Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France-KLM 2023

1.317 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 62 63 64 65 66 » | Laatste
ToTheTop
0
quote:

Fred 61 schreef op 31 augustus 2023 11:20:

[...]

En je hebt een maand de tijd gehad om je aandelen
op het gewenste aantal te brengen [ deelbaar door 10 ]
Ahhh.. En was dat zonder aankoop kosten?
mrVroom
0
Oei, dat heb ik in DEGiro niet gezien en heb het online ook gemist.
Is er een website waar dit soort ongein bijgehouden wordt?
GakGak
0
quote:

mrHofzicht schreef op 31 augustus 2023 15:33:

Oei, dat heb ik in DEGiro niet gezien en heb het online ook gemist.
Is er een website waar dit soort ongein bijgehouden wordt?
.
Ja, dit forum....
maar waarom zou je je orienteren als een aandeel je interesseert ?
mrVroom
0
Ik volg deze website toch wel redelijk actief. Dit bericht heb ik echter gemist. Ik zie nu ook het bericht van 22 augustus 2023 terug van Niels.
Ik ben maar een zeer kleine belegger en alles long term, dus mis nog wel eens iets.
[verwijderd]
0
quote:

mrHofzicht schreef op 31 augustus 2023 16:02:

Ik volg deze website toch wel redelijk actief. Dit bericht heb ik echter gemist. Ik zie nu ook het bericht van 22 augustus 2023 terug van Niels.
Ik ben maar een zeer kleine belegger en alles long term, dus mis nog wel eens iets.
Ik vermoed dat jij tot de groep behoord die wel de vragen heeft zien staan hier:
- wat is het eigen vermogen (per aandeel)
- wat zijn de fundamentele redenen om in AF-KLM te beleggen

maar die vragen nooit heeft kunnen of willen beantwoorden.

Nu na de reverse split is de kans op grote koersschommelingen (in percentages) een stuk minder. DIt zal betekenen dat gelukszoekers zonder LT visie uit het aandeel stappen - of inmiddels de afgelopen weken eruit gestapt zijn. Ik denk ook dat er minder te verdienen zal zijn met opties.

Het zal rustig worden hier.
Fred 62
0
quote:

mrHofzicht schreef op 31 augustus 2023 16:02:

Ik volg deze website toch wel redelijk actief. Dit bericht heb ik echter gemist. Ik zie nu ook het bericht van 22 augustus 2023 terug van Niels.
Ik ben maar een zeer kleine belegger en alles long term, dus mis nog wel eens iets.
Als je rechts van deze post kijkt staat daar een
een column met nieuwsberichten.
GakGak
0
Hoe vaak heb ik hier al gezegd dat je veel beter in SAS Scandinavian airlines kunt beleggen ?
.
SAS AB
D

SASNO | SE0003366871 | Oslo Børs
NOK (Noorse kroon) 0,443
+0,09
(+26,13%)
GakGak
0
Airline SAS posts first quarterly profit since 2019
08:03 01/09/2023

SAS AB

0,4287 +0,07 +22,06%
STOCKHOLM, Sept 1 (Reuters) - Scandinavian airline SAS on Friday posted its first quarterly pretax profit since late 2019 aided by lower fuel cost, higher ticket prices and strong demand, and said it would ramp-up capacity this winter compared to last year.
Cacla
0
quote:

GakGak schreef op 1 september 2023 09:07:

Hoe vaak heb ik hier al gezegd dat je veel beter in SAS Scandinavian airlines kunt beleggen ?
.
SAS AB
D

SASNO | SE0003366871 | Oslo Børs
NOK (Noorse kroon) 0,443
+0,09
(+26,13%)
Te vaak, en daar is dit forum niet voor bedoeld.
En wat is beter? Er zijn hier long en short beleggers, of in elk geval geinteresseerden.
Vlak na zo'n reverse split is hier wel degelijk geld te verdienen.
GakGak
0
Wanneer je in airline business wilt beleggen is SAS een prima alternatief (of je dat nou wilt horen op een
KLM forum of niet)...

SAS komt uit een diepdal, AF/KLM zit er midden in.
SAS maakt weer winst en komt van heel ver, chapter 11 scenario.
Overheden van drie landen staan min of meer garant voor financiele status.
De markt op China, Japan en andere verre-oosten landen is duidelijk herstellende en de route noord van het
trieste Rusland zal dubbel daarvan profiteren.

Een reverse split hier zal weinig zoden aan de dijk zetten voorlopig, administratieve handeling.
Take a sisi
0
quote:

Cacla schreef op 1 september 2023 10:46:

[...]

Te vaak, en daar is dit forum niet voor bedoeld.
En wat is beter? Er zijn hier long en short beleggers, of in elk geval geinteresseerden.
Vlak na zo'n reverse split is hier wel degelijk geld te verdienen.
Laat me niet lachen in al die rijd dat ik beleg , heb ik uit een reserve split nooit iets positiefs uit naar voren zien komen , is in mijn ogen een teken van zwakte .
Het zou me niets verbazen als ze binnen afzienbare tijd weer met de noodbel staan te schudden .
Fred 62
0
quote:

GakGak schreef op 1 september 2023 09:07:

Hoe vaak heb ik hier al gezegd dat je veel beter in SAS Scandinavian airlines kunt beleggen ?
.
SAS AB
D

SASNO | SE0003366871 | Oslo Børs
NOK (Noorse kroon) 0,443
+0,09
(+26,13%)
Heb er 10.000 gekocht. SAS AB DKK
GakGak
0
Ja, dat gaat met tienduizenden tegelijk.

Heb zelf de beste ervaring met de Noorse beurs, niet de Zweedse of Deense.
tip: portie kopen en pas naar omkijken als er weer eens positief nieuws is en dan meteen
bij opening beurs cashen.
Zakt vanzelf weer wat weg en opnieuw kopen enz.

Airline SAS posts first quarterly profit since 2019
08:03 01/09/2023

SAS AB

0,3512 0,00 0,00% NOK
STOCKHOLM, Sept 1 (Reuters) - Scandinavian airline SAS on Friday posted its first quarterly pretax profit since late 2019 aided by lower fuel cost, higher ticket prices and strong demand, and said it would ramp-up capacity this winter compared to last year.

(Reporting by Marie Mannes, editing by Terje Solsvik)
Fred 62
0
quote:

GakGak schreef op 2 september 2023 09:18:

Ja, dat gaat met tienduizenden tegelijk.

Heb zelf de beste ervaring met de Noorse beurs, niet de Zweedse of Deense.
tip: portie kopen en pas naar omkijken als er weer eens positief nieuws is en dan meteen
bij opening beurs cashen.
Zakt vanzelf weer wat weg en opnieuw kopen enz.

Airline SAS posts first quarterly profit since 2019
08:03 01/09/2023

SAS AB

0,3512 0,00 0,00% NOK
STOCKHOLM, Sept 1 (Reuters) - Scandinavian airline SAS on Friday posted its first quarterly pretax profit since late 2019 aided by lower fuel cost, higher ticket prices and strong demand, and said it would ramp-up capacity this winter compared to last year.

(Reporting by Marie Mannes, editing by Terje Solsvik)
Laat maar liggen die zooi.
Nu 20 euro winst
Het zijn er te weinig om mee te daghandelen
Aan en verkoopkosten zijn daarbij te hoog.
Het is mijn eerste pennystock.
Cacla
0
quote:

Take a sisi schreef op 1 september 2023 16:05:

[...]
Laat me niet lachen in al die rijd dat ik beleg , heb ik uit een reserve split nooit iets positiefs uit naar voren zien komen , is in mijn ogen een teken van zwakte .
Het zou me niets verbazen als ze binnen afzienbare tijd weer met de noodbel staan te schudden .
Maar ik ben een short-belegger in AFKLM... ;)
GakGak
0
SG Lufthansa Factor (Multi) Long LEV 10

0,263
+0,04
(+19,54%)
.
Alles nu beter dan AF/KLM zou je toch denken.
GakGak
0
www.upinthesky.nl/2023/09/03/klm-geza...

Noud Rutte (what´s in a name....), gezagvoerder bij KLM, vraagt zijn werkgever te stoppen met het leveren van KLM-bemanning aan het regeringsvliegtuig, de PH-GOV.

Die oproep doet de piloot naar aanleiding van de krimp naar jaarlijks 452.000 vliegbewegingen op Schiphol. Verschillende politici stappen regelmatig aan boord van de PH-GOV, soms voor korte afstanden. In juni dit jaar vloog Rob Jetten, demissionair minister voor Klimaat en Energie, 152 kilometer vanuit Amsterdam naar Groningen. ‘Het kan niet zo zijn dat wij de mensen rondvliegen die op hetzelfde moment bezig zijn om de KLM en de Nederlandse luchtvaart om zeep te helpen (Rob Jetten en Mark Harbers die zonder schroom in dit toestel stappen voor een vlucht van slechts 19 min naar Eelde, daar zijn kennelijk wel genoeg slots en milieu ruimte voor)’, schrijft de KLM-gezagvoerder in een bericht op LinkedIn.

Gemakkelijk het vliegtuig in
De KLM-gezagvoerder hekelt dat bewindslieden gemakkelijk het vliegtuig kunnen pakken. Rutte constateert dat KLM(-personeel) de operaties van de PH-GOV leiden. En dat terwijl de politici juist hameren op een krimp van Schiphol. Daar moet volgens de vlieger een eind aan komen. ‘Collega’s kijk in de spiegel, recht je rug, zet je ego opzij en zet je in voor de zaak voor het behoud van KLM en de Nederlandse luchtvaart in plaats van het rondvliegen van deze lieden’, gaat hij verder.

Andere doeleinden
Behalve voor het reizen vn Nederlandse bewindslieden, wordt het regeringsvliegtuig eveneens ingezet voor andere doeleinden. Zo werd Koning Willem Alexander in juni vanuit Eelde naar Madrid gevlogen, terwijl de Oekraïense president Volodymyr Zelensky in mei met de PH-GOV naar Nederland gebracht werd. De KLM-gezagvoerder denkt dat het vliegtuig voor andere gelegenheden ingezet kan worden. ‘Laat de Koninklijke Luchtmacht dit toestel vliegen (dit doet ieder ander land in de wereld ook), dan kunnen ze ook met dit toestel naar conflictgebieden vliegen met de nodige ingebouwde beveiligingssystemen, iets wat nu niet kan en mag’, aldus Rutte.
1.317 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 62 63 64 65 66 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 12:13
Koers 9,760
Verschil +0,040 (+0,41%)
Hoog 9,842
Laag 9,718
Volume 256.980
Volume gemiddeld 1.816.564
Volume gisteren 1.369.653