Arcelor Mittal « Terug naar discussie overzicht

keytrade bank

11 Posts
[verwijderd]
0
Ik vang mijn aandelen AM e.a. via Binck.
Nu kom ik de Keytrade Bank tegen die de kosten op de helft legt t.o.v. de andere banken.
Iemand ervaring met deze bank?
voda
0
Genoeg antwoord? !

quote:

riche50 schreef op 20 dec 2013 om 21:26:

En dan wordt ene Chimp verweten dat hij onzin uitkraamt! En dan krijg ik hier een lijst te zien waaruit blijkt dat iedereen een Chimp is.
Barbamama
0
Zit ook bij Keytrade Nederland en krijg vandaag een mail dat ze de dienstverlening bij de moedermaatschappij in Belgie gaan onderbrengen. Wat dat gaat betekenen wordt binnen 2 weken medegedeeld en tot 1 oktober heeft u de gelegenheid te beslissen of u de rekening opheft of aanhoudt. Maar als ik moet gokken, zullen de tarieven wel naar Belgisch model worden aangepast en hoger worden? Als het alleen de klantenservice is die verhuist van Rotterdam naar Brussel, valt het nog mee. Spannend. Iemand een idee?
[verwijderd]
0
quote:

Barbamama schreef op 18 juli 2014 17:37:

Zit ook bij Keytrade Nederland en krijg vandaag een mail dat ze de dienstverlening bij de moedermaatschappij in Belgie gaan onderbrengen. Wat dat gaat betekenen wordt binnen 2 weken medegedeeld en tot 1 oktober heeft u de gelegenheid te beslissen of u de rekening opheft of aanhoudt. Maar als ik moet gokken, zullen de tarieven wel naar Belgisch model worden aangepast en hoger worden? Als het alleen de klantenservice is die verhuist van Rotterdam naar Brussel, valt het nog mee. Spannend. Iemand een idee?
ik zit er ook wel mee.
het liefst laat ik mijn porto overboeken naar degiro rekening daar de optie kosten daar zo laag zijn .
maar het overschrijven van je porto kost 2 keer geld 1 keer bij keytrade en 1 keer bij degiro

opheffen is ook geen optie omdat ik dan zo een groot verlies krijg
heb dus weinig keuze denk ik.
wacht nog even af wat er in de papieren staat die ik binnen twee weken ontvang
[verwijderd]
0
ik ben zeer tevreden over LYNX. Snelste handersplatform dat ik ooit hebt gezien. Alleen de charts is een -punt.
[verwijderd]
0
Degiro is toch een broker waar ze je tegoeden uitlenen aan derden? hoe doen ze dat dan als je zelf een order wilt plaatsen en je heb het nodig terwijl het uitgeleend is?

Barbamama
0
@Maestro01. Dit topic ging over Keytrade. Maar als er aandelen worden uitgeleend, bedenk dan dat aandelen fysiek niet meer bestaan. Het is een tegoed op je effectenrekening, net als geld op een spaarrekening, dat overigens ook uitgeleend wordt (en daar heeft niemand moeite mee). Als er iets uitgeleend wordt, is dat niet specifiek jouw geld of jouw aandelen. Problemen kunnen er ontstaan als er iets uitgeleend wordt (geld, aandelen) en deze niet terugbetaald worden. Dan ontstaat er een tekort bij de bank of broker.
[verwijderd]
0
Barbamama m'n excuses dat ik op de draadje van keytrade over degiro begon.
Maar ik zag iemand over lynx hebben en dacht even dat dit een draadje was voor verschillende brokers maar de titel zegt indd genoeg.

Bedankt alsnog voor je uitleg :)

voda
0
Concurrent Binck weg uit Nederland

DINSDAG 5 AUGUSTUS 2014, 18:47 uur | 1 keer gelezen

ROTTERDAM (AFN) - Keytrade Bank ziet onvoldoende groeimogelijkheden in de bomvolle Nederlandse markt voor online brokers en sluit derhalve zijn vestiging in Rotterdam. Het bedrijf, dat onderdeel is van het Franse Crédit Agricole, bood zijn klanten dinsdag aan hun handel te verhuizen naar de Belgische vestiging.
Volgens Keytrade is groei in Nederland alleen mogelijk door “over en weer klanten weg te kapen bij concurrenten.” Dat is volgens de broker een “onvoldoende solide basis” voor de duurzame groei die Keytrade zegt voor ogen te hebben. “Het maakt het bovendien moeilijk om de kosten van een Nederlandse vestiging te blijven dragen. Daarom is besloten de aandacht te vestigen op de huidige markten met grotere groeikansen.”

Het bedrijf was sinds 2012 actief in Nederland, waar het moest opboksen tegen onder meer Alex, BinckBank, Lynx, De Giro en de beleggingsdiensten van de grootbanken ABN Amro, ING, Rabobank en SNS.

Keytrade, dat naast het hoofdkantoor in België ook filialen heeft in Luxemburg en Zwitserland, benadrukte dat het niet slecht gaat met de onderneming. “Keytrade is een gezonde financiële instelling met daarnaast een zeer kapitaalkrachtige moederorganisatie.”

yanmik
0
Wat denken jullie van een Keyplan bij Keytrade bank ?
Interessant of is iets anders beter ?
11 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:37
Koers 23,750
Verschil +0,210 (+0,89%)
Hoog 24,080
Laag 23,700
Volume 2.295.626
Volume gemiddeld 2.493.843
Volume gisteren 2.802.569