Dank voor de snelle reaktie Paulta.
Media is op de hoogte en wacht, net als ik, op de officiele reaktie van de bank op mijn 'klacht'. In de tussentijd zoeken we verder naar eventuele andere gedupeerde ING klanten met dezelfde soort ervaring,
Het blijft raar dit een klacht te noemen terwijl er in mijn ogen onrechtmatig en zonder toestemming een 5-cijferig bedrag van mijn tegoed is "ontvreemd".
Dit verhaal is dan ook groter dan enkel het bedrag, het gaat nu ook om het vertrouwen in de bank, het beleggingsprodukt, het order uitvoeringsbeleid en hoe de bank probeerd de schuld bij anderen dan zichzelf probeerd te leggen. CATS (boerse Stuttgart) wordt in de 1e en enigste reaktie van ING genoemd als veroorzaker van de prijs schommelingen (foutieve koers invoer volgens de bank) maar navraag bij de duitse vrienden leert dat zij slechts als technische helpdesk/platform dienen voor de marketmaker. En het is de marketmaker die ZELF haar bied en laatkoersen bepaald, deze adverteerd (en highlight) de orders accepteerd en afwikkeld.
ING heeft op vele fronten steken laten vallen, aantoonbaar (dat voor later in de media) maar zoveel sporten als dat ze tegenwoordig sponsoren, sportief zijn ze tot op heden nog niet geweest.
Wordt vervolgt.