TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom februari 2023. Wat brengen de cijfers? Bagger of hoop?

1.480 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 70 71 72 73 74 » | Laatste
Wereldbelegger
3
Je zal maar als supporter/positivo geloven zeker weten dat de TOP willens en wetens de koers manipuleert.
Maar overtuigd zijn dat 2025 hét jaar voor de B&Hbelegger doodgeldbelegger in TT wordt.

Mijn hemel!
Wat een vreemde komische manier van beleggen.
tatje
1
Waar zijn de aandelen.

Founders met opties en RSU en Alain 46%
Institutions zonder DBV Teslin en Blackrock 26,7% min 17,7% = 9%
De Mol 10% meldt 5,1% aanmerkelijk belang niet 4,9% geen aanmerkelijk belang 25%
DBV 10% zichtbaar bij Morningstar
Teslin 10% al sinds juli 2022 geen verandering bij Morningstar omdat het mag :-)
Blackrock 3,01% zou dus al 4,99% kunnen zijn.
Pontjs 5% geen commentaar dus nog altijd minimaal 5%, maar 0 kan maar ook 4 maal 2,99%, de centen hebben ze ervoor.
Wij hoogstens 1%
werknemers vrienden banken ( geen fondsen ) 6%

totaal 100%

Ik kom dus tot de conclusie, ze zijn eigenlijk zo goed als op.

De zon schijnt, doei :-)

11 - riet is dat 10.

Benieuwd of Riet nog terugkomt en in welke gedaante.

Tjonge, wat kon die tekeer gaan over Harold en TT en dat op een keurig forum.
sniklaas
1
quote:

tatje schreef op 15 februari 2023 10:22:

Tja wie wil een hogere koers.

De top van TT momenteel niet.

wil je daarmee insinueren Martin, dat de top van TT hun aandelen hebben aangeboden om uit te lenen aan SHORTERS?

Salaris, RSU & SHORT vergoedingen incasseren…
dachthetniet
1
quote:

sniklaas schreef op 15 februari 2023 11:17:

[...]wat wil je daarmee insinueren Martin, dat de top van TT hun aandelen hebben aangeboden om uit te lenen aan SHORTERS?

Salaris, RSU & SHORT vergoedingen incasseren…
zou wel verklaren waarom er geen enkele moeite wordt gedaan om ook maar enigszins Tomtom te promoten dan wel met enige bravoure te spreken-posten over je eigen toko.
tatje
0
quote:

sniklaas schreef op 15 februari 2023 11:17:

[...]wat wil je daarmee insinueren Martin, dat de top van TT hun aandelen hebben aangeboden om uit te lenen aan SHORTERS?

Salaris, RSU & SHORT vergoedingen incasseren…
Petertje toch.

Wandelen in zuid limburg en dan wat lekkers in het hijgend hert of de smidse maakt iedereen blij.

Ik insinueer het volgende :-)

Liever een koers van 7,50 met een long centives van 450000 euro geeft 60000 aandelen.
Dan een koers van 15 met een long incentives van 450000 euro geeft 30000 aandelen.
Bij 50 3 miljoen of 1,5 miljoen in the pocket :-)

Nou moet ik echt gaan, moet vanmiddag nog 15 km wandelen, maar de beloning is er dan ook naar.
Wereldbelegger
3
Weer een complottheorietje
- TT top manipuleert bewust de koers

van dezelfde persoon van:
- Teslintheorietje
- koersmanipulatie door shorters theorietje
- koersmanipulatie door broekzak-vestzak orders theorietje
- Morningstar info-achterhouden theorietje
- AFM melding bewust laag houden theorietje

ook van dezelfde persoon om niet vergeten
- 10 Aliassen één persoon theorietje
- Riet in diverse gedaantes theorietje

En dan al jaren "vol" in TT zitten......
Zal ook wel een theorietje zijn.
Optiebelegger
0
Even na 12 uur een flinke beweging omhoog met 50.000 aandelen naar 6,91 en nu bijna geen handel meer en de koers terug naar 6,83.
Wat speelt hier ?
sniklaas
2
quote:

tatje schreef op 15 februari 2023 11:34:

[...]Petertje toch.

Wandelen in zuid limburg en dan wat lekkers in het hijgend hert of de smidse maakt iedereen blij.

Ik insinueer het volgende :-)

Liever een koers van 7,50 met een long centives van 450000 euro geeft 60000 aandelen.
Dan een koers van 15 met een long incentives van 450000 euro geeft 30000 aandelen.
Bij 50 3 miljoen of 1,5 miljoen in the pocket :-)

Nou moet ik echt gaan, moet vanmiddag nog 15 km wandelen, maar de beloning is er dan ook naar.
de top heeft als taak om de belangen van alle stakeholders te behartigen, dus ook die van de aandeelhouders...
Maar je hebt gelijk, de werkwijze van de TT top van de afgelopen jaren wijst enkel naar zelfverrijking en wellicht is dat wat Harold bedoelde met het verhaal nog beter uitleggen...

wel doorlopen Martin, de bewolking is in aantocht...
sjeroen
0
keek even drie procent erbij, kijk nog een keer zit het weer op 1 procent... je zal je nooit vervelen met TT
JustRevisited
3
quote:

JustRevisited schreef op 14 februari 2023 20:40:

De weg terug kan ook hè.

“De verwachting is dat Google meer kaartfuncties voor navigatie in (EV) voertuigen zal moeten aankondigen om relevant te blijven versus concurrenten, aangezien de markt voor navigatie in voertuigen voornamelijk wordt gedomineerd door HERE en TomTom.

Als dat niet het geval is, zal het voor Google erg moeilijk zijn om zijn huidige deal overwinningen voor Google Automotive Services (GAS) vast te houden, aangezien autofabrikanten misschien terug willen kiezen voor HERE en TomTom vanwege hun meer allround automotive-producten en -services.”

- Counterpoint research -

Google's offering for in-vehicle navigation is still not upto the mark of HERE and TomTom. In my opinion Google has to really up his game of in-vehicle navigation as traditional players like HERE and TomTom has strong hold in the market and provides services and products that caters the need of Automotive players. With recent developments the future looks good for TomTom.


[Don’t shoot the messenger]
Wereldbelegger
0
Wie rijdt er tegenwoordig nog in een Tesla?

Tesla-personeel is hoge werkdruk zat en vormt vakbond

Tesla-medewerkers die in het Amerikaanse Buffalo werken aan rijhulpsystemen gaan zich verenigen in een vakbond. Ze verzetten zich zo tegen de hoge werkdruk bij het bedrijf van Elon Musk. Tesla houdt onder meer hun toetsaanslagen bij om te bepalen hoe hard ze werken.

Tesla-medewerkers zeggen tegen Bloomberg dat de autofabrikant met software hun toetsaanslagen monitort en de tijd bijhoudt die ze aan taken besteden. Dit leidt tot werkdruk die volgens hem schadelijk voor de gezondheid is. Sommige medewerkers zouden toiletpauzes uitstellen of overslaan om lagere prestaties te voorkomen. "Mensen zijn het zat om als robots behandeld te worden", zegt een van de kritische medewerkers.

Het gaat om mensen die werken aan Tesla's rijhulpsystemen, genaamd Autopilot en Full Self-Driving. Ze trainen daarbij software door objecten in beelden te identificeren. Bij het Tesla-complex in Buffalo in de staat New York werken ruim 800 van deze data-analisten.

De kritische medewerkers willen zich in een vakbond verenigen en doen dat met de hulp van Workers United. Ze eisen behalve een lagere werkdruk ook meer salaris. Sommige data-analisten krijgen 19 dollar per uur. Ook willen de werknemers meer inspraak in de besluitvorming binnen het bedrijf.

Volgens de Amerikaanse wet kunnen werkgevers vrijwillig een vakbond erkennen als de meerderheid van de medewerkers is aangesloten. Het personeel heeft de vakbondsplannen voorgelegd aan Tesla-baas Elon Musk, die nog niet heeft gereageerd. Musk staat bekend als een fervent criticus van vakbonden.

De autofabrikant zou onlangs ook een intern chatsysteem hebben afgesloten, nadat het door medewerkers was gebruikt om hun onvrede te uiten.

bron:
www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5365734...
Wereldbelegger
0
It's the American way!

The Biden administration is announcing new steps Wednesday to expand the nation’s electric vehicle infrastructure, including a new partnership with Tesla that would see the electric vehicle manufacturer open a portion of its charging network to non-Tesla EVs for the first time.

According to a fact sheet shared with CNN, Wednesday’s announcements are part of the administration’s goal to build out a nationwide EV charging network of 500,000 chargers along America’s highways while building towards their goal ensuring 50% of new car sales are EVs by 2030. As part of that goal, the administration is announcing Tesla will open at least 7,500 chargers of its EV charging network to all electric vehicles, including 3,500 new and existing 250 kW Superchargers along highway corridors.

bron:
edition.cnn.com/2023/02/15/politics/w...
Dutchy Ron
0
Uber Technologies migreert enkele van de meest kritieke werkprocessen naar de Oracle Cloud Infrastructure (OCI). Oracle en Uber hebben hiervoor een strategisch cloudpartnership van zeven jaar afgesloten. Ook heeft Uber een overeenkomst getekend met Google Cloud waarin ze hun samenwerking uitbreiden. Uber kiest hierin onder andere Google Maps voor navigatie van voertuigen zo meldt Thomas Kurian, ceo Google Cloud, in The Wall Street Journal

www.telecompaper.com/nieuws/uber-gaat...
Dutchy Ron
0
Google and Uber have announced an expanded partnership in which Uber has selected Google to support the modernization of its data cloud infrastructure and reimagine the customer experience for Uber users, drivers and merchants.

Under the partnership, Uber will migrate some of the company’s most critical infrastructure to Google Cloud and will be able to take advantage of additional Google capabilities, including Ads and Google Maps Platform, to modernize its architecture and accelerate application development and Cloud Spanner for rapid scalability.

The companies also plan to deepen their engineering collaboration to deliver on new innovations.

“Our partnership with Google centers around a shared commitment to putting customer experience at the forefront of everything we do,” said Dara Khosrowshahi, CEO of Uber. “It is our job to continually improve and reimagine the types of experiences we’re providing through the Uber platform, exceeding expectations every time someone opens the app to go somewhere or get something delivered. We’re excited to deepen our work with Google to deliver new innovations that push the boundaries of what’s possible for transportation, delivery and more.”

“Cloud migration is often seen as a way of achieving the scale, performance, and security necessary to enable a digital business to thrive,” said Matt Eastwood, SVP, WW Research, IDC. “What is particularly interesting with this partnership is the depth of the co-innovation spanning Google businesses and technologies which are being leveraged in order to deliver the technology innovation and customer experience improvements to further differentiate Uber in the marketplace.”

In partnership with Google, Uber will move some of its applications and data from on-premise data centers to Google Cloud. The migration will enable Uber to modernize its infrastructure and take advantage of Google Cloud’s innovation in cloud services, including data cloud technologies, Artificial Intelligence, Machine Learning, security and microservices. This move provides a foundation for Uber with increased flexibility and scalability and is secure-by-design, with the goal of ensuring that its user experience around the globe is fast, secure and efficient.

Google and Uber will work together to transform mobility, delivery, and advertising through new innovations and lines of business. As part of this effort, Uber will take full advantage of Google Ads and Google Cloud services to create new and engaging experiences for users, earners and partners.

Google and Uber place a strong emphasis on delivering ‘incredible’ customer experiences and will continue to collaborate on future opportunities. Google will provide technical investments across Cloud, Google Ads and Google Maps Platform to assist Uber in efforts to reduce its cost per trip, accelerate new revenue channels, and improve in-house analytics and customer experiences.

Google and Uber also plan to continue to work together on future innovation opportunities on the Play and Android platforms, for example, to continue to improve Uber app performance.

“We look forward to expanding our collaboration with Uber to deploy our cloud infrastructure, Artificial Intelligence, data analytics and edge networking solutions,” said Sundar Pichai, CEO of Google and Alphabet. “This partnership is bringing together the best of Google technology across Cloud, Maps, Ads and more to help Uber continue to improve the customer experience for its users.”
Wereldbelegger
0
quote:

Dutchy Ron schreef op 15 februari 2023 14:25:

Uber Technologies migreert enkele van de meest kritieke werkprocessen naar de Oracle Cloud Infrastructure (OCI). Oracle en Uber hebben hiervoor een strategisch cloudpartnership van zeven jaar afgesloten. Ook heeft Uber een overeenkomst getekend met Google Cloud waarin ze hun samenwerking uitbreiden. Uber kiest hierin onder andere Google Maps voor navigatie van voertuigen zo meldt Thomas Kurian, ceo Google Cloud, in The Wall Street Journal

www.telecompaper.com/nieuws/uber-gaat...
Was/is? een klant van TT

Amsterdam and San Francisco,

13 October 2020
TomTom (TOM2), the location technology specialist, and Uber have teamed-up and will continue integrating TomTom’s maps, traffic data, and Maps APIs across Uber’s global platform. In addition, Uber will serve as a trusted map editing partner to TomTom, leading to even more accurate navigation and location experiences, routing, fares, and arrival time estimates. This will benefit customers, drivers, and delivery people on Uber’s platform.

www.tomtom.com/newsroom/press-release...
Dutchy Ron
0
This move provides a foundation for Uber with increased flexibility and scalability and is secure-by-design, with the goal of ensuring that its user experience around the globe is fast, secure and efficient.

Schijnbaar was Uber niet tevreden over bovenstaande
1.480 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 70 71 72 73 74 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 mei 2024 17:35
Koers 5,605
Verschil -0,015 (-0,27%)
Hoog 5,740
Laag 5,580
Volume 375.660
Volume gemiddeld 296.450
Volume gisteren 291.496