Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

Iemand toevallig problemen met tradebox?

10 Posts
[verwijderd]
1
TRADE BOX ABN-AMROGeachte heer Marc- Paul Stufkens,



De gisteren van u ontvangen brief van 28/05/2008 gericht aan:



De heer R.J.L. Tuinman

Postbus 183

1400 AD Bussum



Heb ik “per ongeluk” geopend, omdat ik, R.J.L HUISMAN, met de zelfde initialen en Postadres, enig reactie van de ABN AMRO op een slepende wanprestatie van uw Bank jegens mij, op de reeds eerder aan de Raad van Bestuur gestuurde AANGETEKENDE brieven, kon verwachten.



Tot mij verbazing was de (niet aangetekende) brief van u ook kennelijk voor MIJ bestemd, tenzij de heer TUINMAN, ook op uw adressenlijstje van “DE BANK” als benadeeld consumentje prijkt.



Beste mijnheer STUFKENS neem nog een blow-tje en wrijf je oogjes eens goed uit, als de Raad van Bestuur ABN AMRO je een “zo’n belangrijk” klusje toeschuift.



Het tekent maar weer de NON-INTERESSE bij ABN AMRO, slaap zacht sufferds en kijk nog a.u.b. even op www.tradebox.info

En www.tradeglobe.info Het weblog met dezelfde naam als Julie suffe Oplichters Bankje.





Ronald Huisman, alias de TUINMAN



06 25 28 0342

[verwijderd]
0
quote:

ronaldw schreef:

Ik krijg weer geen koersen in beeld.
idem vanmorgen vroeg,
beter met de protrader van de rus, om het bij te houden,

j1.forexpf.ru:80/proftrading/chart.js...

groet,
Popp-it
smith&jones
1

WAT een prut interface. En hoe lang het duurt voor je saldo is bijgewerkt, je weet eigenlijk nooit wat je aan het doen bent.

Binck doet tegenwoordig ook TSX fondsen, dus voor mij: Tadaa! ABN.

S&J.
[verwijderd]
0
Wat een ontstellend slechte brief van jou zeg!

Als je niet serieus genomen wilt worden moet je precies zo'n brief schrijven.

Ik stip even wat punten aan.

quote:

kleefbal schreef:

Heb ik “per ongeluk” geopend, omdat ik, R.J.L HUISMAN,
[/quote]
Heb je 'm nou per ongeluk geopend of niet? Als je 'm wel per ongeluk hebt geopend moeten de aanhalingstekens weg. Als je 'm niet per ongeluk hebt geopend moet je ook niet zeggen dat je 'm per ongeluk heb geopend. Maar moet je zeggen dat je 'm hebt geopend omdat je aannaam dat de brief voor jou was bestemd ondanks de onjuiste adressering. Iets wat ook verderop uit je verhaal blijkt.

quote:

met de zelfde initialen en Postadres, enig reactie van de ABN AMRO op een slepende wanprestatie
[/quote]
Een slepende wanprestatie? Die ken ik nog niet.

[quote]
van uw Bank jegens mij, op de reeds eerder aan de Raad van Bestuur gestuurde AANGETEKENDE brieven, kon verwachten.

Tot mij verbazing was de (niet aangetekende) brief van u ook kennelijk voor MIJ bestemd, tenzij de heer TUINMAN, ook op uw adressenlijstje van “DE BANK” als benadeeld consumentje prijkt.
[/quote]
adressenlijstje, consumentje. Dat zal je zaak zeker helpen, neerbuigend doen tegen degene van de helpdesk/customer service die jouw klacht wordt geacht af te handelen.

[quote]
Beste mijnheer STUFKENS neem nog een blow-tje en wrijf je oogjes eens goed uit, als de Raad van Bestuur ABN AMRO je een “zo’n belangrijk” klusje toeschuift.
[/quote]

Blowtje roken, oogjes uitwrijven... het is duidelijk dat jij er een professionele, zakelijke toon op na houdt, die iedereen motiveert om deze onaangename kwestie zo snel mogelijk op te lossen.

[quote]
Het tekent maar weer de NON-INTERESSE bij ABN AMRO, slaap zacht sufferds en kijk nog a.u.b. even op www.tradebox.info
[/quote]
Jij noemt de mensen van de customer service ongeinteresseerde suffers, die maar eens op jouw website zouden moeten gaan kijken. Nee, daar hebben ze zin in nadat ze zojuist door jou beledigd zijn.

[quote]
En www.tradeglobe.info Het weblog met dezelfde naam als Julie suffe Oplichters Bankje.
Meer van hetzelfde.

[quote]
Ronald Huisman, alias de TUINMAN
Dat zie je wel in kranten, van een of andere beruchte crimineel die zo'n bijnaam heeft.
Dit staat wederom niet erg professioneel.

Ik heb nog wel even op je website gekeken, en alhoewel ik daar - ik heb niet alles door zitten spitten - wel wat beter geformuleerde brieven vind, vind ik daar ook het "bindende advies van de klachtencommissie DSI", in de vorm van een niet onaanzienlijk rapport, gedateerd 15 mei 2007, waarin bovengenoemde klacht wordt afgewezen.

Dus waar gaat het dan nog over.

Wellicht kun je nog een civiele procedure starten, je hebt het er al over om de ABN-AMRO "in rechte te betrekken", maar ik geef je weinig kans van slagen. Met scheldbrieven naar de klachtencomissie dan wel hier in het forum posten schiet je in ieder geval niet veel op. Integendeel vrees ik zelfs.
[verwijderd]
0
Weet iemand wanneer Abn-Amro met de update voor Tradebox komt. Of hebben ze net als voor mobile-bankieren ook te weinig intresse, zoals ze zelf schrijven.
[verwijderd]
0
Dank je voor je goede adviezen, het zal een stuk helpen de ABN-AMRO nog meer uit te kotsen!
10 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
911,20  -1,03  -0,11%  10:45
 Germany40^ 18.602,80 -0,40%
 BEL 20 3.924,50 -0,60%
 EURO50 5.010,53 -0,52%
 US30^ 38.701,00 -0,46%
 Nasd100^ 18.753,80 -0,74%
 US500^ 5.278,60 -0,62%
 Japan225^ 38.462,80 -1,31%
 Gold spot 2.346,81 -0,61%
 EUR/USD 1,0837 -0,20%
 WTI 80,52 +0,49%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

NX FILTRATION +10,38%
SHELL PLC +1,54%
CM.COM +1,27%
Vopak +0,65%
Fugro +0,50%

Dalers

VIVORYON THER... -3,13%
EBUSCO HOLDING -2,92%
JUST EAT TAKE... -2,45%
ArcelorMittal -2,05%
ADYEN NV -2,03%