Mededeling.
Ben opgehouden met wedden, was geen lol meer aan.
Begrijp mijn zonen, als Max altijd wint, kijk je op een gegeven moment niet meer.
Als morgen een nederlandse golfer nr 1 van de wereld wordt, is golfkleding niet meer aan te slepen om dagelijks in te lopen en zie je bij KLM open het gras niet meer, zo druk.
Hebben Nederlanders eigenlijk een minderwaardigheidscomplex ?
Laat ik het maar hebben over de strategie.
Also important to mention here is that gross margin can fluctuate quarter by quarter. And that's
related to if you do specific work for Automotive. We capitalize that and release that at once as cost of
sales. So, that can have big effects in a quarter. For the longer term, our gross margin will be above 80%,
and like I said, will go towards 85%.
Gaan ze die gekapitaliseerde kosten nu in Q3 nemen of in Q4.
Of zeggen ze, wacht even, ligt aan de resultaten.
Het betreft gauw 4 5 of 6 miljoen.
KIjk, de RVB bepaalt zelf het uur U , als het eventueel komt :-)
Natuurlijk kun je zeker 10 a 15% per kwartaal met de cijfers schuiven.
Eerder betalen , later betalen enz.
Eerst alleen de backlog jaarlijks, nu ook the timing of IFRS revenue recognition
Our Automotive products have evolved into API-based updates and services in combination with an
initial onboard map, from a predominantly onboard offering including updates. As a result of this
change, the timing of IFRS revenue recognition for new map subscription contracts changed from Q4
2022 onward. In the fourth quarter of 2022, the impact on reported revenue was a positive effect of
€9.6 million, and we expect the positive impact on full-year 2023 revenue to be around €40 million.
Kan iemand mij verklaren waarom die timing ook jaarlijks moet.
Ik kom niet verder als : we willen niet dat je de IFRS omzet zonder timing per kwartaal ziet.
Heb nog steeds geen antwoord, welke maps soft ware trafic gebruiken die chinese auto s buiten China.
Kom op China kenner, je kunt het :-)
Zie steeds meer posters met witregels, moet wel exclusief blijven :-)