Antonov « Terug naar discussie overzicht

Hoe nu verder?

9 Posts
[verwijderd]
9
Het is duidelijk dat de spanning onder de forumbezoekers hoog oploopt. Is dit vreemd? Ik denk het niet; vele mede forumlezers zullen in de achterliggende weken veel geld verloren hebben en hopen nu dat Antonov alles in 1 klap goedmaakt. Is dit realistisch? Misschien, zelf denk ik dat er wellicht wat meer tijd voor nodig is om naar een structureel hoger niveau te gaan. Antonov zal van het eerste contract niet schatrijk worden; wel is het de basis voor een toekomst zonder aanvullende financiering door aandeelhouders. Het is het een signaal naar de concurrenten dat er sprake is van een revolutionair produkt. Dit betekent dat de concurrenten wellicht ook een contract willen afsluiten om zodoende de aansluiting niet te missen; vergeet echter niet dat Honda al 8 jaar aan het ontwikkelen is geweest en dus een grote voorsprong heeft. Als ook andere bedrijven interesse tonen voor de 4-bak dan zal de cashstroom langzaam maar zeker aanzwellen. Het risico van een faillisement (wat m.i. op dit moment ook al niet aanwezig gezien de investeringen van de grootaandeelhouders tot op heden) is dan voor eens en altijd weg; de 6-bak gaat zorgen voor het "grote" geld en vergeet niet dat als er een goede financiele basis is er ook nog vele andere toepassingsmogelijkheden zijn voor de Antonovprodukten. Ik verwacht echter dat er dan al interesse zal zijn voor een totale overname van Antonov door een grote speler in de automarkt danwel vermogende mensen die het investeren in internetbedrijven nu wel gezien hebben. Wil Honda verder zonder de specifieke Antonovkennis? Ik denk het niet; als het produkt niet goed zou zijn was Honda al veel eerder afgehaakt; het gegeven dat men een offerte heeft aangevraagd betekent mijns inziens dat er over de kwaliteit van het produkt geen discussie meer is; ik kan me dus niet voorstellen dat het contract niet getekend gaat worden. Kunnen andere autofabrikanten zonder de Antonovkennis? Ik denk het niet; de info over het produkt van Antonov wijst op een revolutionaire uitvinding die vroeg of laat gebruikt gaat worden. Conclusie mijnerzijds: Antonov zal op kortere danwel langere termijn zeer succesvol zijn. Wanneer het grote geld voor de aandeelhouders er aan komt kan niemand zeggen want ontwikkelingen in de wereld hebben natuurlijk een grote invloed op de beleggers. Wel denk ik dat er nog vele mensen "hebberig" worden en de boot niet willen missen als het contract met Honda er is; de kans dat de koers in eerste instantie vlug oploopt naar 0,50 euro is derhalve groot. Wanneer moet je nu verkopen? Als je veel geld verloren hebt en niet meer aan aandelen wil denken geef dan morgenvroeg een verkooporder op en kijk nooit meer naar de koers; mezelf (en daarmee ook anderen) kennende zal dat een vreselijk zuur gevoel geven als blijkt dat het contract met Honda is getekend. Ik zou dus adviseren hou deze aandelen aan tot het moment dat........ en neem dan je beslissing. Verkopen of 0,50 of 1,00 euro? Ik denk dan maar aan de ontwikkeling van de koers van Kon Olie. Mensen die dit aandeel hebben vastgehouden, in voor- en tegenspoed, zijn er uiteindelijk nooit aan tekort gekomen; dat gaat m.i. ook met Antonov gebeuren. Ik heb een grote positie in Antonov; ben uiteraard zeer benieuwd naar het nieuws over Honda maar heb ook voldoende zitvlees voor als het wat langer duurt.
[verwijderd]
0
Barchie, zeer goed verwoord en het is precies zo als ik er ook naar kijk. En het is inderdaad geen traders aandeel maar een aandeel voor de lange termijn!
[verwijderd]
1
Investeren is vooruit kijken. De Antonov vinding (patenten) kunnen ook gebruikt worden op andere terreinen dan in de versnellingbakken van auto's. Denk maar eens aan versnellings bakken voor grote machine's (scheepsbouw/Machinebouw/Landbouw) Dus je moet het aandeel ook zien als inverstering midden/lange termijn.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Dit was meer dan 10 jaar geleden een actuele vraag.......

Het zou toch echt jammer zijn als Antonov wat veel IEX lezers zoveel plezier verschaft heeft de afgelopen decennia nu zou moeten verdwijnen.

Wellicht toch maar eens weer met de collectebus langs...

We zullen zien

Succes

GH
[verwijderd]
0
We zijn inmiddels al weer 1 jaartje verder, het gebrek aan smeuige infomercials doet nu zelfs deccenium getrouwe believers afhaken.
Van Fred Toupet hoeft men sinds het Innoconcepts drama zoals voorspeld niets meer te verwachten, die probeert vooral overal buiten schot te blijven.
Zijn loopjongens hebben er zonder Fred werkelijk helemaal niets meer van gebakken, het zou me niet verbazen als ze het afgelopen jaar ook nog eens gebruikt hebben om alle historische administratie zoveel mogelijk te versnipperen.

We zullen zien

GH

quote:

Gung Ho schreef op 17 augustus 2011 12:13:

Dit was meer dan 10 jaar geleden een actuele vraag.......

Het zou toch echt jammer zijn als Antonov wat veel IEX lezers zoveel plezier verschaft heeft de afgelopen decennia nu zou moeten verdwijnen.

Wellicht toch maar eens weer met de collectebus langs...

We zullen zien

Succes

GH
The Duck Master
0
Ja, een curator zal nooit meer iets terugvinden bij Antonov.
De website is verdwenen, de UK werkmaatschappi is failliet, er komen al ruim 1 jaar geen cijfers meer, de directie is afgetreden en Euronext heeft het aandeel uit de officiële notering gehaald.

En toch zijn er nog altijd believers over :)

Ik denk toch echt dat ik zelf in de toekomst ook maar een bedrijf naar de beurs ga brengen, wat 20 jaar oude PB's van Antonov herschrijven, 100 miljoen ophalen en op een warm eiland genieten van de topics op IEX als er weer een fake PB uit gaat dat grote winsten beloofd...
smith&jones
0
Naar het schijnt wordt in alle stilte contact gehouden met NASA mbt een uit te rusten missie naar Mars.

Dat wemelt het immers van de ET-achtige types, naar schatting wel 20 miljard, en als die allemaal electrisch gaan rijden ( er zit immers te weinig O2 in de Mars-atmosfeer voor verbrandingsmotoren) weet dhr. r. nu al zeker dat a., sorry, dinges uit India, sorry oim, minstens 60% van die markt pakt.

Is het niet met die transmissies, dan wel met dat heerlijke drankje Mad Croc, waarvan binnenkort met een particuliere missie naar Mars alvast een kratje gedropt gaat worden om die gesmolten grasapen daar alvast lekker te maken. Jahaa, da's pas guerilla marketing! Met een simpele BBQ en een geklutst Golfje kom je er daar immers niet...

S&J.
[verwijderd]
0
Ja inderdaad, zoals eerder al geschreven, de omlooptijd in de autotechnologie is nu eenmaal best wel lang.
Gewoon lekker blijven zitten (of beter nog: bijkopen), het komt vanzelf goed met deze parel!
9 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
916,23  +5,71  +0,63%  13:04
 Germany40^ 18.722,70 +0,23%
 BEL 20 3.987,32 -0,23%
 Europe50^ 5.049,59 +0,49%
 US30^ 39.738,20 +0,15%
 Nasd100^ 18.905,20 +0,98%
 US500^ 5.339,92 +0,54%
 Japan225^ 39.089,10 +1,16%
 Gold spot 2.366,15 -0,52%
 EUR/USD 1,0847 +0,21%
 WTI 78,13 +1,07%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

VIVORYON THER... +53,71%
HEIJMANS KON +3,94%
ASML +3,36%
Vastned +2,35%
Avantium +2,20%

Dalers

JDE PEET'S -2,58%
B&S Group SA -1,92%
AZERION -1,92%
NSI -1,85%
WDP -1,45%