Royal Dutch Shell « Terug naar discussie overzicht

Uitstappen? Is het echt never sell Shell?

Daan 008
0

Onderhandelingsproblemen binnen de EU voor aangaande 500miljard aan steunpakketten binnen de EU.

Wederom enkele weken onzekerheid tot het volgend akkoord.
[verwijderd]
0
De oliepreis zakt onder 40
Alle Olieboeren ook XOM en BP trappen ze naar beneden.
Gewoon wachten ent genoeg appels en Eieren bezorgen om in te stappen.
Rai444,44
1
www.zerohedge.com/markets/stocks-dive...

Stocks Plunge Into Red For July After SCOTUS Trump Tax Decision

Dit is blijkbaar de reden die gegeven word voor de plotselinge afstort. Natuurlijk weer Trump gerelateerd. Onvoorspelbaarheid van alles rondom Trump komt me al jaren compleet de strot uit. Wat zal ik blij zijn als die niet herkozen wordt.
Equilibrium01
0
quote:

Rai444,44 schreef op 9 juli 2020 17:14:

www.zerohedge.com/markets/stocks-dive...

Stocks Plunge Into Red For July After SCOTUS Trump Tax Decision

Dit is blijkbaar de reden die gegeven word voor de plotselinge afstort. Natuurlijk weer Trump gerelateerd. Onvoorspelbaarheid van alles rondom Trump komt me al jaren compleet de strot uit. Wat zal ik blij zijn als die niet herkozen wordt.
Ik dacht te lezen dat ze net zakken omdat hij niet herverkozen wordt.
Rai444,44
0
Als ie eenmaal weg is, is het ook gedaan met dit soort afstorten. Met Biden verwacht ik minder gekkigheid, ook al staat de hele beurs dan lager.
Equilibrium01
0
quote:

Rai444,44 schreef op 9 juli 2020 17:20:

Als ie eenmaal weg is, is het ook gedaan met dit soort afstorten. Met Biden verwacht ik minder gekkigheid, ook al staat de hele beurs dan lager.
Ik vermoed ook meer stabiliteit.
Met Biden hopelijk enkel wat vreemde verwijten als 'A lying, dog-faced pony soldier'
DannyS
1
Lle olies over de gehele linie krijgen wereldwijd zwaar voor hun broek. Volgens mij omdat de tweede golf nu wel duidelijk is met name in USA, Zuid America, India, Pakistan, de 2e wereld landen zijn nu de klos, voorraden en consumptie vallen dus tegen dus minder olie nodig en verwachtte olieprijs daling. Zat er eigenlijk wel dik in.
Ik ben er ook ingestonken, zit er voor mijn doen te zwaar in op GAK 14.90 dus ik moet ook even op mijn handen blijven zitten. Komt wel weer goed. Maar kan even duren.
[verwijderd]
0
quote:

joostUSA schreef op 9 juli 2020 16:59:

[...]

Never catch a falling knife inderdaad;)
Wel tegenstrijdig met buy the dip :-)
Wat wordt de bodem!?!?
ToTheTop
0
quote:

Dicky schreef op 9 juli 2020 17:07:

Het vreemde is dat Rds hoger heeft gestaan bij een lagere olieprijs dan de huidige. Het aandeel leek nauwelijks meer te bewegen op de olieprijs en nu opeens fors lager.
Dat heet minder vraag dan aanbod... veel investeerders weten dat er nog een recessie aankomt.
ToTheTop
1
Heel veel mensen begrijpen niet, dat de natuur niet tegen te houden is. Dit virus zal door de hele wereldbevolking trekken, het is al te verspreid en te makkelijk overdraagbaar, om het nog weg te krijgen. Het afremmen scheelt doden, maar de consequenties zullen groot worden op de langere termijn en niet alleen in de economie. Het vuur begon in de keuken en inmiddels hebben we in ons hele huis kleine en middelgrote branden... Je kan dan niet zeggen nu "brandmeester",
ToTheTop
1
Er is nog veel olie aanbod, dus men kan zo maar een flinke scheut op de markt gooien om te cashen, de prijzen zijn immers aardig aangetrokken.
ToTheTop
0
Je huis is gedeeltelijk van hout... Laat maar uit branden en dan heropbouwen. Zoals we ooit tegen water vochten, zo moet je dat ook met dit virus doen... Laat maar komen en de doden accepteren, ik behoor zelf tot de risico groep, de toekomst is aan de jeugd, niet aan ons.. >>> www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnenland/h...
Dicky
0
Als Trump niet herkozen wordt, lijkt mij dat een zegen voor de markt. Dan normaliseren de internationale betrekkingen weer en komt er meer rust. Bovendien zou een beetje herverdeling van kapitaal, als de democraten het voor het zeggen krijgen, de koopkracht van de gewone man verbeteren. Volgens mij profiteert de economie daar meer van dan als een kleine groep steeds rijker wordt en de overgrote meerderheid steeds minder te besteden heeft.
ToTheTop
0
quote:

Dicky schreef op 9 juli 2020 17:47:

Als Trump niet herkozen wordt, lijkt mij dat een zegen voor de markt. Dan normaliseren de internationale betrekkingen weer en komt er meer rust. Bovendien zou een beetje herverdeling van kapitaal, als de democraten het voor het zeggen krijgen, de koopkracht van de gewone man verbeteren. Volgens mij profiteert de economie daar meer van dan als een kleine groep steeds rijker wordt en de overgrote meerderheid steeds minder te besteden heeft.
Precies... Neemt niet weg dat de Chinezen een tik op de vinger moeten krijgen, samen met Israël. Niet straffen is over je heen laten lopen.
[verwijderd]
0
quote:

Dicky schreef op 9 juli 2020 17:47:

Bovendien zou een beetje herverdeling van kapitaal, als de democraten het voor het zeggen krijgen, de koopkracht van de gewone man verbeteren. Volgens mij profiteert de economie daar meer van dan als een kleine groep steeds rijker wordt en de overgrote meerderheid steeds minder te besteden heeft.
Ik neem aan dat u uw winst & kapitaal ook netjes verdeeld? Of geldt dit alleen voor anderen?
200.031 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 2393 2394 2395 2396 2397 2398 2399 2400 2401 2402 2403 ... 9998 9999 10000 10001 10002 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 17:35
Koers 33,735
Verschil -0,280 (-0,82%)
Hoog 34,165
Laag 33,725
Volume 5.140.595
Volume gemiddeld 7.450.382
Volume gisteren 4.146.888