goede vice president nodig. Denk dan aan Wareen of Hari . Wel wat links in de USA, maar wat daar links is, is hier nog recht van het midden dus zal wel meevallen.

Heb ooit eens verhaal gelezen. Delegatie VVD op naar de USA. Stelde zich voor als Dutch liberals Nou viel daar niet zo best bij de Republikeinen. Wat zijn dat voor communisten nu weer?

Groet, Jonas
ff_relativeren
0
quote:

Al Kipone schreef op 9 juli 2020 20:41:

zie ook boven, Biden's economische plan en de roll-out:

Events focused on
@JoeBiden
’s economic recovery plan:

Biden in PA today

OH roundtable w/ @SherrodBrown

TX call w/ @BetoORourke

AZ roundtable w/ @amyklobuchar

NH roundtable w/ @PeteButtigieg

MI roundtable w/ @GovWhitmer

WI roundtable w/ @SenDuckworth & @SenatorBaldwin

CNBC heeft er een mooie column over geschreven : www.cnbc.com/2020/07/09/biden-uses-pr... .
jonas
0

Al "Elizabeth Warren en Kamala Harris bedoelt u, neem ik aan?"

Even verhaaltje. Kwam in Parijs. In toch wel vrij prijzig hostel zeg een jaartje geleden een vrij jonge USA journalist tegen. Hij viel van zijn stoel toen ik vertelde dat Trump bepaalde zaken goed had gezien. Hij was meer van Trump dan Clinton.

Vertelde hij dat hij niet eens een ziektekostenverzekering had vanwege te duur. Toen viel de rest van het vrij internationale gezelschap de medehostelgangers van hun stoel. Hij dan weer verbaast dat ik Warren toch niet zo gek vond. Die is echt links Jonas! Ach op zicht niet erg, want zij had wel onderbouwde plannen en dan kom je er wel vanzelf achter dat dingen soms wat lastiger zijn.

Overigens naar onze begrippen is die Warren helemaal niet zo extreem links. Ja gratis universiteit waar de rijke kindertjes dan naartoe gaan raar idee en subsidie van arm naar rijk. Geen goed idee van haar.

Groet, Jonas
objectief
0
quote:

jonas schreef op 10 juli 2020 20:48:

Al "Elizabeth Warren en Kamala Harris bedoelt u, neem ik aan?"

Ja, die hebben zowat dezelfde politieke visie als jij. (voor zover ik kan vergelijken)
Al Kipone
0
Biden ligt 5% voor op trump in Texas, volgens

WASHINGTON – President Donald Trump insisted Monday that he’s ahead in Texas – a state he can’t win reelection without – despite a new Dallas Morning News poll that shows he lags by 5 points and other recent polls showing him tied with Democrat Joe Biden.

“We’re many points up in Texas,” he told reporters at the White House. “Fake news. Phony polls.”

But GOP strategists took the latest survey seriously.

Economic woes and unease over his handling of the coronavirus pandemic have taken a toll. With less than four months to go before Election Day, signs point to a struggle or even, to some Democrats, a potential rout that would end GOP control in the White House, U.S. Senate and state Legislature.

“The president’s in a serious battle in the state of Texas. It’s not your poll. It’s not the CBS poll. It’s the last nine polls that show that it’s not a slam dunk,” said Dave Carney, Gov. Greg Abbott’s chief strategist. “Is he going to lose it? Probably not, but it’s certainly a state that’s going to take significant effort to ensure we win.

“It’s a competitive political environment in the country, and Texas is not safe for anybody,” he said.

www.dallasnews.com/news/politics/2020...

En dan komt deze spot op TV in Texas (en Florida, Arizona en North Carolina):

www.youtube.com/watch?v=YRVQ6layb5A&a...
ff_relativeren
0
Super Pac voor Joe Biden gaat samenwerken met Hawkfish, het analytica bedrijf van Michael Bloomberg. Hun doel is om met meer dan $ 20 miljoen budget zich te richten op mensen die 4 jaar geleden op Donald Trump stemden.

Hun 1e focus is de battleground states. "Nooit stond Donald Trump er zwakker voor. Dit is het moment."

“American Bridge 21st Century is excited to partner with Hawkfish to bring their cutting edge data, modeling, and analytics capabilities to our work,” Beychok said. “Donald Trump has never been weaker and now is the time for Democrats to use the best technology to help win back seniors and small-town, rural voters in order to put Joe Biden in the White House.”

Bron : www.cnbc.com/2020/07/15/pro-biden-sup... .
luchtschip
1
luchtschip
0
Erik Mouthaan, RTL :

Ok wow. Dit spotje. Als Biden president wordt, gaat je oma eraan. Verdraait totaal Bidens woorden. Hij heeft gezegd tegen het idee te zijn geld weg te halen bij de politie.

video 0:30 minuut
twitter.com/erikmouthaanRTL/status/12...
voda
0
Taskforce Biden-Sanders: Amerika moet in 5 jaar tijd 500 miljoen zonnepanelen installeren

Amerika moet in 5 jaar tijd 500 miljoen zonnepanelen installeren. Dat stelt de Biden-Sanders Unity Task Force die het politieke beleid van de presidentskandidaat van de Democraten heeft uitgestippeld.

Bernie Sanders gooide in april als laatste tegenstander van Biden de handdoek in de ring. Daarmee is Biden de kandidaat die zittend president Donald Trump moet verslaan.

8 miljoen zonnedaken
De taskforce heeft nu een politieke blauwdruk opgeleverd die Biden moet helpen om als Democratische kandidaat het Amerikaanse presidentschap te veroveren.

‘Om zo snel mogelijk de stap naar nul emissie te bereiken, verbinden democraten zich ertoe de koolstofvervuiling door energiecentrales tegen 2035 te elimineren door middel van technologie-neutrale normen voor schone energie en energie-efficiëntie’, is te lezen in de blauwdruk. ‘We zullen de inzet van zonne- en windenergie drastisch uitbreiden door middel van op de gemeenschap gebaseerde en op nutsbedrijven gebaseerde systemen. Binnen 5 jaar installeren we 500 miljoen zonnepanelen, waaronder 8 miljoen zonnedaken en gemeenschappelijke zonne-energiesystemen, en 60.000 in Amerika gebouwde windturbines. Zo creëren we miljoenen banen, waaronder honderdduizenden vakbondsbanen die niet kunnen worden uitbesteed naar het buitenland. We doorbreken barrières voor de inzet van schone energie in heel Amerika en bouwen een modern elektriciteitsnet dat gemeenschappen met elkaar verbindt en hen van stroom voorziet via schone energie.’

In het politieke plan is verder opgenomen dat alle nieuwe gebouwen in Amerika vanaf het jaar 2030 volledig energieneutraal moeten zijn. De Amerikaanse presidentsverkiezingen vinden plaats op dinsdag 3 november.

Door Marco de Jonge Baas

solarmagazine.nl/nieuws-zonne-energie...
ff_relativeren
0
Joe Biden haalt uit : "De instorting van de economie door Corona, is de schuld van Donald Trump, omdat hij weigert om als president het land uit de pandemie te leiden."

bron : www.cnbc.com/2020/07/30/biden-says-tr... .
Al Kipone
0
6.342 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 314 315 316 317 318 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
860,01  -5,35  -0,62%  18:05
 Germany40^ 17.694,70 -0,80%
 BEL 20 3.827,75 +0,03%
 Europe50^ 4.902,59 -0,69%
 US30^ 37.851,00 -0,43%
 Nasd100^ 17.004,48 -3,10%
 US500^ 4.960,72 -1,75%
 Japan225^ 37.028,48 -2,56%
 Gold spot 2.392,25 +0,54%
 EUR/USD 1,0651 +0,07%
 WTI 82,19 +0,13%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

WDP +3,12%
Kendrion +2,92%
EBUSCO HOLDING +2,67%
Vopak +2,61%
NX FILTRATION +2,17%

Dalers

JUST EAT TAKE... -5,11%
TomTom -4,68%
Fugro -4,30%
ASMI -4,00%
BESI -3,64%