AMG « Terug naar discussie overzicht

AMG 2024

3.384 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 165 166 167 168 169 170 | Laatste
Lepre Chaun
0
Anglo-investeerders vertellen het bedrijf dat het sneller moet handelen om het bod van BHP te overleven.

Volgens mensen die bekend zijn met de kwestie zou Anglo de strategie volgende week kunnen onthullen, wanneer 's werelds grootste mijnbouwbazen de jaarlijkse conferentie van Bank of America Corp. in Miami bijwonen.

Toch blijft de situatie veranderlijk en Anglo overweegt wat het beste moment is om zijn hand te laten zien, waarbij BHP naar verwachting zal terugkeren met een nieuw bod en de activistische investeerder Elliott Investment Management, die naar voren is gekomen als een van Anglo's grootste aandeelhouders, mogelijk van plan is zijn standpunt kenbaar te maken. publiek ook.

De mijnbouwindustrie is gefascineerd door de stap van BHP en kijkt uit naar wat er daarna komt.
BHP zal waarschijnlijk terugkeren met een nieuw aanbod, maar aan de zijlijn staat Elliott.

www.mining.com/web/anglo-investors-te...

Zouden Ze het ook over AMG hebben in Miami ??
We zijn wel een heel goedkoop en ondergewaardeerd.
Spannend hoor .
am1993
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 12 mei 2024 12:16:

Wierda tipt AMG, Corbion en Ahold.
Wierda tipte ook Avantium op circa € 5,40!!
Lamsrust
1
quote:

am1993 schreef op 10 mei 2024 17:28:

Misschien gaat AMG Zinnwald wel verkopen. Een van de weinige lithiummijnen in de EU met een verwachte grote opbrengst en dichtbij de fabrikanten. In Tsjechië is zoveel weerstand tegen mijnbouw in dat gebied, dat Zinnwald een mooi alternatief is. We gaan het zien. Koers de afgelopen maand al flink gestegen van 5.50 GBX naar 7.80 GBX. De 8.00 GBX al aangetikt vandaag.
Tenzij er eerst een afname overeenkomst wordt gesloten, zou dit een argument zijn om AMG te verkopen vanwege mismanagement. De strategie die nu telkens consistent wordt uitgedragen is het opbouwen van een verticaal geintegreerde lithium value chain binnen Europa. Onderdeel daarvan is de acquisitie van lithiumbronnen in Europa. Niet het afstoten daarvan.
axie
0
quote:

Xynix schreef op 12 mei 2024 10:03:

[...]
Ik had deze in herinnering:
www.catl.com/en/news/6239.html

Inderdaad geen solid state, maar langere range en sneller laden door ander cathode-materiaal. Zoals ik het begrijp wil CATL deze technologie snel gaan leveren, 2 jaar eerder dan Toyota. Dat zou spannend zijn, want dat zet de druk er flink op voor iedereen. En eerlijk gezegd denk ik dat dan het grootste effect op de lithium vraag te verwachten zal zijn van de aanstaande golf aan betaalbare EV's, die mbv deze verbeteringen opeens ook veel bruikbaarder worden in de praktijk.
Bedankt voor het delen Xynix! Geweldig inhoudelijk forum dit !

Dit begrijp ik niet helemaal in het artikel:

"Through breakthroughs in materials and structure, the Shenxing battery system's energy density surpasses the 200 Wh/kg threshold for the first time, reaching 205 Wh/kg, making ranges over 1,000 kilometers a reality"

Ik dacht dat de huidige lithium-ion batterijen al meer dan 250 Wh/kg realiseerden? zie hieronder als je googled.

about 260-270 Wh/kg
Compared to traditional lead-acid batteries with an energy density of around 50-100 Watt-hour per kg (Wh/kg), lithium-ion batteries have a typical energy density of about 260-270 Wh/kg.

ps: Solid State zou 500Wh/kg halen.
3.384 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 165 166 167 168 169 170 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:35
Koers 22,860
Verschil +0,120 (+0,53%)
Hoog 23,760
Laag 22,640
Volume 321.199
Volume gemiddeld 239.859
Volume gisteren 293.056