Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming April 2024

4.510 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 ... 222 223 224 225 226 » | Laatste
[verwijderd]
3
quote:

voda schreef op 16 april 2024 17:21:

[...]
Ik krijg dadelijk bij 67 jaar maar +/- €300 pensioen per maand netto + de gewone AOW. Al met al geen vetpot dus.
En dan toch zo extreem risicovol met je geld omgaan, terwijl het veel mooier had kunnen zijn. Ik blijf erbij; ik snap het niet. Echt niet.
[verwijderd]
0
quote:

Melkkoe APDS schreef op 16 april 2024 17:28:

[...] hopelijk staat pharming volgend jaar boven de 2 euro.
Hoop is een uitgestelde teleurstelling.
De Zwarte kat
0
quote:

Melkkoe APDS schreef op 16 april 2024 17:28:

[...] hopelijk staat pharming volgend jaar boven de 2 euro. Dan moet er nog wel wat moois naar buiten komen.
U bent zeker de leukste thuis
€URO-Trader
1
quote:

voda schreef op 16 april 2024 17:21:

[...]
Ik krijg dadelijk bij 67 jaar maar +/- €300 pensioen per maand netto + de gewone AOW. Al met al geen vetpot dus.
Iwaarom destijds niet de helft verkocht van Novacyt rond de €10? Met 3-4 ton op de bank en de andere helft laten verdampen op de huidige koers had een leuke buffer kunnen zijn. Goed, achteraf maken we allen soms kleine foutjes, edoch voor velen toch een leermoment geweest. Zolang de lach er maar is blijft het leven mooi, zal ik maar zeggen. ;)
[verwijderd]
0
quote:

aextracker schreef op 16 april 2024 15:52:

[...]

Omdat rikos de FEITEN NIET erkent, niet herkend, noch wil lezen dat TRACKER ze WEL kent nogmaals de feiten.....

Nou nou, niet overdrijven hoor.
Eerder deze week poneerde je stellingen rond HAE medicijn prijzen die niet klopten en bleek je nog niet eens op de hoogte te zijn van doseringen van Ruconest. Je zogenaamde feiten bleken drijfzand en het duurde vele berichten voor je eindelijk inzag dat je fout zat.
voda
4
quote:

€URO-Trader schreef op 16 april 2024 18:10:

[...]Iwaarom destijds niet de helft verkocht van Novacyt rond de €10? Met 3-4 ton op de bank en de andere helft laten verdampen op de huidige koers had een leuke buffer kunnen zijn. Goed, achteraf maken we allen soms kleine foutjes, edoch voor velen toch een leermoment geweest. Zolang de lach er maar is blijft het leven mooi, zal ik maar zeggen. ;)
De hebzucht was groter dan een zorgeloze oude dag....
Ja, mijn grootste beleggersfout ooit. Nu probeer ik uit alle macht nog wat vermogen bij elkaar te sprokkelen.
De inflatie de laatste jaren helpt ook niet mee. Gelukkig had ik mijn vaste lasten al enorm naar beneden gebracht.
Natal
1
Morgen door de 0,95. Goedenavond overigens.

Bij de 0,90 vallen we mekaar in de armen. De zwarte brillen dat het zo ver is en de roze brillen omdat we van daaraf weer gaan stijgen.

Vrede aardbewoners.
[verwijderd]
2
quote:

voda schreef op 16 april 2024 18:36:

[...]
De hebzucht was groter dan een zorgeloze oude dag....
Ja, mijn grootste beleggersfout ooit. Nu probeer ik uit alle macht nog wat vermogen bij elkaar te sprokkelen.
De inflatie de laatste jaren helpt ook niet mee. Gelukkig had ik mijn vaste lasten al enorm naar beneden gebracht.
Maar waarom stap je daarna dan op een zeer hoge koers alsnog all-in in Pharming?
Melkkoe APDS
1
quote:

DE MONITOR schreef op 16 april 2024 18:41:

[...]

Maar waarom stap je daarna dan op een zeer hoge koers alsnog all-in in Pharming?
Zeg's eerlijk, vanwaar je tomeloze inzet hier?
G. Hendriks
1
quote:

De Zwarte kat schreef op 16 april 2024 18:04:

[...] U bent zeker de leukste thuis
La vache qui rit.
€URO-Trader
3
quote:

Natal schreef op 16 april 2024 18:40:

Morgen door de 0,95. Goedenavond overigens.

Bij de 0,90 vallen we mekaar in de armen. De zwarte brillen dat het zo ver is en de roze brillen omdat we van daaraf weer gaan stijgen.

Vrede aardbewoners.
meer voor minder. Nou, ik denk dat de bodem vandaag is gezet.

@Voda, complimenten voor je eerlijkheid en correctheid, dat is een voorbeeld voor velen.
aextracker
4
quote:

DE MONITOR schreef op 16 april 2024 17:09:

[...]

Jij vraagt een forumlid naar zijn of haar GAK, je vraagt waarom iemand belegt. Ik stel die vraag aan jou, maar draait met veel blabla rond de pot.
Komt dat omdat je belegging niet uitpakt zoals je op dit forum probeert te doen uitschijnen?
DE MONITOR,
Nee, dat komt omdat ik geen behoefte voel, noch verwachting heb dat ik van jou een integere en daarmee zinvolle reactie krijg.
Daar je continue (opnieuw) voor een ander (niet alleen Tracker) suggestief invult, verwijst naar (onjuiste) handelsmotivaties en toch weer vraagt (om i.m.o. later iemand af te kunnen fakkelen), ontvang je onderstaande repliek;

- Ik geef geen concreet antwoord aan DE MONITOR omdat dat te maken heeft met de i.m.o. (anti) negatieve persoonsgerichte aanvallende stijlvorm die je hanteert. Een stijlvorm welke DE MONITOR m.n. naar posters op dit forum toepast welke een andere (optimistischer) kijk op de toekomst van Pharming Group NV hebben. Blijkbaar is het vnl. feest bij DE MONITOR als de keors neerwaarts neigt.

Dat is wat 't is.
Niet meer en niet minder. Doe er je voordeel mee.

Einde week \ einde maand bepaal ik mijn keuzes wat en hoe ik handel.
Qua GAK management heeft het geen functie.
Op huidige koersen werkt bijkoop louter verhogend bij Tracker.
[verwijderd]
1
quote:

aextracker schreef op 16 april 2024 19:11:

[...]

Einde week \ einde maand bepaal ik mijn keuzes wat en hoe ik handel.

Vreemde vorm van handel om dit aan een kalender te koppelen.
[verwijderd]
1
[Modbreak IEX: Gelieve hier geen persoonlijke vetes uit te vechten, een aantal berichten is bij dezen verwijderd. Waarschuwing.]
LL
1
quote:

voda schreef op 16 april 2024 18:36:

[...]
De hebzucht was groter dan een zorgeloze oude dag....
Ja, mijn grootste beleggersfout ooit. Nu probeer ik uit alle macht nog wat vermogen bij elkaar te sprokkelen.
De inflatie de laatste jaren helpt ook niet mee. Gelukkig had ik mijn vaste lasten al enorm naar beneden gebracht.
Terug naar de fundamentele basis Voda. Je was toch boekhouder in het verleden?
Natal
1
quote:

€URO-Trader schreef op 16 april 2024 19:05:

[...]meer voor minder. Nou, ik denk dat de bodem vandaag is gezet.

@Voda, complimenten voor je eerlijkheid en correctheid, dat is een voorbeeld voor velen.
Gaan we zien.ben benieuwd.
voda
2
quote:

LL schreef op 16 april 2024 19:31:

[...]

Terug naar de fundamentele basis Voda. Je was toch boekhouder in het verleden?
Yep.
Natal
0
quote:

€URO-Trader schreef op 16 april 2024 19:05:

[...]meer voor minder. Nou, ik denk dat de bodem vandaag is gezet.

@Voda, complimenten voor je eerlijkheid en correctheid, dat is een voorbeeld voor velen.
Schoot me ff te binnen: die Israëlieten hoeven maar iets geks te doen en het MO staat in brand.

edition.cnn.com/middleeast/live-news/...
Japaho
0
quote:

Natal schreef op 16 april 2024 19:58:

[...]

Schoot me ff te binnen: die Israëlieten hoeven maar iets geks te doen en het MO staat in brand.

edition.cnn.com/middleeast/live-news/...
Voor zover het niet al in de brand staat.....Alle landen in het MO zijn er op enigerlei wijze al bij betrokken. En wij in Europa inmiddels ook al op de beurzen en de consumentenprijzen.
[verwijderd]
1
quote:

voda schreef op 16 april 2024 19:53:

[...]
Yep.
Je zat toch part-time bij IEX of heb ik dat mis?
4.510 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 ... 222 223 224 225 226 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 17:35
Koers 0,905
Verschil +0,005 (+0,56%)
Hoog 0,912
Laag 0,894
Volume 4.531.435
Volume gemiddeld 6.770.496
Volume gisteren 3.641.122