Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France-KLM 2023

1.319 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 62 63 64 65 66 » | Laatste
[verwijderd]
0
[quote alias=prince john id=14924491 date=202307280917]
Ter aanvulling...ff schudden aan de boom, HMS ligt op 1.544...speelveldje blijft in tact hoor ;)
[/quote

welke wereld leef jij? Anthony Fokkerweg?
GakGak
0
quote:

Knife Catcher schreef op 28 juli 2023 09:58:

[quote alias=prince john id=14924491 date=202307280917]
Ter aanvulling...ff schudden aan de boom, HMS ligt op 1.544...speelveldje blijft in tact hoor ;)
[/quote

welke wereld leef jij? Anthony Fokkerweg?
.
Deze wereld.....
.
blog.klm.com/nl/de-verdwenen-wereld-v...
Take a sisi
0
quote:

Drive1 schreef op 28 juli 2023 08:43:

[...]

Voor de crisis in de luchtvaart heeft dit aandeel zelfs op € 9 gestaan, kwa groeipotentieel zit er nog een hoop in.
Benieuwd of de koers ook gaat vliegen straks? maar een 10% zie ik zo gebeuren vandaag.
Ik wacht .

ING wat een boeven ,

ING heeft een Houden advies op Air France-KLM met een koersdoel van 1,40
Fjegisok
0
-5,5% had ik niet verwacht, blij dat ik er weer uit ben maar nog te vroeg om in te stappen.
GakGak
0
quote:

Monika schreef op 28 juli 2023 10:15:

Het voelt alsof het omhoog mag.
.
Tot nu toe heb je gelijk, die ´kleine portie´ moest even ge/verkocht worden (meestal gebeurt dat niet tijdens
beursuren maar in een naveiling of onderhands...).
GakGak
1
quote:

Fjegisok schreef op 28 juli 2023 10:15:

-5,5% had ik niet verwacht, blij dat ik er weer uit ben maar nog te vroeg om in te stappen.
.
Je kunt er wel eens helemaal naast zitten, een aandeel met veel shorters erachter kan alle kanten op
zonder er iets van logica in te herkennen.
Monika
1
Ik geloof dat het een kunstmatige, gemanupileerde daling. De resultaten zijn beter. Maandag zal de koers omhoog gaan.
GakGak
0
In elk geval worden er tijdens de koersdalingen veel stoplosses geraakt en turbo´s geelimineerd
.
SG Air France - KLM BEST Turbo Long SL 1.51182 FN 1.51182 R 1 LV 84.47
Monika
1
quote:

GakGak schreef op 28 juli 2023 10:33:

In elk geval worden er tijdens de koersdalingen veel stoplosses geraakt en turbo´s geelimineerd
.
SG Air France - KLM BEST Turbo Long SL 1.51182 FN 1.51182 R 1 LV 84.47
Daarom zet ik geen stoploss. Dan mis ik de stijging.
GakGak
0
quote:

Monika schreef op 28 juli 2023 10:31:

Ik geloof dat het een kunstmatige, gemanupileerde daling. De resultaten zijn beter. Maandaag zal de koers omhoog gaan.
.
Gelukkig heb je dat opnieuw gemanipuleerd en....bijna goed ;O).

Ik weet niet eens of je tot maandag moet wachten...
prince john
1
Ter info voor de TA liefhebber: SMA200 1.53539 en kruist bijna positief met de HMR op (al eerder vermeld) 1.5440 en de BL 20-2 is geraakt op 1.49...dit alles in en op dag-basis.
Succes !

mvrgr,

John
prince john
0
Mogge Prinszicht, ook hiero...

Fijn dat je ook wat andere fora in de gaten houdt :)
Vlieg er eens uit :)Afgelopen Januari krulden "daro" de MACD en Stoch positief omhoog op 1.23800
Wederom succes !

mvrgr,

John
Monika
0
Air France-KLM welcomed 24.7 million passengers, or 8.2% more than the previous year. As capacity increased by 8.3% and traffic by 11.6%, the load factor increased by 2.6 points compared to last year.

Its operating margin in Q2 was 4.4%, 1.9 point lower than in 2022.

Net profit came in at E0.6bn, supporting the restoration of the Group's equity. Adjusted free operating cash flow was also E0.6bn. The company has reduced its net debt by E1.4bn since the end of 2022, resulting in a net debt/EBITDA multiple of 1.2x.

Air France forecasts capacity in available seat-kilometres for the passenger activity of the Air France-KLM network, including Transavia, at an index of around 95% for Q3 2023, above 95% for Q4 2023 and around 95% for FY 2023.

For 2023 it now expects a single-digit increase in unit costs compared to 2022.

Management expects available seat-kilometre capacity to return to 2019 levels by 2024. Adjusted operating free cash flow, excluding exceptional items, is expected to remain positive over the medium term. It has a medium-term target of achieving an operating margin of 7% to 8%.
Copyright (c) 2023 CercleFinance.com. All rights reserved.
GakGak
0
95% bezettingsgraad voor lijnvluchten is helemaal bullshit (lukt wel met charters in het hoogseizoen) en iets
gemakkelijker bij Ryanair met zijn flexibele ticketprijzen die veranderen als er te weinig geboekt is.

Rintel kletst uit haar nek als ze beweert dat de ticketprijzen blijvend hoog gehouden kunnen worden (teveel en
groeiende concurrentie) en een constant stijgende bezettingsgraad voorspellen.
GakGak
0
Passenger load factor 87.7% +2.6pt (2e kwartaal) en 86.9% +6.7pt (YTD).

Hoe durf je 95% te voorspellen ?
1.319 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 62 63 64 65 66 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 2 mei 2024 12:10
Koers 9,960
Verschil +0,322 (+3,34%)
Hoog 9,980
Laag 9,650
Volume 708.221
Volume gemiddeld 1.880.318
Volume gisteren 2.302.272