Euronav « Terug naar discussie overzicht

Forum geopend voor Euronav

19.290 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 ... 961 962 963 964 965 » | Laatste
Risky bets
0
quote:

Spes schreef op 16 mei 2018 16:14:

Resultaten van NAT zien er goed uit als je kijkt naar wat er in de markt was verwacht. Wat vindt jij Risky? Mooi niveau om nu in te stappen?
Nat heeft vorige week nog in een verlaat jaarrapport de vlootwaarde zwaar afgewaardeerd. Hierdoor was de depreciatie veel lager dan was ingeschat. Dit effect scheelde 0.07 eps.

Rates zijn nog steeds dramatisch en Q3 komt er nog aan wat altijd t slechtste seizoen is. Ik wacht persoonlijk rustig af.
Risky bets
0
Als rusland en Saudi Arabie echt weer 1 miljoen vaten meer gaan produceren, ziet het plaatje voor crude tankers er ineens een flink stukje beter uit.
Risky bets
0
Heb TNK gekocht vandeweek trouwens. Die zijn nu wel heel aantrekkelijk geprijst. Ik hoop dat 1 gaat houden, zodat we niet in "stock split" angst zone komen.
Donatello
0
Euronav is aan eem mooie stijging bezig :) nog 2% en ik sta eindelijk weer effen.... Had mijn eerste gekocht nog aan 13euro :(
Lammetod
0
À
quote:

Risky bets schreef op 29 mei 2018 09:57:

Heb TNK gekocht vandeweek trouwens. Die zijn nu wel heel aantrekkelijk geprijst. Ik hoop dat 1 gaat houden, zodat we niet in "stock split" angst zone komen.
Dan heeft u ze goedkoper dan ik want ik heb ze nog steeds had ze weg gelegd
Lammetod
0
joopie1980
0
na de verkoop in 2015 op 13,51 teruggekocht in 2016 op 7,85 . Was toch niet helemaal de bodem :)
Risky bets
0
quote:

Zanz123 schreef op 31 mei 2018 11:37:

Keert TNK trouwens nog dividend uit of werd dit geschrapt ?
geschrapt.

Voor mij een reden om te kopen vorige week. Ze hebben alle liquiditeit nodig, veel beter om dat niet uit te keren.
Zanz123
0
Bedankt Risky, zeker en vast!

Ik heb deze week ook een positie TNK ingenomen aan 1,01 euro, ik denk dat je aan deze prijzen niet zoveel risico meer hebt en wellicht een heel hoge return ;)
joopie1980
0
Al een maand draait Euronav als een tierelier op de beurs, ondanks dat het nu niet heel rooskleurig is op de markt. Ikzelf denk dat er dit jaar nog wel een flinke daling aan zit te komen om vervolgens richting hogere regionen te gaan. Ik twijfel of deze stijging al een voorsortering is op de mogelijk betere tijden 2018 2019 2020.
Wat is jullie visie over de huidige koers en de ontwikkeling daarvan de komende kwartalen?
Donatello
0
Wel, ik sta eindelijk terug positief, en met de dividenduitkeringen in het verleden, meer dan positief :), ik verwacht blijvende stijging, met de nodige dalingen, maar ik denk dat we tegen 2021 terug aan de prijs van 2008 kunnen staan. Tegen 2022 wil ik er wel zeker uit zijn daar Europa tegen 2030 oliegebruik wilt stoppen...maar zoals met alle aandelen, kan dat ook anders gaan :D
aossa
0
Als EURN dan nog op de beurs noteert...

De families kopen gretig in!

Olie zal er altijd nodig zijn: denk aan de vele distillaten en polymeren.
Bahassie
0
quote:

Bahassie schreef op 30 april 2018 09:50:

Bij Harry Mens behandeld en gaat helemaal goedkomen. Solvabiliteit is top. Concurrende prijzen. Langere adem naar 8 eu komt imho binnen afzienbare tijd op de borden
Zo... Dat is dan ook weer gelukt
Bahassie
0
quote:

Risky bets schreef op 4 mei 2018 13:57:

INSW cijfers www.intlseas.com/file/Index?KeyFile=3... . Ze hebben 110M usd cash uit de FSO joint venture gehaald. EURN heeft tevens 50%, dus die hebben ook een liquiditeits boost van 110M cash gehad recentelijk. Libor +2% is a nice rate.

Closing of Credit Facility by FSO Joint Ventures

"In April, the Company announced that its joint ventures with Euronav NV, which own the FSO Africa and FSO Asia floating storage and offloading service vessels, closed on a $220 million credit facility. Based on INSW’s 50% ownership in the joint ventures, the Company has received $110 million in proceeds from the drawdown of the facility, which it expects to use for general corporate purposes, including to partially fund the previously announced agreement to acquire six VLCCs. The joint venture facility has an interest rate of LIBOR plus 2% and amortizes over the remaining terms of the five-year contracts with North Oil Company (NOC), in July 2022 and September 2022, for the FSO Asia and FSO Africa, respectively. ING Bank Belgium SA/NV and ABN AMRO Bank N.V. acted as joint lead arrangers for the credit facility. "

Mensen die aandelen kopen omdat ze bij harry mens worden genoemd zijn wel heel dom.
Uiteindelijk wel dom idd... Meer dan 1,20 wpa... Maar.. Let op.. Gaat hoger komen!
19.290 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 ... 961 962 963 964 965 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 15,870
Verschil +0,350 (+2,26%)
Hoog 15,890
Laag 15,530
Volume 58.088
Volume gemiddeld 221.562
Volume gisteren 43.784