Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming maart 2024

4.209 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 203 204 205 206 207 208 209 210 211 » | Laatste
Pannenkoek
0
quote:

Concrete schreef op 28 maart 2024 20:25:

[...]

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

Ik wens je het allerbeste met Pharming.
Treffende omschrijving van Sijmen en de beleggers in Pharming!

Zie dit vermakelijke forum. Ghe, ghe :)))
[verwijderd]
0
quote:

Winst gevend schreef op 28 maart 2024 17:08:

[...]

Nee, dat heb ik niet, na een betaaljaar verwacht ik een gigantisch inkomstenjaar.
En een nog hoger kostenjaar. Helaas.
Pannenkoek
0
quote:

aextracker schreef op 28 maart 2024 21:19:

[...]

Als je een visie op "handelen vanuit een overtuiging" wilt afdoen als "totale onzin", be my guest.
Ik hanteer en zie de Pharming Group NV als steunzone wel degelijk in de bandbreedte 1.04 - 1.08.
UItbraken > 1.08 vormen tevens einde maand, einde week een trigger om omhoog te gaan kijken.
Moeten er wel een beetje significante volumes mee gemoeid gaan (10 -12 Mln stukken \ handelsdag als minimum).
Het beperkte volume vandaag onderstreept de beperkte significantie van de beweging in de week voor pasen.

De relevante bandbreedte die ik op 5% hanteer is de bandbreedte die doorbroken moet worden (einde week \ einde maand) om te beslissen hoe te handelen (koop - verkoop), blijft de wijze waarop ik "maniakale gekte en oeverloos pumpen of bashen", lachend naast me neerleg. Doe het al jaren zo en dat bood mij een uitstekend rendement vanuit de aantrekkenlijke dynamiek op dit aandeel. Dynamiek welke grotendeels zich afspeelt tussen de euro 0.70 & 1.30. Daar zit voldoende speelruimte in om leuk rendement meet te scoren. Dat kan zowel op de korte termijn als voor de LT termijn.

M.a.w. koers einde week < euro 1,- vormt voor Tracker een 1e signaal om aan kopen te gaan denken. Moeten er wel meerdere handelsdagen mee gemoeid zijn, waarmee de daling tot stand komt.

Daar mijn GAK significant lager noteert in mijn portfolio dan dat bedrag\aandeel vandaag toont is elke doorbaak onder de euro 1,- een stap in de richting om wat kas klaar te leggen voor de einde week \ einde maand bevestiging.

Een slot als vandaag vind ik "onvoldoende betekenisvol" om te kopen of te verkopen. De euro 1.02\aandeel is niet significant afwijkend vs. de 1.04 - 1.08 zone die ik als vertrekpunt hanteer.

Noem het verzinsels zo je wilt. Je bereikt er (bij mij) in elk geval NIETS mee. Overtuigd van mijn handels en LT strategie op Pharming Group NV weet ik 1 ding zeker ;

Op de 2 Euro BBQ zullen we De Monitor niet tegenkomen.
De reden ?
Sijmen zal er zijn :) !
Noem het verzinsels zo je wilt.

Ik noem je reacties vooral veel bla, bla, bla waar niemand wat mee kan.

Steunzones, bandbreedte, uitbraken (wtf?), handelen vanuit overtuiging, onvoldoende betekenisvol en meer van dit soort holle frasen. Klinkt wel heel interessant natuurlijk. Dat dan weer wel.

Vermakelijk forum! :)))
[verwijderd]
0
quote:

Pannenkoek schreef op 28 maart 2024 22:19:

[...]

Noem het verzinsels zo je wilt.

Ik noem je reacties vooral veel bla, bla, bla waar niemand wat mee kan.

Steunzones, bandbreedte, uitbraken (wtf?), handelen vanuit overtuiging, onvoldoende betekenisvol en meer van dit soort holle frasen. Klinkt wel heel interessant natuurlijk. Dat dan weer wel.

Vermakelijk forum! :)))
Waarschijnlijk "onverzekerde wiet" uit een illegale automaat :) !
[verwijderd]
1
quote:

Bromsnor schreef op 28 maart 2024 22:01:

Zou Mmdeugen weten wanneer er goedkeuring voor Joenja van EMA komt?
Mmdeugen, haha. Die scheef eind vorig jaar het volgende:
Omdat er al goedkeuring bij de FDA is en er voor zover ons bekend is, verder geen enkele feitelijke aanleiding is om aan de werking van Joenja te twijfelen, ga ik er nog steeds van uit, dat de CHMP van de EMA in oktober een positief advies uit zal brengen aan het besluitvormingsorgaan van de EMA.

DRIE lists of outstanding issues verder, een aanvraag van Pharming of ze langer mogen doen hun probleempjes te beantwoorden, en inmiddels in Q2 2024 aanbeland is er geen goedkeuring.
Dat geeft wel weer welke waarde de uitspraken van mmdeugen hadden. Nul.
Arwin
1
CEO
De chief executive officer van Pharming is MD MBA S. (Sijmen) de Vries, geboren in 1959 uit Vlaardingen. Het salaris van Vries is € 636.000 exclusief een bonus van € 2.022.000. Het pensioen van de CEO is € 112.000. Vries heeft 7.434.383 aandelen in bezit en 2.800.000 opties met een gemiddelde uitoefenprijs van € 1.
RAMO
5
[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, een aantal berichten is bij dezen verwijderd. Laatste waarschuwing.]
Bromsnor
0
quote:

DE MONITOR schreef op 28 maart 2024 22:04:

[...]

Weet je wat inflatie betekent?
Afijn ik schaar het onder gevalletje Vivoryon van lucas D.
Die had ook positie tot de koers daalde. Toen had ie opééns een maand daarvoor verkocht. Helaas viel ie door z’n eigen berichtgeving door de mand.
Lucas D zit ook in Ebusco.
De eerlijke persoon
3
[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd. Deze account is geschorst.]
ffwachten nog
0
quote:

De eerlijke persoon schreef op 28 maart 2024 23:31:

[...]

Nogmaals werkt voor.
Klopt, ze zijn ook niet op de maan geweest en 911 was een inside job, Elvis leeft ook nog.
Natal
9
quote:

DE MONITOR schreef op 28 maart 2024 22:01:

[...]

Hahaha. Zoals ik eerder al zei zal je wel weer met iets nieuws komen om toch met je verzonnen steunzone aan te komen zetten. Nu moet je 5% marge opeens einde week maand bereikt worden. Het wordt steeds lachwekkender.

10-12 miljoen stukken? Er zijn nog vele malen meer stukken verkocht VER onder de 1.04 kerel.

Je verhaaltje raakt kant noch wal. Nog nooit iemand in zoveel bochten zien wringen om zijn ongelijk niet toe te willen geven :-)
Moet bekend zijn voor je , je wringt je in alle bochten om jouw gelijk te behalen.

Anyway, je hebt besloten om het forum lastig te blijven vallen met je bewijsdrang, daarom ben je de redelijkheid voorbij.

Wel zonde , je hebt veel kennis maar dat raakt verloren in je voorkeur voor onnodige en ongebreidelde strijd en conflict.

Ben het wel met je eens, de woordenbrei van aextracker is soms niet te volgen.Daar wil de boodschap ook wel eens in verloren gaan. Ik vroeg al: ben je soms manager in de gezondheidszorg.:-)
TonR
2
quote:

aextracker schreef op 28 maart 2024 21:19:

[...]

Als je een visie op "handelen vanuit een overtuiging" wilt afdoen als "totale onzin", be my guest.
Ik hanteer en zie de Pharming Group NV als steunzone wel degelijk in de bandbreedte 1.04 - 1.08.
UItbraken > 1.08 vormen tevens einde maand, einde week een trigger om omhoog te gaan kijken.
Moeten er wel een beetje significante volumes mee gemoeid gaan (10 -12 Mln stukken \ handelsdag als minimum).
Het beperkte volume vandaag onderstreept de beperkte significantie van de beweging in de week voor pasen.

De relevante bandbreedte die ik op 5% hanteer is de bandbreedte die doorbroken moet worden (einde week \ einde maand) om te beslissen hoe te handelen (koop - verkoop), blijft de wijze waarop ik "maniakale gekte en oeverloos pumpen of bashen", lachend naast me neerleg. Doe het al jaren zo en dat bood mij een uitstekend rendement vanuit de aantrekkenlijke dynamiek op dit aandeel. Dynamiek welke grotendeels zich afspeelt tussen de euro 0.70 & 1.30. Daar zit voldoende speelruimte in om leuk rendement meet te scoren. Dat kan zowel op de korte termijn als voor de LT termijn.

M.a.w. koers einde week < euro 1,- vormt voor Tracker een 1e signaal om aan kopen te gaan denken. Moeten er wel meerdere handelsdagen mee gemoeid zijn, waarmee de daling tot stand komt.

Daar mijn GAK significant lager noteert in mijn portfolio dan dat bedrag\aandeel vandaag toont is elke doorbaak onder de euro 1,- een stap in de richting om wat kas klaar te leggen voor de einde week \ einde maand bevestiging.

Een slot als vandaag vind ik "onvoldoende betekenisvol" om te kopen of te verkopen. De euro 1.02\aandeel is niet significant afwijkend vs. de 1.04 - 1.08 zone die ik als vertrekpunt hanteer.

Noem het verzinsels zo je wilt. Je bereikt er (bij mij) in elk geval NIETS mee. Overtuigd van mijn handels en LT strategie op Pharming Group NV weet ik 1 ding zeker ;

Op de 2 Euro BBQ zullen we De Monitor niet tegenkomen.
De reden ?
Sijmen zal er zijn :) !
Er zal vast nog een reden zijn. Ik hoop dat hij wel komt.
Wadloper
0
quote:

ffwachten nog schreef op 29 maart 2024 00:23:

[...]
Klopt, ze zijn ook niet op de maan geweest en 911 was een inside job, Elvis leeft ook nog.
2 uit 3 goed *knipoogt*.
MichelH
0
Het mooie is dat we vandaag geen Pharming Friday hebben en trouwens ook geen miserabele maandag in het vooruitzicht.
[verwijderd]
0
quote:

TonR schreef op 29 maart 2024 07:39:

[...]Er zal vast nog een reden zijn. Ik hoop dat hij wel komt.
Stop met die persoonlijk snerende oneliners richting enkele personen waaronder ik.
Jupilerke
2
quote:

TonR schreef op 29 maart 2024 07:39:

[...]Er zal vast nog een reden zijn. Ik hoop dat hij wel komt.
Zijn kinderen toegelaten?
Melkkoe APDS
2
quote:

Jupilerke schreef op 29 maart 2024 09:46:

[...]
Zijn kinderen toegelaten?
Haha...ik kom ook, volgende zomer wordt het. Krijgt De Monitor een pilsje van me. Als het gratis is dan wel.
TonR
3
[Modbreak IEX: Gelieve hier geen persoonlijke vetes uit te vechten, een aantal berichten is bij dezen verwijderd. Laatste waarschuwing.]
[verwijderd]
0
quote:

TonR schreef op 29 maart 2024 10:21:

[...]Misschien moet jij eens stoppen om mij vals te beschuldigen. Ik heb geen problemen met jou. Sterker nog...ik zou wel een gesprek met jou aan willen gaan. Maar blijkbaar mis jij daarvoor iets.
Derde keer het verzoek te stoppen met dit soort persoonlijke beschuldigingen.
4.209 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 203 204 205 206 207 208 209 210 211 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 0,900
Verschil +0,019 (+2,16%)
Hoog 0,903
Laag 0,883
Volume 3.641.122
Volume gemiddeld 6.805.258
Volume gisteren 4.203.859