PostNL « Terug naar discussie overzicht

Post NL juni 2023

489 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 21 22 23 24 25 » | Laatste
Boir
0
Ok na 5 keer DHL en 1 keer DPD bestelde ik dinsdag bij webshop in noord nederland en PostNL zou het vrijdag bezorgen. Donderdag bericht webwinkel, excuses, het ging niet lukken. Vandaag bericht van DHL, we komen morgen het "PostNL" pakje bezorgen. Noord Nederland, niet Brabant.
SAHR-0310
0
quote:

Boir schreef op 16 juni 2023 20:40:

Ok na 5 keer DHL en 1 keer DPD bestelde ik dinsdag bij webshop in noord nederland en PostNL zou het vrijdag bezorgen. Donderdag bericht webwinkel, excuses, het ging niet lukken. Vandaag bericht van DHL, we komen morgen het "PostNL" pakje bezorgen. Noord Nederland, niet Brabant.
Ze maken PostNL van binnenuit kapot.
upsidedown
0
Dr gaat wel eens wat mis in bezorgland:
Vermijd DHL als bezorgdienst!
Alleen maar irritatie en frustatie met deze bezorgdienst. Doen niet wat ze zeggen. In mijn geval twee keer bezorging gemist (omdat tijdvakken van 5 uur lang, gewoon niet meer van deze tijd zijn, vind ik). Volgens de website word je pakket dan bij een afhaalpunt afgeleverd. Niet dus, gewoon retour afzender. Is volgens de klantenservice procedure en het contact word verbroken met "als u verder geen vragen heeft", dus ze was me zat.

Datum van ervaring: 16 juni 2023 trustpilot
---------
2 pakketjes bestelt die bezorgt worden door dhl en postnl. Vooralsnog geen klachten. Ik hoop dat de toegenomen bezorgdrukte blijvend is. Heb inmiddels mn eerste broeken online besteld.
Boir
0
DHL komt gewoon en haalt ook pakjes op bij PostNL lijkt t, misschien staken de computers bij PostNL, t gaat iig niet soepel, kijk maar eens op twitter
Jestbread
0
quote:

Boir schreef op 16 juni 2023 22:20:

DHL komt gewoon en haalt ook pakjes op bij PostNL lijkt t, misschien staken de computers bij PostNL, t gaat iig niet soepel, kijk maar eens op twitter
Dit is van alle tijden, maar goed. DHL neemt geen klachten aan via Twitter, mag je bellen a 1 euro per gesprek ofzo
branderig
0
quote:

SAHR-0310 schreef op 16 juni 2023 21:28:

[...]

Ze maken PostNL van binnenuit kapot.
Ik hou er van:)
Wacko Winger
0
Vanochtend iets gezien dat mij heel erg verbaast, verwonderd en argwanend maakt richting management van PNL,

Een PostNL Volkswagen ID bus, kan mij onmogelijk voorstellen dat dit een verstandige investering is. Gezien de kostprijs van zo'n ding.
Boir
1
Ze gaan allemaal naar elektrisch en die id buzz cargo kost hetzelfde als de toyota(peugeot/citroen/opel) proace maar heeft een iets groter accupakket (85kw) en duidelijk meer range dan de proace met het grote accupakket(75kw).
Wacko Winger
0
quote:

Boir schreef op 17 juni 2023 13:08:

Ze gaan allemaal naar elektrisch en die id buzz cargo kost hetzelfde als de toyota(peugeot/citroen/opel) proace maar heeft een iets groter accupakket (85kw) en duidelijk meer range dan de proace met het grote accupakket(75kw).
Mij er ff in verdiept en prijsverschil valt inderdaad mee, +/- € 5000,00 verschil met Opel Vivaro e met groot accupakket.

Ik denk dat ik ga solliciteren, vind het een prachtig karretje die ID BUZZ
Boir
1
Als ik de Opel bekijk is ie 3000 euro goedkoper dan de vw en toyota, blijft dat postNL vaker bussen van formaat Movano/Master koopt en DHL wel meestal die wat kleinere busjes rijdt. DHL gaat in de Toyota rijden, de DHL bezorger hier net vertelde dat lokaal 3 van de 16 e-busjes deze week geleverd zijn, nadat ik vroeg of het zo druk was dat ie met huurbusje reed, drukte stond dus los van huurbusje maar had te maken met levering e-busjes. Toen ik vertelde dat ik eerst mail had gekregen met PostNL afbeeldingen en "PostNL levert vrijdag" en dat hij t nu kwam brengen, zei ie niet te weten wat er bij PostNL speelde maar, deed achter deur open, tikte vier andere dozen aan en zei, deze bedrijven werken normaal ook exclusief met PostNL, net als die ik je net heb gegeven.
Rakker
0
Maandagochtend heeft een verkoper van Marktplaats mijn pakketje naar een postnl kantoor gebracht en heb ik de bevestiging en track en tracecode op 13 juni ontvangen. Er stond op de site dat wegens grote drukte het ws langer zou duren. Maar vandaag heb ik nog steeds niets ontvangen. Mijn buurvrouw vertelde dat Postnl een extern bedrijf had ingehuurd voor de pakketbezorging in het Zuiden, maar dat dit bedrijf e weer snel mee is gestopt. Track en Trace wordt niet geupdate. De telefoon wordt niet opgenomen en er lijkt echt wel wat aan de hand.
Filasoft
0
In een vechtmarkt kan het zomaar gebeuren dat je gebruik maakt van de diensten van een concurrent als deze onder kostprjs levert. Kwestie van een rekensommetje. Het kan ook zo zijn dat dhl en postnl pakketjes van elkaar rondbrengen in elk een kleiner gebied. Dat kan voor beiden voordeliger zijn.
mr.Franz
2
Gisteravond op een feestje kunnen spreken met een PostNL planner. Hij gaf aan dat er de afgelopen maanden nieuwe route indelingen, werktijdenroosters en looproute zijn geïmplementeerd. Volgens hem verloopt de uitrol verre van vlekkeloos en is er veel gemor intern. De bezorgproblemen lijken dan ook niet 123 opgelost. Vergelijkbare drukte als vorig jaar, in ieder geval in zijn regio.

Natuurlijk maar 1 mening/ verhaal maar ik wou het toch even delen.
LTBelegger
0
Ik ben een zakelijke verkoper en verstuur de pakketten met Postnl( eigen contract en via Bol.com). Vanaf 12 juni een drama, vele pakketten komen niet aan en blijven liggen.

Nog nooit eerder meegemaakt. Postnl gaf zelf aan het enorm druk te hebben, maar 5 dagen geen beweging in je pakket vermoed echt wat anders..Ik verstuur echt geen 1 pakketje per week, maar serieuze aantallen.
perry1
0
Ik wacht ook al 5 dagen op een pakket heb track en Trace maar aankomst nog onbekend. Het is een pakket waarvoor ik moet tekenen.
Baksteen
0
quote:

Jestbread schreef op 16 juni 2023 22:47:

[...]Dit is van alle tijden, maar goed. DHL neemt geen klachten aan via Twitter, mag je bellen a 1 euro per gesprek ofzo
Postnl stopt op twitter, ja kan nu met een robot praten
Xxxx
1
quote:

mr.Franz schreef op 18 juni 2023 07:47:

Gisteravond op een feestje kunnen spreken met een PostNL planner. Hij gaf aan dat er de afgelopen maanden nieuwe route indelingen, werktijdenroosters en looproute zijn geïmplementeerd. Volgens hem verloopt de uitrol verre van vlekkeloos en is er veel gemor intern. De bezorgproblemen lijken dan ook niet 123 opgelost. Vergelijkbare drukte als vorig jaar, in ieder geval in zijn regio.

Natuurlijk maar 1 mening/ verhaal maar ik wou het toch even delen.
Ik denk dat dit een aardige verklaring is van de vertragingen en de drukte zal daar nog extra bijkomen. Overal is wel eens wat, aanloopproblemen die opgelost moeten worden maar daarna waarschijnlijk toch een versnelling en efficiënter proces . Steeds maar blijven miepen op Post.nl waar meer dan 95 % wel goed gaat, zet weinig zoden aan de dijk
489 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 21 22 23 24 25 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 6 mei 2024 17:39
Koers 1,194
Verschil -0,048 (-3,86%)
Hoog 1,220
Laag 1,175
Volume 7.621.396
Volume gemiddeld 2.171.933
Volume gisteren 2.044.944