AMT Holding « Terug naar discussie overzicht

PB Glybera beslissing EMA

148 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » | Laatste
longshort
0
Wat is de verwachte opening, iemand een idee?
Zou eerst de pers.con even afwchten.......
boldie
0
quote:

25000euro trader schreef:

Wat is de verwachte opening, iemand een idee?
Zou eerst de pers.con even afwchten.......
had beter de pers.con om 830 kunnen houden.
Als daar was postief te melden is had dat de koers nog een beetje kunnen helpen
[verwijderd]
0
@ Legrand,

Dus... moeten de aandeelhouders nu gaan mokken omdat er nog (!) geen goedkeuring is, of moeten de aandeelhouders blij zijn omdat het produkt veilig lijkt te zijn?
boldie
0
quote:

toa schreef:

@ Legrand,

Dus... moeten de aandeelhouders nu gaan mokken omdat er nog (!) geen goedkeuring is, of moeten de aandeelhouders blij zijn omdat het produkt veilig lijkt te zijn?
zo te zien het eerste:(

succes
boldie
0
quote:

boldie schreef:

[quote=toa]
@ Legrand,

Dus... moeten de aandeelhouders nu gaan mokken omdat er nog (!) geen goedkeuring is, of moeten de aandeelhouders blij zijn omdat het produkt veilig lijkt te zijn?
[/quote]

zo te zien het eerste:(

succes
opening 1E?
[verwijderd]
0
Nou ik vind dat hij al iets positiefs heeft gemeld:

stelt de CEO, die overigens benadrukt dat het geneesmiddelenbureau geen signalen heeft gegeven van zorg omtrent de veiligheid van het medicijn.
[verwijderd]
0
quote:

toa schreef op 24 juni 2011 08:51:

@ Legrand,

Dus... moeten de aandeelhouders nu gaan mokken omdat er nog (!) geen goedkeuring is, of moeten de aandeelhouders blij zijn omdat het produkt veilig lijkt te zijn?
Men moet niet mokken! Veiligheid is een belangrijke issue binnen de EMA en al helemaal bij Gentherapy!

Ben alleen benieuwd hoe men dit financieel gaat opvangen!

Hoe denk jij erover toa?
boldie
0
blijkbaar zijn we dan die enige die hier zo over denken:(.
Of iemand moet ze nu gelijk opkopen voor een prikkie?
josti5
0
quote:

pannenkoekenbakker schreef op 24 juni 2011 08:10:

Op z'n vroegst eind 2011 een herbeoordeling betekent ook dat tegen die tijd de bodem van de kas weer in zicht komt. Dus los van de klappen die het aandeel vandaag zal krijgen, kunnen we in de nabije toekomst ook wel weer een emissie tegemoet zien lijkt me.

Jammer, had op een mooie vakantiebonus gehoopt.
Imo sla je enkele spijkers op de kop.
Dit het het zoveelste voorbeeld van linke biotech-soep voor Piet de Aandeelhouder.
Het wordt een errug lastig (minstens) half jaar voor de zittende aandeelhouders.
En daarna is het nog maar afwachten, wat het bedrijf vandaag ook aan positieve toekomstverwachtingen naar buiten brengt...
[verwijderd]
0
Ik heb hier geen "boekje" maar verwacht eerst een flinke dip en daarna weer wat herstel. Ben zelf geen echte handelaar en heb mijn visie gericht op pak weg over 5 jaar.

toa.
boldie
0
quote:

josti5 schreef:

[quote alias=pannenkoekenbakker id=5638217 date=201106240810]
Op z'n vroegst eind 2011 een herbeoordeling betekent ook dat tegen die tijd de bodem van de kas weer in zicht komt. Dus los van de klappen die het aandeel vandaag zal krijgen, kunnen we in de nabije toekomst ook wel weer een emissie tegemoet zien lijkt me.

Jammer, had op een mooie vakantiebonus gehoopt.
[/quote]
Imo sla je enkele spijkers op de kop.
Dit het het zoveelste voorbeeld van linke biotech-soep voor Piet de Aandeelhouder.
Het wordt een errug lastig (minstens) half jaar voor de zittende aandeelhouders.
En daarna is het nog maar afwachten, wat het bedrijf vandaag ook aan positieve toekomstverwachtingen naar buiten brengt...
op naar 0,50?
[verwijderd]
0
oeps............nou dan ben ik vanaf nu gewoon een lange termijn belegger in AMT. Geen paniek biotech is vallen en opstaan en altijd leuk om erbij te hebben maar meer als een leuke meevaller. Wellicht wat bijkopen vandaag ik denk dat de goedkeuring er wel komt maar gewwon weer geduld hebben (oftewel lijkt verdacht veel op crucell)

cheers CV
[verwijderd]
0
kijk aan zelfs josti is erbij, toch maar een borrel binnenkort, al was het maar om de boel een beetje op te vrolijken..........
[verwijderd]
0
Lijkt me dat degenen die op deze koersen kopen binnenkort spekkoper zijn. Wat een paniek.
henrico26
1
Toch is de kans nu veel groter dat Glybera alsnog goedkeuring gaat ontvangen aan het eind van het jaar. Voor de mensen die er nog niet inzitten is dit een mooi instapmoment. Voor bestaande aandeelhouders misschien een bijkoop moment, het ligt er aan wat je huidige positie je hebt en het risico dat je wilt nemen.
[verwijderd]
0
quote:

josti5 schreef op 24 juni 2011 09:24:

Ha, die cowvet! Back in NL?

bijna nog 2 mnd, maar kan wel een boek aan verhalen bij elkaar vertellen dus op naar het cafe zonder muziek zou ik zeggen!
148 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
923,36  +4,69  +0,51%  18:05
 Germany40^ 18.634,80 +0,32%
 BEL 20 3.916,97 +0,26%
 EURO50 5.065,89 +0,20%
 US30^ 38.830,20 +0,07%
 Nasd100^ 19.036,30 +0,05%
 US500^ 5.347,57 -0,12%
 Japan225^ 38.667,40 -0,77%
 Gold spot 2.372,01 +0,71%
 EUR/USD 1,0883 +0,12%
 WTI 75,64 +2,04%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

BESI +2,97%
ASR Nederland +2,88%
ABN AMRO BANK... +1,54%
ASML +1,47%
ING +1,36%

Dalers

FASTNED -2,86%
NX FILTRATION -2,65%
VIVORYON THER... -2,45%
PostNL -1,90%
Basic-Fit -1,88%