Arcelor Mittal « Terug naar discussie overzicht

Arcelor juli 2023

251 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 » | Laatste
Tijgie
0
quote:

Wollin schreef op 7 juli 2023 12:53:

[...]

Maar zal er niet al veel ingeprijsd zijn na publicatie ADP
Ik denk het niet, de cijfers van vanmiddag zijn veel breder en hierdoor belangrijker als de economie zo sterk is dat er veel meer nieuwe banen zijn bij gekomen dan is kans op meer dan 2 verhogingen zeer reëel en dat zou wel eens een flinke tik voor de markt kunnen betekenen. Dan weet je wat er met MT gebeurt, dit soort fondsen reageren hier net als Tech fel op.
Wollin
0
Heel bijzonder dat gisteren op nieuws veel banen een bloed rode beursdag word en nu echt het tegenovergestelde nieuws er lauwtjes op gereageerd word
Wollin
0
Mij hoor je niet klagen over vandaag dik groen voor ons op een matig rode beurs.
Meest ideale scenario
voda
3
econoom48
0
Flink rode beurzen in de VS. Maandag verwacht ik een dipje we gaan zien hoe weerbaar AM is. Ik vermoed echter niet dat er een recessie aankomt soft landing lijkt te werken. De loon prijs spiraal mag gewoon niet opspelen en dan kan de rente ook eens stabiliseren, dan kunnen een heleboel aandelen het goed gaan doen want met al het slechte nieuws en de hoge rente blijven de koersen hoog. Het zijn aparte tijden veel beleggers hebben mijn inziens geld over greed heerst de markt.
voda
1
Beursupdate: AEX op Wall Street

Door ABM Financial News op vrijdag 7 juli 2023
Views: 5.595

(ABM FN-Dow Jones) Op Wall Street is vrijdag slechts één van de acht AEX-genoteerde fondsen ten opzichte van het slot in Amsterdam hoger gesloten. Shell was met een winst van 0,4 procent de enige stijger. ASML was met een verlies van 0,8 procent de sterkste daler.

Aegon (-0,5%)
ArcelorMittal (0,0%)
ASML (-0,8%)
ING Groep (-0,3%)
Philips (-0,5%)
RELX (-0,3%)
Royal Dutch Shell (+0,4%)
Unilever (-0,5%)

Euro/dollar: 1,0968

Op basis van de bovenstaande koersuitslagen zou de AEX index, die sloot op 753,52 punten, zijn geëindigd op 752,60 punten.

Bron: ABM Financial News
gerard45
0
ergens vind ik het wel bijzonder dat het inkoopprogramma een beetje 'gestopt' wordt en dat de koers gaat zakken.
zouden ze dan toch van tevoren weten dat de koers waarschijnlijk om die en die reden gaat zakken, en dat ze vervolgens denken we kopen wel later in want dan is het goedkoper.

er moet toch een reden zijn waarom er gematigd ingekocht wordt,

als dat zo is dan geeft het ook aan dat ze weten dat hun beleid eigenlijk niet gewaardeerd wordt, maar waarom handhaven ze het dan? dan kan toch de conclusie zijn, schijt aan de aandeelhouder
mvliex 1
0
quote:

gerard45 schreef op 9 juli 2023 18:31:

ergens vind ik het wel bijzonder dat het inkoopprogramma een beetje 'gestopt' wordt en dat de koers gaat zakken.
zouden ze dan toch van tevoren weten dat de koers waarschijnlijk om die en die reden gaat zakken, en dat ze vervolgens denken we kopen wel later in want dan is het goedkoper.

er moet toch een reden zijn waarom er gematigd ingekocht wordt,

als dat zo is dan geeft het ook aan dat ze weten dat hun beleid eigenlijk niet gewaardeerd wordt, maar waarom handhaven ze het dan? dan kan toch de conclusie zijn, schijt aan de aandeelhouder
Je hebt al zo vaak aangegeven dat je vindt dat ze schijt aan de aandeelhouder hebben dat het inmiddels wel een heel smerige boel bij je thuis zal zijn....
;-))
voda
0
quote:

Wollin schreef op 10 juli 2023 09:29:

Jammer deze start vandaag, na een mooie dag vrijdag
Misschien heeft dit er nog mee te maken?

Beursblik: Barclays verlaagt koersdoel Aperam

Advies blijft Onderwogen.

(ABM FN-Dow Jones) Barclays heeft de adviezen voor twee rivalen van Aperam verhoogd, terwijl het advies voor Aperam Onderwogen blijft en het koersdoel werd verlaagd van 32,00 naar 30,00 euro. Dit bleek maandag uit een sectorrapport van de Britse bank.

De prijzen voor roestvrijstaal in de VS blijven opmerkelijk goed liggen, en dat zal zo blijven, verwachten de analisten, omdat de import beheerst is. Ook is er sprake van effectief protectionisme en voorkeur van klanten voor binnenlandse productie.

Acerinox is zeer aantrekkelijk gewaardeerd ten opzichte van Aperam, volgens de analisten. Boliden is in de ogen van de analisten een ruwe diamant.

Verder denken de analisten dat Aperam opnieuw een lastig kwartaal achter de rug heeft. Mogelijk dat de outlook, net als in het eerste kwartaal, weer wordt gemist. Barclays denkt dat Aperam voor het derde kwartaal op een vlakke tot iets lagere EBITDA zal mikken.

Het aandeel Aperam daalde maandag 0,9 procent naar 27,75 euro.

Door: ABM Financial News.

info@abmfn.nl
Wollin
0
Zou zomaar kunnen, ondanks dat ze toch positief blijven.
Aperam is ook veel gedaald afgelopen week/ weken.
Er gaat een ommekeer komen, alleen zal het iets langer duren ( al hoop ik dat niet)
Goudmijn64
0
quote:

Wollin schreef op 10 juli 2023 09:29:

Jammer deze start vandaag, na een mooie dag vrijdag
Het kan altijd nog slechter.... Aperam en Alfen.... die heb jij toch ook?
Gelukkig heb ik ook Besi.... compensatie#hebikhardnodig
Wollin
0
Michael1970
0
ArcelorMittal moet het natuurlijk hebben van een goeddraaiende industrie. En daar zit 'm wat mij betreft de pijn nu we in een recessie beland zijn. Pas als er weer sprake is van onverwachte groei kan het aandeel stijgen, of ze moeten met ander onverwachts nieuws komen.
voda
1
quote:

Wollin schreef op 10 juli 2023 10:59:

Het is alleen jammer, dat we weer de grootste daler in de AEX zijn.
Dit is de boosdoener...

ODDO BHF verlaagt koersdoel Arcelor Mittal

Gepubliceerd door Trivano.com op 10 juli 2023 om 10:18

De analisten van ODDO BHF waren maandag opnieuw positief over Arcelor Mittal. ODDO BHF herhaalde het advies market outperform voor de aandelen van Arcelor Mittal.

Het koersdoel werd verlaagd van 37,00 naar 35,00 EUR. Dat betekent dat de analisten verwachten dat de aandelen van Arcelor Mittal met 46% kunnen stijgen vanaf de huidige koers van 23,96 EUR. Daarmee is ODDO BHF heel wat positiever dan de gemiddelde analist, die de koers van Arcelor Mittal met 35% ziet stijgen tot 32,28 EUR.
251 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 8 mei 2024 17:07
Koers 23,640
Verschil -0,330 (-1,38%)
Hoog 23,940
Laag 23,570
Volume 1.434.394
Volume gemiddeld 2.566.451
Volume gisteren 3.131.701