Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming April 2024

4.630 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 » | Laatste
LL
3
Wat een weekend weer he beste mensen. Ik zat weer op het puntje van mijn stoel.

Ik zag de plottwist eerlijk gezegd niet aankomen (van egocentrisch miljonair naar barmhartige samaritaan) maar ondanks dat geef ik deze voorstelling een dikke 8.

Hopelijk volgende week meer entertainment!
Natal
1
quote:

Rikos schreef op 28 april 2024 21:56:

[...]

Komop Natal,

In dit geval is dat gewoon zo, als je de teksten op verschillende fora leest is het in dit geval zo klaar als een klontje.
Ik had gehoopt dat zeker u er wel doorheen zou prikken.

M,i. Dan
Ik lees geen andere fora. Kost me teveel tijd en moeite.
T. Edison
0
quote:

Natal schreef op 28 april 2024 22:47:

[...]

Ik lees geen andere fora. Kost me teveel tijd en moeite.
Bent u enkel in Pharming belegd?
Natal
3
quote:

T. Edison schreef op 29 april 2024 05:34:

[...]Bent u enkel in Pharming belegd?
Ja, als hobby. Geïnteresseerd in het medische aspect, het economische aspect., het bedrijf Pharming.Maar niet diepgaande kennis in aandelen dynamiek. Hoeft ook niet, wat ik niet weet filter ik hier wel uit de posts en er is altijd nog Google. Het houdt de geest bezig, ook wel lekker als je pas gepensioneerd bent. Zo blijf ik nog steeds in een leercurve wat ik prettig vind. Nu drie x in de week fitnessen erbij. Heerlijk. En nog wat andere bezigheden .Heb o.a.een grote tuin te onderhouden, beetje klussen etc.
T. Edison
0
quote:

Natal schreef op 29 april 2024 06:02:

[...]

Ja, als hobby. Geïnteresseerd in het medische aspect, het economische aspect., het bedrijf Pharming.Maar niet diepgaande kennis in aandelen dynamiek. Hoeft ook niet, wat ik niet weet filter ik hier wel uit de posts en er is altijd nog Google. Het houdt de geest bezig, ook wel lekker als je pas gepensioneerd bent. Zo blijf ik nog steeds in een leercurve wat ik prettig vind. Nu drie x in de week fitnessen erbij. Heerlijk. En nog wat andere bezigheden .Heb o.a.een grote tuin te onderhouden, beetje klussen etc.
Goede morgen.
Dank, top.
Nu snap ik uw eerdere opmerking beter.
Heb ik ook een tijd op deze wijze belegd gezeten. Meer dynamiek trok met toch meer om als hobby mee bezig te zijn. Vandaar dat ik nu ook andere posities heb.
Zolang het een hobby blijft is de koers altijd emotioneel te verdragen ( al kijk ik liever tegen hogere koersen aan)
Is het medische achter de Pharming producten inderdaad zeer interessant, heb ik veel kennis mee opgedaan. Dat is één van de mooie dingen van beleggen.
Lord Apollyon
0
quote:

LL schreef op 28 april 2024 22:23:

Wat een weekend weer he beste mensen. Ik zat weer op het puntje van mijn stoel.

Ik zag de plottwist eerlijk gezegd niet aankomen (van egocentrisch miljonair naar barmhartige samaritaan) maar ondanks dat geef ik deze voorstelling een dikke 8.

Hopelijk volgende week meer entertainment!
Inderdaad, ik zag 'm ook niet aankomen. De ellenlange essays maakten het ook niet makkelijker. Het zou mij na deze onthulling overigens niet verbazen als deze week blijkt dat Tracker en de Grote Kale Zwever nauwer aan elkaar verwant zijn dan wij nu denken.
voda
1
quote:

Natal schreef op 28 april 2024 21:07:

[...]

Dat is me toch een zwart/wit stelling.

Komop Rikos.
Gaat het de diepte in, of komt het juist uit de diepte?
Bijlage:
roon
0
quote:

voda schreef op 29 april 2024 08:07:

[...]
Gaat het de diepte in, of komt het juist uit de diepte?
Ik hoop nog steeds voor 8 mei boven 1 euro,ik weet ondertussen niet meer waarom.
voda
5
Wat doe ik eigenlijk nog voor het scherm? :-)

Mooiste weer om mijn motorpak aan te trekken voor een lange rit.

Tot later op de dag.
Melkkoe APDS
0
quote:

roon schreef op 29 april 2024 08:42:

[...]

Ik hoop nog steeds voor 8 mei boven 1 euro,ik weet ondertussen niet meer waarom.
Omdat de CEO geventileerd heeft dat de toekomst ZEER winstgevend is. Dit zegt men niet zomaar om er een dubbeltje bij te lullen.
Lord Apollyon
0
quote:

Melkkoe APDS schreef op 29 april 2024 09:12:

[...] Omdat de CEO geventileerd heeft dat de toekomst ZEER winstgevend is. Dit zegt men niet zomaar om er een dubbeltje bij te lullen.
Zei hij er ook bij voor wie?
Natal
0
Toekomst, zeg een jaartje of vier.

Voorlopig is Pharming nog bezig om het verlies van de Ruconestpijplijn te compenseren dmv de Joenja pijplijn.
Is nog een hele klus die in ieder geval in de EU tegen behoorlijke hindernissen oploopt.
Daarbij de OTL 105 debacle verwerken. Hoor je niets van maar is inmiddels ook al een hoofdpijndossier.

Maar goed de VUS: 165000 PID,s lijders. Aannemende dat zij allen wel 2 of meer ,APDS symptomen hebben dan is dat een zeer ruime pool voor VUS. Ik dacht dat uit een pool van 4000 ( ongeveer) 67 VUS kwamen? Is zo ongeveer 2700 VUS?
Rikos
0
quote:

Melkkoe APDS schreef op 29 april 2024 09:12:

[...] Omdat de CEO geventileerd heeft dat de toekomst ZEER winstgevend is. Dit zegt men niet zomaar om er een dubbeltje bij te lullen.
Dit soort blind vertrouwen uitte u ook bij vivoryon en kijk wat dat vertrouwen gebracht heeft.

De CEO heeft al veel dingen belooft dus enige scepsis omtrent zijn uitspraken is wel op zijn plaats.

M.i. dan
Melkkoe APDS
0
quote:

Lord Apollyon schreef op 29 april 2024 09:14:

[...]
Zei hij er ook bij voor wie?
Als je aandeeltjes hebt dan ook voor jou. Rustig achter de knoppen blijven zitten vandaag, niet teveel posten want dan wordt het zo'n rommeltje.
Melkkoe APDS
0
quote:

Rikos schreef op 29 april 2024 09:25:

[...]

Dit soort blind vertrouwen uitte u ook bij vivoryon en kijk wat dat vertrouwen gebracht heeft.

De CEO heeft al veel dingen belooft dus enige scepsis omtrent zijn uitspraken is wel op zijn plaats.

M.i. dan
Bij vivo heb ik Jeffreys geciteerd. Graag niet teveel in herhaling vallen, uw verlies ligt niet bij mij.
Drieklezoor
2
Het credo : iedere keer er wat bij, en iedere keer er iets meer af, en dat duurt al erg lang. Er zijn maar weinige die nog echt geloven in de beloftes van Pharming .
We zijn te vaak teleur gesteld.
4.630 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 13 mei 2024 17:39
Koers 0,876
Verschil -0,006 (-0,68%)
Hoog 0,881
Laag 0,872
Volume 4.600.408
Volume gemiddeld 6.705.560
Volume gisteren 6.382.235