Pharming « Terug naar discussie overzicht

Chetverg 23-09-2010

153 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Keesdevries29 schreef:

Wie nu uit de trein stapt, heeft wel een heel duur kaartje gekocht. Blijf zitten in deze diesel en die komt van zelf op volle toeren en er schijnt dan geen rem op te zitten. Fasten your seatbells.
Captain Kees speaking.
De risico s zijn nu niet al te groot omdat de trein een steile heuvel op gaat, tienden erbij, tienden eraf.
Maar er komt een keer een punt dat die trein de top bereikt en dan aan zijn afdaling begint zonder dat er een rem op zit.
De gevolgen kun je raden.
Dan kan captain Kees praten als Brugman maar hij houd(heeft) de trein dan niet meer onder controle.
De krantenkoppen de volgende dag schrijven, en zijn val was groot.
(ik ga er maar vanuit dat dit verleden tijd was)
[verwijderd]
0
quote:

ciddix schreef:

[quote=Keesdevries29]
Wie nu uit de trein stapt, heeft wel een heel duur kaartje gekocht. Blijf zitten in deze diesel en die komt van zelf op volle toeren en er schijnt dan geen rem op te zitten. Fasten your seatbells.
Captain Kees speaking.
[/quote]

De risico s zijn nu niet al te groot omdat de trein een steile heuvel op gaat, tienden erbij, tienden eraf.
Maar er komt een keer een punt dat die trein de top bereikt en dan aan zijn afdaling begint zonder dat er een rem op zit.
De gevolgen kun je raden.
Dan kan captain Kees praten als Brugman maar hij houd(heeft) de trein dan niet meer onder controle.
De krantenkoppen de volgende dag schrijven, en zijn val was groot.
(ik ga er maar vanuit dat dit verleden tijd was)
het dal hebben we gehad kerel ;)
Heb je het bordje met einde daling niet gezien?
en die extra loc die helpt duwen heb je zeker ook niet zien aansluiten...
Geeft niet, er zijn nog een paar duurdere kaartjes voor de trein bij de conducteur verkrijgbaar.
Jou keuze of je meegaat of ons uit wil zwaaien
tje
0
10:00u rt € 0,200 (+5,26%) Volume: 5.351.212
11:00u rt € 0,197 (+3,68%) Volume: 6.497.194 (+ 1.145.982)
12:00u rt €
[verwijderd]
0
Kaartje hier, kaartje daar... 't maakt geeen fuck uit. Straks gaat deze trein een bergtunnel in waar geen eind aan komt. Men zegt; er is licht aan 't eind van een tunnel, nou... aan deze mooi niet!!
welshterrier 5
0
quote:

D.M. schreef:

Kaartje hier, kaartje daar... 't maakt geeen fuck uit. Straks gaat deze trein een bergtunnel in waar geen eind aan komt. Men zegt; er is licht aan 't eind van een tunnel, nou... aan deze mooi niet!!
Bij jou is het glas zeker altijd "half leeg"??
[verwijderd]
0
quote:

Korni schreef:

[quote=ciddix]
[quote=Keesdevries29]
Wie nu uit de trein stapt, heeft wel een heel duur kaartje gekocht. Blijf zitten in deze diesel en die komt van zelf op volle toeren en er schijnt dan geen rem op te zitten. Fasten your seatbells.
Captain Kees speaking.
[/quote]

De risico s zijn nu niet al te groot omdat de trein een steile heuvel op gaat, tienden erbij, tienden eraf.
Maar er komt een keer een punt dat die trein de top bereikt en dan aan zijn afdaling begint zonder dat er een rem op zit.
De gevolgen kun je raden.
Dan kan captain Kees praten als Brugman maar hij houd(heeft) de trein dan niet meer onder controle.
De krantenkoppen de volgende dag schrijven, en zijn val was groot.
(ik ga er maar vanuit dat dit verleden tijd was)
[/quote]

het dal hebben we gehad kerel ;)
Heb je het bordje met einde daling niet gezien?
en die extra loc die helpt duwen heb je zeker ook niet zien aansluiten...
Geeft niet, er zijn nog een paar duurdere kaartjes voor de trein bij de conducteur verkrijgbaar.
Jou keuze of je meegaat of ons uit wil zwaaien
Ik voegde er aan toe, verleden tijd maar dat wil niet zeggen dat er nu 100% garantie is door dat bordje, einde daling.
Een trein houd zich niet aan borden bij een daling zonder rem, snelheid minderen, gevaarlijke bocht, over zoveel kilometer een station enz
Garantie bestaat niet op de beurs, al lijken beleggers vandaag aan de goede kant van de streep te zitten bij Pharming(0,196).
De locomotief rijdt deze week wel de goede richting maar er hangen heel veel wagons erachter waardoor de snelheid beperkt is.
De namen van die wagons zijn:
Yorkville,emissie,omzetverwachting,winstverwachting,deals,dividend,obligaties,overname,verkoop onderdelen,Edison,RS,milestones,fifty fifty,verwatering,goedkeuring,Epar,Dnage,Lactoferinne etc
[verwijderd]
0
quote:

welshterrier schreef:

[...]

Bij jou is het glas zeker altijd "half leeg"??
Mijn glas is helemaal leeg!! Kan wel weer een nieuwe borrel gebruiken.
[verwijderd]
0
deze trein zit vol met "terroristen" en het lijkt erop dat ze de machinist al hebben doodgeschoten,dus mocht hij langs komen bij U in de buurt en je overweegt om in te stappen 1 advies "Stay off the train"
Darter Arie
1
[Modbreak IEX]: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd.]
[verwijderd]
0
quote:

Pietje precies schreef:

Hier is ie dan de Pharmingtrein.
Je hebt in de verkeerde trein gezeten......(!
[verwijderd]
0
quote:

Pietje precies schreef:

Hier is ie dan de Pharmingtrein.
En zijn val was groot, tjonge tjonge wat een ravage. Ik stop er maar mee voor vandaag want de koers gaat ervan omlaag, 0,193.
mickjagger2
0
quote:

Pietje precies schreef:

Hier is ie dan de Pharmingtrein.
Je ben echt niet goed bij je hoofd!!!
tje
2
10:00u rt € 0,200 (+5,26%) Volume: 5.351.212
11:00u rt € 0,197 (+3,68%) Volume: 6.497.194 (+ 1.145.982)
12:00u rt € 0,196 (+3,16%) Volume: 6.682.454 (+ 185.260)
13:00u rt €
[verwijderd]
0
quote:

tje schreef:

10:00u rt € 0,200 (+5,26%) Volume: 5.351.212
11:00u rt € 0,197 (+3,68%) Volume: 6.497.194 (+ 1.145.982)
12:00u rt € 0,196 (+3,16%) Volume: 6.682.454 (+ 185.260)
13:00u rt €
Hey dat was een tijd geleden! AB tje

Ruud.. ;-)
[verwijderd]
0
quote:

tje schreef:

13:00u rt €
Ik zou zeggen vul dat zelf maar in want niemand kan het voorspellen

Het verschil kan aanmerkelijk zijn tussen

één grote dump

of

één grote koop

De stijing van vanmorgen is denk ik wederom een spel en niet serieus te nemen en er is geen enkele reden om nu weer een roze bril op te gaan zetten

Ik heb momenteel meer aan mijn Fornix aandelen

[verwijderd]
2
Op 24 -06-10 heeft de CHMP 5 nieuwe medicijnen goedgekeurd. Ondertussen hebben er 2 ( Pecfent en Sycrest ) goedkeuring van de EC gekregen.
Sycrest heeft op 1-09-10 goedkeuring gekregen en op 22-09-10 is het gepubliceerd.
Nog 3 wachtenden zijn er waaronder Ruconest.
Duurt niet lang meer !
[verwijderd]
0
quote:

boemel schreef:

Op 24 -06-10 heeft de CHMP 5 nieuwe medicijnen goedgekeurd. Ondertussen hebben er 2 ( Pecfent en Sycrest ) goedkeuring van de EC gekregen.
Sycrest heeft op 1-09-10 goedkeuring gekregen en op 22-09-10 is het gepubliceerd.
Nog 3 wachtenden zijn er waaronder Ruconest.
Duurt niet lang meer !
Heb het gisteren ook gemeld.
Die goedkeuring is nakende kwestie van?
Misschien wel Uren, een dag of wat.
En reken maar dat het vuurwerk op zal leveren.
Men is niet voor niets zo nerveus bezig.

Ruud..
[verwijderd]
0
quote:

boemel schreef:

Op 24 -06-10 heeft de CHMP 5 nieuwe medicijnen goedgekeurd. Ondertussen hebben er 2 ( Pecfent en Sycrest ) goedkeuring van de EC gekregen.
Sycrest heeft op 1-09-10 goedkeuring gekregen en op 22-09-10 is het gepubliceerd.
Nog 3 wachtenden zijn er waaronder Ruconest.
Duurt niet lang meer !
Er komt wat aan..........
153 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 8 mei 2024 17:35
Koers 0,879
Verschil -0,016 (-1,79%)
Hoog 0,905
Laag 0,865
Volume 13.549.553
Volume gemiddeld 6.756.942
Volume gisteren 6.497.833