BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

BAM november 2016

1.508 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 72 73 74 75 76 » | Laatste
manuss
0
€d_Modus Vivendi
0
quote:

manuss schreef op 4 november 2016 17:16:

Zou het wel zo prettig vinden als we boven de 4 euro mogen sluiten: MM heren!!!
dat komt volgende week wel weer als HS2 bekend wordt gemaakt. Ze smijten nu nog als een kip zonder kop. Gaat om het prijsje en niet om het aandeel.
[verwijderd]
0
futs staan mooi groen kan nog een stuk hoger...
wel even in de avond even kijken hoe de USA gaat sluiten,,

Gaan ze verder het groen in dan kan Bam maandag een stuk hoger..
Telt trouwens voor alle aandelen..

dat het groen is geworden in de USA na al die dagen rood is al positief..
Bam kan nog wel over de 4 euro...
€d_Modus Vivendi
0
BlackRock Investment Management (UK) Limited Koninklijke BAM Groep N.V. NL0000337319 0,59 2016-11-03
(van 0,68%)
gerrit 69
0
quote:

gerrit 69 schreef op 3 november 2016 21:48:

[...]
De schade valt mee na de eerste koersdaling van de 3e kwartaal reportage.
Voorlopig steun op € 3,95 en weerstand op € 4,40
Voorlopig heeft de steun op € 3,95 zich bewezen op de slotbel van de beurs.
[verwijderd]
0
quote:

€d_Modus Vivendi schreef op 4 november 2016 17:38:

BlackRock Investment Management (UK) Limited Koninklijke BAM Groep N.V. NL0000337319 0,59 2016-11-03
(van 0,68%)
Dit kan een melding zijn van 2 dagen geleden voor de cijfers. Ik ben meer benieuwd naar maandag en dinsdag of er is afgebouwd. Gezien de koers niet namelijk.
JVDP
0
quote:

€d_Modus Vivendi schreef op 4 november 2016 17:38:

BlackRock Investment Management (UK) Limited Koninklijke BAM Groep N.V. NL0000337319 0,59 2016-11-03
(van 0,68%)
Dat was dus zeer waarschijnlijk de koper van gisterochtend op 3,91 met hoge omzetten, slimme (rot)jongens...

Prettig Weekend

JvdPee
€d_Modus Vivendi
0
quote:

Jvdpee schreef op 4 november 2016 17:48:

[...]

Dat was dus zeer waarschijnlijk de koper van gisterochtend op 3,91 met hoge omzetten, slimme (rot)jongens...

Prettig Weekend

JvdPee
klopt, ik vroeg me al af hoe ze dat flikten zonder toen noemenswaardige bids/asks.
JVDP
0
quote:

€d_Modus Vivendi schreef op 4 november 2016 17:50:

[...]klopt, ik vroeg me al af hoe ze dat flikten zonder toen noemenswaardige bids/asks.
Ed, misschien domme vraag maar ook die shorters kunnen toch niet buiten het normale vraag-aanbodcircuit aandelen kopen???

Gr. JvdPee
[verwijderd]
0
quote:

Jvdpee schreef op 4 november 2016 17:59:

[...]

Ed, misschien domme vraag maar ook die shorters kunnen toch niet buiten het normale vraag-aanbodcircuit aandelen kopen???

Gr. JvdPee
Nope
gerrit 69
0
Eigenlijk liet het aandeel Heijmans met de derde kwartaalcijfers al zien dat men een dag later ook voor BAM geen hooggespannen verwachtingen zou mogen koesteren.
Bouwaandelen blijven een lastige belegging maar dat neemt niet weg dat BAM nog altijd kans maakt richting € 5,00 te stijgen en Heijmans het risico loopt om naar de € 5,00 af te dalen.
De Rabobank schijnt voor Heijmans al pogingen gewaagd te hebben om het bouwbedrijf als overnamekandidaat in de etalage te zetten, maar de liefhebbers staan niet te dringen om een mooi bod te doen.
€d_Modus Vivendi
0
quote:

Jvdpee schreef op 4 november 2016 17:59:

[...]

Ed, misschien domme vraag maar ook die shorters kunnen toch niet buiten het normale vraag-aanbodcircuit aandelen kopen???

Gr. JvdPee
ja wel zie de darkpools
www.veb.net/artikel/04798/op-zoek-naa...

en hier
youtu.be/ILAYnaTF5j4
€d_Modus Vivendi
0
ff vertalen met google translate: Niet verder vertellen...

04/11/2016 19:52 | Actualizado a 04/11/2016 20:07

Londres/Madrid, 4 nov (EFE).- Un consorcio del que forma parte el grupo español Ferrovial ha sido seleccionado para realizar los trabajos de acondicionamiento de un tramo de la primera fase del High Speed 2 (HS2), el futuro tren de alta velocidad del Reino Unido, según publican hoy medios especializados británicos.

Además de Ferrovial, que ha declinado hacer comentarios sobre el asunto, el consorcio está integrado por las compañías británicas Morgan Sindall y Bam Nuttall.

En total han sido seleccionadas tres ofertas preferentes para los tres primeros contratos de acondicionamiento, que suman un importe de 900 millones de libras (unos 1.012 millones de euros).

Para los otros dos contratos han sido seleccionados los consorcios formados, por un lado, por la empresa británica Constain y la sueca Skanska, y, por otro, por las británicas Laing O'Rourke y J.Murphy&Sons.

El futuro AVE británico, que unirá Londres con Manchester y Leeds, consta de dos fases.

La primera, de 225 kilómetros, conectará Londres con Birmingham y supondrá una inversión de 16.300 millones de libras (23.137 millones de euros). El servicio comenzará a operar en 2026.

La segunda fase del HS2, valorada en 16.400 millones de libras (23.276 millones de euros), enlazará Birmingham con Manchester y Leeds en 2033 a través de dos ramales diferentes.

En el futuro cabe la posibilidad de extender la línea de alta velocidad hasta Escocia. EFE

2016/11/04 19:52 | Bijgewerkt 2016/11/04 20:07

London / Madrid, 4 november (EFE) .- een consortium dat deel uitmaakt van de Spaanse groep Ferrovial is geselecteerd voor het aanbrengen van een deel van de eerste fase van de High Speed ??2 (HS2) uit te voeren, de toekomst bullet train snelheid van het Verenigd Koninkrijk, volgens de Britse specialist media vandaag gepubliceerd.

Naast Ferrovial, dat weigerde commentaar te geven op de zaak, het consortium bestaat uit de Britse bedrijven Morgan Sindall en BAM Nuttall.

Zij hebben in totaal geselecteerd drie prioritaire aanbiedingen voor de eerste drie contracten conditioning, in totaal een bedrag van 900 miljoen pond (1.012 miljoen euro).

Voor de twee andere contracten die zij zijn geselecteerd consortia, aan de ene kant, door het Britse bedrijf Constain en Zweedse Skanska, en ten tweede door de Britse Laing O'Rourke en J.Murphy & Sons.

De toekomstige Britse AVE, het koppelen van Londen met Manchester en Leeds, heeft twee fasen.

De eerste, van 225 kilometer, verbindt Londen met Birmingham en zal een investering van 16.300 miljoen pond (€ 23.137.000) te betrekken. De service zal beginnen operaties in 2026.

De tweede fase van HS2, ter waarde van 16.400 miljoen pond (€ 23.276.000), zal Birmingham verwijzen naar Manchester en Leeds in 2033 door middel van twee verschillende takken.

In de toekomst kan het mogelijk zijn de HSL breiden naar Schotland. EFE
Fred107
0
quote:

€d_Modus Vivendi schreef op 4 november 2016 17:00:

[...]het gaat gewoon verder naar de gallemiezen met die koers.
Ik denk dat ik maar geen orders meer ga posten, laat ze de kolere maar krijgen,helpt toch niets.
.
1) laat maar razen. Ik laat m'n kop niet gekmaken.
2)mensen worden steeds ouder, er zijn nog nooit zoveel 100 jarigen geweest. Dus tijd om te genieten van,
3)Komende maanden gaan Heijmans en BAM elkaar ontmoeten op 5,20
4) Don't Worry Be Happy
5)Our day Will come.
6) Fijn weekend, ik ga een biertje drinken.
manuss
0
Ik begrijp er geen moer van; waarom gaan de Europese 9 dagen down en Amerika niet. Futures nu al DAX min 0,5% AEX min 0,6% . DowJ , S&P en Nasdaq rond het nulpunt!
Wordt Trump president van de EU of zoiets???!!!???
Dikky
0
En weer op DL de dag uit in de VS. Dan weet je alweer wat er maandag gaat gebeuren, ook met verkiezingen in aantocht.
manuss
0
quote:

Dikky schreef op 4 november 2016 21:10:

En weer op DL de dag uit in de VS. Dan weet je alweer wat er maandag gaat gebeuren, ook met verkiezingen in aantocht.
Met de aantekening, dat het hele kleine minnen zijn in Amerika en in Europa hele vette minnen.
1.508 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 72 73 74 75 76 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 3,896
Verschil -0,004 (-0,10%)
Hoog 3,932
Laag 3,860
Volume 525.331
Volume gemiddeld 1.429.485
Volume gisteren 691.847