Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

BINCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

170 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » | Laatste
wieweet
1
Zat effe Lynx te bestuderen en Kijk uitsluitend naar aandelen en zie dat de aan/verkoop kosten stukken lager ligt als bij Binck.
Aan/verkoop 6,00 en bij Binck 10,50 bij transactie van ongeveer 4k
Ook Turbo`s speeders sprinters call etc scheelt een hoop.
Zij vragen 5,00 euro per maand voor Realtime Date. Dit bedrag vind ik redelijk. Tevens vragen zij voor aandelen USA..$ 6,00 per transactie tot $12000. In vergelijking tot Binck kan dat dus oplopen tot $33,00 per transactie.
Aangezien dat mijn transactie`s ongeveer tussen de 3 en 10 per dag zijn , en soms zelfs meer vind ik prijs verschil te groot.
Zal nu zeker een acount openen.

vrgr
wieweet
0
Hebben ze geen Nederlandse site..? zag wel dat Lynx en Today`s hun platvorm gebruiken.

vrgr
nobahamas
1
quote:

katzenkop schreef op 22 juli 2011 14:37:

[...]

Geachte heer Bortot,
misschien bent u eerder bereid naar een outsider te luisteren dan naar uw eigen boze klanten. Ik ben geen klant bij Binck of Alex en ben redelijk tevreden over mijn eigen broker.

Dit is de tweede keer binnen 2 weken dat de IEX-KK overloopt van de wanhopige en woedende postings over Binck c.a. En ze hebben gelijk (nog afgezien van het feit dat de klant altijd gelijk heeft).

Wat ik niet begrijp is dat u, na de vorige ellende, niet meteen al uw klanten per e-mail aangeschreven en uitleg gegeven hebt. Dat had ook hier in de KK gekund, maar dan meteen kort na 9.00 uur.
U had b.v. als eerste een draadje kunnen openen met de mededeling dat...Een deel van de frustratie ontstaat namelijk doordat velen in eerste instantie denken dat het aan hen (hun pc, laptop of smartphone) ligt. Pas door het contact met anderen krijgt men door dat er wéér een storing is.
Dat zou uw eerste prioriteit moeten zijn, behalve natuurlijk het voorkómen van storingen.

Het tweede punt is dat u moet beseffen dat op het moment dat een storing optreedt iedereen probeert te bellen. Dan raken de lijnen overbezet en de mensen worden nog kwaaier. Zorg voor extra lijnen en zet er direct een bandje op dat zegt dat er inderdaad een storing is en op welke wijze nadere informatie gegeven wordt.
Die moet dan ook inderdaad snel komen.

Wat u in de derde plaats op uw listje moet zetten is dat u heel snel een beslissing neemt of de nieuwe site wel een goede greep was of dat u beter teruggaat naar de oude. Een flitsende site (zo die al flitsend is) weegt niet op tegen storingen waar je alleen maar wanhopig en kwaad van wordt. Waarom niet beide mogelijkheden naast elkaar totdat de kinderziektes uit de nieuwe versie gehaald zijn? Dit kost u meer aan goodwill dan aan ICT resp. serverkosten.
Het vierde punt is dat uw techneuten óf niet op hun taak berekend zijn óf dat ze er met de pet naar gooien. Te overwegen valt om een omgekeerde prestatiebeloning in te voeren, m.a.w. voor elke storing een aan de duur van de storing gerelateerde boete. Andere brokers krijgen het kennelijk wél voor elkaar om storingsvrij te werken. Mocht u het uitbesteed hebben dan zou ik als de bliksem op zoek gaan naar een nieuwe IT-relatie. Uitgezonderd natuurlijk echte gevallen van overmacht: NYSE plat, grootscheepse hackeraanvallen of landelijke stroomuitval.

Probeer nu eens te leren van deze draadjes en doe er wat mee. Leer uw klanten begrijpen en kom niet met zo'n standaardmededeling zoals hier boven. Zeg maar gewoon wat er aan de hand is, en liefst binnen 5-10 minuten na het begin van de storing. 3 uur daarna is te laat. Intussen hebben uw klanten al info bij andere brokers aangevraagd.

P.S. Ik heb ook geen positie in Binck, maar mischien schrijf ik straks wel wat putjes.

|\ ...../|
( * o *)
-=(~) =--

AB, en ik haal je posting weer even naar boven omdat deze precies verwoord wat ik iedere keer voel.

En natuurlijk heb ik aantoonbaar niet veel schade (omdat ik ook telefonisch mijn orders niet kon plaatsen).
De volgende keer trommel ik drie getuigen op die zullen bevestigen dat ik de beste deal van het jaar gemist heb tijdens de storing!
[verwijderd]
0
Cijfers bekend en niet verrassend.

Maar hoe zit het nu met de instroom/uitstroom van klanten waarover BinkBank altijd zo gretig rapporteeert?

Groet.
[verwijderd]
0
Ik zie een advertentie bij de Telegraaf dat je nu geen transactiekosten betaalt als je handelt via de mobiel. Zou dat ook voor bestaande klanten gelden?

VB
[verwijderd]
0
't Is werkelijk niet te geloven! Koers Binck +6%. En dat vanwege koopadvies van Rabobank. Wat een oelewappers zijn die beleggers toch.
pensionado
0
Het blijft oppassen met Binck!

Vorige week al geconstateerd en (doorgegeven) dat de koers van TKH vergeleken werd met een foute slotkoers van de vorige dag, nu is het Kendrion. Die staat nu op 18,695 en zou 0,225 (1,22%) zijn gestegen. Maar slotkoers vrijdag was 18,71.
[verwijderd]
0
quote:

Jerry// schreef op 25 juli 2011 14:49:

't Is werkelijk niet te geloven! Koers Binck +6%. En dat vanwege koopadvies van Rabobank. Wat een oelewappers zijn die beleggers toch.
Na de winstwaarschuwing van CSM bleven het ook koopadviezen regenen.
Maar uiteindelijk krijgt de markt toch haar zin en hebben analisten het nakijken.

Groet.
ischav2
1
quote:

Hirsch schreef op 25 juli 2011 15:24:

[...]

Na de winstwaarschuwing van CSM bleven het ook koopadviezen regenen.
Maar uiteindelijk krijgt de markt toch haar zin en hebben analisten het nakijken.

Groet.
Zo is het. De koers komt van de 13 euro en de stijging van vandaag is niet meer dan een correctie in de dalende trend.
[verwijderd]
0
quote:

ischav2 schreef op 25 juli 2011 19:04:

[...]

Zo is het. De koers komt van de 13 euro en de stijging van vandaag is niet meer dan een correctie in de dalende trend.
Ok, was even bang dat Nick B. door de markt nog beloond wordt ook voor die rare fratsen met de site.
[verwijderd]
0
quote:

Vermogensbeheerder schreef op 25 juli 2011 12:31:

Ik zie het al, is alleen voor nieuwe klanten.
Serieus... en ik heb al eens mobiel wat gehandeld... voel ik mij als vaste binck klant wel mooi genomen :(

Deze actie is een directe reactie op de "gratis" ipad2 actie van lynx waarbij je eerst voor 600 euro aan transactiekosten moet handelen om vervolgens die ipad2 "gratis" te verkrijgen
[verwijderd]
0
[Modbreak IEX]: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd.]
170 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
888,49  +5,86  +0,66%  12:43
 Germany40^ 18.160,40 0,00%
 BEL 20 3.872,83 -0,05%
 Europe50^ 4.997,04 -0,20%
 US30^ 38.291,55 +0,21%
 Nasd100^ 17.761,34 +0,36%
 US500^ 5.107,28 +0,24%
 Japan225^ 38.353,17 +0,02%
 Gold spot 2.341,44 +0,15%
 EUR/USD 1,0717 +0,20%
 WTI 83,66 +0,02%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

Philips Konin... +43,53%
Alfen N.V. +12,78%
NX FILTRATION +4,67%
FASTNED +4,34%
EXOR NV +4,15%

Dalers

Vastned -6,87%
VIVORYON THER... -4,88%
ADYEN NV -2,93%
ASMI -2,37%
BESI -2,11%