AMT Holding « Terug naar discussie overzicht

draadje t/m 23 feb. de jaarcijfers

56 Posts, Pagina: « 1 2 3 | Laatste
[verwijderd]
0
Ik zie dat veel mensen nieuwsgierig zijn naar de jaarcijfers, en snap niet helemaal waarom. Er wordt alleen maar verlies gedraaid, dus 26-4 is vroeg genoeg.
Het enige wat amt houders blij zal maken is een eventuele goedkeuring, en stap ik op de dan rijdende trein, eerder niet meer.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0

Lijkt mij een goed bericht dat ze later met de cijfers komen...betekent dat de dan nog in leven zijn..terwijl ze eerst nog lucht hadden tm uiterlijk maart...tegelijkertijd met een mooi overzicht van toekomstige plannen...ben benieuwd...en maar wachten op dat verlossende nieuws..GOEDKEURING..pff
flosz
0
quote:

flosz schreef op 13 februari 2012 09:11:

Full Year Results 2011
April 26, 2012
www.amtbiopharma.com/investors/shareh...

Wakkerttttt...... Jasper Pool

22 februari 2012, 13:23

Preview: laatste cijfers AMT voor overname

Mogelijke overname AMT door uniQure betekent einde beursnotering biotechbedrijf.
Amsterdam Molecular Therapeutics zal naar verwachting donderdag voor het laatst jaarcijfers publiceren als beursgenoteerde onderneming. De bedrijfsactiviteiten van AMT worden hoogstwaarschijnlijk overgenomen door uniQure BV. Dit maakte AMT vrijdag voorbeurs bekend. Indien de aandeelhouders instemmen met de verkoop dan betekent dit het einde van de rechtspersoon AMT en haar beursnotering. De aandeelhoudersvergadering is gepland voor 30 maart.

Operationeel leed AMT een verlies in 2010 van 19,1 miljoen euro, tegen een verlies van 17,8 miljoen euro in 2009.

De directie van AMT beveelt de verkoop aan. Door de transactie zal de toekomstige financiering van AMT's huidige gentherapie-pijplijn worden ondersteund. Daarnaast worden de operationele kosten gereduceerd en tot slot resulteert de transactie in het teniet gaan van de verplichtingen onder de 5 miljoen euro converteerbare lening.

De verkoop aan uniQure maakt het daarom volgens AMT mogelijk voor haar aandeelhouders te profiteren van de eventuele toekomstige waarde van het bedrijfsactiviteiten. UniQure betaalt de overname in niet-genoteerde certificaten van aandelen (DR) in uniQure die onder bepaalde voorwaarden zijn om te wisselen in aandelen. Er vindt geen geldelijke vergoeding plaats.

Dinsdag kreeg AMT een verzoek van het Comité voor geneesmiddelen voor menselijk gebruik van het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) om het Comité op uiterlijk 8 maart 2012 van additionele informatie te voorzien over Glybera. Het CHMP heeft aangegeven dat een beslissing over Glybera in mei 2012 zou kunnen worden genomen.

AMT noteert woensdag onveranderd op 0,50 euro.
www.deaandeelhouder.nl/news/2012/2/22...
[verwijderd]
0
Die 0,50 eurocent per aandeel kan over 3 maanden zomaar in 1 keer weer 2,00 per aandeel onderliggende waarde hebben. Daarbij niet afhankelijk zijnde van koersschommelingen. Slimme zet van de grootaandeelhouders.
Prof. Dollar
0
quote:

Niks is wat het lijkt schreef op 22 februari 2012 15:00:

Die 0,50 eurocent per aandeel kan over 3 maanden zomaar in 1 keer weer 2,00 per aandeel onderliggende waarde hebben. Daarbij niet afhankelijk zijnde van koersschommelingen. Slimme zet van de grootaandeelhouders.
Maar de vraag blijft of je die onderliggende waarde van 2,00 per aandeel kan laten uitkeren.
[verwijderd]
0
quote:

Prof. Dollar schreef op 22 februari 2012 15:02:

[...]
Maar de vraag blijft of je die onderliggende waarde van 2,00 per aandeel kan laten uitkeren.
Ja het feit dat ik daar verschillende verhalen over lees stemt me ook niet tevreden. Ik lees verhalen over een mogelijkheid je certificaten op een 1 of andere veiling te kunnen slijten bv.. Wat ik wel opmaak uit email, forum en pb's is dat het certificaat dezelfde waarde heeft als het aandeel bij evt overname of beursgang.

Hopelijk wordt dit duidelijk morgen op de bijeenkomst en kunnen we dat op dit forum teruglezen. Die duidelijkheid zal de koers ook weer beïnvloeden voor de komende dagen hoogstwaarschijnlijk.
Prof. Dollar
0
quote:

Niks is wat het lijkt schreef op 22 februari 2012 15:08:

[...]
Hopelijk wordt dit duidelijk morgen op de bijeenkomst en kunnen we dat op dit forum teruglezen. Die duidelijkheid zal de koers ook weer beïnvloeden voor de komende dagen hoogstwaarschijnlijk.
Mocht je daar zijn vraag dan ook of ze exit-plannen hebben door AMT alias uniqure binnen vijf in z'n geheel door te verkopen voor een astronomisch bedrag.
[verwijderd]
0
Ik helaas niet. Hoop dat er wel iemand zit haha. 30 maart zou ik wel graag bij willen wonen.

Moet je je is voorstellen; uit paniek verkoop je je AMT aandelen op basis van onduidelijke verhalen en omdat je liever investeert in beursgenoteerde ondernemingen.. Je nieuwe aandeeltjes vallen tegen en op een mooie dag in mei lees je dat UniQure goedkeuring heeft gekregen voor Glybera.. Ten gevolge daarvan lees je op een mooie dag in Juni dat er een grote farmaceut interesse heeft in UniQure.. Voor hetzelfde geld bestaat dat hele UniQure maar een half jaar.. Die grootaandeelhouders lijken achter de schermen meer informatie te hebben..
[verwijderd]
0
Bericht overname, paniek onder kleine beleggers, grootaandeelhouders krijgen aandelen en geen certificaten, van de beurs, aanvulling informatie over Glybera gevraagd, rond mei mogelijk al uitspraak inzake Glybera... Vind het allemaal net iets te toevallig. Ik zie hier wel een bepaalde opzet/ planning..
[verwijderd]
0
quote:

Niks is wat het lijkt schreef op 22 februari 2012 15:24:

Ik helaas niet. Hoop dat er wel iemand zit haha. 30 maart zou ik wel graag bij willen wonen.

Moet je je is voorstellen; uit paniek verkoop je je AMT aandelen op basis van onduidelijke verhalen en omdat je liever investeert in beursgenoteerde ondernemingen.. Je nieuwe aandeeltjes vallen tegen en op een mooie dag in mei lees je dat UniQure goedkeuring heeft gekregen voor Glybera.. Ten gevolge daarvan lees je op een mooie dag in Juni dat er een grote farmaceut interesse heeft in UniQure.. Voor hetzelfde geld bestaat dat hele UniQure maar een half jaar.. Die grootaandeelhouders lijken achter de schermen meer informatie te hebben..
je bedoelt 20 maart volgende bijeenkomst.
en uniqure is alleen voor deze transaktie opgericht!
[verwijderd]
0
quote:

usg fan schreef op 22 februari 2012 16:32:

[...]
je bedoelt 20 maart volgende bijeenkomst.
en uniqure is alleen voor deze transaktie opgericht!
Ik lees 30 maart
[verwijderd]
0
quote:

Niks is wat het lijkt schreef op 22 februari 2012 16:41:

[...]

Ik lees 30 maart, anders ga jij de 20e en ik de 30e ;)

flosz
0
Informatieve bijeenkomsten: 23-02-2012 en 20-03-2012.
BAVA(Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders): 30-03-2012.
[verwijderd]
0
quote:

Niks is wat het lijkt schreef op 22 februari 2012 16:41:

[...]

Ik lees 30 maart

sorry, ging er van uit dat je bijeenkomst bedoelde, maar was wellicht ava.
56 Posts, Pagina: « 1 2 3 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
923,36  +4,69  +0,51%  06 jun
 Germany40^ 18.636,40 -0,09%
 BEL 20 3.916,97 +0,26%
 EURO50 5.070,61 0,00%
 US30^ 38.871,60 0,00%
 Nasd100^ 19.018,90 0,00%
 US500^ 5.352,88 0,00%
 Japan225^ 38.635,50 0,00%
 Gold spot 2.372,16 -0,16%
 EUR/USD 1,0896 +0,05%
 WTI 75,57 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

BESI +2,97%
ASR Nederland +2,88%
ABN AMRO BANK... +1,54%
ASML +1,47%
ING +1,36%

Dalers

FASTNED -2,86%
NX FILTRATION -2,65%
VIVORYON THER... -2,45%
PostNL -1,90%
Basic-Fit -1,88%