KPN « Terug naar discussie overzicht

KPN Bijna dood aandeel.

378 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 » | Laatste
[verwijderd]
0
Het is echt een ongekende sell off bij hoog volume. Heb er toch een paar bijgekocht, kon het niet laten:-)
[verwijderd]
0
BT, DT, Belgacom en Telefonica: beetje eraf bij laag volume.
KPN en France Telecom 5% onderuit bij hoog volume.

Wat zijn de overeenkomsten?
CS heeft nog geen bruggehoofd in La France?
kanhetlager
0
quote:

DirkH schreef op 25 oktober 2012 16:56:

Misschien komt er een claimemissie aan, dan kan Slim ook weer bijkopen. Nu kan hij niets, behalve overnemen. Schuldratio is veel te hoog en dividend schrappen levert ook niet meer dan 400 miljoen op. Misschien gebeurt beide: dividend schrappen en 30% aandelen bijdrukken. Dan komt er rond de 3 miljard in het laatje. En dan nog is de schuld torenhoog.
KPN streeft naar een verhouding schulden/ebitda van tussen de 2 en de 2.5 waar in het algemeen een getal van 3 acceptabel is. Nu is deze 2.7.

www.adviesbedrijfswaardering.nl/de-sc...
[verwijderd]
0
Ik ga toch maar zo instappen, want onder de 5 gaat Heute niet lukken!

Ga dromen dat er morgen een reddingsplan van boven komt :-)

Ciao!
mr.Franz
0
wordt nog steeds met flinke blokken gedumt, gaan we dan toch eens onder die 5 euro grens duiken? Aan het volume zou je denken dat er nabeurs iets op komst is waar enkel de grote jongens vanaf weten
Debit or Credit
0
quote:

Sint-Zoete-CSMRally-2012 schreef op 25 oktober 2012 17:11:

Ik ga toch maar zo instappen, want onder de 5 gaat Heute niet lukken!

Ga dromen dat er morgen een reddingsplan van boven komt :-)

Ciao!
Succes, te vroeg denk ik!
[verwijderd]
0
Welke partij, afgezien van Slim, zou een groot belang aan het afbouwen zijn? Of is het echt alleen maar shorthandel? Omzet is twee keer zo groot em het gaat nog steeds down.
Leone
0
Zit toch te denken om weer in te stappen. Omlaag met zeer hoog volume kan een teken zijn dat we aan het eind van de daling zitten. Maar eerst morgen wat bewijs zien.
Leone
0
Leone
0
KPN vindt het bod van het Mexicaanse telecombedrijf América Móvil op aandelen KPN te laag. Dat laat KPN weten in een reactie op het bod van 8 euro per aandeel dat het Mexicaanse bedrijf heeft aangekondigd.
KPN vindt dat 8 euro per aandeel het bedrijf substantieel onderwaardeert en zal América Móvil om een toelichting vragen. "In de tussentijd zal KPN alle strategische opties onderzoeken", zegt het bedrijf.
Leone
0
Porscheknakker
0
Ondanks het feit, dat ik denk, dat de boel omlaag gesabeld wordt om een overname te bewerkstelligen, durf ik niet te kopen.

Groet
[verwijderd]
0
In elk geval loopt het dividendrendement mooi op vandaag, nog even en het is 7%:-)
[verwijderd]
0
15 milloenen reeds, en straks bij de Veiling 20 Milloenen omzet?

Lang geleden toen met die mislukte UMTS miljarden verliezen toen!

Lekkerrrr!

Ciao!
kanhetlager
0
quote:

Leone schreef op 25 oktober 2012 17:19:

De vorige keer dat KPN zo hard daalde, stapte onze vriend uit Mexico in.
ja, maar wel met een lager volume.
[verwijderd]
0
Toch nog maar een portie gekocht;staat in noodgevallen nog een koffertje klaar...
Leone
0
Vooral sinds die Amerikanen wakker zijn is het opeens hard gegaaan met een hoog volume.
378 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 14 jun 2024 17:35
Koers 3,496
Verschil +0,026 (+0,75%)
Hoog 3,497
Laag 3,443
Volume 11.233.813
Volume gemiddeld 11.216.543
Volume gisteren 7.511.593