Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France 2020

3.382 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
[verwijderd]
0
aan de andere kant winstnemingen horen erbij. Kan niet elke dag zeer groen blijven. Maar geduld
inbetween
0
quote:

boeroptrekker schreef op 10 juni 2020 15:38:

[...]met alle steunpakketten van frankrijk en nederland. Gaat de koers weer terug waar hij stond rond de 8 a 0 eur
Eerst gaan we over een paar weken alle 2e kwt cijfers krijgen en zien we hoe beroerd alles er daadwerkelijk voor staat. Ze verwachten na de zomer weer een oplaaiing van het virus. Dan breekt er wellicht weer zo'n periode aan die we net achter de rug hebben. Oh, maar dat geeft niet, stoppen we toch weer 7 miljard in AF/KLM. Nou, vergeet het maar. Het is al voorspeld: we krijgen een recessie die z'n weerga niet kent. Europese krimp staat voorlopig voor dit jaar op bijna 10%. Vliegen gaat vooralsnog alleen maar met verlies. Voorlopig alles weer cash. Succes allen.
bp5ah
0
quote:

inbetween schreef op 10 juni 2020 16:27:

[...]Eerst gaan we over een paar weken alle 2e kwt cijfers krijgen en zien we hoe beroerd alles er daadwerkelijk voor staat. Ze verwachten na de zomer weer een oplaaiing van het virus. Dan breekt er wellicht weer zo'n periode aan die we net achter de rug hebben. Oh, maar dat geeft niet, stoppen we toch weer 7 miljard in AF/KLM. Nou, vergeet het maar. Het is al voorspeld: we krijgen een recessie die z'n weerga niet kent. Europese krimp staat voorlopig voor dit jaar op bijna 10%. Vliegen gaat vooralsnog alleen maar met verlies. Voorlopig alles weer cash. Succes allen.
Ik kan je geen ongelijk geven. Dit aandeel is één grote gok. En wie gaat er vliegen, in ieder geval ééntje minder.
bp5ah
0
quote:

boeroptrekker schreef op 10 juni 2020 16:22:

aan de andere kant winstnemingen horen erbij. Kan niet elke dag zeer groen blijven. Maar geduld
Hoe gaat 't met de koeien, geven ze al slagroom rechtstreeks vanaf de uier ? ...., sorry maar kan het niet laten.
gbakl
0
quote:

boeroptrekker schreef op 10 juni 2020 15:38:

[...]met alle steunpakketten van frankrijk en nederland. Gaat de koers weer terug waar hij stond rond de 8 a 0 eur
inderdaad trekkerboer, koers naar de range van tussen acht en nul euro

gaat gebeuren, daar heb je alleen maar boerenverstand voor nodig :0)
Dagowill
0
Ik voorzie nog deze zomer/herfst een aandelenemissie bij Airfrance/KLM. De lening van totaal ca. €10 miljard is enkel om de huidige cashburn te lenigen. Die lening van €10 miljard zal AF elk jaar ca. €400-500 miljoen EXTRA aan rente kosten, terwijl AF in een goed jaar slechts €300-500 miljoen nettowinst maakte. Kortom, zelfs in een goed luchtvaartmaatschappij gaat dit bedrijf geen nettowinst meer maken, zo kan de torenhoge schuldenlast nooit afbetaald worden. Aandelenemissie wellicht straks rond €3,50!!!
gbakl
0
AIR FRANCE-KLM SL 5.02 HB 12.52 FN 5.02 R 1.00 BNP Paribas Booster Long

t.m deze turbos op 5:02 alles weer om zeep geholpen.

goed bezig jongens...
[verwijderd]
0
quote:

Dagowill schreef op 10 juni 2020 16:47:

Ik voorzie nog deze zomer/herfst een aandelenemissie bij Airfrance/KLM. De lening van totaal ca. €10 miljard is enkel om de huidige cashburn te lenigen. Die lening van €10 miljard zal AF elk jaar ca. €400-500 miljoen EXTRA aan rente kosten, terwijl AF in een goed jaar slechts €300-500 miljoen nettowinst maakte. Kortom, zelfs in een goed luchtvaartmaatschappij gaat dit bedrijf geen nettowinst meer maken, zo kan de torenhoge schuldenlast nooit afbetaald worden. Aandelenemissie wellicht straks rond €3,50!!!
Nee dat zal niet gebeuren. Er komt gewoon een zeer forse subsidie vanuit de overheid naar dit bedrijf. Koste wat het kost komt er geen emissie maar gewoon veel gratis steun. Middels gratis geld.
[verwijderd]
0
quote:

gbakl schreef op 10 juni 2020 16:41:

[...]

inderdaad trekkerboer, koers naar de range van tussen acht en nul euro

gaat gebeuren, daar heb je alleen maar boerenverstand voor nodig :0)
de 0 moet zijn 10
gbakl
1
quote:

boeroptrekker schreef op 10 juni 2020 16:50:

[...]de 0 moet zijn 10
Oh, doe je ook zo je aandelen orders ?
ShadowLord
0
Ik heb trouwens een vraag over de reorganisatie plan van KLM volgende maand. Wat voor impact heeft zo een reorganisatie plan op de aandelen beurs ?

Van wat ik gelezen heb heeft het heel vaak een positief impact.
Dagowill
0
Destijds tijdens de kredietcrisis van 2008/2009 kregen ING en ABN AMRO en co. Ook geen gratis geld. Daar moesten zij een fikse rente op betalen die enkele procenten op de rente van Nederlandse staatsleningen lag. Ook Griekenland werd zo gefinancierd door de overige EU-landen. AirFrance/KLM is geen bijzonder bedrijf.
@iPlof
0
quote:

Dagowill schreef op 10 juni 2020 17:01:

Destijds tijdens de kredietcrisis van 2008/2009 kregen ING en ABN AMRO en co. Ook geen gratis geld. Daar moesten zij een fikse rente op betalen die enkele procenten op de rente van Nederlandse staatsleningen lag. Ook Griekenland werd zo gefinancierd door de overige EU-landen. AirFrance/KLM is geen bijzonder bedrijf.
Zeker waar.

Probleem in deze is: Banken hebben gewoon vaste klanten, kunnen makkelijk tarieven verhogen en als ze niet al te veel domme leningen uitzetten zeer lucratieve business. Daarom met rente alles netjes terugbetaald nu.

Luchtvaartmaatschappijen zitten tot hun nek in de schuld en verplichtingen, kunnen in goede tijden al nauwelijks winst boeken, zien een enorme vraagimplosie tegemoet, hebben inmiddels een negatief EV etc. Er zit echt 0 muziek in de komende jaren en na 2 weken waren ze technisch allemaal al failliet, dit wordt een ramp want gaat nog maanden en wellicht nog jaren duren.
[verwijderd]
0
quote:

Dagowill schreef op 10 juni 2020 17:01:

Destijds tijdens de kredietcrisis van 2008/2009 kregen ING en ABN AMRO en co. Ook geen gratis geld. Daar moesten zij een fikse rente op betalen die enkele procenten op de rente van Nederlandse staatsleningen lag. Ook Griekenland werd zo gefinancierd door de overige EU-landen. AirFrance/KLM is geen bijzonder bedrijf.
maar dit is nu heel anders.
[verwijderd]
0
quote:

gbakl schreef op 10 juni 2020 16:53:

[...]

Oh, doe je ook zo je aandelen orders ?
nee gelukkig niet daar let ik wel goed op.
gbakl
0
bp5ah
0
quote:

Dagowill schreef op 10 juni 2020 17:01:

Destijds tijdens de kredietcrisis van 2008/2009 kregen ING en ABN AMRO en co. Ook geen gratis geld. Daar moesten zij een fikse rente op betalen die enkele procenten op de rente van Nederlandse staatsleningen lag. Ook Griekenland werd zo gefinancierd door de overige EU-landen. AirFrance/KLM is geen bijzonder bedrijf.
AirFrance/KLM is geen bijzonder bedrijf.

't is een vitaal bedrijf voor de economie van ons land, en de uitstraling daarvan naar het buitenland.
[verwijderd]
0
quote:

bp5ah schreef op 10 juni 2020 23:10:

[...]
AirFrance/KLM is geen bijzonder bedrijf.

't is een vitaal bedrijf voor de economie van ons land, en de uitstraling daarvan naar het buitenland.
nee joh, is allemaal emotie
mag van mij gered worden, maar laat dan de aandeelhouders het geld op tafel leggen. Voor ieder aandeel 10 euro bijstorten, dan kunnen ze wel even weer vooruit. Daarnaast een paar miljard goedkoop lenen van de betreffende overheden...

voor de hosannaroepers: reken maar na
gbakl
0
Air France-KLM: naar €3,67 en verkopen - Alpha Value

wat een visionairs kom je tegen onder die financiele adviseurs en beleggingsgoeroes.
koers heeft intussen al 3,50 gestaan en ook weer dik boven de 6.

@iPlof
0
Hoogste koers vd week 6,48. Nu 4,68..
Enorm gemiste kans dat men boven de 6 geen aandelen heeft geplaatst om liquiditeit op te halen.
3.382 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 166 167 168 169 170 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:36
Koers 10,520
Verschil +0,170 (+1,64%)
Hoog 10,715
Laag 10,390
Volume 1.918.018
Volume gemiddeld 1.973.845
Volume gisteren 1.385.002