PostNL « Terug naar discussie overzicht

Post NL juni 2023

489 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 21 22 23 24 25 » | Laatste
postnl, wie maakt ze wat
2
(Goed) zaken doen is anticiperen. En flexibel zijn. Wat had een ander, zakelijk, management er een gouden toko van kunnen maken…
Ben
2
Ik wordt soms toch een beetje moe van dat geklaag over PostNL hier, sterker nog, ik vindt het soms een beetje verdacht?
De koers is slecht, de bedrijfsleiding misschien matig, maar het bedrijf zelf doet het heel goed.
Gisteren iets op Bol.com besteld, vanmiddag al in huis.....
upsidedown
1
quote:

Ben schreef op 19 juni 2023 17:09:

Ik wordt soms toch een beetje moe van dat geklaag over PostNL hier, sterker nog, ik vindt het soms een beetje verdacht?
De koers is slecht, de bedrijfsleiding misschien matig, maar het bedrijf zelf doet het heel goed.
Gisteren iets op Bol.com besteld, vanmiddag al in huis.....
De teleurstelling klinkt door op het postnl forum. Mijn pakketje was er ook zomaar. Moest uit den haag komen naar friesland. T andere pakketje geleverd door dhl was er ook zomaar. Ik kon 1 uur voor bezorgingstijd bij beide partijen nog een ander afleveradres doorgeven. Hetgeen beide partijen volbracht hebben.
Nou ja er gaat ook wel eens wat mis maar thats in the game.
Wacko Winger
0
quote:

upsidedown schreef op 19 juni 2023 17:27:

[...]
De teleurstelling klinkt door op het postnl forum. Mijn pakketje was er ook zomaar. Moest uit den haag komen naar friesland. T andere pakketje geleverd door dhl was er ook zomaar. Ik kon 1 uur voor bezorgingstijd bij beide partijen nog een ander afleveradres doorgeven. Hetgeen beide partijen volbracht hebben.
Nou ja er gaat ook wel eens wat mis maar thats in the game.
Hier cadeautje voor vaderdag vandaag pas ontvangen, bezorgd door PostNL. Gewoon te laat besteld door dochterlief maar dat zal toch ook wel de schuld van PostNL zijn??
SAHR-0310
0
upsidedown
0
quote:

SAHR-0310 schreef op 19 juni 2023 18:09:

Oei het de-bunken van de shit die intern gaande is, krijgt ook hier een schwung.
Wat is de-bunken?
LTBelegger
0
Ik verstuur redelijk veel pakketten met Postnl. Vanaf 12 juni is het misgegaan. Ik heb deze pakketten eens bekeken. Van de 85 pakketten in 7 dagen zijn er veel pas vandaag geleverd en diverse ruim 12) nog steeds onder weg. Sommige zijn inmiddels kwijt(3 stuks). Noem dit maar een foutje…

Ik ben nog maar een kleintje, laat staan anderen. Ik zou mij ernstige zorgen gaan maken over dit bedrijf. Ik heb geen aandelen meer maar heb altijd wel een hart voor NL bedrijven.
Filasoft
0
quote:

upsidedown schreef op 19 juni 2023 19:54:

[...]
Wat is de-bunken?
En niet te vergeten: wat gebeurt er precies met je als je een schwung krijgt?
SAHR-0310
0
quote:

Filasoft schreef op 19 juni 2023 21:21:

[...]

En niet te vergeten: wat gebeurt er precies met je als je een schwung krijgt?
Niet 'je' maar iets een schwung krijgt. Misschien moet je je poging iets meer schwung geven.
SAHR-0310
0
quote:

LTBelegger schreef op 19 juni 2023 21:06:

Ik verstuur redelijk veel pakketten met Postnl. Vanaf 12 juni is het misgegaan. Ik heb deze pakketten eens bekeken. Van de 85 pakketten in 7 dagen zijn er veel pas vandaag geleverd en diverse ruim 12) nog steeds onder weg. Sommige zijn inmiddels kwijt(3 stuks). Noem dit maar een foutje…

Ik ben nog maar een kleintje, laat staan anderen. Ik zou mij ernstige zorgen gaan maken over dit bedrijf. Ik heb geen aandelen meer maar heb altijd wel een hart voor NL bedrijven.
Nee joh, niets te zien, gewoon doorlopen. Het is 'druk'. Dit bedrijf gaat kapot aan leugens en mismanagement.
Biffy
2
Pffff, hier wel anders. Op 4 juni bij Bol.com besteld en nu nog niets in huis. Bol.com klantenservice wijst naar PostNL klantenservice en als je daar na 43 minuten eindelijk iemand aan de lijn hebt, vertellen ze je precies wat ik ook in de track en trace kan zien. Bol.com interesseert het helemaal niets, PostNL laat het allemaal koud en bij het partnerbedrijf van Bol.com zitten ze jankend aan de telefoon omdat ook de partnerservice van Bol.com helemaal niets voor haar partners doet en nergens op reageert. De combinatie van Bol.com en PostNL is gewoon een groot drama voor consumenten en partners van Bol.com!
Xxxx
0
Nou dan moet het Ahold-Delhaize concern de toko maar overnemen, kunnen ze meteen orde op zaken stellen ! Hoe meer het intern rammelt, hoe groter de kans op vertrek van Verhagen
Boir
0
Gewoon je geld terug laten storten als pakje zoek is, aanpakken die jankers anders leren ze er niks van :D
hhhhh
0
quote:

Biffy schreef op 20 juni 2023 00:36:

Pffff, hier wel anders. Op 4 juni bij Bol.com besteld en nu nog niets in huis. Bol.com klantenservice wijst naar PostNL klantenservice en als je daar na 43 minuten eindelijk iemand aan de lijn hebt, vertellen ze je precies wat ik ook in de track en trace kan zien. Bol.com interesseert het helemaal niets, PostNL laat het allemaal koud en bij het partnerbedrijf van Bol.com zitten ze jankend aan de telefoon omdat ook de partnerservice van Bol.com helemaal niets voor haar partners doet en nergens op reageert. De combinatie van Bol.com en PostNL is gewoon een groot drama voor consumenten en partners van Bol.com!
Klopt wij versturen ook via bol.com met post nl een groot drama en nog steeds niet opgelost. Wij zijn nu tijdelijk wordt hoogstwaarschijnlijk definitief overgestapt naar dhl. Wij doen 8000 pakje per jaar maar dan vinden ze bij postnl helemaal niet interessant 8000 pakjes daar lachen ze gewoon om .

Maar heel veel keer 8000 pakjes per jaar is ook best veel. Zo dat is er ook weer uit nu kan ik weer verder met klanten vertellen waar en of hun pakje nog een keer bezorgd gaat worden.
Xxxx
0
Zeker, veel x 8000 pakjes per jaar raakt de omzet maar anderzijds ook meer werk met waarschijnlijk weinig winstmarge. Het feit dat ze daar nogal laconiek bij zijn is niet goed maar geeft naar mijn mening aan dat ze het heel druk hebben met de grote business. Enfin we zullen het zien bij Q2, het warme weer stimuleert online kopen.
Boir
0
Er zal wel een software drempel zijn, bedrijven hebben PostNL software geintegreerd in hun automatisering. Maar voor alles zullen oplossingen zijn lijkt me. Die DHL bezorger laatst had het over online verf verkoop die grotendeels over is naar DHL en de "exclusieve PostNL" automaterialen bedrijven die te horen krijgen verstuur maar per DHL de laatste tijd. Dat zijn honderden pakjes per dag, misschien meer? De DHL bezorger vond t erg raar dat PostNL zo makkelijk zegt, verstuur maar met DHL. Het versturen met DHL zal vanwege PostNL software wel wat extra moeite kosten, lijkt dat PostNL daarop vertrouwd.
hhhhh
0
quote:

Boir schreef op 20 juni 2023 10:23:

Er zal wel een software drempel zijn, bedrijven hebben PostNL software geintegreerd in hun automatisering. Maar voor alles zullen oplossingen zijn lijkt me. Die DHL bezorger laatst had het over online verf verkoop die grotendeels over is naar DHL en de "exclusieve PostNL" automaterialen bedrijven die te horen krijgen verstuur maar per DHL de laatste tijd. Dat zijn honderden pakjes per dag, misschien meer? De DHL bezorger vond t erg raar dat PostNL zo makkelijk zegt, verstuur maar met DHL. Het versturen met DHL zal vanwege PostNL software wel wat extra moeite kosten, lijkt dat PostNL daarop vertrouwd.
Wij werken met sendcloud en ik kan net zo makkelijk met postnl,dhl of dpd versturen ook kan ik kiezen of het het een brievenbusdoosje moet zijn of verzekerd pakket. Het enige wat je niet zo makkelijk kun veranderen is het ophalen van de pakjes. Dus nu brengen wij ze zelf naar een dhl afgifte punt nu zijn onze pakjes de volgende dag bezorgd en bij postnl is het maar de vraag of en wanneer deze bezorgd gaan worden. Gisteren hebben we toch wat met postnl verstuurd nu al weer spijt van want er staat weer door grote drukke worden de pakketten later bezorgd en nog erger bezorgd tijd onbekend. En nu verkopen wij ook via bol.com met postnl en daar is het net zo erg ik denk dat bol.com helemaal gek wordt van post nl. Want zowel de akelijk als de particuliere klantenservice van bol. is bijna niet te bereiken.
ydonomi
0
quote:

hhhhh schreef op 20 juni 2023 10:55:

[...]

Wij werken met sendcloud en ik kan net zo makkelijk met postnl,dhl of dpd versturen ook kan ik kiezen of het het een brievenbusdoosje moet zijn of verzekerd pakket. Het enige wat je niet zo makkelijk kun veranderen is het ophalen van de pakjes. Dus nu brengen wij ze zelf naar een dhl afgifte punt nu zijn onze pakjes de volgende dag bezorgd en bij postnl is het maar de vraag of en wanneer deze bezorgd gaan worden. Gisteren hebben we toch wat met postnl verstuurd nu al weer spijt van want er staat weer door grote drukke worden de pakketten later bezorgd en nog erger bezorgd tijd onbekend. En nu verkopen wij ook via bol.com met postnl en daar is het net zo erg ik denk dat bol.com helemaal gek wordt van post nl. Want zowel de akelijk als de particuliere klantenservice van bol. is bijna niet te bereiken.
tja, sendcloud ben benieuwd wat men daar hier van vind. Ben zelf van mening dat al dit soort tussenplatformen (deze maar liefst 2000 x 5 sterren) een snelle manier van zelf geld verdienen ten koste van vanzelfsprekend het belangrijkst vinden.
prince john
0
Goedemorgen Allemaal :),

Ter info voor wie het leuk vindt: "de lange tijd dalende" OMT ligt op weekbasis 1,6050 en daar schuren "we" al een hele tijd langs...de SMA50 op 1,82956 en de "grote" HMR op 1,9205.
Mij benieuwen ;).

mvrgr,

John
ydonomi
0
quote:

prince john schreef op 20 juni 2023 11:19:

Goedemorgen Allemaal :),

Ter info voor wie het leuk vindt: "de lange tijd dalende" OMT ligt op weekbasis 1,6050 en daar schuren "we" al een hele tijd langs...de SMA50 op 1,82956 en de "grote" HMR op 1,9205.
Mij benieuwen ;).

mvrgr,

John
en pisa?
489 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 21 22 23 24 25 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 2 mei 2024 17:35
Koers 1,219
Verschil -0,046 (-3,64%)
Hoog 1,268
Laag 1,212
Volume 3.164.913
Volume gemiddeld 2.093.760
Volume gisteren 2.469.382