Fugro « Terug naar discussie overzicht

Fugro - 2024 jaardraadje voor iedereen succes.

3.183 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 156 157 158 159 160 » | Laatste
Jalen
0
Laten we in elk geval hopen dat de yanks afrekenen met die verkoper op 17.

Edit: de mond zal het zonder koekjes moeten doen zo te zien.
Greyhounds
0
quote:

Jalen schreef op 9 januari 2024 15:26:

Laten we in elk geval hopen dat de yanks afrekenen met die verkoper op 17.

Edit: de mond zal het zonder koekjes moeten doen zo te zien.
Het ziet er naar uit dat de koers toch weer terug gezet wordt door die ......!
Zal mooi zijn als er een partij instapt en ze op hun snuit gaan.
afs
0
is het nou echt zo dat 1 verkoper dat voor mekaar krijgt , met die omzet vanaf 3.5 % in de plus naar 1.5% in de plus met 50..60 k , als hij de enigste is die verkoopt of alleen zou verkopen
met bijna 200k omhoog en 80 k 2% eraf
moeilijk te geloven
Greyhounds
0
quote:

Jalen schreef op 9 januari 2024 16:10:

Vraag niet hoe het kan, maar baal ervan. We openden op 17,16.
Schiet mij ook maar lek, weet het ook niet meer.
De eindveiling gaat het ons wel vertellen denk ik.
Beurs omhoog en Fugro naar beneden, toch dat Gap dichten.
The real IQ
0
Kan toch niet anders dan die shorter zijn die niet opgeeft? Kan bij Fugro ook vrij makkelijk omdat je met kleine volumes de koers toch aardig kan sturen. Snap het alleen niet, als je een beetje in het bedrijf verdiept zie je dat het lek boven is en de koers naar boven wil. Dat kan je uiteindelijk niet tegenhouden. Ik heb wel een gruwelijke hekel aan dat gespeel, buhhh
The real IQ
0
Voor mij betekent dit gewoon gebrek aan een brede belangstelling. Die maakt dat dit kan
Jalen
0
Er is anders goed ingekocht vanmorgen. Andere kopers blijven gewoon even wachten als ze zien dat iemand de prijs omlaag werkt. Dat zou ik ook doen.
afs
0
idd jalen ,
dan nog denk ik dat al die kopers boven de 17 vanochtend [totaal 200k boven de 17 ] verkeerd zaten met een koopadvies van dik 20+ ?? en als het waar is 1 koper dat voor mekaar krijgt van 200 k naar nu er dik 2% afkrijgt ,
nu ik dit typ 16.80 koers , ongelooflijk
als ik mijn 28k in de verkoop doe , zakt het zeker naar slotkoers 16.60 , ik geloof er niks van
wat wel is , ik weet het niet
The real IQ
0
Als andere kopers even wachten, begrijp ik de strategie/het denken van die shorter dus helemaal niet.......

Ik heb meer het gevoel dat er kopers waren die nav het advies dachten "Fugro kopen? Waarom niet" en dat die shorter het beetje enthousiasme wat er was er nu snel weer uitramt.

Mijn stelling is dat als Fugro breed gezien wordt als een aantrekkelijke investering, het is niet zo makkelijk is de koers maar even weer zoveel lager te zetten. Wat nu wel gebeurt.
Greyhounds
0
Nog 0,15 en het gat is weer gedicht.
Het Jefferies effect is al snel weer uit gewerkt. :-(
Ongelooflijk vanmorgen de beurs naar beneden en Fugro omhoog en nu precies andersom.
Jalen
0
Dit zie je toch niet vaak, 40 cent omlaag geramd. Hopelijk krijgt die shorter flink op zijn lazer binnenkort.
Jalen
1
Damn. In totaal 50 cent eraf geramd vanaf de opening. Wie had dat durven denken vanmorgen? Ik niet.

Fijne avond. morgen dan maar door die 17,60 Greyhounds;-)

eindveiling van 151k.
Calendar
0
Nog 10 cent eraf in de slotveiling met ruim 150k. Bijzonder koersverloop weer vandaag.
Greyhounds
0
Eindveiling voor 311,4K en na 466K, ben benieuwd of die shorter heeft afgebouwd nu.
Morgen het gaatje nog even dichten en dan kunnen we weer vooruit.
Wordt er wel moe van en twijfelde vanmorgen om een pluk te verkopen.
Bij twijfel niet doen dus helaas.

Even goed nog een fijne avond.
Greyhounds
0
quote:

Jalen schreef op 9 januari 2024 17:37:

Damn. In totaal 50 cent eraf geramd vanaf de opening. Wie had dat durven denken vanmorgen? Ik niet.

Fijne avond. morgen dan maar door die 17,60 Greyhounds;-)
Ik blijf optimistisch Jalen zoals je weet en die 17,60 gaat er echt wel aan. ;-)
The real IQ
0
Maar blijft wel vermoeiend zo......haat die shorters! Zeker als ze zo volhardend zijn en het tevens nergens opslaat. Destructieve lui!!
afs
0
blijft er nog een optie open ,
wie zegt niet dat jeffries vooraf tegen haar klanten of klant zegt , voor het koopadvies de aandelen te verkopen
nadat het koopadvies is gegeven
en nadat de koers omhoog gaat , in dit geval dik 3.5% ze kunnen verkopen , tegen in dit geval boven de slotkoers
nooit te bewijzen natuurlijk , en het is maar een optie , maar wat er ook is ,
heel heel apart natuurlijk met 200k omhoog tot opening wallstreet , en dan 100 k vanaf 15.30 neerwaarts tot slot en 150 k eindveiling tot bijna slotkoers gisteren
Endie
0
Pff, al even niet gekeken vandaag, was best blij, maar schrik me nu weer de kolere, maar ja het is niet anders
3.183 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 156 157 158 159 160 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 5 jun 2024 17:35
Koers 23,900
Verschil +0,400 (+1,70%)
Hoog 23,940
Laag 23,500
Volume 127.354
Volume gemiddeld 350.937
Volume gisteren 523.560