AMT Holding « Terug naar discussie overzicht

GLYBERA NIEUWS

95 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 » | Laatste
[verwijderd]
0
Ik zie AMT nog wel 0,60- 0,70 cent worden noteren voor ''voorgenomen'' exit
Boekje blijft zich maar aanvullen..
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

usg fan schreef op 28 maart 2012 11:20:

Forbion kan ze toch al kopen voor 61,4 ct
Zouden ze het geld hebben op dit moment, hadden ze dat toch al lang en breed tegen 0,38 cent gedaan!
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Wat een verschuivingen tussen 0,50 en 0,51 cent, lijkt wel alsof ze daar ook allemaal opgevangen worden.
Op 0,47 een mooi vangnet. Ik ruik de weg omhoog...

Duizenden stukken opgeslokt op 0,50.. Er is een onzichtbare koper lijkt me
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

usg fan schreef op 28 maart 2012 11:41:

Ik zag dat het nieuws 16 feb al bekend was. Waarom dan nu pas naar buiten?
Ik vraag me echt af waarom AMT nu met nieuws mbt Glybera naar buiten komt..
[verwijderd]
0
Wat is de toegevoegde waarde nu partijen te betrekken bij mogelijke successen in de toekomst.
Immers hoe minder partijen des te meer vruchten voor een ieder te plukken.
[verwijderd]
0
Forbion wil er binnen 1,5 - 3 jaar vanaf. Is voor hen investering. Als er een partner langer bij betrokken wil blijven ruilen ze hun aandelen wel in denk ik. Volgens mij is de bedoeling van Unicure toch een overname door een derde partij? Waarom zou die zich niet nu al aan kunnen dienen, mits glybera goedgekeurd wordt? En die kant lijkt het steeds meer uit te gaan.
Prof. Dollar
0
quote:

Niks is wat het lijkt schreef op 28 maart 2012 11:47:

Wat is de toegevoegde waarde nu partijen te betrekken bij mogelijke successen in de toekomst.
Immers hoe minder partijen des te meer vruchten voor een ieder te plukken.
Die vruchten moeten wel eerst rijpen... Kortom, een partner die mee financiert en later deelt in de opbrengsten is niet alleen redelijk maar ook noodzakelijk. Glybera levert misschien 100 miljoen op... Dat komt nu neer op pakweg 3 euro per aandeel. Maar de andere therapieën leveren veelvouden hiervan op, denk dan eerder aan 30 euro per aandeel. Laat partners maar komen.
[verwijderd]
0
quote:

Prof. Dollar schreef op 28 maart 2012 11:57:

[...]
Die vruchten moeten wel eerst rijpen... Kortom, een partner die mee financiert en later deelt in de opbrengsten is niet alleen redelijk maar ook noodzakelijk. Glybera levert misschien 100 miljoen op... Dat komt nu neer op pakweg 3 euro per aandeel. Maar de andere therapieën leveren veelvouden hiervan op, denk dan eerder aan 30 euro per aandeel. Laat partners maar komen.
Als je het zo stelt; waarom last minute, voor het sluiten van de beursnotering??
[verwijderd]
0
@Dagevos:
Als ze nu nog bekendmaken dat het miljoen binnen is dan zal de koers nog wel wat stijgen.

Wel goed blijven lezen joh, bij dit aandeel:

Dit schreef FrenkyTornado op dit forum op 21 mrt 2012:

Wel goed kunnen praten met Verdonk, Aldag en Morgan. Alles in een open sfeer. Er komt een verslag van het geheel op de AMT website. Geen grote nieuwe ontwikkelingen, behalve dan, maar dat is een opmerking a titre personnel en mijn interpretatie, dat ik in de ogen van Aldag iets kon lezen van een positieve ontwikkeling op het front van samenwerkingsverbanden. De €1 mln, die nog geregeld moeten worden is in elk geval geen probleem meer. Meer wilde hij hier niet over kwijt.

Zoef
[verwijderd]
0
Wat onverwacht toch dit nieuws... Eerst doen alsof de tent in duigen valt, voor een prikkie 'overnemen' en verschuiven naar private investor vervolgens blijkt het toch een miljardenplatform te kunnen worden. Dit ruikt 100% naar oplichting.
[verwijderd]
0
quote:

Cas Toreum schreef op 28 maart 2012 13:05:

Wat onverwacht toch dit nieuws... Eerst doen alsof de tent in duigen valt, voor een prikkie 'overnemen' en verschuiven naar private investor vervolgens blijkt het toch een miljardenplatform te kunnen worden. Dit ruikt 100% naar oplichting.
Oplichting? Stap in zou ik zeggen, en deel mee in dit miljardenplatform.
Of kan je ergens meer rendement verdienen?
[verwijderd]
0
quote:

Cas Toreum schreef op 28 maart 2012 13:05:

Wat onverwacht toch dit nieuws... Eerst doen alsof de tent in duigen valt, voor een prikkie 'overnemen' en verschuiven naar private investor vervolgens blijkt het toch een miljardenplatform te kunnen worden. Dit ruikt 100% naar oplichting.
Bedrijven gaan failliet door gebrek aan of helemaal geen cash. Dat is er bij AMT aan de hand! Niets "doen alsof" maar harde realiteit. Financiering is te krijgen tegen sterke verwatering. Dat wil ook geen aandeelhouder.
Zoef
Prof. Dollar
0
quote:

de echte zoef schreef op 28 maart 2012 13:34:

[...]
Financiering is te krijgen tegen sterke verwatering. Dat wil ook geen aandeelhouder.
Zoef
En daarom moeten er partnerschappen komen met milestone betalingen. Je kan het zelfs per (markt)land onderhandelen.
[verwijderd]
0
Jullie houden dus je aandelen en hebben het vertrouwen rendement te maken op termijn?
Of verwachten jullie nog een hoger uitstapmoment tot en met vrijdag?
95 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
914,27  +3,75  +0,41%  18:05
 Germany40^ 18.587,70 -0,50%
 BEL 20 3.975,74 -0,52%
 Europe50^ 5.005,71 -0,39%
 US30^ 39.065,10 -1,54%
 Nasd100^ 18.626,50 -0,51%
 US500^ 5.269,34 -0,79%
 Japan225^ 38.555,30 -0,22%
 Gold spot 2.328,89 -2,08%
 EUR/USD 1,0815 -0,09%
 WTI 76,85 -0,58%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

VIVORYON THER... +57,13%
HEIJMANS KON +5,42%
BAM +3,81%
ASML +2,61%
ASMI +2,37%

Dalers

Alfen N.V. -4,93%
EBUSCO HOLDING -3,10%
FASTNED -2,88%
JDE PEET'S -2,49%
Philips Konin... -2,29%