Fugro « Terug naar discussie overzicht

Fugro - 2024 jaardraadje voor iedereen succes.

2.704 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 132 133 134 135 136 » | Laatste
Calendar
0
Op maandbasis stegen de consumentenprijzen in de eurozone in december met 0,2 procent en de kernprijzen met 0,4 procent.

Kernprijzen vallen mij wat tegen. 0,4*12=4,8%. Ik zie nog geen renteverlaging aan de horizon met deze maandcijfers.
Jalen
0
Idd.

Ondertussen zijn we weer wat gezakt. Als sprake is van 1 hoofdverkoper, dan geloof ik dan hij 16,60 wel laag genoeg vind.
Calendar
0
quote:

Jalen schreef op 5 januari 2024 12:00:

Idd.

Ondertussen zijn we weer wat gezakt. Als sprake is van 1 hoofdverkoper, dan geloof ik dan hij 16,60 wel laag genoeg vind.
Ik ben het spoor een beetje bijster. Ik dacht dat die verkoper niet onder de 17 wilde verkopen. Of er is een nieuwe, of hij heeft zich bedacht. Gisteren einde dag, werd duidelijk dat de 17 grens gepasseerd was, daarom ben ik nu niet zo zeker meer, dat de steun gaat houden. Rentes zijn aan het stijgen, en de beurs is met een correctie bezig.
JK Dutch
0
Inmiddels de macd ook gedraaid en verkoopsignaal gegeven. Ik wacht op de zijlijn af nu.
Jalen
0
Ws verstandig. Als ik kijk naar de koersontwikkeling dan ben ik ws te vroeg weer ingestapt. Maar ik heb wat winst gemaakt - omgezet in aandelen;-) - en ik heb er zeker wel vertrouwen in dat we uiterlijk rond de jaarcijfers weer een zegetocht omhoog gaan maken. Liever eerder, maar goed.
JK Dutch
0
Het is intra day dus kan anders worden maar zoals nu lijkt en de beweging afgemaakt gaat worden dan duurt de daling / stabilisatie nog even.
Maar net als het weer, morgen kan het weer anders zijn hahahah. Beetje zonnig en moed in praten.
Bijlage:
Calendar
0
Blijft koffiedik kijken. Ik heb nog 2 putjes feb 16,50 in de aanbieding. Als Fugro kortstondig door de steun gaat worden die uitgevoerd. Gelukkig ging Shell gisteren als de brandweer en ben ik daar nu grotendeels uit.
Jalen
0
Ik houd voor de steun 16,55 en ook 16,50 nog aan. Als we die houden kunnen we denk ik redelijk snel terug bouncen.
Calendar
0
quote:

JK Dutch schreef op 5 januari 2024 12:43:

Het is intra day dus kan anders worden maar zoals nu lijkt en de beweging afgemaakt gaat worden dan duurt de daling / stabilisatie nog even.
Maar net als het weer, morgen kan het weer anders zijn hahahah. Beetje zonnig en moed in praten.
Technisch ziet het er niet goed uit. Stochastic lijkt weer naar de onderste lijn te bewegen. 16,30 zou volgens mij ook nog steun kunnen bieden en dan kunnen we weer wat zigzaggen.
Jalen
0
Het is wel duidelijk dat Fugro haar eigen ritme heeft vandaag. De AEX en de AMX lopen sinds +/- 12:30 weer sterk op, Fugro blijft liggen rond die 16,60. Laten we hopen dat het 1 verkoper is, die er snel genoeg van krijgt.

Ik zag trouwens in het AFM register dat Norges de laatste 1,5 week weer aan het rommelen is. Het zou me niet verbazen als deze ook vandaag aan de touwtjes trekt.
Henkie 1960
0
Een gok of niet ,nu kopen en vanmiddag weer verkopen of anders gewoon een poosje aanhouden .14.30 banencijfers USA.
Jalen
0
Ik denk dat Fugro daar niet het juiste aandeel voor is, ook bij een goed banencijfers gaat het daar niet enorm op reageren denk ik. Vast wel een beetje, maar niet naar +2% bij wijze van spreken.
Calendar
0
quote:

Jalen schreef op 5 januari 2024 13:38:

Het is wel duidelijk dat Fugro haar eigen ritme heeft vandaag. De AEX en de AMX lopen sinds +/- 12:30 weer sterk op, Fugro blijft liggen rond die 16,60. Laten we hopen dat het 1 verkoper is, die er snel genoeg van krijgt.

Ik zag trouwens in het AFM register dat Norges de laatste 1,5 week weer aan het rommelen is. Het zou me niet verbazen als deze ook vandaag aan de touwtjes trekt.
Duidelijk dumpen rond 16,60. Doet me een beetje aan die 17 denken. Zelfde tactiek.
NCB
0
Jalen
0
Jep.

Jammer dat de 16,55 het niet gehouden heeft. Het banenrapport was helaas net de druppel. Nu kijken of de 16,50 het houd. Daarna is het een trip naar de 15,81 vrees ik.
Henkie 1960
0
Nou ja,jammer voor alle aandeelhouders,maar wilde Fugro rond deze prijs toch kopen.Gaat wel weer omhoog naar €17.
afs
0
zit ook te dubben om erbij te kopen , 5-6% eraf in 4 dagen , met ondergemiddeld volume
Calendar
0
quote:

Jalen schreef op 5 januari 2024 14:35:

Jep.

Jammer dat de 16,55 het niet gehouden heeft. Het banenrapport was helaas net de druppel. Nu kijken of de 16,50 het houd. Daarna is het een trip naar de 15,81 vrees ik.
Als dit dezelfde partij van de 17 verkopen is, zal men het zolang mogelijk rond de steun proberen te houden, om zo nog voor een redelijke prijs te kunnen verkopen. Hopelijk komt men dan ook nog los. De bal ligt bij de kopers, denk ik.
2.704 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 132 133 134 135 136 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:35
Koers 23,420
Verschil +0,080 (+0,34%)
Hoog 23,560
Laag 23,240
Volume 200.205
Volume gemiddeld 391.080
Volume gisteren 144.263