(ABM FN-Dow Jones) Drie winkelcentra van Unibail-Rodamco-Westfield gaan verder onder de naam Westfield. Dit maakte het vastgoedfonds donderdagochtend bekend.
De panden in Madrid, Stockholm en Warschau worden in de herfst omgedoopt tot een Westfield-winkelcentrum.
Unibail is druk bezig het Westfield-merk uit te rollen in Europa. De nieuwe naam levert volgens Unibail nieuwe omzetten op, onder meer uit advertenties en 'merkbeleving'.
Bron: ABM Financial News
ABM Financial News is leverancier van beursnieuws, -video en -data, zowel voor real-time handelsplatformen en dealingrooms als voor online en offline media uitgaven. De informatie in dit artikel is niet bedoeld als professioneel beleggingsadvies of als aanbeveling tot het doen van bepaalde beleggingen.
Nu het Westfield heet zullen mensen inderdaad wel van heinde en verre naar die winkelcentra komen ;-)
Bijkomend voordeel is dat de waarde van de goodwill in de boeken van URW zo weer een extra bevestiging heeft gekregen.
Kortom, zinloze BS, als je het mij vraagt.
The Goot , the Bad and the Ugly?
Een (sterk)merk kost tijd om op(uit) te bouwen Moedig.
Jij mag die hele campagne natuurlijk BS vinden, de beslissers zien dat anders. Als het slechts was ter verantwoording van Goodwill in de boeken dan had er allang een afboeking plaatsgevonden(kon er ook nog wel bij ;-) ).
URW is voor een groot deel , met name Parrs e.o) bestaande uit CV's.
Comparanten of aandeelhouders (Xavier).
Zeer wazig constructies, info nagenoeg niet.
Private equity of niet?
Zeer vaag gebied.