Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

'Derde lange vluchten Air France kosten geld'

Lees over dit aandeel ook

  1. 08 mei Air France-KLM heeft een serieus kostenprobleem, en dat is niet voor het eerst
  2. 02 mei "Brussel onderzoekt o.a. Air France-KLM om greenwashing"

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

7 Posts
| Omlaag ↓
  1. MartijnN1932 26 december 2016 10:25
    Tja logisch, als je de voorheen winstgevende routes bijv Brazillie -Amsterdam, nu voornamelijk via Parijs laat vliegen.

    Er zijn nog maar weinig directe vluchten naar Amsterdam en als ze er zijn, zijn ze op onmogelijke tijden (alleen laat 'savonds terug)

    daarnaast nog eens dat je op De-Gaulle minimaal 3 controle punten door moet heeft mij 1,5 uur gekost om 800 meter af te leggen op dat vliegveld. doe dat maar eens met een kind erbij.., oh ja ik moest ook het laatste beetje melk afstaan, terwijl ze in het vliegtuig de laatste helft van de vlucht niet eens melk meer aan boord hadden

    Ik denk dat de Fransen maar eens moeten gaan begrijpen wat dienstverlening betekend. even voor de Fransen die mee lezen, dat is niet chagerijnig naar iemand kijken als hij melk vraagt voor zijn 1 jarige dochter.. En zeker niet het er op staan dat zo'n kleine meid ook haar schoen uittrekt bij de douane.

    Oh ja en dan ook zeker kwaad worden als ze daarom moet huilen..

    Fiscaal ondersteunen?, zorg liever dat de elite positie die sommige mensen daar denken te hebben op basis van prestaties worden afgerekend...

    KLM personeel verdient minder, loopt met minder rond en is gewoon behulpzaam en vriendelijk.. zeker naar kleine kinderen, overigens ook de douane beamtes in NL en Brazillie..

    Het kan dus wel
  2. orap 26 december 2016 11:49
    Je moet die vakbonden in Frankrijk aanpakken; en inderdaad De Fransen denken nog altijd dat ze God zijn; harder werken en meer uren maken dat moeten ze in deze tijd gaan doen; en geen siësta's meer tussen de middag. Neem een voorbeeld aan Duitsers en Nederlanders en de Noordelijke landen.
    KLM had nooit in zee moeten gaan met Air France
  3. Beate 26 december 2016 12:57
    Ja, die ervaring heb ik ook. KLM is nog steeds klantvriendelijk. Air France maakt door en door een gefrustreerde indruk. De mensen daar lijken alleen met zichzelf bezig te zijn. Willen iets behouden, dat ze allang niet meer waar kunnen maken. Het bedrijf is m.i. ten dode opgeschreven.
  4. steelfighter72 26 december 2016 13:33
    quote:

    MartijnN1932 schreef op 26 december 2016 10:25:

    Tja logisch, als je de voorheen winstgevende routes bijv Brazillie -Amsterdam, nu voornamelijk via Parijs laat vliegen.

    Er zijn nog maar weinig directe vluchten naar Amsterdam en als ze er zijn, zijn ze op onmogelijke tijden (alleen laat 'savonds terug)

    daarnaast nog eens dat je op De-Gaulle minimaal 3 controle punten door moet heeft mij 1,5 uur gekost om 800 meter af te leggen op dat vliegveld. doe dat maar eens met een kind erbij.., oh ja ik moest ook het laatste beetje melk afstaan, terwijl ze in het vliegtuig de laatste helft van de vlucht niet eens melk meer aan boord hadden

    Ik denk dat de Fransen maar eens moeten gaan begrijpen wat dienstverlening betekend. even voor de Fransen die mee lezen, dat is niet chagerijnig naar iemand kijken als hij melk vraagt voor zijn 1 jarige dochter.. En zeker niet het er op staan dat zo'n kleine meid ook haar schoen uittrekt bij de douane.

    Oh ja en dan ook zeker kwaad worden als ze daarom moet huilen..

    Fiscaal ondersteunen?, zorg liever dat de elite positie die sommige mensen daar denken te hebben op basis van prestaties worden afgerekend...

    KLM personeel verdient minder, loopt met minder rond en is gewoon behulpzaam en vriendelijk.. zeker naar kleine kinderen, overigens ook de douane beamtes in NL en Brazillie..

    Het kan dus wel

    Had je toevallig een baard laten staan??
  5. Brulboei 27 december 2016 08:03
    Klinkt misschien onmogelijk maar toch:
    De NL staat heeft nog steeds een behoorlijk belang ion het "oude" KLM ivm. landingsrechten op Schiphol. Verstandig zou zijn de KLM te ontkoppelen van AF (desnoods via staatsingrijpen). De vakbonden in Frankrijk zullen dan moeten kiezen of delen: of een gigantische echte reorganisatie of AF failliet laten gaan. De Fransen kennende zullen zij geen van beide willen enzal de boel met overheidssteun wel weer op de been gehouden worden.
7 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

10,350 17:35
-0,105 -1,00%
Premium

Air France-KLM heeft een serieus kostenprobleem, en dat is niet voor het eerst

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links