ASML « Terug naar discussie overzicht

ASML 2022

9.199 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 456 457 458 459 460 » | Laatste
*voetnoot
5
quote:

rene66 schreef op 24 december 2021 17:16:

Alvast een nieuw draadje voor het nieuwe jaar.
Fijn, een vertrouwde naam bovenaan! Dank vast en vast een heel goed beursjaar.
Marcel H.
3
quote:

rene66 schreef op 24 december 2021 17:16:

Alvast een nieuw draadje voor het nieuwe jaar.
Dat wordt dan koers 1313 in 2022.
EenStukje
0
Jk te V
3
quote:

Marcel H. schreef op 24 december 2021 18:13:

[...]

Dat wordt dan koers 1313 in 2022.
e

1000 komt eerst, die zouden we wel eens kunnen gaan zien komend jaar.
Allemaal heel veel succes , maar vooral een goede gezondheid gewenst voor 2022.
A3aan
0
Octavia 2
5
Om te beginnen wil ik iedereen de beste wensen en en goede gezondheid toedenken voor 2022 en uiteraard verdere jaren. Als dat goed is zou een verdere stijging van ASML bijzonder welkom en mooi zijn, denk zelf niet dat we komend jaar de € 1000 gaan zien maar wel een ATH in de € 900 mits natuurlijk de winst en omzetcijfers blijven meegroeien. IK ben geen econoom maar begrijp met mijn boerenverstand heel goed dat verdere groei alleen mogelijk is als de omzet en winst exponentieel blijven meegroeien. Gezien de door ASML zelf uitgesproken verwachtingen ben ik hier zelf behoorlijk positief over. Ik vermoed dat we 19 januari bij de presentatie van het jaarverslag 2021 hier meer over te weten zullen komen.

Blijf allemaal gezond en dan komt de rest vanzelf goed.

Eric
TradeMaarRaak
2
quote:

A3aan schreef op 1 januari 2022 16:48:

Mijn glazen bol ziet het nieuwe jaar in gaan met lagere dagkoers. Rot bol!
Daar is waarschijnlijk niet echt een glazen bol voor nodig:

slotkoers NL: 706,70 euro

Beurs update AEX op Wallstreet 31-12-2021: ASML (-1,05%)

Geeft een koers voor ASML als start op 3-1-2022: 699,30 euro

De 'startkoers' op deze manier is niet altijd correct, maar geeft wel een indicatie.
Regelmatig zie je de koers ook bij opening van de beurs op Wallstreet netjes richting de koers bewegen die te bepalen is op bovenstaande manier.
Thorgall
1
quote:

Octavia 2 schreef op 2 januari 2022 15:22:

Om te beginnen wil ik iedereen de beste wensen en en goede gezondheid toedenken voor 2022 en uiteraard verdere jaren. Als dat goed is zou een verdere stijging van ASML bijzonder welkom en mooi zijn, denk zelf niet dat we komend jaar de € 1000 gaan zien maar wel een ATH in de € 900 mits natuurlijk de winst en omzetcijfers blijven meegroeien. IK ben geen econoom maar begrijp met mijn boerenverstand heel goed dat verdere groei alleen mogelijk is als de omzet en winst exponentieel blijven meegroeien. Gezien de door ASML zelf uitgesproken verwachtingen ben ik hier zelf behoorlijk positief over. Ik vermoed dat we 19 januari bij de presentatie van het jaarverslag 2021 hier meer over te weten zullen komen.

Blijf allemaal gezond en dan komt de rest vanzelf goed.

Eric
Ik verwacht ook geen 1000 dit jaar. Ik denk als we 800 gaan zien we al heel tevreden kunnen zijn. Dit gezien de stijgingen van de afgelopen jaren, die stukken harder ging dan de winstgroei. Uiteraard sluit ik niets uit. 1000 is welkom.

De eerste dag zal waarschijnlijk meteen niet goed zijn. Zoals gesteld hierboven is het niet moeilijk om met een grote afwijking tussen de slotstand hier en die in de VS een negatieve opening te voorspellen morgen.
Octavia 2
0
quote:

Marcel H. schreef op 2 januari 2022 20:07:

Sorry beleggers. Het wordt dit jaar een koers van 1313.
Marcel

Hoewel mij dit uiteraard financieel zeer goed zou uitkomen lijkt mij dit koersdoel niet echt realistisch.
Op grond waarvan verwacht jij dit koersdoel ?

Eric
A3aan
1
Zoals ieder jaar ben ik tevreden met een rendement van en procent of zes/zeven ervan uit gaande dat ik in ieder geval meer maak dan de 1,6% die ik moet betalen in box 3. Maar dan ineens word je gulzig en wil je meer. Maar ik realiseer mij dat je niet ieder jaar 150 tot 200% kan maken. Sowieso niet alleen met de aandelen, daar komen de risicovolle opties wel voor in aanmerking.
Positivist
1
quote:

TradeMaarRaak schreef op 2 januari 2022 16:45:

[...]
Daar is waarschijnlijk niet echt een glazen bol voor nodig:

slotkoers NL: 706,70 euro

Beurs update AEX op Wallstreet 31-12-2021: ASML (-1,05%)

Geeft een koers voor ASML als start op 3-1-2022: 699,30 euro

De 'startkoers' op deze manier is niet altijd correct, maar geeft wel een indicatie.
Regelmatig zie je de koers ook bij opening van de beurs op Wallstreet netjes richting de koers bewegen die te bepalen is op bovenstaande manier.
Met die slotkoers in de USA had ik er wel verdraaid dichtbij gezeten met mijn voorspelling van 700.

Ik ben voor 2022 (en verdere jaren) al blij als de koers boven de 700 blijft hangen (ivm gechreven put opties). Alles daarboven is bonus. maar ik gun anderen ook graag wat, dus 850 vind ik wel een leuk getal om 2022 mee af te sluiten.
voda
0
Video: ASML getipt voor 2022 maar wegblijven bij ArcelorMittal
Just Eat Takeaway lastig aandeel volgens beursexperts.

(ABM FN-Dow Jones) De AEX zal in 2022 licht dalen en ASML is het favoriete aandeel, terwijl staalreus ArcelorMittal beter gemeden kan worden. Dit stelden de beursexperts die deelnamen aan de maandenquête van analist Corné van Zeijl.

In 2021 kozen de experts 'de achterblijvers' uit 2020 als hun favorieten, zoals Galapagos, Prosus en Philips. Maar, zo concludeerde Van Zeijl, dit bleken in afgelopen jaar opnieuw de achterblijvers. "De rendementen waren niet zo best."

Voor 2022 kiezen de experts voor ASML. "Een opvallende nummer één. Ondanks de enorme performance in de afgelopen paar jaar."

De tweede plaats is voor ING en op plek drie staat Just Eat Takeaway. De maaltijdbezorger stond voor 2021 nog bij de floppers genoteerd, "en dat hadden ze wel goed gezien", aldus Van Zeijl. Er zijn echter ook best veel experts die voor 2022 Just Eat Takeaway tippen als flopper.

Verder noemden de experts ook nog Aegon en Heineken als favorieten voor 2022.

Wegblijven moeten beleggers volgens de experts bij vooral ArcelorMittal, gevolgd door Randstad, Unibail-Rodamco-Westfield en IMCD. De koers van dat laatste bedrijf zou inmiddels te ver zijn opgelopen, menen de experts. Als laatste flopper noemden de experts Besi. Dat noemde Van Zeijl toch wel opmerkelijk, aangezien sectorgenot ASML juist als dé topper voor 2022 wordt beschouwd door de experts.

Klik hier voor: ASML getipt voor 2022 maar wegblijven bij ArcelorMittal

youtu.be/yNiM_F0q6_A

Door: ABM Financial News.

info@abmfn.nl

Redactie: +31(0)20 26 28 999
Thorgall
1
quote:

*voetnoot schreef op 3 januari 2022 12:44:

ASML getipt als topper, Besi als flopper? Vreemd.

www.iex.nl/Nieuws/736991/Video-ASMLge...
Corné van Zeijl, die het onderzoek iedere maand verricht en presenteert, gaf deze ochtend in RTL-Z ook aan dat de voorspellende factor van deze onderzoeken ook nul noppes nada is. Conform de wetenschappelijke theorie dus. Voorspellingen zijn legen hulzen. Zelfs alleen voor een dag correct omhoog of omlaag voorspellen is al lastig en dat zien we nu ook weer op het forum want de voorspellers hier zitten er weer naast met de prognoses voor vandaag.
Erieperie
0
Beste wensen voor 2022 nog voor iedereen.
Wat zijn dat voor rare koersschommelingen?
Ik weet, kijk niet op 1 dag, maar dit soort duikelingen verbazen me.
9.199 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 456 457 458 459 460 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:39
Koers 840,300
Verschil -12,100 (-1,42%)
Hoog 871,500
Laag 832,200
Volume 762.238
Volume gemiddeld 589.679
Volume gisteren 1.271.289