CM.com « Terug naar discussie overzicht

CM.COM 2023

1.335 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 63 64 65 66 67 » | Laatste
Brokie Even
0
quote:

max2 schreef op 18 juni 2023 13:39:

[...]

Als je een uurtje tijd neemt om deze podcast te bekijken dan ben je helemaal om.
Ik ga morgen bijkopen, dit is de toekomst. Heb ca. 20 jr. Geleden ooit Asml gekocht en kijk waar ze nu staan. Geduld wordt beloond ook bij CM.com
Wat is de toekomst? SMS?
Mattes93
0
quote:

Bowski schreef op 16 juni 2023 16:53:

[...]
Jij zou dan onderhand meer aandelen CM.com dan ieder ander (zelfs meer dan Glabbeek of Gooijers) moeten hebben.
Overigens: ik wens je er veel geluk mee hoor.
Het komt in de buurt.
Mattes93
2
quote:

Broke Even schreef op 18 juni 2023 18:11:

[...]Wat is de toekomst? SMS?
Nee, fax en post.
Zombira
5
Wauw voor het eerst in tijden dat ik even niet keek en er stijging heeft plaatsgevonden. Laatste stonden we in de 7 en nu in de 9 yeayy, nog 16 euro te gaan voor gelijkspel. Ik ga maar weer snel terug de zon en zee in. Groeten uit Vulcano - Sicilie.

PS: ben me er van bewust dat mijn post geen zak toevoegd, maar dat kan me even niet schelen. :)
max2
0
Eventix schijnt een hele grote concurrent te zijn voor CM.com voor festival kaartverkopen en scoren hoog.
Innovatie
1
quote:

Zombira schreef op 20 juni 2023 18:08:

Wauw voor het eerst in tijden dat ik even niet keek en er stijging heeft plaatsgevonden. Laatste stonden we in de 7 en nu in de 9 yeayy, nog 16 euro te gaan voor gelijkspel. Ik ga maar weer snel terug de zon en zee in. Groeten uit Vulcano - Sicilie.

PS: ben me er van bewust dat mijn post geen zak toevoegd, maar dat kan me even niet schelen. :)
Idem, geen toevoeging, denk dat een lange vakantie het beste is. Enjoy! :)
Nuchtere Kijk Op
5
Weer in de top 3 lijst van grootste dalers. Geen midzomernachtfeestje bij CM. Het gaat weer geweldig maar niet heus.
Van bepaalde berichten wordt men blij, van andere weer angstig. Het wordt TIJD voor daden zouden ze in Rotterdam zeggen ;-)

www.entertainmentbusiness.nl/specials... Heleboel omtrent dit onderwerp, maar onderstaande 2e link gaat met name over CM

www.entertainmentbusiness.nl/specials...

finance.yahoo.com/news/care-diving-de... Dit verscheen zondag, en we zien de ANGST / VOORZICHTIGHEID terug in de weer lagere koersen.

Deze link vind ik ook wel weer opmerkelijk, ik ga aan alles maar geen eigen mening plakken. Verworden tot i.d.d. soort halve knipseldienst. Ik blijf i.i.g. zitten en zit zo'n beetje in de buurt van de aankoop koersen als wat ik onlangs las Zombira ;-)
www.techzine.nl/nieuws/analytics/5253...
"Zes Nederlandse fintech-bedrijven luiden de noodklok. De CEO’s van bunq, CM.com, Flow Traders, BUX, Floryn en Online Payment Platform"

Laatste adv's:
www.cm.com/blog/whatsapp-business-sea...
www.cm.com/nl-nl/blog/klantenservice-...
www.cm.com/nl-nl/blog/whatsapp-busine...
www.cm.com/nl-nl/blog/whatsapp-busine...

www.finanzen.net/anleihen/a3kvy4-cmco...

De beurswaarde CM met een koers van 9.055 vandaag komt ca. uit op 263 mio. Veel lager nog dan 1 x de omzet wat in bovenstaand stukje stond (wel erg Simply/Ordinary)

Vertaalde kopie van linkedin: "Nederland heeft een sterke leidende positie op het gebied van fintech. Als Nederlandse fintechbedrijven zien we echter dat de kansen die fintech biedt, op dit moment onvoldoende steun krijgen om in Nederland te floreren. Om de groei van de volgende generatie fintechbedrijven te ondersteunen en zo te voorkomen dat niet-Europese spelers afhankelijk worden van onze financiële markten, doet CM.com vandaag een oproep als onderdeel van een fintechcoalitie. CM.com benadrukt dat Nederland zijn huidige leidende positie in fintech verder moet versterken. Met deze brief roepen we de overheid op om in te zetten op innovatie, de toegevoegde waarde van fintech en verdere inspanningen om het juiste talent aan te trekken en op te leiden. Als CM.com gaan we graag in gesprek met beleidsmakers, politici en het bredere publiek, zodat we samen verantwoorde innovatie in de Nederlandse fintechsector vorm kunnen geven en verder kunnen stimuleren."

www.linkedin.com/posts/cmcom_accelera...
Nuchtere Kijk Op
2
www.techzine.nl/nieuws/analytics/5253...

Deze link aan het einde v.d. middag hierboven bv. gedeeld. Ik kende niet alle namen uit de brief, en dus ff gegoogeld.

De naam BUX eeee getBUX gevolgd door punt com (Website geblokkeerd) gaf gelijk ALARM waarschuwing enz. ! Echt de zwaarste melding kreeg ik. M.a.w. of gehackt ook? Of een bepaald iets wat i.d.d. als het ware bepaalde TECH namen aan het tegenwerken is?

Er gebeuren ook bij mij al tijden vreemde zaken. En ik ga maar geen namen noemen, echter ook hier op het forum ooit en zelfs door de jaren heen meermaals e.e.a. meegemaakt. Linkjes die niets deugden/besmet waren. Per ongeluk of expres? Joost eee NKO mag het weten ;-)

Is er tegen bepaalde TECH namen, bijna een soort hetze gaande? Ik wil hier nog zoveel typen wat me zo links/rechts opvalt, maar ik zie weinig meerwaarde om juist in deze gepolariseerde tijd alles maar te delen.
Zombira
2
Ik blijf met je mee zitten NKO. CM heeft nu een EV/R ratio van 1:0,9 terwijl je op dit moment een ratio van 1:3 zou verwachten. Groeidoel van 30% p/j geloof ik niet in. 20% per jaar wel, daarmee zou je op 1:5 moeten uitkomen, in deze conservatieve markt gedowngrade naar 1:3. Aandeelprijs van 9×3 =27 euro. Zodra de EBIDTA positief wordt EN daarmee de 100 miljoen strop verdwijnt zie ik die stijging wel snel gebeuren. Maargoed ben natuurlijk wel relatief een leek, benieuwd naar andere meningen van mensen die beter weten hoe het werkt! (Maak me iig niet zoveel zorgen om mijn GAK van 25 euro, maar ga ook zeker niet bijkopen momenteel).
voda
3
CM.com lanceert platform voor kunstmatig intelligentie

Taalmodel combineert interne bedrijfsdata met extern domein.

(ABM FN-Dow Jones) CM.com heeft zijn nieuwe platform voor generatieve kunstmatige intelligentie (AI) gestart bij tien van zijn voornaamste klanten. Dat maakte het bedrijf donderdag bekend.

"CM.com heeft hard gewerkt om zijn AI-capaciteiten te integreren. Met de komst van generatieve AI, aangedreven door grote taalmodellen, kondigt CM.com een nieuw hoofdstuk aan in zijn inspanningen op het gebied van kunstmatige intelligentie", zei Jeroen van Glabbeek, CEO en medeoprichter van CM.com donderdag.

De AI-assistenten in dit platform geven medewerkers van bijvoorbeeld klantenservice-afdelingen suggesties en alternatieven, waardoor deze geen informatie meer hoeven op te zoeken, alvorens de vraag van de klant te kunnen beantwoorden.

CM.com is met een select aantal bedrijven waaronder Vattenfall, Pathé, Vacansoleil, Eluscious en Yoursurprise overeengekomen dat zij dit nieuwe instrument gaan gebruiken voor hun verkoop-, marketing- en klantenservicediensten. CM.com verwacht dat dit aantal in de komende 12 maanden verder zal toenemen.

Financiële details meldde CM.com niet.

Door: ABM Financial News.

info@abmfn.nl

Redactie: +31(0)20 26 28 999
Nuchtere Kijk Op
3
www.marketscreener.com/quote/stock/CM...

CM.com kondigt AI-partnerschappen aan: (automatisch vertaalde kopie) >
Dit nieuwe soort contextuele generatieve AI zal in staat zijn om antwoorden te genereren op inkomende vragen van eindgebruikers op basis van het domein van een klant, zonder de noodzaak om uitgebreide en langdurige gespreksstromen te definiëren. Klantenservicemedewerkers die de Mobile Service Cloud van CM.com gebruiken, kunnen een nieuwe generatie AI-gestuurde assistenten ervaren, agentsuggesties en next-best agentacties genereren en een nieuwe interne kennisbank bieden om te voorkomen dat ze informatie hoeven op te zoeken van zowel interne als externe bronnen bij het omgaan met klanten.

Een select panel van toonaangevende lokale bedrijven in verschillende sectoren is met CM.com overeengekomen om onze nieuw ontwikkelde toolkit met AI-toepassingen te gaan gebruiken in hun verkoop-, marketing- en serviceactiviteiten. De komende maanden gaan bedrijven als Vattenfall, Pathé, Independer, Vacansoleil, Eluscious en Yoursurprise de nieuwe Generative AI-toepassingen van CM.com verder integreren in hun omgevingen.

Of het nu gaat om een ??chatbot, contactcentersoftware of een marketingtool, deze toepassingen vallen allemaal binnen het domein van gespreksinteractie. Door hun aard zijn ze perfect gepositioneerd om buitengewone waarde uit grote taalmodellen te halen. CM.com had deze tools al netjes met elkaar geïntegreerd en heeft een platform bedacht en gebouwd dat dit totale aanbod doordrenkt met generatieve AI-mogelijkheden. Naast vooraf bepaalde interne bronnen zoals bot- en agentinteracties, neemt deze nieuwe service ook grote hoeveelheden externe gegevens op uit kennisbanken, websites en verschillende soorten documentatie binnen het domein van de klant. Deze slimme gegevensrepository is opgebouwd met behulp van Retrieval-Augmented Generation-technologie, die gebruikmaakt van de eigen AI-modellen van CM.com, de gegevens van haar klanten,

"Sinds 2020 heeft CM.com CX Company en Building Blocks overgenomen omdat het het potentieel van AI-toepassingen in Conversational Commerce inzag. CM.com heeft hard gewerkt om zijn AI-mogelijkheden te integreren. Met de komst van generatieve AI, mogelijk gemaakt door Large Language Models (LLM's), kondigt CM.com een ??nieuw hoofdstuk aan in zijn AI-inspanningen", zegt Jeroen van Glabbeek, CEO en mede-oprichter van CM.com.

CM.com beantwoordt de oproep van zowel klanten als prospects om deze revolutionaire mogelijkheden in te bedden op een manier die het eenvoudig doorgeven van verzoeken aan LLM's overstijgt.

“Ons doel is om een ??naadloze integratie van AI-applicaties in de bedrijfsmodellen van onze klanten aan te bieden door klanten in staat te stellen automatisch een conversatie-AI te creëren op basis van hun data binnen het CM.com-platform, terwijl ze ook externe databronnen kunnen koppelen. Dit nieuwe generatie domeingebonden generatieve AI zal de mogelijkheid hebben om contextuele antwoorden te genereren, gegeven de door de klant gewenste tone-of-voice, waarbij veelvoorkomende LLM-valkuilen zoals hallucinaties worden vermeden. Onze nieuwe technologie zal samenwerken met andere bestaande AI-mogelijkheden om ervoor te zorgen dat we klanten waarneembaarheid, controle, prestaties en kosteneffectiviteit op schaal. We willen verder gaan dan alleen inspringen op de ChatGPT-hype en zorgen voor doordachte toepasbaarheid op bedrijfsniveau", zegt Rutger de Ruiter, Head of SaaS bij CM.com.

Gegevensprivacy en -beveiliging zijn gegarandeerd door de langdurige partnerschappen die CM.com heeft met leveranciers zoals Google en Microsoft. Als zakenpartners bij de ontwikkeling van hun AI-mogelijkheden zorgt CM.com ervoor dat de gegevens van haar klanten onder controle zijn. Onderwerpen als privacyredactie in de vorm van anonimisering, strikte SLA's en volledige transparantie en controle via de uitgebreide analyses en inzichten die binnen het platform worden aangeboden, worden allemaal geregeld om veiligheid, consistentie, controle en schaalbaarheid in het hele productportfolio te garanderen.

"Een ander belangrijk onderwerp waar we aan werken, is een (on)gecontroleerd leermechanisme waarbij de conversatie-AI intelligenter wordt en zich bewust wordt van de behoeften van de eindklant. Onze klanten hebben veel gegevens beschikbaar zonder dat ze het weten. CM. com zal de komende maanden een mechanisme integreren met een aantal klanten, waarbij live agenten automatisch de gespreks-AI van hun bedrijf kunnen trainen door simpelweg met klanten te praten. De gespreks-AI zal niet langer een apart onderdeel zijn van het klantenserviceteam van een klant In plaats daarvan leert het naarmate de tijd verstrijkt en zal het in staat zijn om de vragen te dekken die live agenten steeds meer ontvangen zonder dat het nodig is om rigide conversatiestromen te definiëren", zegt Arman van Lieshout, Senior Product Manager bij CM.com

De ontwikkelingen tot nu toe hebben geresulteerd in een volledig geïntegreerd multi-engine Natural Language Understanding dat out-of-the-box werkt voor zowel nieuwe als bestaande klanten. De integraties met CM.com's portfolio en CM.com's marktplaatsproducten maken integratie met alle relevante externe bronnen mogelijk. De tool herkent meer dan 128 talen en is volledig geïntegreerd in analyses en inzichten om klanten transparantie, grip en betrouwbaarheid te bieden.

"Vacansoleil neemt graag deel aan de privé-bètasessies met CM.com. Voor ons is dit een natuurlijke voortzetting van onze constructieve samenwerking en in lijn met de manier waarop we met onze klanten werken, waarbij we altijd op zoek zijn naar een positieve bijdrage aan ze hun doel bereiken. Een mooie, onbezorgde en onvergetelijke vakantie", aldus Eric Kluitenberg, Senior Manager Klantenservice bij Vacansoleil.

Pad naar winstgevendheid
CM.com kijkt ernaar uit om deze nieuwe mogelijkheden in de komende periode uit te rollen als onderdeel van zijn Path to Profitability, om de toegevoegde waarde voor zijn bestaande klantenbestand en pijplijn te vergroten.
Nuchtere Kijk Op
1
www.cm.com/blog/next-steps-generative... Vertaalde NL Kopie v.d. knipseldienst ;-)

In februari bracht CM.com zijn visie op Large Language Models (LLM's) uit met de belofte om een ??paar onderwerpen waar te maken waarvan we dachten dat ze op dat moment het meeste voordeel zouden opleveren voor onze klanten. Tegen het einde van het eerste kwartaal hebben we die oorspronkelijke belofte waargemaakt door onze klanten conversatie-inhoud te laten genereren en overdrachten tussen onze conversatie-AI en onze CCaaS-oplossing Mobile Service Cloud uit te breiden door automatisch samenvattingen van elk gesprek te genereren.

Nu is het tijd om verdere stappen in onze generatieve AI-reis aan te kondigen. Met deze stappen helpen we je om AI te verbinden met je huidige databronnen en tools, de time-to-go-live voor je chatbots te verkorten en feedbackloops te implementeren voor live agenten en AI.

Wat de voordelen zijn van de nieuwe implementaties en welke features je in 2023 kunt verwachten:

Introductie van een nieuw soort gespreks-AI
CM.com's conversatie AI-platform Conversational AI Cloud en zijn CCaaS-oplossing Mobile Service Cloud zullen de eersten zijn die profiteren van de nieuw ontwikkelde generatieve mogelijkheden van CM.com. Beide oplossingen zijn opgezet om elkaar te versterken en te versterken, wat resulteert in een nieuwe AI-aangedreven kennisbank die informatie van beide applicaties verzamelt en combineert, naast andere configureerbare interne en externe gegevensbronnen. Deze kennisgrafiek is uitgebreid met Retrieval-Augmented Generation- technologie, die gebruikmaakt van de eigen AI-modellen van CM.com, de gegevens van zijn klanten en geïntegreerde grote taalmodellen - allemaal volledig verbonden via de integratiemarktplaats van CM.com.

Ons nieuwe type gespreks-AI zal in staat zijn om antwoorden te genereren op basis van inkomende vragen van eindgebruikers die beperkt zijn tot het domein van een klant, zonder de noodzaak om uitgebreide en langdurige gespreksstromen te definiëren. Agenten in de Mobile Service Cloud van CM.com kunnen een volledig nieuwe AI-gestuurde assistent ervaren, die suggesties voor agenten en acties van de volgende beste agent genereert, terwijl het ook een geïntegreerde interne kennisbank biedt om te voorkomen dat informatie van zowel interne als externe medewerkers moet worden opgezocht. en externe bronnen bij het omgaan met klanten.

Maak gebruik van alle gegevensbronnen in één AI-oplossing om klantbetrokkenheid te stimuleren
Voordat ze generatieve AI-technologieën omarmen, maken bedrijven zich vaak zorgen over de relevantie van de gegenereerde inhoud voor hun klanten. Hoewel grote taalmodellen enorme hoeveelheden trainingsgegevens gebruiken, hebben ze geen toegang tot de interne kennisbank van een bedrijf en richtlijnen voor klantenservice. Het begrijpt uw ??zaken niet. Dit roept twijfels op over het vermogen van de gespreks-AI om vragen van klanten effectief en consistent te beantwoorden. Immers, zonder kennis van eerdere vragen, uw bedrijfsdomein en uw favoriete toon, hoe kunt u er zeker van zijn dat de oplossing nauwkeurige antwoorden en aanbevelingen zal bieden?

Onze technologie boort moeiteloos de schat aan data binnen uw organisatie aan. Hierdoor kunnen onze oplossingen zeer goed geïnformeerde en contextueel relevante antwoorden leveren aan uw agenten of rechtstreeks via een bot. U kunt er nu op vertrouwen dat onze AI-oplossingen gebruikmaken van de kennis en informatie die uniek zijn voor uw bedrijf, zodat u verzekerd bent van de best mogelijke antwoorden op de vragen van uw klanten.

CM.com's nieuwe soort AI-aangedreven gespreksagenten kunnen de sterke punten van generatieve AI benutten en tegelijkertijd naadloos verbinding maken met elke gegevensbron, zowel intern als extern. Dit omvat verschillende waardevolle interne bronnen zoals blogposts, klantenservicepagina's, interne draaiboeken en kennisbanken, evenals externe systemen zoals CRM, ERP, e-commerceplatforms of CCaaS-oplossingen. Voorbij zijn de dagen dat agenten onvermoeibaar meerdere databases en kennisbanken doorzoeken en conversatieontwerpers lange en complexe conversatiestromen opzetten.

Versnel de time-to-go-live voor uw chatbots met generatieve AI
Implementatie en inrichting van een chatbot kan een langdurig proces zijn. Bij het opstarten moet de bot nog worden geleerd om uw domein te begrijpen. Niet alleen hoe u de vragen van uw klanten het beste kunt beantwoorden, maar ook uw merkidentiteit, tone of voice en gepersonaliseerde interacties.

Met de geïntegreerde generatieve AI-mogelijkheden van CM.com wordt het opzetten van een gespreks-AI-interface direct en moeiteloos. Omdat het alle beschikbare informatie gebruikt, genereert het contextuele antwoorden die passen bij de geprefereerde tone-of-voice van uw merk. Dit elimineert de noodzaak van uitgebreide contentcreatie en fijnafstemming, waardoor kostbare tijd en middelen worden bespaard. Bovendien maakt ons systeem gebruik van gesuperviseerd leren, waardoor het begrip en de responsnauwkeurigheid van de AI voortdurend worden verbeterd door zorgvuldig samengestelde sets van live agent-eindgebruikergesprekken te analyseren. Door te leren van interacties in de echte wereld, wordt de AI bedrevener in het geven van relevante en effectieve antwoorden in de loop van de tijd.

Ontgrendel de kracht van continu leren en feedbackloops
Bedrijven streven ernaar hun klanten beter te begrijpen en te leren van hun interacties. Door gebruik te maken van gesprekken tussen agenten en eindgebruikers, evenals interacties met chatbots, kunnen zowel de AI-prestaties als de live interacties worden verbeterd.

Zie vervolg deel 2 >
Nuchtere Kijk Op
1
Deel 2 vervolg:
Het implementeren van een feedbacklus tussen live agenten en chatbots verbetert de klantenservice en operationele efficiëntie. Het maakt continu leren mogelijk, wat leidt tot AI-verbeteringen en een beter begrip van uw bedrijf. Het verbetert de informatie-uitwisseling tijdens overdrachten, automatiseert leerprocessen en maakt generatieve feedbackloops mogelijk, wat leidt tot onmiddellijke AI-verbeteringen en een diepgaand begrip van uw bedrijf. Elke interactie wordt een waardevolle leermogelijkheid, waardoor conversatie-AI in staat wordt gesteld zich consequent aan te passen en te verbeteren volgens de steeds veranderende eisen van de klant. Onze AI faciliteert geautomatiseerde leermechanismen, waardoor agents kunnen profiteren van gedeelde ervaringen, inzichten en best practices, waardoor ze bruikbare begeleiding krijgen.

CM.com zorgt voor gegevensprivacy en -beveiliging door samen te werken met gerenommeerde leveranciers en door privacyredactie, strikte SLA's en transparantie te bieden. Bij CM.com draait onze AI-strategie om de integratie van basismodellen zoals Large Language Models (LLM's) die generatieve AI mogelijk maken, naast onze eigen AI-modellen.

CM.com verwacht deze nieuwe mogelijkheden te leveren als onderdeel van een gesloten bèta met een selecte groep deelnemende klanten. Er zijn tijdlijnen vastgesteld voor augustus om de eerste reeks functies te leveren, met een verwachte go-live van alle oplossingen voor alle klanten in de volgende maanden.

Conversationele AI-cloud
Nieuwe functies die dit jaar worden gelanceerd:

Directe bot-setup door automatische creatie van conversatie-AI op basis van verbonden gegevensbronnen.

Gegenereerde, contextuele antwoorden op basis van de gewenste tone-of-voice die is afgestemd op uw merk.

Gesuperviseerd leren door de gespreks-AI te voeden met een zorgvuldig samengestelde set live agent-eindgebruikergesprekken.

Volledig geïntegreerd in onze multi-engine NLU in 128 talen, werkt out-of-the-box voor zowel nieuwe als bestaande klanten.

Out-of-the-box geïntegreerd met CM.com-portfolio en CM.com's marktplaatsproduct, waardoor integraties mogelijk zijn met externe CRM's, ERP's, kennisbanken en CCaaS-platforms van derden.

Beveiliging op ondernemingsniveau zorgt ervoor dat onze klanten de controle over hun gegevens behouden en ervoor zorgen dat gegevens worden verwerkt volgens de wettelijke normen.

Mobiele servicewolk
Nieuwe functies die dit jaar worden gelanceerd:

Agent assist-functionaliteit door antwoorden voor agenten te genereren op basis van historische gegevens en bedrijfsgegevens.

Verbeter de informatie die aan een agent wordt gegeven bij het ontvangen van een overdracht, beschrijf wat er is gebeurd, waarom het gesprek is gevoerd en stel de volgende beste agentacties voor.

Leermechanisme zonder toezicht voor de door AI aangedreven agentassistent.

Generatieve feedbacklussen, waardoor de AI in de loop van de tijd verbetert en ervoor zorgt dat deze uw bedrijf begrijpt.
Nuchtere Kijk Op
3
Het is te hopen dat men in Den Haag/Brussel ook wakker wordt en dat dit soort mooie bedrijven niet het land/continent gaan verlaten.

Of erger, dat het in NL & Europa weer TE lang gaat duren en dat zo deze NIET te stoppen ontwikkeling, voornamelijk weer te veel in alleen buitenlandse handen terecht komt. (We weten wat het is om TE afhankelijk te worden van alleen buitenlandse spelers die niet te transparant/open zijn).

CDBC gaat er gewoon straks komen en dat was bij een kleine groep "tijden" terug allemaal al bekend.

www.agconnect.nl/artikel/fintechs-ple...
www.computable.nl/artikel/nieuws/fint...
www.techzine.nl/nieuws/analytics/5253...
Mattes93
0
quote:

Nuchtere Kijk Op schreef op 22 juni 2023 11:44:

Het is te hopen dat men in Den Haag/Brussel ook wakker wordt en dat dit soort mooie bedrijven niet het land/continent gaan verlaten.

Of erger, dat het in NL & Europa weer TE lang gaat duren en dat zo deze NIET te stoppen ontwikkeling, voornamelijk weer te veel in alleen buitenlandse handen terecht komt. (We weten wat het is om TE afhankelijk te worden van alleen buitenlandse spelers die niet te transparant/open zijn).

CDBC gaat er gewoon straks komen en dat was bij een kleine groep "tijden" terug allemaal al bekend.

www.agconnect.nl/artikel/fintechs-ple...
www.computable.nl/artikel/nieuws/fint...
www.techzine.nl/nieuws/analytics/5253...
CM heeft natuurlijk een nauwe samenwerking met de Nederlandse overheid voor tenminste 5 jaar. Ik verwacht dus dat de lijntjes kort zijn met de partijen de invloed hebben op macroniveau.
Mattes93
0
Iemand die een voorspelling omzet en EBITDA durft te maken voor het eerste halfjaar?
Nuchtere Kijk Op
1
www.iex.nl/Artikel/775606/Bedankt-CMc...

Ik geef bewust verder maar geen extra mening op teksten v.d. auteur.
Wereldwijd wordt er volop door Fintech bedrijven over gesproken. Nu momenteel tijdens de Fintech week in London.
Maar net zo goed op soortgelijke evenementen zoals bv. Money20/20, Sibos, Hong Kong Fintech Week etc.
1.335 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 63 64 65 66 67 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 6,740
Verschil +0,160 (+2,43%)
Hoog 6,740
Laag 6,590
Volume 14.378
Volume gemiddeld 38.590
Volume gisteren 36.628