ASML « Terug naar discussie overzicht

ASML 2024

6.056 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 299 300 301 302 303 » | Laatste
Souljunk
0
Deze start reflecteert weer eens het verloop van ASML voor 2024. Traag en slechtste jongentje van het klasje.

Ook in 2024 is men besmet met over positivisme terwijl het verloop van de koers een ander verhaal verteld.

Geschiedenis zal zich ook in 2024 herhalen.
voda
8
quote:

Souljunk schreef op 2 januari 2024 10:58:

Deze start reflecteert weer eens het verloop van ASML voor 2024. Traag en slechtste jongentje van het klasje.

Ook in 2024 is men besmet met over positivisme terwijl het verloop van de koers een ander verhaal verteld.

Geschiedenis zal zich ook in 2024 herhalen.
Man, man man, het jaar is amper 2 uur bezig! Vorig jaar er ruim 35% erbij! Wat loop je nu te klagen!
Souljunk
1
quote:

voda schreef op 2 januari 2024 11:00:

[...]
Man, man man, het jaar is amper 2 uur bezig! Vorig jaar er ruim 35% erbij! Wat loop je nu te klagen!
Ben jij bekend met al die transacties beleggers hebben gemaakt? Alsof alle beleggers allemaal op hetzelfde moment ASML hebben aangeschaft.

Volgens "experts" is ASML favoriet voor de januari maand. Nou dat had ik ook gehoord van augustus en november.
Souljunk
0
quote:

voda schreef op 2 januari 2024 11:00:

[...]
Man, man man, het jaar is amper 2 uur bezig! Vorig jaar er ruim 35% erbij! Wat loop je nu te klagen!
En weer gaat men zoals gewoonlijk het geschiedenis argument bijhalen om de situatie mooi te kleuren in plaats van over de situatie van vandaag te bespreken.
TripleD
0
@souljunk zit je short of long op ASML? Als je long zit, is 35% vorig jaar een prachtig resultaat. Het is gewoon balen dat ASML zo hard geraakt word door geo spanningen tussen Amerika en China.

Uiteindelijk is dit allemaal geen nieuw nieuws, zoals ASML zelf zegt geen financiële schade. Wel komen ze negatief in het nieuws.
ASML zal eind januari boven de 700 puntjes staan.
Invest
1
quote:

voda schreef op 2 januari 2024 11:00:

[...]
Man, man man, het jaar is amper 2 uur bezig! Vorig jaar er ruim 35% erbij! Wat loop je nu te klagen!
Rendementen zit in de toekomst en niet in het verleden . Als je ziet dat Nederland deels intrekt wat zal dat doen met het bedrijf? Asml zegt zelf dat het geen impact heeft, maar daar geloof ik helemaal niets van! Tuurlijk gaat Wennink dat zeggen, alsof hij gaat zeggen dat omzet van Asml opeens met 50% omlaag kan gaan vanwege exportverbod. Hij moet aandeelhouders geruststellen maar de koers prijs zegt wat anders. Gouden tijden van Asml is voorbij mede mogelijk gemaakt door Vs, Wennink en kabinet van Rutte.
Inion
2
Jonge, jonge, doe es een beetje kalm aan. Op zich is er geen nieuw nieuws. Het is wat het is. Deglobalisatie. Iedereen gaat hetzelfde trucje nu zelf doen, maar voor dat dat zover is moeten de truc-fabrieken eerst gebouwd worden. Uiteindelijk goed voor ASML. Of het uiteindelijk goed is voor de hele wereld is nog wel de vraag. Alles wordt duurder hierdoor. Protectie heeft nog nooit gewerkt, maar de huidige denktrant is in die richting. Je hebt hele volksstammen, die dat willen. Rutte en Wennink horen daar niet bij. Dus in die zin kan je hen de schuld niet geven.
Souljunk
1
quote:

TripleD schreef op 2 januari 2024 11:28:

@souljunk zit je short of long op ASML? Als je long zit, is 35% vorig jaar een prachtig resultaat. Het is gewoon balen dat ASML zo hard geraakt word door geo spanningen tussen Amerika en China.

Uiteindelijk is dit allemaal geen nieuw nieuws, zoals ASML zelf zegt geen financiële schade. Wel komen ze negatief in het nieuws.
ASML zal eind januari boven de 700 puntjes staan.
Zit long. Kijkend naar alle berichten verwacht ik boven de 700 toch veel eerder dan eind januari. Hoe vaak hebben we de 700+ wel niet uitgesteld. Dat ASML geraakt is door Amerika was al in de zomer bekend. Zou toch alang al verwerkt moeten zijn. Dit aandeel reageert alsof ze het nu pas hebben gehoord.
zjeeraar
0
quote:

Souljunk schreef op 2 januari 2024 12:02:

[...]

Zit long. Kijkend naar alle berichten verwacht ik boven de 700 toch veel eerder dan eind januari. Hoe vaak hebben we de 700+ wel niet uitgesteld. Dat ASML geraakt is door Amerika was al in de zomer bekend. Zou toch alang al verwerkt moeten zijn. Dit aandeel reageert alsof ze het nu pas hebben gehoord.
De huidige koers wordt momenteel nog behoorlijk (aan)gestuurd door de daghandel en bekijk het ook op de langere termijn....

De berichten vandaag is gewoon oud nieuws en slaan de daghandelaren daar nog ff een slaatje uit....

Verder ben ik benieuwd naar de order-intake die mede gezien de laatste orders van Intel en Samsung wel weer behoorlijk zal zijn opgelopen..... denk ik maar......
zjeeraar
0
quote:

Souljunk schreef op 2 januari 2024 10:58:

Deze start reflecteert weer eens het verloop van ASML voor 2024. Traag en slechtste jongentje van het klasje.

Ook in 2024 is men besmet met over positivisme terwijl het verloop van de koers een ander verhaal verteld.

Geschiedenis zal zich ook in 2024 herhalen.
Zet die glazen bol maar bij het oud vuil.....succes
Lian
0
quote:

Invest schreef op 2 januari 2024 11:29:

[...]

Rendementen zit in de toekomst en niet in het verleden . Als je ziet dat Nederland deels intrekt wat zal dat doen met het bedrijf? Asml zegt zelf dat het geen impact heeft, maar daar geloof ik helemaal niets van! Tuurlijk gaat Wennink dat zeggen, alsof hij gaat zeggen dat omzet van Asml opeens met 50% omlaag kan gaan vanwege exportverbod. Hij moet aandeelhouders geruststellen maar de koers prijs zegt wat anders. Gouden tijden van Asml is voorbij mede mogelijk gemaakt door Vs, Wennink en kabinet van Rutte.
Jemig, ik snap niet dat jij investeert in dit liegende en onbetrouwbare bedrijf, die kennelijk hun aandeelhouders expres zitten voor te liegen. Weet je hoe lang aandeelhouders in een bedrijf blijven investeren als ze erachter komen dat ze voorgelogen zijn ? niet is het antwoord ! Een keer liegen en je bent het vertrouwen kwijt. Als er iets schadelijk is voor een bedrijf is dat het wel.
*voetnoot
1
quote:

swiss dutch schreef op 2 januari 2024 12:18:

Had wel een andere start van 2024 verwacht.
Ik ook @swiss dutch. Is pas 2 januari, komt goed. ASML is een wereld bedrijf. 2024 zou overgangsjaar zijn dus ik ga er nog steeds vanuit dat de curve dit jaar oploopt naar een fantastisch 2025 en byond.
Invest
1
quote:

Lian schreef op 2 januari 2024 12:24:

[...]

Jemig, ik snap niet dat jij investeert in dit liegende en onbetrouwbare bedrijf, die kennelijk hun aandeelhouders expres zitten voor te liegen. Weet je hoe lang aandeelhouders in een bedrijf blijven investeren als ze erachter komen dat ze voorgelogen zijn ? niet is het antwoord ! Een keer liegen en je bent het vertrouwen kwijt. Als er iets schadelijk is voor een bedrijf is dat het wel.
Ik ben er al uitgestapt man. Niet veel winst gemaakt, maar ik zie veel betere kansen dan Asml. Met dat geld heb ik positie genomen in Alphabet.
A3aan
0
Mooie domper dat bericht over China. Met dank aan die Amerikanen. ASML kan men dit jaar wel vergeten voor flinke koerswinst.
zjeeraar
0
quote:

swiss dutch schreef op 2 januari 2024 12:18:

Had wel een andere start van 2024 verwacht.
Ach, de huidige koers wordt nog ff (aan) gestuurd door de dag- handelaartjes, dus feitelijk niet iets om je echt druk over te maken..

Kijk gewoon inhoudelijk naar ASML en kom je toch tot een heel ander conclusie...... take time......
Souljunk
0
quote:

zjeeraar schreef op 2 januari 2024 12:44:

[...]

Ach, de huidige koers wordt nog ff (aan) gestuurd door de dag- handelaartjes, dus feitelijk niet iets om je echt druk over te maken..

Kijk gewoon inhoudelijk naar ASML en kom je toch tot een heel ander conclusie...... take time......
Het is onzin om alles aan daghandelaren te wijten. Hoe ASML is niet het enige aandeel dat blootgesteld is aan daghandelaren.
peter_36
1
quote:

Souljunk schreef op 2 januari 2024 11:07:

[...]

En weer gaat men zoals gewoonlijk het geschiedenis argument bijhalen om de situatie mooi te kleuren in plaats van over de situatie van vandaag te bespreken.
Wij kijken niet naar vandaag maar Lt. Dus afgelopen jaar prima rendement gehaald met Asml :)
BenzdeBeste
3
Volgens mij gaan we het record van 2023 verbreken.
Welk record ? . Het aantal "onzinnige" reacties wat hier geplaatst wordt.
De koers zakt... ja dat zien wij ook. Waarom zou die zakken. Nou gewoon daarom. Komt door Wennink, Welnee joh ..door China.
Nee hoor door de Amerikanen. en dat niet 1 keer herhaald maar.... xxxx
zjeeraar
0
Beursexperts zetten ASML, NN en DSM bovenaan het kooplijstje voor 2024......

Wat een vertoning met het klooien van de koers op oud nieuws......
6.056 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 299 300 301 302 303 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:39
Koers 864,500
Verschil +16,600 (+1,96%)
Hoog 870,800
Laag 848,500
Volume 433.877
Volume gemiddeld 539.752
Volume gisteren 331.311