Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France-KLM 2023

1.321 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 63 64 65 66 67 » | Laatste
Cacla
0
quote:

Fred 61 schreef op 28 september 2023 10:21:

[...]

Ben toch wat ongeduldig geweest.
Idd, je kunt in puts blijven zitten tot AFKLM failliet is. Wel de expiratiedata in de gaten blijven houden. Ik geef het nog 2 jaar, max.
@iPlof
0
quote:

Cacla schreef op 28 september 2023 10:55:

[...]

Idd, je kunt in puts blijven zitten tot AFKLM failliet is. Wel de expiratiedata in de gaten blijven houden. Ik geef het nog 2 jaar, max.
Met extreme loonstijgingen, kostenstijgingen, kerosine prijs stijgingen en na de post corona piek, een inzakkende markt is dit een no brainer.

NL en FR zullen zoals al 100 jaar weer de helpende hand toesteken uiteraard, echter de 'beleggers' worden nu niet ontzien en raken alles (wat er van over is..) gewoon kwijt.
Vos
0
Er is een figuur, iets van mr john op het forum die altijd blij aan het doen is. Zo ook in dit topic, velen malen posten over steun en grafieken. Nu zien we hoe het echt is. Hij staat nu zelf ook op verlies en post niet meer. Figuren als Mr John graag verbannen uit dit forum. Deze toko gaat falliet en kan de hoge rente en stijgende kosten en recessie niet aan. Dat kan iedereen zien.
prince john
0
Goedemiddag Allemaal :),

...hebben we het nu gehad na de touché van 12,bla ?
Any way, voor de TA-liefhebberster:
HMS 11,24 (dus bijna geraakt),
HMR 13,98,
SMA50 15,02488,
BA 20-2 15,23965,
...en de BU 20-2 18,91517.
Dit is in de weken...;)

Succes Allemaal !

mvrgr,

John

ps...er schijnt hier een sluwe vos rond te lopen, draait al één dag mee ;)...any way...jij ook succes hoor !
[verwijderd]
0
quote:

@iPlof schreef op 28 september 2023 10:52:

Hee weer een nieuwe All Time Low..
"What else"
prince john
0
Goedemiddag :),

...voor de TA-erster, op de 2700sec:
retracements:

23,6% 12,4568
38,2% 12,2296
50% 12,046
61,8% 11,8624
76,4% 11,6352

en de bijbehorende extensies:

161,8% 15,3416
138,2% 14,9744
100% 14,38
61,8% 13,7856
50% 13,602
38,2% 13,4184
23,6% 13,1912

Succes Allemaal!

mvrgr,

John
ThisisyourCaptainspeaking
0
Hi Prince John,

Geef mij als leek nou een ff advies - blijven zitten of eruit ? Op papier is deze "toko" totaal failliet - maar heeft toch een "waarde"

Bedankt voor je eventuele advies !

( ik heb voor de lol gekocht op 1,214 circa 1 jaar geleden dus zit in de min nu - geeft niks er zijnook goede berichten echter....er is geen vermogen en dan houdt het snel op, leasen is dan ook geen optie meer )

Thx !
prince john
0
Hi Captain :),

Dankjewel voor je vraag, stel ik zeer op prijs!

...tsja...ik zit er zelf ook in, heb veel gehandeld...en als ik puur naar de lijntjes(TA) kijk zou je zeggen dat er errug veel potentie in zit.
Kijk je daarentegen naar de FA dan zijn er ook tegengeluiden...
Zoals eerder vermeld, het gaat natuurlijk niet om dit "cluppie" ;), maar om een veel groter geheel. Enorme belangen zoals de gehele vliegtuigindustrie, grondstoffen, banken en nog wat andere zaken.
De koersen en alles wat er mee samenhangt zegt ook niets...daar heb je andere platforma voor nodig en die liggen, althans voor mij;) buiten mijn bereik...
Ik blijf vooralsnog mijn lijntjes volgen...
Heb je hier genoeg aan ?

met vriendelijke groet,

John

ps...ondertussen de 76,4% "gepakt"...
ThisisyourCaptainspeaking
0
Hi John,

Thx for quick reply !

Even los van alle cijfertjes.

Elbers gaat naar GOINDIA of id - kan natuurlijk een mastermove zijn naar de (korte) toekomst toe, Fransen zijn niet gek - er was geen concurrentiebeding. Daar zie ik wel wat gebeuren in positieve zin qua samenwerking. Autrefois, er komt een vierkoppige directie voor terug :-) maar....ze zitten er bovenop qua lobby. Slots, Starts - Airbus deal - dat geeft mij dan wel weer wel vertrouwen. Sterke lobby.Maar ze hebben geen cash positie dus waar komen die miljarden voor nieuwe Airbus toestellen vandaan - nog meer lease=verlies ? Iedere grote maatschappij gooit de A350/380 eruit - staan die nog op voorraad bij die Fransen ( ik ken ze hé, heb lang met Fransen gewerkt dat zijn aasholes maar strategisch rete slim excuses le mot ) Maar prima dat ze voor Airbus kiezen - dichtbij dus supply chain en delen van onderdelen en techneuten met AF - prima )

sorry - misschien domme vraag - wat bedoel je met 76,4% "gepakt" ?

Salutations,

The Captain - ha ha !
prince john
0
Hi Captain,

...tsja...ik volg "al" dat nws ook wel een beetje hoor ;).
Oh...die 76,4 komt uit de berekeningen en "gepakt" is eigenlijk aangeraakt of getoucheerd...als we toch bij de Fransen blijven ;)

mvrgr,

John
GakGak
0
quote:

@iPlof schreef op 28 september 2023 10:52:

Hee weer een nieuwe All Time Low..
.
Dacht al, ik hoorde een plof...
prince john
0
quote:

GakGak schreef op 28 september 2023 19:20:

[...]
.
Dacht al, ik hoorde een plof...
...leuk :)...volgens mij heet ut een "touchdown" ..dus plof hoorde ik nie...;)...zag um wel hoor !
trustu voor zo !

mvrgr,

John
Fred 62
0
quote:

ThisisyourCaptainspeaking schreef op 28 september 2023 15:20:

Hi Prince John,

Geef mij als leek nou een ff advies - blijven zitten of eruit ? Op papier is deze "toko" totaal failliet - maar heeft toch een "waarde"

Bedankt voor je eventuele advies !

( ik heb voor de lol gekocht op 1,214 circa 1 jaar geleden dus zit in de min nu - geeft niks er zijnook goede berichten echter....er is geen vermogen en dan houdt het snel op, leasen is dan ook geen optie meer )

Thx !
Ik zal je raad geven of je wil of niet.
Doe zelf onderzoek , bekijk alle voor en tegens.
Weeg goed af waar je je goed verdiende geld in steekt.
Wat is je verwachting en is die reëel.
En wat zijn de alternatieven.

Mvg

Fred
GakGak
0
quote:

Fred 61 schreef op 28 september 2023 22:09:

[...]

Ik zal je raad geven of je wil of niet.
Doe zelf onderzoek , bekijk alle voor en tegens.
Weeg goed af waar je je goed verdiende geld in steekt.
Wat is je verwachting en is die reëel.
En wat zijn de alternatieven.
Mvg
Fred
.
Zeer beperkt mogelijk, bij NN hebben ze dat ook gedaan, zelfs gerenomeerde belleggers als bij Antaurus zijn
erin gestonken dat de claims van ruim 20jaar geleden weer in alle hevigheid terug kunnen komen om de koers even
ruim 20% terug te meppen.
ASR en AEGON nog een sterker verhaal, dubieuze claims bij een ander in de maag gesplitst...

En dat zou je als kleine belegger allemaal beter kunnen evalueren ???
GakGak
0
luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/...
.
Iedereen weet dat je er high van wordt maar je kunt het ook overdrijven.
Als IAG / British Airways als grootste kandidaat TAP overneemt staat ze nog wat meer te wachten door
megalomane snoeverij.

De enige hoop voor AF/KLM is dat ze overtroefd worden door een wat beter gefinancierd IAG met minder schulden.
Lufthansa zit al tot aan zijn nek in ITA en de aandelen hebben lange tijd niet zo laag gestaan.

De airlines zijn voorlopig geen hoogvliegers meer.
Janteam
0
prince john
0
...trouwen...en dan nog ver ook...wow !

"De AFM maakt zich sterk voor eerlijke en transparante financiële markten. Als onafhankelijke gedragstoezichthouder dragen wij bij aan duurzaam financieel welzijn in Nederland."

...verder maken wij als tzh's er een zooitje van...zelfs onze eigen boekhouding deugt niet...
ook onze registers kloppen voor geen kanten en als we kunnen rommelen... ;)

etc.etc.etc...als je het woordje "ver trouwen" moet vermelden/lezen...tsja...pas dan maar op :)

Fijn weekend !

mvrgr,

John
GakGak
0
Terms of the operation
Eligible employees will be able to subscribe at a discounted price with the benefit of a
matching contribution from the Air France-KLM group. The subscription price of the
shares will be equal to the arithmetic average of the quoted closing prices of the Air
France-KLM share on Euronext Paris over the 20 trading days preceding the date of
the price fixing, minus a discount of 30%.
The shares will be subject to a 5-year lock-up period, except in case of exceptional
early exit events allowed in the employee's country of subscription. The shares will be
subscribed via a collective investment fund "Fonds commun de placement
d'entreprise" (FCPE) or, in some countries, directly by the employees.
The new shares will carry dividend rights and will be fully assimilated to existing shares
as soon as they are issued (ISIN code: FR001400J770).
.
Welk dividend ?

Binnen 5 jaar mag de koers nog 30% dalen om het niet meteen een fiasco te laten blijken...

Goed te weten...
1.321 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 63 64 65 66 67 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 mei 2024 17:35
Koers 9,970
Verschil -0,016 (-0,16%)
Hoog 10,220
Laag 9,958
Volume 1.674.326
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 2.236.203