TomTom « Terug naar discussie overzicht

TOMTOM MEI 2016

3.928 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 ... 193 194 195 196 197 » | Laatste
[verwijderd]
1
quote:

harrysnel schreef op 26 mei 2016 17:02:

[...]

Nee 25 + 20 = 50 het moet wel in die volgorde:).

Koers E8 en dan 50% erbij -----> E12
Koers E8 en dan 25% erbij -----> E10 en dan 20% erbij ------> E12
Dat je het ook nog eens gaat uitleggen siert je.

Zo veel tandjes terug schakelen lukt mij niet.

[verwijderd]
0
quote:

Straddleman schreef op 26 mei 2016 17:23:

[...]

Dat je het ook nog eens gaat uitleggen siert je.

Zo veel tandjes terug schakelen lukt mij niet.

LOL
[verwijderd]
0
quote:

Levy schreef op 26 mei 2016 17:16:

[...]

Heb je volkomen gelijk in. Zou TT een bedrijf zijn geweest zonder dat de oprichters een alles bepalende stem hadden gehad (vanwege hun enorme aandelenbelang) dan zou TT aanzienlijk hoger hebben gestaan. Feit is dat de oprichters wel een enorm aandelenbelang hebben en dus geldt: hun wil is wet. Ik heb niet de indruk dat zij erg happig zijn op participaties of opsplitsen. Op zich niet erg om het groeipad "op eigen houtje" te bewandelen. Maar het risico bestaat dan wel dat er gedurende het groeipad er nieuwe toetreders komen of een techreus zich als concurrent aandient. Ik ze niet dat dat gaat gebeuren, ik heb geen glazen bol, maar het is niet uitgesloten.
opsplitsen willen ze niet, maar Godijn heeft aangegeven dat als ze dmv een participatie een grote klant kunnen binnen halen dat dat wellicht mogelijk is.
Denk aan Ford, Toyota en Volvo vanuit de automotive en met 2of 3 tech kan dit THE end game zijn
[verwijderd]
0
quote:

Levy schreef op 26 mei 2016 16:51:

Gezien de houding van het management kunnen speculaties wat betreft een (deel)overname van TT de prullenbak in. Het management is tevens grootaandeelhouder, hun wil is derhalve ook wet.

Kom nou toch, als er een goed bod komt krijgen de ze tent gelijk met een strik erom. Die houding dient uitsluitend om nieuwe deals te winnen, dat kan je namelijk vergeten als je luidkeels rondschreeuwt dat de boel te koop staat.
[verwijderd]
0
Ze weten wat TT waard is en zullen nooit een bod accepteren in de 20-30 range. Wat is het nut daar dan van? Het is geld verbranden.

Eerst 2-4 jaar autonoom groeien, dividend uitkeren, aan partner als Bosch binnen laten, een wpa van 2,- is 460 miljoen. Dat halen ze hands down en dat weten ze nu al vanwege de groei in Automotive.

Zij weten dat ze HERE wegspelen en dat de End Game in SDC's nog helemaal moet beginnen.

Tegen de tijd dat ze echt in de spotlight staan, is een koers van 50 zo bereikt. Praat je over 12 miljard, dat is in feite wisselgeld als je kijkt over wat voor bedragen we praten in de complete Automotive business.

Ik wil er best 2 jaar op wachten, maar het kan snel gaan tegenwoordig.
tatje
0
Ha drette is al geplaatst, maar het is een top artikel, dus 2 maal mag zeker.

ff wat hoogtepunten.

- ‘Al bij de beursgang in 2005 beseften we ons dat ons toen nog enige product een eindig leven had. Toen Google in 2008 bekendmaakte met gratis kaarten en routeplanners te komen, was ik niet blij. Maar ik wist ook: dit is niet the end game.’

- ‘De oprichters hebben de ballen om echt risico’s te nemen. In die zin zijn we nooit volwassen geworden’

- De innovaties betalen zich uit. In 2015 knikte de lijn opnieuw, maar nu omhoog: de omzet steeg weer. Maar het innoveren gaat door. Begin 2016 maakte TomTom bekend dat twee applicaties, HD Map en RoadDNA, zijn genomineerd voor de innovatieprijzen van de European Association of Automotive Suppliers. ‘De ambitie om hard te groeien blijft,’ zegt Oostveen.

- geen opsplitsing, zou de kruisbestuiving hinderen.

- Pauwels voorziet de komst van nieuwe innovaties na de zomer. Welke wil hij niet zeggen, maar de entreehal van het hoofdkantoor geeft een idee. Tussen alle uitgestalde innovaties staat een simulator van een zelfrijdende auto. Pauwels: ‘We hebben nu alles in huis om een auto zelf te laten rijden. De zelfrijdende auto; dat is de echte end game. Dat voorzagen we al voor de perfect storm van 2008.’

De zoveelste keer, dat er vanuit het management duidelijkheid wordt gegeven.

Ik ben en blijf een blijver :-)
[verwijderd]
0
Duim @drette

We gaan die End Game in SDC's winnen.

Moet je eens kijken wat de koers dan doet.

Vergelijk het eens met de waardering van $TSLA en $MBLY, man man we kunnen zo naar de 200 als we die waardering mee krijgen en ja, dat kan gewoon
[verwijderd]
0
quote:

Geld als schreef op 26 mei 2016 18:02:

[...] opsplitsen willen ze niet, maar Godijn heeft aangegeven dat als ze dmv een participatie een grote klant kunnen binnen halen dat dat wellicht mogelijk is.
Denk aan Ford, Toyota en Volvo vanuit de automotive en met 2of 3 tech kan dit THE end game zijn
Participeren is zo 2016
[verwijderd]
0
quote:

shakermaker schreef op 26 mei 2016 19:15:

Duim @drette

We gaan die End Game in SDC's winnen.

Moet je eens kijken wat de koers dan doet.

Vergelijk het eens met de waardering van $TSLA en $MBLY, man man

we kunnen zo naar de 200

als we die waardering mee krijgen en ja, dat kan gewoon

Naar de €200? . Je hebt kennelijk een behoorlijk hoge (goud) koorts
[verwijderd]
1
[quote alias=Riet van Milt id=9372509 date=201605261255]
Ook ik heb belang bij een hogere koers, maar vooralsnog zie ik dit stijginkje zonder fundamenten van de afgelopen 5 beursdagen als een technisch herstel en nog lang niet als een definitieve fundamentele ommekeer. TT loopt gewoon aardig mee met het sentiment.

Riet , ik geloof jou NIET !

Riet van Milt Riet van Milt 26 mei 2016 om 16:48
0

Was een technisch herstelletje, zal me niets verbazen als dit bedrijfje snel weer 7,50 noteert, meer is het gewoon niet waard,

VerdRIETig wordt ik ervan om te zien dat sommige mensen nog zo in het leven staan op toch zeer "respectabele" leeftijd
[verwijderd]
1
quote:

shakermaker schreef op 26 mei 2016 19:15:

Duim @drette

We gaan die End Game in SDC's winnen.

Moet je eens kijken wat de koers dan doet.

Vergelijk het eens met de waardering van $TSLA en $MBLY, man man we kunnen zo naar de 200 als we die waardering mee krijgen en ja, dat kan gewoon
€ 60,00 zou alvast heel leuk zijn :)
tatje
0
quote:

drette schreef op 26 mei 2016 19:01:

innovators.kpmg.nl/nl/reconstructions...

Wie hebben we al allemaal gehad van het management, de laatste maanden.

Ik denk bijna iedereen is de laatste maanden aan het woord geweest.

Het sentiment verspreid door het management is GEWOON super positief.

Het bovenstaande artikel laat 1 van de oprichters aan het woord.

‘Voor TomTom was 2008 het jaar van the perfect storm’, zegt mede-oprichter en CTO van TomTom Peter Frans Pauwels.

Dus het artikel van over Peter Frans Pauwels, is niet zomaar een oprichter en grootaandeelhouder in Tom Tom.

Hij is NU nog steeds werkzaam binnen Tom Tom, als CTO, hij kan het dus weten :-)

CTO Chief Technology Officer.
[verwijderd]
0
Y@ VerdRIETig wordt ik ervan om te zien dat sommige mensen nog zo in het leven staan op toch zeer "respectabele" leeftijd

Y, heeft niets met leeftijd te maken, mogelijk met teveel tijd. Gepikeerd zijn als men er op reageert, beschuldigen dat ze haar stalken, laat maar. Ook negatieve aandacht is aandacht en misschien zit iemand daarom verlegen, ik lees eroverheen.

Tini
tatje
0
Tom Tom lijkt toch het meeste op Apple.

Geen stropdassencultuur.

Gewoon normaal, alsof ze NET begonnen zijn, als start up.

In de business waarin Tom Tom zit, blijf je volgens mij een start up :-)

De oprichters hebben de ballen om echt risico’s te nemen. In die zin zijn we nooit volwassen geworden’

TomTom mag dan vierduizend medewerkers tellen in 37 landen, de startupmentaliteit zit er nog in volgens Oostveen. ‘De oprichters hebben de ballen om echt risico’s te nemen. In die zin zijn we nooit volwassen geworden.’ Eigenlijk hoeft hij het niet te zeggen. Het feit dat er in het hoofdkantoor geen pak rondloopt, Pauwels in een vest het interview voor dit artikel geeft en de herenwc’s niet met een H, maar met een afbeelding van Batman worden aangegeven; zijn genoeg bewijs voor het feit dat de Europese marktleider in navigatie-apparatuur de ziel van een startup kent.
[verwijderd]
1
Weer een Tesla die crasht.
fortune.com/2016/05/26/tesla-autopilo...

Elon Musk begrijpt natuurlijk wel dat het de hoogste tijd is om industriele, closed loop technologie in de Tesla te stoppen. Al teveel ´incidentjes´ kan hij niet meer hebben.
[verwijderd]
0
quote:

shakermaker schreef op 26 mei 2016 22:18:

Weer een Tesla die crasht.
fortune.com/2016/05/26/tesla-autopilo...

Elon Musk begrijpt natuurlijk wel dat het de hoogste tijd is om industriele, closed loop technologie in de Tesla te stoppen. Al teveel ´incidentjes´ kan hij niet meer hebben.
Exact. Met de huidige Tesla functionaliteit kun je niet zoveel.
3.928 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 ... 193 194 195 196 197 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 mei 2024 17:35
Koers 5,605
Verschil -0,015 (-0,27%)
Hoog 5,740
Laag 5,580
Volume 375.660
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 291.496