AMT Holding « Terug naar discussie overzicht

R.I.P. AMT het waren wel 2 mooie maanden op de ascx!!!!!!

25 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
[verwijderd]
0
De santekraam wordt zoals eerder aangegeven van de beurs gehaald, voor een appel en een ei.

Al met al een triest verhaal voor zowel de (kleine) belegger, als voor de patiënten.

Beide weten ze niet wat hun te wachten staat.

Succes en sterkte allen.

[verwijderd]
0
Ben overigens wel heel benieuwd welk bedrijf het plekje op de ascx gaat innemen.
[verwijderd]
0
En zie nu al dat er heel veel beleggers toch eieren voor hun geld kiezen. Na 16.00/17.00 uur komen veel mensen thuis van het werk en schrikken zich kapot, met waarschijnlijk een dump als gevolg.
[verwijderd]
0
1-febr. 2012 veb.

Morgan gaat niet in op de vraag wat er in de bestuurskamers besproken is met latere kapitaalverschaffers Forbion, Gilde en Advent. Daarmee heeft het bedrijf een kans voorbij laten gaan om alle schijn weg te nemen dat deze partijen eerder informatie hebben gekregen dan andere aandeelhouders.

"Wel geeft AMT in haar reactie aan de VEB prijs dat haar huidige marktkapitalisatie een slechte weergave is van de werkelijke waarde van de bezittingen van de onderneming en dat er de afgelopen periode is gesproken met potentiële partners voor een aantal van de producten in de pijplijn van AMT".

Opmerkelijke ontwikkeling
De antwoorden vallen samen met een opmerkelijke ontwikkeling voor AMT. Het biotechbedrijf heeft weer een sprankje hoop dat het eerder afgeschoten product Glybera toch op de markt gebracht mag worden.

Doe dan maar een hoger bod,.................werkelijke waarde Aldag, zoals je het 1 febr. j.l. nog zei.
[verwijderd]
0
als de 52 weg gekocht wordt kan het nog wel een mooi slot worden voor de meesten.
is nu al aardig opgeruimt denk ik.
en dan maandag gewoon weer op 60 staan en is goed mogelijk.
[verwijderd]
0
De dag zit erop. Lang niet alle aandelen zijn verhandeld, bij lange na niet! Van het weekend zal er wel het nodige leesvoer m.b.t. de overname te vinden zijn. En natuurlijk over het "macabere bod" met de goedkeuring onderweg. Ook de koper weet dat, anders stappen zij niet in.
Volgende week nieuwe kansen.
[verwijderd]
0
Ik denk zelf dat ze er weinig woorden meer aan gaan vuilmaken, en dat ze het laten voor wat het is.

De aandeelhouders krijgen gewoon via hun broker een instructie hoe te handelen in deze, en kunnen wachten op hun poen, voor wat het uberhaupt waard is.

Meestal is een overname goed nieuws, In dit geval is het, het Meest slechte nieuws wat je als belegger kan krijgen.

goed weekend allen.
[verwijderd]
0
www.veb.net/content/HoofdMenu/Beurs/K...

Hieruit volgt dat alleen grootaandeelhouders hun aandelen kunnen omwisselen voor aandelen uniQure.

Kleine beleggers ruilen hun aandeel in voor een DR in uniQure. Vanuit uniQure zal dus geen bod in contanten volgen op aandelen AMT.

Het voorstel tot goedkeuring van de transactie wordt op 30 maart besproken tijdens een buitengewone aandeelhoudersvergadering.

Tot die tijd is het aandeel verhandelbaar op Euronext.

De vraag die bij veel kleine beleggers leeft is of de DR's verhandelbaar zijn. In de circulaire die AMT heeft verstuurd op 17 februari staat (vertaald):

"Als gevolg van het feit dat noch uniQure DRs noch de (klasse A of B) aandelen in uniQure zullen worden toegelaten voor handel op een gereguleerde markt of via een multilaterale handelsmogelijkheid, zal er effectief geen markt zijn voor uniQure DR houders, waarop zij hun DR's kunnen verkopen.

Mogelijk kunt u DR's in uniQure niet (i) verkopen voor een prijs waarvoor u bereid bent de DR's te verkopen of (ii) in zijn geheel niet verkopen en bent u gedwongen de DR's voor onbepaalde tijd te houden."

Wie dus na 30 maart van zijn stukken AMT af wil moet zelf op zoek gaan naar een koper.

Mogelijkheden
De kleine aandeelhouder heeft dus 2 opties, of AMT nog verkopen voordat AMT van de beurs verdwijnt of houder zijn in een DR waarvan het in het ongewis is of deze verhandelbaar is en in welke mate dit economisch recht nog in de toekomst zal verwateren.
Prof. Dollar
0
[verwijderd]
0
quote:

Prof. Dollar schreef op 19 februari 2012 16:24:

Maar de kleine belegger ontvangt toch 61 cent per aandeel als de overname door gaat?
nee. 1 DR en zie daar maar weer vanaf te komen!
winst is winst
0
en wat vind de veb van deze situatie,niet echt fatsoenlijk lijkt mij?
je zal maar een berg aandelen hebben boven de euro of nof hoger.
[verwijderd]
0
quote:

winst is winst schreef op 19 februari 2012 17:03:

en wat vind de veb van deze situatie,niet echt fatsoenlijk lijkt mij?
je zal maar een berg aandelen hebben boven de euro of nof hoger.
Ik denk nu al dat alle aandelen boven de huidige koers uberhaupt verliesgevend worden/zijn.
winst is winst
0
quote:

ch@rter schreef op 19 februari 2012 17:06:

[...]

Ik denk nu al dat alle aandelen boven de huidige koers uberhaupt verliesgevend worden/zijn.
lijkt mij dat ze de koers op 0,614 zetten zodat de kleine belegger ze tegen die prijs kwijt kan?
[verwijderd]
0
ze zijn nog verhandelbaar tot 30 maart, wat de gek er voor geeft dus in die tussentijd, en dat zal zeker niet die 61 cent zijn.
[verwijderd]
0
Blijft een feit dat je natuurlijk 0 zekerheid hebt, en je geen kant op kan als je certificaten hebt.. Op mid lange termijn zal moeten blijken of A het bedrijf een goedkeuring krijgt in Glybera en B of het lucratief is voor een partij met een groot aantal certificaten het van kleinere beleggers te kopen.
winst is winst
0
en wat als ze nou onverwachts snel toch goedkeuring krijgen voor Glybera.
of is dat waarschijnlijk al bekend dat dat niet voor eind maart zal gebeuren.
[verwijderd]
0
Dat lijkt me dwaling en misleiding. Dat is gewoon stelen naar mijn smaak. Alles is nog mogelijk, je kan het bijna niet goed doen op dit moment. Mij lijkt dat morgen eerst ontzettend veel paniekverkopen zal leiden tot misschien wel een koers van 0,37-0,40 cent en dat we de dag sluiten rond de 0,46-0,49 cent
winst is winst
0
er zullen nog wel wat spelletjes gespeeld gaan worden door slimme handelaren,met dalen en pieken.
afwachten maar weer
25 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
923,36  0,00  0,00%  06 jun
 Germany40^ 18.636,40 -0,09%
 BEL 20 3.916,97 0,00%
 EURO50 5.070,61 0,00%
 US30^ 38.871,60 0,00%
 Nasd100^ 19.018,90 0,00%
 US500^ 5.352,88 0,00%
 Japan225^ 38.635,50 0,00%
 Gold spot 2.385,76 +0,42%
 EUR/USD 1,0895 +0,04%
 WTI 75,57 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

AALBERTS NV 0,00%
ABN AMRO BANK... 0,00%
Accsys 0,00%
ACOMO 0,00%
ADYEN NV 0,00%

Dalers

AALBERTS NV 0,00%
ABN AMRO BANK... 0,00%
Accsys 0,00%
ACOMO 0,00%
ADYEN NV 0,00%