Ahold « Terug naar discussie overzicht

AH naar € 12,50 in 2013 Basta.

1.710 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

easy56 schreef op 19 december 2013 10:39:

[...]Nee,voor t eerst sinds zeer lange tijd geen positie in SHELL. Door veel onzekere factoren dacht ik dat de koers verder zou dalen. De zitten blijvers veel success gewenst. Maar I ll be back,haha.
Ik zit momenteel ook niet in Shell.Zal mij benieuwen of ie eens wat meer gaat doen dan 25 of voor de zoveelste keer weer naar 24 en een beetje terug.
[verwijderd]
0
29,47% van de handel in de veiling. Ongekend hoog toch altijd.

Zag een gedeelte van interview met Dick Boer in het FD Magazine (publicatie vrijdag/zaterdag) maar weinig opzienbarends.

Ahold profiteert nooit van een dag als vandaag maar komt wel vaak de dag erna. We zullen het zien.

Amerikaanse rentes zullen gaan stijgen vanaf nu en dus ga ik weer wat goud oprapen.

Fijne avond, vrienden.

Basta
[verwijderd]
0
quote:

Basta schreef op 19 december 2013 17:43:

29,47% van de handel in de veiling. Ongekend hoog toch altijd.

Zag een gedeelte van interview met Dick Boer in het FD Magazine (publicatie vrijdag/zaterdag) maar weinig opzienbarends.

Ahold profiteert nooit van een dag als vandaag maar komt wel vaak de dag erna. We zullen het zien.

Amerikaanse rentes zullen gaan stijgen vanaf nu en dus ga ik weer wat goud oprapen.

Fijne avond, vrienden.

Basta
fysiek of via GOUDMIJN aandelen?
Fred 62
0
quote:

Basta schreef op 19 december 2013 17:43:

29,47% van de handel in de veiling. Ongekend hoog toch altijd.

Amerikaanse rentes zullen gaan stijgen vanaf nu en dus ga ik weer wat goud oprapen.

Fijne avond, vrienden.

Basta
Ik zit al vanaf 1600 dik short op goud , vandaag flinke winst genomen voor een leuk
eindejaars offensief.

Eet smakelijk Basta.

[verwijderd]
0
Er moest iemand in de eerste seconden nog ff 200 duizend aandelen lozen met als gevolg koers op 12,62.Maar koers herstelde direct.Op naar de 13!
[verwijderd]
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 20 december 2013 09:14:

Er moest iemand in de eerste seconden nog ff 200 duizend aandelen lozen met als gevolg koers op 12,62.Maar koers herstelde direct.Op naar de 13!
Bizar. Keek toch effe of ik geen bericht gemist had.
[verwijderd]
0
Goedemorgen vrienden,

Ja ik was net bezig met opstarten maar voordat ik de koop knop had ingedrukt stonden we alweer op Euro 12,77. Had die wellicht op de verkeerde knop gedrukt die gast.

Nu wellicht met volle vaart naar hogere zones.

Basta
[verwijderd]
0
Aan easy: Aangaande Goud; Freddie er geen voorstander van, maar naar mijn bescheiden mening heb je een hedge nodig en uiteindelijk kom je dan toch bij Goud uit. Ik koop alleen maar fysiek. Succes. Basta
[verwijderd]
0
quote:

Basta schreef op 20 december 2013 09:24:

Aan easy: Aangaande Goud; Freddie er geen voorstander van, maar naar mijn bescheiden mening heb je een hedge nodig en uiteindelijk kom je dan toch bij Goud uit. Ik koop alleen maar fysiek. Succes. Basta
TNX.
[verwijderd]
0
Wat had t toch mooi geweest als AHOLD zo vlak voor de feestdagen een aardig INTERIM-DIVIDEND had uitgekeerd. Gewoon jaarlijks 0,25 en dan in mei de rest. Helaas ze willen er nog niet aan.Dus mede ahold beleggers stuur mailtjes naar investor relations. Nu zit je een heel jaar aan tekijken hoe partijen door bepaalde belangen de meest vreemde koers bewegingen veroorzaken. Leuk interim dividend verzacht de ergernis die soms toeslaat,bij mij althans. Succes ieder.
[verwijderd]
0
Ik heb veel e-mail adressen van Ahold aandeelhouders. Ik geloof dat ik eea op touw ga zetten want het kan VEEL beter allemaal. Wat vinden jullie?

Basta
Fred 62
0
quote:

Hoopmazzel schreef op 20 december 2013 09:14:

Er moest iemand in de eerste seconden nog ff 200 duizend aandelen lozen met als gevolg koers op 12,62.Maar koers herstelde direct.Op naar de 13!
Toch een rare move , als je even de tijd neemt om die aandelen te lozen , een uurtje of zo
dan win je toch al gouw zo'n 200.000 x 10 a 15 cent.

= €20,000,-

mvg

[verwijderd]
0
quote:

Basta schreef op 20 december 2013 10:20:

Ik heb veel e-mail adressen van Ahold aandeelhouders. Ik geloof dat ik eea op touw ga zetten want het kan VEEL beter allemaal. Wat vinden jullie?

Basta
Goed idee BASTA. Des temeer aandeelhouders aangeven een interim dividend aantrekkelijker tevinden des te grotere kans dit eens gaat gebeuren. Zelf heb ik daar ook contact over gehad met CORIO,daar gaan ze er in de nabije toekomst ook over nadenken. Nu zijn ze daar nog tedruk met grote reorganisatie. Succes.
[verwijderd]
0
quote:

fred 52 schreef op 20 december 2013 10:35:

[...]

Toch een rare move , als je even de tijd neemt om die aandelen te lozen , een uurtje of zo
dan win je toch al gouw zo'n 200.000 x 10 a 15 cent.

= €20,000,-

mvg

Of ze hadden belang bij een lagere koers ivm putopties.
Fred 62
0
quote:

Basta schreef op 20 december 2013 09:24:

Aan easy: Aangaande Goud; Freddie er geen voorstander van, maar naar mijn bescheiden mening heb je een hedge nodig en uiteindelijk kom je dan toch bij Goud uit. Ik koop alleen maar fysiek. Succes. Basta
Het is of was geen verwijt of ontmoediging Basta , ik heb er alleen niets mee en
ik zie de waarde van goud niet , het blinkt mooi en voor juwelen of sieraden is het
geweldig spul , maar er is geen noodzaak tot het hebben van goud in het dagelijkse
leven , dat is waarom ik ook in dingen zoals eten beleg , daar kan ik wat mee en
dat begrijp ik dan ook.

Ik wens je al het goede Basta maar hoop toch dat goud nog een deukje oploopt.

Mvg

Fred
Fred 62
0
quote:

easy56 schreef op 20 december 2013 10:37:

[...]Of ze hadden belang bij een lagere koers ivm putopties.
Had ik nog niet aan gedacht easy56 , goed gezien.

[verwijderd]
0
Het is weer een duik in het koude water.Zou er een partij zijn ,die defensief Ahold dit jaar nog verruilt voor defensief RDS?.

Als er in meegestemd moet worden voor meerdere malen dividend per jaar ben ik van de partij,Basta.
1.710 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 8 mei 2024 10:41
Koers 29,320
Verschil +1,060 (+3,75%)
Hoog 29,560
Laag 28,950
Volume 1.230.142
Volume gemiddeld 2.126.749
Volume gisteren 2.051.302